Ha a Bárdinál van 10 e ft-ért, akkor én most kidobtam egy kis pénzt az ablakon. Én egy állófűtésekben használt 12V-os keringetőszivattyút vettem 20e ft-ért. Emiatt tenni kell elé egy feszültségátalakítót. Most nem tudom a sziv pontos nevét,de majd megnézem. 500l/h a sziv.teljesítménye.
Webasto specialistát keresek! Nem használta az előző tulaj a káyhát vagy 4 évig ,én most életet leheltem bele,le volt ragadva az AC-ja,begyújt,fűt is,csak állandóan leáll kb.2perc múlva,ezt eljátsza 2x aztán végleg kikapcsol.Működés közben hallani hogy először leáll az AC,aztán gondolom mivel nem kap nyálat,leállítja a befúvó motort,majd a keringetést is.Előre is köszi a segítséget
Köszönöm a választ (mindenki másnak is természetesen!!)! Egyre jobban hajlok a radiátorcsőbe való beszerelésre és nem a fagydugósra. A szuszkában elég zsúfolt a terület a fagydugós megoldáshoz amúgy is!
Te milyen keringető szivatyút alkalmazol majd, mert állítólag a Bárdinál van 10e Huf-ért glikol álló!
Másik, nemtudjátok a föttésventillátor az dahnlandermotor? vagy ellenállásokkal változtatja a fordulatot! J
Az lenne a kérdésem,hogy nem tudod-e,vagy nem tudja valaki,hogy hogyan lehet lepróbálni egy kiszedett/bmw e39 termo top kiegészitó fütést,nincs nagy bc-nagy midem/,Mert 1 hónapja ki cseréltettem az üstöt,és az izzitó stiftet,de mindet le tudtunk próbálni minden megy,de a kályha nem füt!!
Egy Hydronic D5S beszerlés előtt állok egy Discovery-be. Abban kérnék segítséget, hogy az üzemanyag visszatérő ágat mindenképpen a tanknál kell megcsapolni vagy lehetséges a motortérben csatlakoztatni az üzemanyag szivattyút?
Elég rossz helyen van a tank becsatlakozó pontja. Szét kell bontani az egész hátsó belteret, hogy hozzáférjek a tank ablakához.
Tehát az a alvázszám uccsó 7 karaktere: FY 40804. Hát nem tudom,egy két hónapja nekem tolattak momentán pont oda ahová írod a helyét,esetleg a lökös alatt sérülhetett?
Na akkor előről :o) Ha megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN) akkor pontosan tudom milyen bmw-ről van szó. Ezek után kikeresem hová építették be gyárilag. Amúgy e46-nál ahol írtam és az első lökös jobb oldalán lehet még.
Nem fagydugós megoldás, hanem egy kb. 9 cm átmérőjű 15-16 cm magas henger, benne egy fűtőszállal (www.dieselelomelegito.hu) 70 foknál kikapcsol elvileg így nem tudja megforralni magát. Ennek van két nyílása. Egyiken megy a hidegvíz- ide tettük mi a szivattyút , a másikon távozik a meleg. A fűtőradiátor előremenő csövébe kötöttük a melegágat , a hideget pedig a nagy vízkörre kötöttük. Azért nem fagydugós, mert állítólag ennél a motornál ilyen nincs. Létezik egyébként a Calix kínálatában (Austropannon Kft) egy "csőcalix" becenevű megoldás ami a vízcső megvágásával kerül beiktatására. Ez egy csőbe szerelt fűtőszál. Talán annyival jobb,hogy kisebb helyet foglal és talán kevesebb meleg szökik el az én fémházammal szemben.
Kérdés: A fagydugóba hogy épűl be a ketyere? Menettel? A fagydugót hogy lehet "kiberhelni"? Vagy egész egyszerűen a 40-es füttéscsővet kivágtátok, és betettetek egy "T"-t amibe beépült a betét?
Ismét köszi a válaszokat előre is!
Még annyit. Természetesen egy kályha volna az álmom, de mivel a suzuki az suzuki, nem kívánnám az autó jelenlegi árának felét erre a célra költeni!