Aron_son
2009.01.27
0 0
11844
16/16A/116: 02-00, 02-02, 02-06, 13-85, 13-86, 13-87, 13-91, 14-03, 14-07, 14-12, 14-17
34/106: 00-26, 08-32, 11-88, FKU-922
39: 08-91
191: 07-00, 08-93, 08-97
237: 08-00
.BPO-346.
2009.01.27
0 0
11842
30/30A:
F1B: Délelőtt 04-47, délután F14B, 04-71 volt rá kiadva.
F2B: 04-79--> Reggel lerobbant, az előtte induló 04-51- et küldték el később.
F3: 08-23
F4: 17-94
F5B: 04-78
F6: 04-55
F7B: 04-75 délelőtt és délután is.
F8: 04-62
F9B: 04-51
F10: 18-36
F11: 08-22
F12: 04-84
F13: 04-46
F14B: 04-71
F21: 08-41
F22: 08-60
F23: 08-76
F24: 08-56
F25: 11-95
08-76 reggel 7 körül a Mildenberger utcából kikanyarodva, Káposztásmegyer felé, leszántotta egy Toyota oldalát a csuklóval. A Toyota sofőrje csak a Szondi utcánál tudta a buszt utólérni. A helyszínelés után a kocsi visszaállt, pótlása nem jött, de az utána lévő kocsikat előbb elindították Mogyoródi-patakról.
BPI-553
2009.01.27
0 0
11840
36 : 17-36, 17-58, 17-59, 08-6268 : 17-4884E /89E /94E -294E : 08-03, 08-10, 18-11, 18-30, 18-4193 : 16-12, 16-37 , 16-48, JGD-73298 : 01-29, 03-22, 03-5299 : 16-21, 16-24, 06-06123 /123A : 02-45, 02-57, HLN-324136E : 19-57, 05-40, 05-45, 05-49, 08-04 , R-714, R-715151 : 17-55166 : 03-39 , 15-55182 : 15-25, 15-40, 15-44, 15-58, 15-64, 16-31, 16-41, 16-46, 01-10, 01-62 , 02-22, 02-48, 02-50, 03-03, HLN-327183 : 01-18 184 : 15-46, 15-61, 15-63 , 16-02, 02-18, 02-53, 02-54193E : 01-85 (du.)194 : 00-55, 01-17, 02-42, 02-43, 02-46, 02-52, 03-39, 12-57, JNG-724 198 : 15-36, 15-62, 16-23, 00-47, 01-08, 01-11, 01-20, 02-56 199 : 12-57, 00-55200E : R-741, R-744, R-745201E :/202E : 19-07, 19-16, 19-18, 05-60, FJX-200217 : 12-52, 16-36, 00-50, 02-62217E : 01-85 , 06-15, 06-59, 16-14 =P 254E : 16-38266 : 15-54282E /284E : 12-54, 15-21, 15-31, 15-34, 15-39, 15-41, 15-49, 15-66, 16-26, 16-28, 16-40, 16-47G : 19-22, 01-67 (8:05-kor a Gyömrői úton a CBA előtt) U : 03-08 (Reggel a határ úti buszvá.-n. Ő lehetett a mai Határ úti tartalék)
2009. 01. 26. H délután:
166 : 16-64 -> 15-41 -re csere, 15-28
Dr.V.ker.
2009.01.27
0 0
11837
Maiak:
118: 03-27, 12-21, 12-71, 12-79
134: 15-01
137: 03-69, 03-70, 03-72
155: 15-13
160/260: 08-44, 08-72, 17-23 :))
218: 08-37, 08-53, 08-79, FKU-930
237: 07-96(reggel 7:50 körül a Szentlélek térről elment az Árpád fej. útján befelé), 08-00, 08-92(7:30 körül állt ki a garból), 14-00
BPI-791
2009.01.27
0 0
11836
32:08-68,17-12,18-01,18-31,19-70,FKU-931
67:00-69
68:17-62,17-72(?)
85:17-75,17-72(?)
85E:00-17,08-30,17-70,18-15 ,18-29,18-34 ,18-50
93:16-12,16-37,16-48
97E:FJX-189,17-99(261E->168E (1 kör)->97E(jelenleg)
98:01-54
100:06-46
117:01-97
136E:FLR-714,05-40
148:19-60
151:11-35
161:00-19
168E:01-63
169E:19-87,19-63
193E:16-49
194:06-27
202E:19-14
261E:FKU-946(->7)
276E:16-33,00-37
277:12-12
Előzmény: lapaj74 (11833)
.BPO-346.
2009.01.27
0 0
11835
122:
F1: 08-52
F2: 17-69
F3: 19-62
F4: 08-51
126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-022
F3: 03-68
F4: 03-41
BPI-964
2009.01.27
0 0
11832
31: 17-82, 00-29, 00-30, FJX-205
45: 18-16, 18-20, 18-26, 18-33, 19-75, 19-96, 00-04
46: 06-17
67: 16-42, 01-36
131/231: 10-25, 00-36, 01-37, 06-03
144: 10-54, 00-43
174: 00-40, 01-48
276E: 12-53, 16-33, 00-38, 00-64, 01-30
44:
F1: 19-98
F2: 00-09
F3: FJX-208
F4: FJX-207
F5: 00-03
F6: 19-43
F7: 19-64
244:
F1: ???
F2: 19-66
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FKU-935
Metacomet
2009.01.26
0 0
11827
Mai 11-esek: 07-01, 07-05, 07-40, 07-52, 07-53, 07-55, 07-59, 07-67, 13-57, 13-62, 13-83, 15-04, 15-07
EcoLife AP2000
2009.01.26
0 0
11824
Egy csupasz seggű ezüstnyilat is láttam (táblával) dél környékén.15: 10-31, 10-57, 10-58, 10-64 , 13-25, 13-27, 13-43 75: 200, 229, 252, 25776: 92091/291: 03-58, 07-35, 07-48 , 16-62133: JUX-017206: 08-77
MBen
2009.01.26
0 0
11821
20E: 08-02, 11-92, 17-92, JOX-715, KVW-967, 968, 970, 972, KWY-462, 463, 464, KWZ-189.
25: 00-56, 03-19, 03-74, 06-20, 06-24, 12-90, JUX-014, 026.
96/296: 01-73, 15-53, 19-76.
104/104A/204: 03-21, 03-27, 03-37, 03-40, 03-64, 06-04 06-63, JLA-159, KTK-390, 403,
120: 06-56, 06-72, JUX-023.
124: 01-90, 10-16.
125: 00-74, 01-92, 01-93, 10-13, 10-60.
196/196A: 00-03, 00-07, 04-64, 04-68, 08-18, 08-45, 08-63, 08-65, 11-84, 17-71, 17-76, 18-51, 19-51, 19-96, FKU-934, 941, 942, 945.
220: 03-50, 03-65, 06-37, JUX-019, 021.
Előzmény: MBen (11818)
.BPO-346.
2009.01.26
0 0
11820
30/30A:
F1B: Délelőtt 18-36, délután F5B , 17-94 volt rá kiadva.
F2B: 04-79
F3: 04-55
F4: 04-46
F5B: 17-94
F6: 08-23
F7B: Egész nap 04-75.
F8: 04-71
F9B: 04-59
F10: 04-84
F11: 08-22
F12: 04-47
F13: 08-23
F14B: ???
F21: 08-41
F22: 08-01
F23: 08-54
F24: 17-23 (:P)
F25: 11-93
- Reggel F6, 04-62 lerobbant és a 04-75- öst előbb elindították (utána érkező forgalmi volt).
- Délután egy 260- as ezüstnyíl is pótolt vmit a vonalon, rendszáma ???
- F23, 08-54 is lerobbant (mint már volt róla szó) és 08-02 lett helyette kihozva.
MBen
2009.01.26
0 0
11818
03-28 az 170-es, nem 147-es. :-)
147-es még 01-75, JUX-018.
170-es pedig: 00-62, 03-28, 03-73, JUX-024.
Előzmény: .BPO-346. (11810)
BPI-968
2009.01.26
0 0
11817
5: 06-69, 07-20, 07-31, 13-63, 13-84, 15-12, 15-18
7: 11-17, 11-56, 11-57, 11-58, 11-61, 19-22, 19-38, FJX-192, FJX-194, FJX-196,
FJX-199, FJX-220, FJX-222, FJX-227, FJX-234, FKU-933
7E: 04-20, 04-37, 04-41, 04-49, 04-63, 04-69, 04-72, 11-80
8: 02-41, 10-23
9: FKU-940
22/22E/222: 07-04, 07-18, 07-62, 15-08
91: 03-57, 07-44
95: 10-14
95A: 00-52, 01-50, 01-82
102: 15-15
130: 01-51, 01-66, 03-45
155/156: 02-27, 07-39, 15-11
173: 11-51, 11-63, 19-31, 19-39, 19-40, 19-44, FJX-186, FJX-206, FJX-223
173E: 04-22, 04-23, 04-26, 04-27, 04-28, 04-30, 04-31, 04-36, 04-38, 04-39,
04-45, 04-54, 04-66, 04-83, 19-80
178/178A: 02-25, 07-79, 07-80, 07-81, 07-82, 10-18, 10-38, 10-69
190: 07-72
233E: 08-81, 17-15, 17-20, 17-64
239: 05-43, 11-46, 11-48
BPO 662
2009.01.26
0 0
11815
Üdv.
256 : 05-07; 07-45; KXM-033
57/257 : 06-66; 06-67; 15-42; 15-47; KXM-004
157 : 03-23; 03-63; 06-60
64/164 : 03-25; 03-49; 06-02; 06-61; 12-79; 15-32
63 : 03-30; 03-35; 06-68; 15-43
Tartalék : 06-02
+ volt még egy, bal oldalán nem volt azonosító szerintem 06-70 (is) lehetett. 18 után megy garázsba...
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!