ma reggel - mint majdnem minden hidegebb reggelen - kb 15 perccel az indulás előtt, elindítottam a kályhát. lementem, benyitottam a garázsba és olyan füst fogadott, hogy azt hittem, már az autó is ég. a keringető ment, a kályha is próbálkozott valamivel (szerintem szellőztetéssel, mert az ü.a. szivattyú nem kattogott), de a megszokott "égés" hang nem hallatszott. hibakód semmi. leállítottam, pár perc múlva elindítottam és azóta tökéletesen működik. ilyen esetben nem kellene egy hibakódnak lennie?
Sziasztok! Elég rég szemmel tartom ezt a fórumot, sőt az egészet elolvastam!:)
Most viszont aktuálissá vált hogy kérdezzek. Adott egy Eberspacher D4WSC tipusú hőerőmű. A probléma mely a mai napon egy beépítés előtti próbánál jelentkezett a következö: bekapcsolás után a szokásos műveletek(a szokásost onnan ismerem hogy előző autómban szolgált a kicsike), megjelenik a füst(mely inkább csak gázolaj párának néz ki) nyomja bele az anyagot veszettül, ventillátor pörög ezerrel, majd egyszer csak a nagy semmi. Ugyanezt megpróbálja mégegyszer és kiírja az 52-es hibát. A hibakód listában írtakat végignéztem. Értetlenül állok a dolog előtt. Még annyi hogy a kályha tavasztól a mai napig pihent. Előre is köszi annak aki végigolvassa ezt a Háború és Békének betudható hosszúságú szöveget, aki megoldással is tud szolgálni... :)
Sziasztok! Van egy Seat Alhambra 2001-es 115Le AUY motorkódú autóm.Ebbe a típusba a kiegészítő fűtés állófűtéssé alakításánál kell beépíteni külön vízszivattyút vagy ami a motortérben a homlokfalon van a fékolajtartály mögött az elegendő?
Ha a Bárdinál van 10 e ft-ért, akkor én most kidobtam egy kis pénzt az ablakon. Én egy állófűtésekben használt 12V-os keringetőszivattyút vettem 20e ft-ért. Emiatt tenni kell elé egy feszültségátalakítót. Most nem tudom a sziv pontos nevét,de majd megnézem. 500l/h a sziv.teljesítménye.
Webasto specialistát keresek! Nem használta az előző tulaj a káyhát vagy 4 évig ,én most életet leheltem bele,le volt ragadva az AC-ja,begyújt,fűt is,csak állandóan leáll kb.2perc múlva,ezt eljátsza 2x aztán végleg kikapcsol.Működés közben hallani hogy először leáll az AC,aztán gondolom mivel nem kap nyálat,leállítja a befúvó motort,majd a keringetést is.Előre is köszi a segítséget
Köszönöm a választ (mindenki másnak is természetesen!!)! Egyre jobban hajlok a radiátorcsőbe való beszerelésre és nem a fagydugósra. A szuszkában elég zsúfolt a terület a fagydugós megoldáshoz amúgy is!
Te milyen keringető szivatyút alkalmazol majd, mert állítólag a Bárdinál van 10e Huf-ért glikol álló!
Másik, nemtudjátok a föttésventillátor az dahnlandermotor? vagy ellenállásokkal változtatja a fordulatot! J
Az lenne a kérdésem,hogy nem tudod-e,vagy nem tudja valaki,hogy hogyan lehet lepróbálni egy kiszedett/bmw e39 termo top kiegészitó fütést,nincs nagy bc-nagy midem/,Mert 1 hónapja ki cseréltettem az üstöt,és az izzitó stiftet,de mindet le tudtunk próbálni minden megy,de a kályha nem füt!!