Sziasztok! Ma megcsináltam amit Tóni bácsi és Victor94 ajánlott. Egy kicsit jobb de nem az igazi. Most már az elindulással nincs gond, de amikor eléri a 5km/h sebességet akkor ilyen furcsa hangot ad ki, mintha valami darálót bekapcsolnék, vagy olyan mint amikor csőgáz van húzva egy folytott motoron és akkor "tilt". Remélem tudjátok hogy miért lehet! Köszi előre! Üdv
Még nem pabirtyáztam a sebességváltómat. De ami késik, nem múlik. Legfeljebb elmarad. Mostanában valahogy nem érzek túl nagy affinitást a kézimunkázáshoz.
Már csak azért is szurkolok neked a jó időért, mert én sem ültem a libakergetőmön mostanában az esőzések miatt. Szóval, nekem is száguldozhatnám van!!!
Amúgy igen. A legegyszerűbb módja a benzinszint beállításának az úszó karjának meghajlítása a kívánt irányban. Fontos hogy óvatosan csináld, tehát ne horpaszd be az úszókat és a másik el nem hanyagolható dolog: teljesen szimmetrikusnak kell lennie, már kis csáléság is rossz működéshez vezethet.
A másik módszer a tűszelep alatti tömítések számának variálása, de nekem ez nem vált be.
Ezt fogom én is próbálgatni szombaton a 207-esemen. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne átraknom rá a Dellorto porlasztót.... De akkor oda a típustisztaság.
A mocinak mennie kell, a hátam már meggyógyult annyira hogy Babettán közlekedjek! Szorítsatok a jó időért, ha esik akkor megint halasztanom kell egy hetet!
Tóni Bácsi! Megvan az eredeti légszűrőm,akkor azt fogom visszarakni. A csapból dől a benzin, a benzinszint nem tudom hogy rendben van-e ,de majd el mondjátok hogy hogy kell megnézni hogy jó-e, a porlasztót holnap beállítom Üdv.
Sziasztok! Holnap ha lesz időm akkor Victor94 és Tóni bácsi ötleteit fogom megvalósítani. Victor94 mondta hogy 1,5re a keverék áll.csavar alapjárat fel majd csavargatom a keveréket és amikor a legjobban pörög a motor akkor úgy hagyom, utána beállítom az alapjáratot. Mindezek előtt beállítom a benzinszintet. Ha az úszó "fülét" hajlítom akkor azzal tudom állítani a benzin szintet ,igaz? És azt honnét tudom hogy mikor tökéletes a benzinszint? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv
Papi! Nem természetes,hogy nem forog hátrafele a kerék!Ez akkor van,amikor a második sebesség pofái hozzáérnek a vezérlő dobhoz. És ha a kopott pofák visszahelyezésekor is ez a jelenség,akkor ott valami nem stimmel,nem tartom kizártnak a szerelési hibát! Nézd meg,hogy hozzáérnek-e alaphelyzetben a pofák a dobhoz.
peti!nincs véletlenül egy felesleges kipufogócsöved?megvenném!egyébként szép a kicsike.enyém fekete,szürke lessz már nemsokára végzek a csiszolással,aztán szórógitt és fényezés.remélem lessz olyan szép mint a tied:-)
Fél éve vettem egy 210-es Babettát ami idáig jól működött, de az utóbbi 1-2 napban már nagyon nehezen kapcsolta a 2. fokozatot és egy kicsit égett ferrodol szagot éreztem. Azt olvastam, hogy a váltópofa ferrodoljának kopása lehet az ok. Vettem új pofákat és bordásszíjat. Szétszedtem és kicseréltem őket.
A szimeringeknél semmi olajfolyás nincs. A betétek nem voltak olajosak, csak a váltópofa volt egy kissé kopott és annak volt égett szaga. Most viszont az a jelenség, hogy 2. fokozatból indul, alapjáraton fulladozik, valamint még az álló motort sem lehet hátrafelé tolni. A váltópofát próbaképen visszacseréltem az eredetire, de akkor sem forog hátrafelé a kerék. Természetes állapot ez?
Ha valaki tud ötletet, vagy egy szerelőt Budapesten nagyon megköszönöm.
Már soxor leírtam, hogy a moci levegőszűrőjének fojtásával kallibrálják be a beszívandó levegő mennyiségét. A legjobb, ha az eredeti fémszűrő van benne. Azt az állapotot próbáld leutánozni!
Nagyon fontos, hogy a benzinszint jól legyen beállítva!!!
Az üresjárati levegő csavar állítgatásával a benzin mennyiséget nem tudod szabályozni. Az az üresjárati fúvóka függvénye.
Ha tiszta a levegőszűrőd, a karbi a megfelelő mennyiségű benzint kapja a csapon keresztül folyamatosan és jól van beállítva, a motornak tökéletesen kell működnie!!!
Victor94! Megcsináltam amit mondtál levettem a légszűrő házat, mentem vele egy karikát és közben próbálgattam az újjammal befogni a lyukat, és volt olyan pont amikor jól fogtam be a lyukat hogy úgy ment mint ahogyan annak kell. Ebből kifolyólag gondolom hogy SOK LEVEGŐT kap a motor ezért ez folytja. Próbáltam ilyen fém súroló szivacs darabot többet rakni bele, mert ha a benzin-levegő csavart állítgatom kisebbre akkor benzint is kevesebbet kap (szerintem). És így sem lett jobb hogy sok a fém súroló darab a légszűrőházban :(:'(
Szia! Szóval ami az első képen van annak az a története hogy a váz szép volt a blokkja olajsaras...rossz főtengely, rossz gyújtás, nem volt kipufogó stb... és aarról amin nics gyújtás most arról a motorról szedegettem le hogy a szép vázas működjön. A legutolsó képen a legelső felújított motorom van és Ő a teljesen eredeti felújított blokkos babetta.
Segítségre lenne szükségem, Van egy 207-esem aminek az a baja hogy amikor megyek vele és huzom a gázt egyszer csak elkezd lassúlni, előfordul az is hogy megáll. Szokott olyan is lenni hogy a gáz vissza engedésénél, hogy újra elkezdem húzni neki a gázt és akkor is ugyan ez történik Aki tud az segítsen, előre is köszi sziasztok.
Sziasztok! Csináltam egy pár képet a motorokról. Most jönnek a kérdéseim: Hidegen beindítom, behúzom a hátsó féket hogy ne forogjon a kerék, ilyenkor leáll a motor. utána megint beindítom engedem hogy forogjon a kerék kicsit melegszik, utána már behúzhatom a féket nem áll le. Mi lehet a probléma?? alapjárat fúvóka?? Amikor elindulok vele akkor olyan mintha valami folytaná a motort.magasabb fordulaton már semmi probléma, csak nagyon nehezen indul egy helyből.Benzinszint?? Előre is köszönöm a válaszaitokat!! Üdv