Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1149
szisztok

Rég jártam erre, igen elfoglalt vagyok mostanában. A hidegen tángató jelenséggel én is találkozatam már a régi varnyúmnál, én is vagy ötször szétszedtem a karbit, de nem válltozott. Egyszer véletlenül említettem egy warnyú szerelő mesternek, aki azt mondta, hogy ez az AC pumpa membran szakadása vagy a mellette lévő szelep elkoszolodása miatt van. Hamarjában szét is kaptam az ac-t és valóban a membrán ki volt szakadva. Akkor kicseréltem a membránt és a szelepeket is újra és utána megszünt a rángatás hidegen. 2-3 hónapra. Mert utána kezdte előlről.

A magyarázat az, hogy amíg levegős az ac addig levegőt is fúj a karbiba amitöl az köpködve adja a naftát. Mire bemelegszik a motor addigra a levegő bubrékok kimennek az ac-ból és így megszünik a rángatás. Ha rövid állás után amikor már hideg a motor újra kezdi a rángatást, akkor az ac már nagyon kivan.

papa_130 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1148
Üdv Atomi!

Milyen a Rapid légszűrőház??

Előzmény: Atomi (1147)
Atomi Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1147
Egy Rapid légszűrőházért adok egyet.
Előzmény: papa_130 (1141)
wartburg312 Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1146
AWE!

Tipikus hiba még, hogy a szivászajcsökkentő vagy a karbi fedél csavarjait túhúzzák. Ettől a kabi teteje defomálódik és alatta nem tömit.

Én 1500-ért vettem bontóban JIKOVot.

Üdv

Előzmény: ugyörgy (1145)
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1145
Szia ! érdemes figyelni, hogy mennyire vannak megszaggatva a fuvókák menetei, a fúvóka réséből mennyire ugrott ki a csavarhúzó meghúzáskor, pillangó tengelyek mennyire kopottak, gyorsító membrán mennyire rongyos, szivató forgótányér mennyire kopott,... nos, ha nem túl vészes a helyzet én ötezret adnék érte, de max..ennyi.üdv
Előzmény: xpolgartars (1140)
pb_ Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1144
Ennél a típusnál szerintem nincs orvosság a rángatás ellen. Az enyém már évek óta csinálja. Egyszer ezért adok túl rajta. Már 45-ször szétszedtem a porlasztót, olyan tiszta, hogy enni lehetne belőle, de semmi előre lépés. Hidegen gázadásra majdnem lefullad. Melegen is van egy tartomány ahol nem húz semmit. Próbáltam már nagyobb főfúvókával is játszani, nem sok javulás történt. Te mire jutottál ez ügyben?
A neten hol találtál cuccokat?

Előzmény: xpolgartars (1140)
pb_ Creative Commons License 2002.10.29 0 0 1143
Az baj!
Előzmény: ugyörgy (1142)
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.28 0 0 1142
Hátsó és fűthető, jó állapotban, gumikerettel.
ára 6000 ft, részleteket emilen.
pb ! elölről csak két lámpa (fényszóró) maradt
üdv.
Előzmény: redsultan (1139)
papa_130 Creative Commons License 2002.10.28 0 0 1141
Szasztok!

Jó hogy rátaláltam erre a topicra mert egy kérdést szeretnék intézni a jelenlevő Wartburg szakikhoz. Szerintetek egy bontott kéttorkú Jikovért mennyi lét érdemes maximum adni? Egyébként egy Skodára kellene!:-)

Köszi!

xpolgartars Creative Commons License 2002.10.28 0 0 1140
Köszönöm-köszönöm, kedves P(ol)B(iz)..:-))

Közben hétvégén aktivizáltam magam, s megleltem a szervízkönyvet, melyben komplett (magyar nyelvű!) kapcs. rajzra bukkantam.
Az ezek után történtek, kronológikus sorendben:
táblácskák kicibálása és lemérése, majd Word-ben (textbox-ként) való újra-alkotása, végül kinyomtatása, legvégül pedig beszerelése...
:))

Mégegyszer köszönettel:

Xpolgártárs

PS-1
Az előző hozzászólás megírása és fenti cselekvéssor közötti időintervallumban az interneten ráleltem a kapcs. rajzra. Apró szépséghibája, hogy eredeti német nyelvű (Wisch-wasch Anlage és társai...), illetve hogy négy darab, egyenként A4-es méretű (és "természetesen" elforgatandó) PDF-file-ból áll, de azért kis kreativitással összeilleszthető, kinyomtatható..
:-))

PS-2
Az előző hozzászólásokat elolvasva rájöttem: én is szívesen megfújkálnám a megfelelő porlasztó fúvókákat, mert hidegen rettenetesen rángat a gép, s szerintem eltömődhetett a porlasztó valamelyik fúvókája (vagy mégsem..? :-))
Mindenesetre az említett szervízskönyvet átolvasva nem lettem okosabb ezügyben, mert NEM azt írja, hogy ha ilyen-és-ilyen hiba-tüneted van, akkor csináld ezt-meg-ezt, hanem a porlasztó működése-szerkezete van benne rettenetes bikkfanyelven leírva..

Előzmény: pb_ (1132)
redsultan Creative Commons License 2002.10.28 0 0 1139
Mennyiért adod a szélvédőt (hátsó, fűthető)?
Előzmény: ugyörgy (1136)
pb_ Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1138
Az elejéből nincs véletlenül valami?
Előzmény: ugyörgy (1137)
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1137
pontosítok: 1,3-ból bontott..
Előzmény: ugyörgy (1136)
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1136
Kedves Márkatársak !
az alábbi cuccok eladók, elvihetők:W 1,1-ből bontott
1 db hátsó -fűthető szélvédő
2 db hátsó sárvédő(jobb-bal)
2 db hátsó ajtó (jobb-bal)
1 db csomagtartó fedél
sok felni, inkább csak tartaléknak, mert kicsit ütnek. üdv.
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1135
Mert az olajos nafta a melegtől kicsapódik és a benzin elpárolog, az olaj meg nem tud. A négy üteműnél is van ilyen kicsapódás, párolgás, de az sokkal később koszolódik be.
(megszüntetni -szerintem - nem lehet)
Előzmény: redsultan (1134)
redsultan Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1134
Szerintetek az mitől van, hogy a karbi körül a motortér tök cuccos, kisebb-nagyobb foltokban...valahonnan szökik a nafta, de vajon hol?
wartburg312 Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1133
AWE!

Nekem van a bibliotyékámban - Atomi jóvoltából - egy részletes jikov leirás. Lehet be kellene szkennelni és feltenni a netre...

A fuvóka tisztitás soxor nem elég. Teljesen be kell állitani - ehhez le és szét kell szerelni :(((

Üdv

pb_ Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1132
Hello XPolgártárs!

A feliratok nemcsak a biztosítéktáblán vannak meg, hanem a verdához adott kék színű könyvecske 66. oldalán is szerepel. A végén pedig ott egy komplett kapcsolási rajz is. Ha nincs meg ez a könyved, akkor szólj leírom.

Előzmény: xpolgartars (1128)
snowman Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1131
Nálam is elkelne egy karbi-rendbetétel, mert nincs alapjáratom, és én sem tudom, hogy a porlasztócsúcsom hogyan kell működjön.
Előzmény: Sopánka (1129)
ugyörgy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 1130
Már megöl a kiváncsiság! Én is szeretném tudni, hogy hol tartja Repülőgép Építő a porlasztócsúcsot a járgányban ? Lehet, hogy az övé már diesel ??!!
Előzmény: Sopánka (1129)
Sopánka Creative Commons License 2002.10.24 0 0 1129
válaszolok magamnak. (Mint Karinthy, tudjátok a két macska.)

Újra nekiláttam, sikeresen kicsavaroztam három fúvókát is, kifújtam őket (úgy szájrul), visszatettem, semmi hatás.

RepülőgépÉpitő!! HOL A PORLASZTÓCSÚCS??

Előzmény: Sopánka (1123)
xpolgartars Creative Commons License 2002.10.24 0 0 1128
Kedves Márkatársak,

az idő vasfoga - no meg az akkumulátor light kénsavas kigőzölgése - "elette" a biztosítékokhoz tartozó kis papírtáblácskák feliratait.
Tudna valaki segíteni, hogy a Wartburg 1,3-ban lévő, összesen 2x6 db olvadóbiztosíték rendre melyik fogyasztóhoz van bekötve?
(Még jobb lenne persze egy kapcsolási rajz, ha akadna esetleg..)

Köszönettel:

xpolgártárs

snowman Creative Commons License 2002.10.22 0 0 1127
Bocs, figyelmetlenül olvastam. :o((
Előzmény: nohab (1126)
nohab Creative Commons License 2002.10.22 0 0 1126
Én szóltam (1107)...

:-((((((

Előzmény: snowman (1124)
gombfoci Creative Commons License 2002.10.22 0 0 1125
Sziasztok!

Aki tud 2 db eladó wartburg/barkas felnit, lehetőleg alig használt gumikkal rajta, az dobjon egy mélt a fenti címemre, vagy írjon ide egy üzenetet!

köszi előre is, csao Gf

snowman Creative Commons License 2002.10.18 0 0 1124

Elfelejtettem szólni, hogy pár héttel ezelőtt elhunyt a lentebb emlegetett budaörsi autószerelő szaki, Urbán László, úgy hogy mostantól ne nagyon keresgéljétek. :o((((
Emlékét őrizze sokáig a Wartburg-os társadalom.

Sopánka Creative Commons License 2002.10.18 0 0 1123
Skacok!

Köszi a jótanácsokat, nekiálltam porlasztót pucolni, de hiányzik a gyakorlat. Megtaláltam az úszóházat, megtaláltam a fúvókákat is. De mi az a porlasztócsúcs? Arra gondoltam, hogy talán a gyorsítófúvókában lehet a piszok, mert gyorsításkor kezd csörögni. (85 fölött már ott tart, hogy ha nem akarom, hogy csörögjön, akkor nem gyorsul :-((( ) De a gyorsítófúvókát nem tudom kivenni. Jikov kéttorkú karbi, nem is kell szétszedni, alul oldalt ki tudom csavarni a csavart, és a fúvókát is kicsavarom, csak bent ül, és nem tudom megfogni se, hogy kihúzzam onnan a lukából.

Tudom, kezdő vagyok, de mondjátok már el, ti hogy csináljátok!!!!

köszi
ciao

Előzmény: Törölt nick (1099)
GXN-524 Creative Commons License 2002.10.18 0 0 1122
Sziasztok!

Lenne egy pár első lámpám kétütemű Wartburghoz. Ez már az ívelt lámpatestű(eddig azt hittem 4ü-é).
Szóval teljesen új(nem bontott, csak itt áll egy ideje)
A párt adnám 5000 pénzért.
Ha valakit érdekel írjon e-mailt! Vagy sms-t a 06 (20) 337 44 83-ra. 13.00-ig tanfolyamon vagyok.

Üdv
Tom

gligeti Creative Commons License 2002.10.17 0 0 1121
Nana, a 311-es Wartburg topicban a helyed
Előzmény: Nana o) (1120)
Nana o) Creative Commons License 2002.10.17 0 0 1120
Sziasztok!

Minden álmom egy "bogárhátú Wartburg" A hatvanas években gyártották őket, s nekünk is áll egy az udvarban, de nagyon el lett hanyagolva. Nem tudna valaki egy- egy eladó példányt. Roncs, lepukkant, alkatrésznek való is érdekel!!!!!!
Minél olcsóbban :-))

Ha igen, kérlek írd meg a dn1@freemail.hu netcímemre. Köszönöm mindenkinek!

Tisztelettel: Nana

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!