Jobban örülnék, én is, ha ugyanolyan lenne, mint amit a gyár ír, de egy jó árú német webshopot találtam, csak hátsó tárcsát találok, az első sold out. A hátsó meg 5mm és nem 4 mint az első.
Annyival több is lesz a rugózatlan tömege. Elmászik a féktárcsa középvonala - de ez a fél mm nem sok vizet fog zavarni. Ha a fékbetét vadiúj, és egy picit ott is "rátartottak" pluszban, akkor lehet, megszorul - de sztem ennek is kicsi az esélye.
Először is , van egy 315mm es MRA túra plexim , víztiszta , nekem pont nem komfortos , esetleg itt valakit érdekelhet ? Nekem 4my -n van szerintem 3yf re is passzol. Ár: 15mátyás
Másodszor , van kilátásban valamilyen tenere-s tali vagy motorozás stb ?
Szerintem a jobb oldali is üreges. Én úgy láttam, hogy az XT600-on is ugyanez a Nissin fék van. Néztem egy videót, melyen szétszerelték a féknyerget és látszott, hogy üreges a dugattyú, ami az olajtér irányába nézett. Összefüggés lehet a dugattyúk száma és a fékfolyadék mennyisége között. Egydugattyús kivitelnél szerintem szükség van a több olajra, míg kétdugattyús kivitelnél már van elegendő fékfolyadék anélkül is, hogy a dugattyúk üreges fele lenne az olajtér irányában. Persze ez csak okfejtegés.
Az az érdekes, hogy nekem a nyitott van elöl, a másik fajta pedig hátul.
Viszont elöl szerintem valaki már javította, és fordítva van bent a dugattú vagyis a lukas fele volt befelé, és amikor cseréltem a karmantyúkat, mivel így volt így is raktam össze.
nekem azóta kialakult egy erős ellenérzés az apriliával kapcsolatban amióta egy ismerősnek erdélyben lerobbant és furgonnal kellett hazavinni, egy ló@ hibakód miatt
még javítandó hibája sem volt, csak valami rendellenesség
Eléggé elszálltak a motor (és kocsi) árak az utóbbi 1-2 évben. Sajnos az euro árfolyam rányomja a bélyegét mindenre. Egyébként nekem is szimpatikus ez a Tuareg. 1mFt-tal olcsóbban egész kapós lenne, de régebben sem voltak olcsók az Apriliák a konkurenseikhez képest. A régi is tetszett, de valahogy sohasem kerültem hozzá közel.
Ez a motor drágább mint a T7. 3,8M írt az újság a T7-re, erre meg 4,3M. Optika nem rossz, de gondolom a blokk nem saját (azon se lepődnék meg ha Yamaha T7 blokk). Még a KTM 890-nél is drágább, ezek szerint akár jobb is lehet? vagy csak vastagon fogott a ceruza. Bár nem vágyok rá, de a 660-as egyhengeres (rotax) fele annyi mint egy öreg 660Tenere, de még a befecskendezős is olcsóbb (majdnem 1/2 ár) mint az XT660Z.
Pontosan 15/14-del forog többet ugyanolyan sebességen :-(
Sőt!
14/15-del mégy lassabban - ugyanazon a ferdületen' :-))))
Az eddigi 100-helyett most 93-mal fogsz hasítani!
--
Az örök dilemma: terepre vagy hosszútávú aszfaltra hangolod... :-( Nálam - elsősorban a homok miatt - maradt a gyári - itt úgyis sokat kell 70-90-nel haladni messzire.
Tegnap megvolt a próba a 14-es első lánckerékkel. Terepen jobban muzsikál, nem kell annyira kihúzatni, hogy jó legyen a váltásérzet. 2-es fokozatot is jobban elviseli lassabb tempónál, nem kell 1-es fokozatban motorozni. Közúton olyan 5-7 km/h a veszteség ugyanazon fokozat, ugyanakkora fordulaton nézve. Nekem így jobban tetszik a motor karakterisztikája.
Egy kis 1/2"-os Ingersoll Rand 2131AS (600/800Nm) van nekem. Nem egy erőgép, de az autókon lévő kerékcserét meggyorsítja, ha már meglazítottam a csavarokat.