Keresés

Részletes keresés

v_zoli Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92510

Igen, hátsó.

Ebayen találtam ebc első tárcsákat, de angliából, és 2 tárcsa+2 betétre szerintem 28Font posta rohadt sok.

Előzmény: rati update (92509)
rati update Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92509

Akkor hátsó tárcsa?

Előzmény: v_zoli (92507)
rati update Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92508

Azt kellene kimérni, amit Mistral írt, hogy elfér-e a vastagabb tárcsa az új betétek között.

Előzmény: v_zoli (92505)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92507

Jobban örülnék, én is, ha ugyanolyan lenne, mint amit a gyár ír, de egy jó árú német webshopot találtam,  csak hátsó tárcsát találok, az első sold out. A hátsó meg 5mm és nem 4 mint az első.

 

Előzmény: Mistral1 (92506)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92506

Annyival több is lesz a rugózatlan tömege. Elmászik a féktárcsa középvonala - de ez a fél mm nem sok vizet fog zavarni. Ha a fékbetét vadiúj, és egy picit ott is "rátartottak" pluszban, akkor lehet, megszorul - de sztem ennek is kicsi az esélye.

 

Előzmény: v_zoli (92505)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92505

Szerintetek mennyire gáz, ha 4mm helyett 5mm vastag féktárcsákat teszek előre?

Mistral1 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 92504

Van bizony! :-)

Tenere Offroad Trip - ezen a néven a III-ik, 2021.07.19-25

 

benne International Tenere Meeting: 07.23-25.

 

 

További részletek hamarosan - addigis, intézze mindenki a "belépő kártyáját" hamar, mert a szállásokon kérhetik majd!

 

Előzmény: Péter Tarjáni (92503)
Péter Tarjáni Creative Commons License 2021.04.27 0 0 92503

Üdv mindenkinek !

 

Először is , van egy 315mm es MRA túra plexim , víztiszta , nekem pont nem komfortos , esetleg itt valakit érdekelhet ? Nekem 4my -n van szerintem 3yf re is passzol. Ár: 15mátyás 

 

Másodszor , van kilátásban valamilyen tenere-s tali vagy motorozás stb ? 

rati update Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92502

Szerintem a jobb oldali is üreges. Én úgy láttam, hogy az XT600-on is ugyanez a Nissin fék van. Néztem egy videót, melyen szétszerelték a féknyerget és látszott, hogy üreges a dugattyú, ami az olajtér irányába nézett. Összefüggés lehet a dugattyúk száma és a fékfolyadék mennyisége között. Egydugattyús kivitelnél szerintem szükség van a több olajra, míg kétdugattyús kivitelnél már van elegendő fékfolyadék anélkül is, hogy a dugattyúk üreges fele lenne az olajtér irányában. Persze ez csak okfejtegés.

Előzmény: ronya1 (92497)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92501

Mármint, igen, fordítva, fecskendővel nyomtam tele a féknyergeket.

Előzmény: ronya1 (92499)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92500

Pedig nem volt nehéz.
Egy jó nagy fecskendő kell csak hozzá.

Előzmény: ronya1 (92499)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92499

hogy sikerült légteleníteni fordítva? kellett bele vagy 3x annyi fékfolyadék

Előzmény: v_zoli (92498)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92498

Az az érdekes, hogy nekem a nyitott van elöl, a másik fajta pedig hátul.

Viszont elöl szerintem valaki már javította, és fordítva van bent a dugattú vagyis a lukas fele volt befelé, és amikor cseréltem a karmantyúkat, mivel így volt így is raktam össze.

Előzmény: ronya1 (92497)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92497

a hőátadásban biztos van különbség, én a nyitottat választanám, vagy ha van olyan ami nem fém akkor azt

Előzmény: v_zoli (92492)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92496

Hát így dugattyúval együtt 20-25ezer/oldal

Előzmény: rati update (92495)
rati update Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92495

Mennyibe kerül egy ilyen felújító szett?

 

Előzmény: v_zoli (92493)
rati update Creative Commons License 2021.04.26 0 0 92494

Nagyon hasonlít a T700-ra. Vonalvezetés, légterelő idom.

Előzmény: Doomedsrac (92489)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.25 0 0 92493

12

v_zoli Creative Commons License 2021.04.25 0 0 92492

Sziasztok, 

a két féle fékdugattyú közt mi a különbség?

 

ronya1 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 92491

nekem azóta kialakult egy erős ellenérzés az apriliával kapcsolatban amióta egy ismerősnek erdélyben lerobbant és furgonnal kellett hazavinni, egy ló@ hibakód miatt

még javítandó hibája sem volt, csak valami rendellenesség

Előzmény: KVX300 (92490)
KVX300 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 92490

Eléggé elszálltak a motor (és kocsi) árak az utóbbi 1-2 évben. Sajnos az euro árfolyam rányomja a bélyegét mindenre. Egyébként nekem is szimpatikus ez a Tuareg. 1mFt-tal olcsóbban egész kapós lenne, de régebben sem voltak olcsók az Apriliák a konkurenseikhez képest. A régi is tetszett, de valahogy sohasem kerültem hozzá közel.

Előzmény: Doomedsrac (92489)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.04.23 0 0 92489

Ma olyat láttam, hogy nem hittem el :D

Ez a motor drágább mint a T7. 3,8M írt az újság a T7-re, erre meg 4,3M. Optika nem rossz, de gondolom a blokk nem saját (azon se lepődnék meg ha Yamaha T7 blokk). Még a KTM 890-nél is drágább, ezek szerint akár jobb is lehet? vagy csak vastagon fogott a ceruza. Bár nem vágyok rá, de a 660-as egyhengeres (rotax) fele annyi mint egy öreg 660Tenere, de még a befecskendezős is olcsóbb (majdnem 1/2 ár) mint az XT660Z.

Mistral1 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 92488

Misi!

navitotal.com :-)

Itt minden (is...) van, mint az apci bucsúban!

Többek között 2021.10 NT!  Hasít mint atom! (öt perc volt felinstallálni - ami egy copy volt a rar-ból)

Kiderült, hogy az NT-ket évente 2x, az NTU-kat évente négyszer frissítik.

Előzmény: nafm. (92348)
rati update Creative Commons License 2021.04.18 0 0 92487

Én inkább rövid távon megyek, és keresem az úttalan utakat. Hosszútávú motorozásra inkább vennék egy Yamaha FJR1300-at.

Előzmény: Mistral1 (92486)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 92486

Pontosan 15/14-del forog többet ugyanolyan sebességen :-(

Sőt!

14/15-del mégy lassabban - ugyanazon a ferdületen'  :-))))

Az eddigi 100-helyett most 93-mal fogsz hasítani!

--

Az örök dilemma: terepre vagy hosszútávú aszfaltra hangolod... :-(
Nálam - elsősorban a homok miatt - maradt a gyári - itt úgyis sokat kell 70-90-nel haladni messzire.

Előzmény: rati update (92485)
rati update Creative Commons License 2021.04.18 0 0 92485

Tegnap megvolt a próba a 14-es első lánckerékkel. Terepen jobban muzsikál, nem kell annyira kihúzatni, hogy jó legyen a váltásérzet. 2-es fokozatot is jobban elviseli lassabb tempónál, nem kell 1-es fokozatban motorozni. Közúton olyan 5-7 km/h a veszteség ugyanazon fokozat, ugyanakkora fordulaton nézve. Nekem így jobban tetszik a motor karakterisztikája.

rati update Creative Commons License 2021.04.17 0 0 92484

Egy kis 1/2"-os Ingersoll Rand 2131AS (600/800Nm) van nekem. Nem egy erőgép, de az autókon lévő kerékcserét meggyorsítja, ha már meglazítottam a csavarokat.

Előzmény: ronya1 (92482)
rati update Creative Commons License 2021.04.17 0 0 92483

Ez már megmarad! Majd megy a motorral, ha arra kerül a sor. :o)

Előzmény: Mistral1 (92481)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 92482

egy 10 ezres praktikerestől nem elvárható az a nyomaték amit egy 100 ezres tud

ellenben ha meg van küldve a 10 ezres 12 barral egész jól muzsikál, már ha bírja, haver törte már el azt a négyszög részét amire a krova fej megy 

Előzmény: rati update (92479)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.17 0 0 92481

:-)
A többi részét meg majd kiárulod!

Előzmény: rati update (92480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!