Keresés

Részletes keresés

miko? Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26030
"Inkább 5 Babszi, mint eg ilyen Panama"

Én fordítva mondom:
inkább egy Babszi,mint akár 5 ilyen Panama.
Előzmény: pedro210 (26028)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26029
Nem sértés. Már itt említettem párszor hogy a Mex az kínai. (Pedig mexikóira tippeltem régen). Ami a cseheknél Jawa Betka matricával kerül forgalomba az nálunk Panama Mex-ként. A vicc hogy a 400 eFt-os New Pionyr épp ugyanez csak kicsit felöltöztetve.
Előzmény: pedro210 (26028)
pedro210 Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26028

Szia!

Ne sértegessük a Jawa Babettát! :))

Inkább 5 Babszi, mint eg ilyen Panama, ami szerintem vagy kóreai, vagy kínai.

Na ha az egyszer elromlik, lehet tolni a szeméttelepre, vagy jó vastag brifkó kell a javításhoz, ha egyáltalán van hozzá alkatrész...

Előzmény: Törölt nick (26027)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26027
Igen! Irány a Praktiker és 150-ért ott is van egy Panama Mex ami már 4T. És majdnem JAWA...
Előzmény: Tóni bácsi (26026)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26026

Hello!

 

Ahhoz, hogy Babettát hosszabb távon használj, kell egy olyan megszállottság és márka szeretet, ami itt mindnyájunkban benne van! Enélkül nehéz lesz üzemben tartani.

 

Én azt mondom, add el!

Előzmény: Tade15 (26025)
Tade15 Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26025
Nincs gond az olajoskodással,régen nepi szinten szereltem.Már hiányzott is kicsit.Akkor szerintem én fecskendöt fogok használni a méréshez.Bár félig van a tankja,az egy darabig elég lesz szerintem.Az a baj,hogy én a 125 fölötti robogókat szeretem igazán,abbol meg kétütemüt venni,hogy külön olajozzon öngyilkosság.6 liter alatt egy sem eszik.Össze rakom próbálgatom,ha nem lessz jó megy vissza a  Vaterára ahonnan vettem.
Előzmény: Törölt nick (26022)
Tade15 Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26024
Szóval akkor nemsokáig lessz jó.Nem egy százas a motor maga sem. 15-ért vettem.Van 4t robogóm most is,egy Piaggio Beverly 200-as,csak nincs pénzem forgalomba helyezni.Rendszám nélkül meg nem merek járni vele.Eladni meg nem birom.A munkanélküliség nagy úr,azért vettem a babettát legyen mivel szaladgálni.
Előzmény: Polúxx210 (26021)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26023

Kedves Marci!

 

Mi a fenének a patika mérleg??? Egy baba már felnőtt nálatok is. Nem hiszem, hogy nem etettétek kallibrált cumis üvegből. Én ezt használom a keverék előállításához, amióta meg van a mocc. Biztos vagyok benne, hogy mennyiségi tévedés kizárva.

Előzmény: Törölt nick (26016)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.14 0 0 26022

Létezik. A MOL hozza forgalomba és érdekes módon náluk a legdrágább. Gazdaságos hipermarketben 1200 Ft/l volt. Innen a vonzalom...

 

De vannak olcsó szintetikus olajak is. Nem sok helyen kapható, a legtöbb helyen csak 4000 Ft/l-es módi van vagy még drágább. Viszont ezekre esküszik mindenki. Én a Challoils szintetikus olajat 2300/l áron vettem, így már szívesen kihagyom az életemből az Arolt.

 

Igen, kevergetni kell. Mindenki maga dönti el a módszert. Én 10 l-es benzinkannát használok a könnyű számítgatás miatt. (Meg persze hogy elbírjam) Van aki a tankba önti az olajat és a benzint, aztán had szóljon! Szerintem így lehet a legjobban melléfogni az aránynak.

 

Állj! Attól még lehet kétütemű robogód hogy nem akarod a kezed összemotorolajozni! A modern kétüteműek olajszivattyúsak: te csak betöltöd a benzint, másik tartályba az olajat aztán go! Csak hát az olajszivattyú hibája elég sok galibát tud okozni.

Előzmény: Tade15 (26019)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26021
hát vegyed csak meg a zsir uj alkatrészeket,aztán majd meglátod mit tud a magyar ipar..aztán add el a gépet(persze jóó drágán mert ugye felujitott!) és vegyél egy 4t robogot!:)
Előzmény: Tade15 (26020)
Tade15 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26020
Ma este szétkaptam a 210-esm csupa dekec olaj volt mindene.Letekaritottam brigéciollal,holnap megveszem bele a cuccokat.Ha összerakom mennyi ideig fogja birni normális müködéssel?Ha nem lessz tartós megválok töle.Abba meg csak most gondoltam bele,hogy kevergetnem kellessz a benzint az olajjal.Évekig 4 ütemü robogókkal jártam.
Tade15 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26019
Az Arol 2t még létezik? Vagy csak valami maradvány már?
Előzmény: Törölt nick (26018)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26018
Csakis a spórolás az oka a spórolásnak. Ez nem változtat a szenvedélyen. Néha van pénz, néha nincs. Az Arol akkor jön a képbe, amikor éppen nincs.
Előzmény: Törölt nick (26017)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26016

Jó, valahol 1:40 és 1:50 között. Nincs patika mérlegem és valami rátartás mindig volt... A lényeg az volt hogy az 1:50 mindig meglegyen. A vicc hogy most tértem vissza a Challoils szintetikus olajhoz és most kezdett jobban melegedni a henger.

De előbb a szerelés jön, aztán meglátom hogy jó nyomon járok-e. Csak erre a hónapra már nem tudok magamnak időpontot adni.

Előzmény: miko? (26013)
Zsolti9014 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26015
Köszönöm a választ, miképpen Lajosnak és Marcellnak is. :)

Annyit tennék hozzá, hogy a motor a "plakett" szerint 207.300, mint a másik is. Két egyforma motor, két plakettje csak nem hazudik. :)

Ma egyébként vázig lett bontva a gép, most elkezdődik az alkatrészvadászat időszaka.

Korábban volt itt egy kép egy egészen jóra sikeredett Babetta chopperről. Nem azt szeretnénk kopírozni, de hasonló van tervbe véve. :-)

Mindenkinek további szép estét, jó szerelgetést, jó motorozást. Jó ez a hely, hangulatos, csupa segítőkész emberrel.
Polúxx210 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26014
háát azért nem ithon:)de megtudnám oldani csak anyagkölcséget kéne fizetnem..
Előzmény: Törölt nick (25995)
miko? Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26013
"akkor helytálló-e a kipufogóra gyanakodni?"

A forró kipufogógázok egy része ha visszamarad,mert nem tud távozni a hengerből,az biza okozhat túlmelegedést.

Azt viszont erős fejcsóválással olvasom,hogy Arol 2T-vel mentél...
Ráadásul 1:50-nel?! Azzal a bűnrossz olajjal?? Egy szintetikus vagy félszintetikus olajjal rendben a dolog,de az Arollal... Csodálkozom.
Te viszont ne csodálkozz,ha csörög a motorod.
Előzmény: Törölt nick (26003)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26012

Hali!
Gyanakodhatsz!
Haverom is valami texós olajat használt,de egy kipufogótakaritás után rádöbbent hogy nem kéne.A könyökcsöve olyan volt belülről mintha valaki heccből olvasztott csokit öntött volna bele.

Úgyhogy le a könyökcsövet,bele egy széthajtott végű aluminiumsodronyt és hadd menynen a takaritás;)

Előzmény: Törölt nick (26003)
baskatibor Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26011

nnah,elkészült a remekmű.egy kezdőtől nem rossz,szerintem.

már csak a benzinszinten kell állítanom,mert ha rajta van a légszűrő,akkor gázadásra lefullad.

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26010

Marci Pajti!

 

....Pedig akarom, végre jól működik minden! Csak a motor nem :(....

 

Ez a mondat, ebben a formában, nekem nagyon tetszik!!! :-))))))

 

Természetesen a végére kell járnod mi okozza a problémát, mert ez nem fogható rá a nyári melegre. Ha még nem volt Gergő barátom remekműve kitakarítva az Arol maradványaitól, akkor azt sürgősen pótolni kell!!!

 

Jó szerencsét!

Előzmény: Törölt nick (26007)
csepel1951 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26009
Köszönet!!!
Előzmény: Tóni bácsi (25999)
wehrmacht17 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26008
Köszönöm a válaszokat:
Fuvókák rendben, 63/35 Falsch levegőt nem szív, tűn a lemez felülröl a negyedikben volt javítva felülröl a 2.ba:)
Ezer köszönet, tudtam hogy a babetta forumlakoira lehet számítani
még egyszer köszönöm
üdv.:N/A
Előzmény: Tóni bácsi (26001)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26007

Tóni bácsi!

 

Én sem bolygatnám, de úgy néz ki hogy kelleni fog. Kíméletes 40-es tempónál is előbb-utóbb előjön egy csörgés, ami néha erős teljesítménycsökkenéssel párosul... Hamarosn szét kell döntenem ha még a továbbiakban is használni akarom. Pedig akarom, végre jól működik minden! Csak a motor nem :(

Előzmény: Tóni bácsi (26004)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26006

Azt sem Te, sem én nem fogjuk soha megtudni!!! :)

 

Ez csak egy egyszeri kiforgatás, teszt céljából. Nekem már 50 felett olyan érzésem van, mintha színes üveg cserepekkel kaparásznák a hátamat!!! Úgy, hogy ebben a tartományban soha nem közlekedek. Annyit még hozzá tennék, hogy a Jikovval a kipuff könyök csere, illetve rövidítés után, 62-ig forgott ki.

 

Mennyit fogyaszt? Soha nem mértem. Ez engem egyáltalán nem érdekel.

Előzmény: AUTOPETI (26005)
AUTOPETI Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26005
59 km-h,és ezt hosszabb távon is tudja? És mennyit fogyaszt?
Előzmény: Tóni bácsi (25999)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26004

Kedves Marci!

 

Bizonyára nem én vagyok itt a legtapasztaltabb ezügyben, de egy biztos: 19 év alatt mindíg csak jó időben, főleg nyáron használtam a motoromat. Még soha nem fordult elő, hogy túlmelegedett volna. Tudod, nincs tuningolva, és az eredeti kipufogó van rajta. Amikor a régebbi "Arolos" időszakomat éltem, a könyök csere előtt, már nekem is igen jelentős volt a keresztmetszet csökkenés a csőben. Csak a végsebesség ment le 50 alá(!) melegedni akkor sem melegedett az én 40-es tempómnál. Könyök csere óta én is 1:50-nel járok, de nem jutottam még el odáig, hogy megnézzem, a Castrollal mennyi a lerakódás. Tudod, amíg rendesen műxik a járgányom, nem szeretem piszkálgatni.

Előzmény: Törölt nick (26003)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26003

Kedves tapasztalt bajtársak!

 

Ha azt tapasztalom hogy a régebben 35 °C melegben is jól működő mocim most a 30 fokon 10 km alatt túlmelegszik, fékek, guminyomások rendben vannak, akkor helytálló-e a kipufogóra gyanakodni? 2000 km alatt a jó öreg Arol 2T tele tudja rakni annyira hogy számottevő keresztmetszetcsökkenés legyen? Mindezt 1:50-es keverési aránnyal...

 

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26001

Háj!

 

Megközelítés kérdése! Nem biztos, hogy a levegő sok, lehet, hogy az üzemanyag kevés! Ha a levegőszűrőd rendben van, tiszta benne a drót szűrő, akkor lehet, hogy a benzin kevés. Benzinszintet ellenőrizni, részterheléstű lemezkéje felülről a második horonyba, főfúvóka 63-as, üresjárati 35-ös! Üresjárati levegő csavar ütközéstől 540 fokra! Ha ezek is rendben vannak, mégis azt érzékeled, hogy szegény a keverék, akkor lehet, hogy tényleg falslevegőt szív valahol a motorod.

Előzmény: wehrmacht17 (26000)
wehrmacht17 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 26000
Szép napot forum lakók!
Régebben még intenzíven követtem a forumot, de mára valahogy elmaradt (sok a meló)
Egy olyan kérdésem lenne hogy akár mit csinálok a babettámal 207-es, melegen beállítom az alpjáratot, és mikor terhelést kap, tehát ráhuzom tökig, egyszerüen lehörög, lefulasztja magát a sok levegő miatt. Rájöttem arra ha a levegő szűrőt félig befogom, semmi gondja megy húz és gyursul is, de mihelyst elengedem megint ugyanaz a baj. Falsot nem tom hogy szívhat e, átnéztem mindnet, minden tömitve és jól zár.
Segítségetek előre is köszönöm
üdv.:N/A
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.07.13 0 0 25999

Utazó: ha sokáig akarod használni, 40-45 km/ó

 

Vége: ahány moci annyi féle. Az enyém 59,5 km/ó

Előzmény: csepel1951 (25998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!