semmikepp se alljanak le az eletfunkcioid! a kepen kabelek es biztositekok lathatoak, es egy kis doboz a hatterben, es ez is a lenyeg, mivel nem tudom mi a jo istenhez tartoznak.. nem gyari.. vagy teljesitmeny noveles, vagy allofutes! ezt hivatott kis kepes szosszenetem kideriteni!
1998-as Opel Astra 1.4 16V-ben a gyári helye az állófűtésnek a jobb első sárvédő alatt van, ennyit tudok, de mit jelent a gyári hely?
Volt egy Meganeom, azon ott voltak a csavar helyei, szóval csak fel kellett csavarozni és kész, de az Opelon ilyent nem látok. Meg kell fúrni a váznyúlványt?
Hát konkrétumot nem tudok, mert ez egy jövőbeni autóra lenne :) De az valószínű Honda Civic lesz ha lesz, sedan, 1.5 vagy 1.6 motorral. 2000-2001 évjárat.
kezdem azt hinni, hogy a webasto olasz.. most, hogy honapok ota tokeletesen mukodik, ma egyszeruen azt csinalta, hogy amikor elindul a kalyha, bekapcsol a ventillator, akkor utobbi kb ketto masodpercig mukodik, majd kikapcsol, aztan ra par percre a kalyha is.. nektek csinalt mar ilyet?
Engem az érdekelne, hogy mi pénzbe kerül most egy alsóközepes benzinesbe egy programozható vizes állófűtés? Néztem a Webasto és Eberspracher honlapját, de mélyen hallgatnak az árakról(vagy csak én nem találtam meg..)
Sziasztok még új vagyok ezen a fórumon tegnap sikerűlt szereznem egy Eberspacher B1L (benzine üzemű) típusú állófűtést sikerűlt is elindítanom remekül üzemel.
Csináltam pár képet róla minden megvan hozzá az összes vezeték kipufogó szívó és fújó oldali rácsok gumitömítés és van egy tartalék szivattyú is hozzá. Igaz hogy az új szivattyúval próbáltam ki de a másik is működik. Az lenne a kérdésem ,hogy mennyiért lehetne eladni? Csak az az egy problémája van ,hogy az időzített kapcsolója nem működik és még egy olyan kérdésem van ,hogy lehet-e rákötni valami más időzített kapcsolot vagy termosztátot?
Ugyancsak állófűtés problémám van. Múlt hét óta nem megy a kályha. Manuális indítás után is, csak a befúlyás indul (hallani) majd kb. 5 másodperc után leáll. (nagyjából ez után kellene, hogy induljon a halkan kattogó üzemanyagszivattyú hátul a tanknál). Ezután aktuális rendszerszervíz felirat a műszerfalon. Kikapcsolt és járó motornál ugyanez a szitu.
Előzmény: múlt héten mikor kb. 2 fok volt csak, manuális indítás után majd fél órát autókáztam még miután a hőmérséklet jelző elérte a normál jelzést. Ezt csak azért írom mert eddig mindig ugyancsak manuálisan kikapcsoltam az állófűtést mielőtt a normálba ért volna. A kocsi garázsból indul, szóval nem tök hideg ezért az utastérfűtést sem indítottam el.
Lehetséges, hogy most túlmelegedett valami ? Vagy üzemanyag szivattyú probléma ?
2002 Volvo S80 D5 (ha minden igaz Arctic rendszer)
Kie nem tudta kiütni? Kályhás? Mert maga a webasto állítása szerint nem tudnak belenyúlni a bmw-s kályháikba! De a BMW meg csak komplett javít ami ugye csere. :o(
igen:-(,és vettem hozzá nagy navit,és már betudom programozni elöre:-)és közbe kiderült az enyémnek semmi baja nem volt,csak a köcsög szerelő nem tudta kiütni az izzitó stift hibakodot és ezért letiltott a kályha.Mert ugye az izzitó stiftet kicserélte meg az üstöt,de a hibát nem törölte és nem ment a kazán:-(
- Üzemanyagtöltő állomásokon,
- Olyan helyeken, ahol gyúlékony anyagot tárolnak vagy gyúlékony por vagy füst keletkezhet (Pl. Üzemanyag-, faszén-, fafűrészpor- vagy gabonatárolók közelében)
- Zárt helységekben (Pl. Garázs, Zárt Parkolóház), előre programozott idővel és távirányítóval sem.
Olvasd már el bármelyik kályha használati utasításának az első oldalát!!!!
/Aztán meg minket vesz elő a hatóság, hogy mi ez, meg miért haltak meg, meg satöbbi... Volt már ilyen sajnos...:-( /
én is úgy gondolom, hogy illene hibakódnak lennie... de semmi. mindegy, végül is azóta megy. ha pedig megadja magát, használatba veszem a csacska-féle jégkaparót:-)