sziasztok.nem tom,hogy emlékeztek-e még rám,nagyon sokat kinlódtam a 207-esem felújításával.végre teljesen végeztem vele.láss csodát!!sík úton 44km/h.én92 kilo vagyok.nagyon megy.a súberlemez alulról a 2.ban van,másképpen xar.kis ideig tesztüzem,aztán kipróbálom hosszútávon.hány km-t bír ki egy babszi egyhuzamban?
Miért nem tolod fel pl. az extra.hu-ra a weboldalaidat, ők 2 giga tárhelyet adnak ingyen. Igaz nem a legelegánsabb az extra.hu végződés egy domain-ben, de kit érdekel,ha minden elfér rajta?
Én is lassan haladok. Azt pedig csak most vettem észre hogy 50 MB-ba kéne beleférnem a szolgáltatómnál... Megpróbálom máshol is elhelyezni az oldal egyes részeit, hiszen félkészen is 100 MB felett van a tartalom.
Jó nyaralást és sörözést! Koccints helyettem is egyet!
Igen, természetesen. Mi több: megtiszteltetés a részemre!
(egyébként felvetődött bennem már legalább két éve,hogy csinálok egy weboldalt én is. de ez az oldal csak a javítással, tuninggal foglalkozna A-tól Z-ig. nagyon sok fotóm van a babetták minden porcikájáról,és szerelési videókat is tennék fel. kár,hogy bitang lusta vagyok megcsinálni, de az ötletet továbbra is dédelgetem...)
Vigyázni nem tudok. Inkább attól tartok hogy azok fognak morgolódni, akiktől én "vettem kölcsön" pár képet. De ellenben másokkal mindenütt szerepelni fog a forrás, hivatkozással ellátva. Ettől függetlenül lehet hogy berág pár babettás honlap tulajdonosa, de akkor majd megnyirbálom a fényképtárat.
Amit meg én teszek hozzá, azt csak vigyék! Épp az ismeretterjesztés lenne a cél.
Érteni meg én sem értek hozzá, folyamatosan csak tanulok.
Jó estét! Az oldaladdal vigyázz majd,el ne lopkodjanak róla semmit,mert most az a divat:S Most az az állás hogy van kb 10 babettás oldal,abból tudok 2 jó oldalt amiről elloptak minden adatot,és a saját oldalukon ugy tüntetik fel mintha annyira értenének hozzá. Amugy sok sikert hozzá!
Nekem van eredeti angol alkatrészjegyzékem az egysebességes 210-es Babettákhoz, amit nem is 210-esnek hívtak, hanem ha jól tudom JAWA 130 volt a becses neve az USA-ban. Le is fordítottam magyarra annak rendje és módja szerint. De rossz hírem van: a honlapom félkész állapotban van és amíg el nem készülök nincs mazsolázás. A domain regisztráció folyamatban, már csak a kulimunka van hátra... Meg kéne valaki aki lektorálná kissé. Szóval tessék várni türelemmel, vagy kérdezni amit kell.
Az utolsó legyártott Babetta évjárata engem is érdekelne... Én 96-ra tippelek, de lehet, hogy 98-ig elvegetált a gyár.
Óóó! Jut eszembe! Tóni bácsit és miko? barátomat is szeretném megkérdezni hogy szerepelhet-e a gyönyörű motorjuk fotója egy olyan honlapon, ami csak szép állapotú Babettákról szól (történet, javítgatás, galéria, letölthető dokumentumok)?
Egy dolog biztos: az egysebességes Babetta, legyen az 207-es, vagy 210-es, kevesebb odafigyelést, gondozást igényel, mint a kétsebességes. Azoknak a tulajoknak, akik nem ismerik, nem is akarják ismerni a mocit, mert alapvetően csak helyváltoztatásra használják minden odafigyelés és karbantartás nélkül, csak az egysebességes gép ajánlott!!! Majd az is szarrá megy előbb-utóbb!!!
Bocs a szerénytelenségért, de én a másik oldalon állok, ezért nekem egy tökéletesen működő váltóval "megáldott" 210-esem van!!! Aki azt mondja, hogy ennek a mocinak pl. alacsonyabb a végsebessége, mint a visszabutított egysebességesnek, AZ HAZUDIK!!!
No és nem utolsó sorban, igen nagy örömömre, nem vagyok egyedül a tökéletesen működő váltóval felszerelt gépemmel. Igaz, azok a barátaim meglehetősen értenek is a mocikhoz. Te biztos még fiatal vagy, ezért mások az igényeid. Mi idősebbek tudjuk, hogy minden szocialista jármű úgy készült, hogy nekünk tulajoknak is tevékenyen közre kellett működni abban, hogy a gépek megbízhatóan szolgáljanak bennünket. Ezért kellett megismernünk minden csínját-bínját a motorunknak. Meg a Ladánknak, meg a Rakéta porszívónknak, stb.
Én, öreg ember lévén, viszont sokkal nagyobb élvezetet találok az olyan tökéletesen működő mociban, amely az én kezem munkáját is dicséri, mint abban, amire ráülök, pöfög is alattam, de hogy mitől, arról már gőzöm sincs.
Az indexes srácok megvettek egy fos mocit, amit egy dilettáns szerelő nyilván nem volt képes rendbe hozni, ezért abból a leírásból ne sokat jegyezzél meg!!!
Ne vigyetek hengert fúratni a Futár motorosboltba! Aki csinálja a gépmunkát neki, az folyamatosan be van b@szva, de tényleg, többet van a kocsmában a fickó mint a műhelyben. Egy hengert nem sikerült neki másodszorra sem méretre fúrni,ma voltam harmadszor,és visszakértem a pénzem. Beszéltem aztán az idősebb Táborival,és most oda fogom vinni a gépmunkákat ezután.
Köszönöm! Lefordítottam,valóban írja hogy Hollandiába egysebességeseket szállítottak,mert ott az volt népszerű,csak tipust nem említ! Tehát nem tiszta hogy az 210-es volt-e! Ha van még infó jöhet! Várom szeretettel,és előre is köszönöm!