Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Mi van pókpéter mindenki kombájn csak te vagy traktor? Most mindenhol azt állítod te előre megmondtad, hogy ez így rossz lesz. Hát TE csináltad ezt az egészet! Már nem ragyog a csillagod és úgy látszik többszázezer oka lesz a tetteidnek!
Teljesen egyetértek, nagy baromság volt. Ha nekem van dolgom a belvárosban, a konzumtól 5 perc sétával bármelyik megállót el lehet érni. És ha a turistákra gondolunk, akkor ki az ki, minden múzeumhoz háztól házig busszal akar menni?
Vajon értelme volt a 44-es járat sűrítésének? Teljesen kihasználatlanul közlekedik a járatok többsége. Amíg ilyen nyúlfarknyi vonal marad, nem is lehet számítani utasforgalom növekedésre. Annak lenne értelme, ha messzebbről jönne járat a belvárosba (Széchenyi térre és környékére), pl. Uránvárosból, Kertvárosból vagy a Budai-városrészből.
A másik dolog, hogy minek jár vasárnap reggel is fél óránként. Nincs utazóközönség ilyenkor. Jó lenne egyébként más vonalakon is különbséget tenni a szombat és a vasárnap között, mert szombat délelőtt lényegesen több az utas, mint szombat délután vagy vasárnap délelőtt. Vasárnap pont fordítva van, ott a délután erősebb, főleg, ha iskolakezdési nap előtt van. Kivétel a vásártér környéki vonalak. (Szombaton délelőtt még nyitva vannak az üzletek, vannak tanfolyamok, edzések, konferenciák, előadások, stb, amire mennek az emberek.)
Büszke is vagyok arra a képemre, amin a JLW-473 még az eredeti fényezésével, de már kijelzővel, Mecseknádasdra kiírva látható. :) Nagyon király busz lenne, ha nem lett volna lekenve fehérre.
Szerintem amúgy azért van még mindig az eredeti helyén, mert aki hajtja, az erről akar majd nyugdíjba menni (természetesen nem ismerem az illetőt, de a BPT-414 esetében konkrétan tudom, hogy ezért van meg még mindig). :)
Nem hiszem,hogy gondolták volna akkor,hogy 20év múlva még mind fordás lesz.Bár lehet,hogy tévedek(majd Kuvik kijavít :D),de nekem úgy rémlik,hogy a 816 meg még ráadásul az eredeti(1.) helyén dolgozik ma is. :)
Eddig azt hittem,hogy csak a sofőr nem találta az éjszakai fény kapcsolóját...
Azt kifelejtettem az előzőből,hogy a JLW-498 helyett a HLD-871 volt(ez érdekes csere lenne),és remélem a JOY helyére meg csak kerül legalább egy E95(hogy ne kelljen már vele Keszthelyre járni).A komlóiakban meg sajnos nem kellett csalódnom...
IXW-193 a 15:00-ás mislenyit csinálta(aki tudja,hogy ez melyik fordájában van,az megmondhatja mi helyére került)
GOW-292 is elkészült(a sötétben nem láttam rendesen,de úgy tűnt,mintha a belteréhez nem nyúltak volna sajnos és klímát sem kapott).A kockamerci visszakerült Komlóra.
Bonyhád felé szépen javítottak a szolgáltatási színvonalon(mondjuk én még Mohács felé is minimalizálnám az EC-k számát). :) Talán nem hiába jártatjuk itt szánkat. :)
Összességében sztem jó kis helyközi buszok ezek olyan 1-2 órás utakra.Dupla üveges,kényelmesek az ülések(picit lehetne nagyobb távolság is köztük,de én még viszonylag kényelmesen tudtam benne utazni/az ülés kialakítása,formája jó+háttámla is párnázott,nem kemény/),jó a fűtés.Ami viszont nekem nem tetszett,hogy nincsenek állítható légbefúvók az ülések fölött és nincs olvasólámpa.Kb olyanok,mint a Gemences Intourok(azzal a különbséggel,hogy itt végig van radiátor és nem kell megfagynod benne).
Nem emlékszem,hogy volt-e már:láttam MXL-817-et és MXL-826-ot is,így gondolom e között vannak(hasonlóan az EWS szériához :D)