Keresés

Részletes keresés

BPO 662 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11658

256 : 06-62; 07-45; KXM-033

57/257 : 03-63; 06-63; 06-66; 06-67; KXM-004

64/164 : 03-25; 03-30; 03-40; 06-60; 15-32

63 : 03-23; 03-35; 06-61; 15-43; 15-47

157 : 06-68; 12-79; 15-42

BPI-553 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11657
36: 18-39
93: 15-62, 16-48, 06-18, JGD-732
136E: 05-70, 05-74, 17-36, 17-57, 18-34, R-714
166: 15-28, 16-16, 16-64
182: 15-25, 15-40, 15-46, 15-64, 16-07, 16-24, 16-25, 16-37, 16-41, 16-66, 02-53, HLN-327
183: 01-64
184
: 02-22, 02-48, 02-60, 15-56, 16-02
198
: 01-06, 01-08, 01-09, 01-10, 01-20, 15-36, 16-23
217: 02-62, 06-48
217E: 16-15, 06-15
266: 12-93, 15-28, 15-55
282E/284E: 15-31, 15-39, 15-41, 15-49, 15-66, 16-40, 16-47, 16-68
293: 12-93
293i: 12-93
T
: 01-27 (7:21-kor Pestlőrinc, Szarvsa csárda téren a Gilice tér irányába), 12-04 (7:26-kor Pestlőrinc, Szarvsa csárda téren a Gilice tér irányába)
U: 03-03 (14:06-kor Kp., Villanytelepnél a Lajosmizsei sorompó felé)
BPI-791 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11656

32:11-93,18-24

68:17-29

93:06-18,15-62

98:01-66,01-88

100:06-46

136E:05-70,19-57,17-36,18-34,FLR-714

148:19-50

 

Előzmény: lapaj74 (11651)
FKU-911 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11655

"173E: 08-64"

 

Nem 08-61?

Előzmény: fku940 (11654)
fku940 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11654
32: 17-12, 00-20
161:19-04
173E: 08-64
16-22 reggel 168E, délután 2V
.BPO-346. Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11653

122:

F1: 08-51

F2: 08-52

F3: 17-69

F4: 08-56

 

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-019

F3: 03-41

F4: 12-71

buszkedvel Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11652
5 : 0725,1514
46 : 1016
96/296 : 0311,0180,0604,0136,1203,KTK-400
104/204 : 0317,0321,KTK-399
121 : 0316,0326
124 : 0138
125 : 1013,0192
130 : 0373,0345,0186,0124
175 : 0135
196/196A : 0464,0468,0475,0484,1771,1851,0860,0863,0865,1967,1970,1813,X216,U941,942
220 : 0337,1264
lapaj74 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11651
85 : R - 732 , 735 , 745 , 749 , 17-31 !!, 17-58 , 17-62 !! , 18-10 , 18-18

85E : CI : 17-70 , 18-01 , 19-90 , 19-94 , DP. : 18-25 , 08-30 , 18-29 , 18-50
Bu 86-79 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11650
18-22 garból kiálló 233E nyitott hátsó ajtóval
BPI-964 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11649
16: 13-87, 14-03
31: 00-29
32: 00-07, FKU-926
45: 11-84, 18-26, 18-33, 19-98, 00-23
46: 01-43
67: 15-53
105: 05-16, 07-71
131/231: 10-20
276E: 10-25, 00-53

44:
F1:
19-66
F2: ???
F3: FJX-209
F4: FJX-207
F5: 19-75
F6: 19-43
F7: 19-64

244:
F1:
???
F2: 18-15
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: ???
F6: FKU-943
.BPO-346. Creative Commons License 2009.01.22 0 0 11648
Nosztalgia, nosztalgia?:P
Előzmény: MBen (11647)
MBen Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11647
Egyik reggel igazán jöhetne 20E-re, délután meg menne 160/260-ra. :-P
Előzmény: kopaszkapitany (11646)
kopaszkapitany Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11646
Reggel boldogan szálltam fel a 160-asra,második ajtó nagyon jól csapkodik:-)
Előzmény: Bu 86-79 (11621)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11645
El is felejtettem... ma 147- es vagy:)
Előzmény: BPI-553 (11644)
BPI-553 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11644

93: 16-07, 16-30, 16-48, JGD-732
136E: 19-57, 19-93, 05-70, 05-71, 08-08, R-714
166: 15-55
182: 15-27, 15-40, 15-44, 15-64, 16-12, 16-15, 16-41, 16-46, 16-64, 02-22, 02-50, HLN-327
183: 03-32
184: 15-56, 15-64, 02-18, 02-48, 02-60
193E: 06-15
198: 00-36, 01-20, 01-88, 03-47, 15-62, 15-63, 16-23
217: 00-50, 02-62, 12-52
217E: 06-59, HLN-324
254E: 15-52, 16-35, 16-38
266: 15-54
282E/284E: 15-21, 15-31, 15-39, 15-41, 15-49, 15-57, 15-66, 16-26, 16-40, 16-47, 16-68
T: 01-27 (7:39-kor Pestlőrinc, Szarvas csárda téren),

G: 16-28 (7:02-kor indult az Alacskai lakótelepről utasok nélkül letáblázva a garázsba), 16-37 (8:00-kor Kispest, Villanytelepnél DP felé)
U: 03-08 (7:59-kor Kispest, Villanytelepnél a Lajosmizsei sorompó felé)

.BPO-346. Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11643

Én sem értem...lehet h ott végzett és egyből átirányították ide.

Előzmény: MBen (11642)
MBen Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11642
Érdekes ez a 04-64, mert reggel még 196-oson volt. :)
Előzmény: .BPO-346. (11641)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11641

30/30A:

F1B: Délelőtt 18-36, délután 04-79, ami lerobbant, 04-45 pótolta, majd garázsból kiküldték cserére a 04-64- et.

F2B: 04-79

F3: 08-23

F4: 04-46

F5B: 04-43

F6: 04-47

F7B: 04-75

F8: 04-62

F9B: 04-39

F10: Egész nap ???, de délután már F14B, 04-71 volt rá kiadva.

F11: 08-22

F12: 04-84

F13: 04-78

F14B: 04-71

F21: 08-77

F22: 08-01

F23: 17-76

F24: 11-92

F25: 08-72

Aron_son Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11640
160/260: 11-91, 17-08
**BPO-700** Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11639

Továbbá: BPI-194 a 160-ason.

 

A BPO-899 237-esen volt.

 

Az egyik vontató (asszem az 502-es) Vörösvárin, a Váradi utcánál tengelyben fordult meg Bécsi út felé.

Előzmény: **BPO-700** (11638)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11638
160/260
Előzmény: Dr.V.ker. (11625)
BPI-964 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11637
31: 19-86, 00-23, 00-30
144: 00-61
174: 16-33

244:
F1:
FJX-209
Előzmény: BPI-964 (11614)
BPO 662 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11636

5 : 07-03; 07-28; 07-31; 13-63; 15-01; 15-09; 15-13; 15-14; 15-17; KTK-390; 393

22 : 07-16

29 : 07-68

156 : 02-25

190 : 13-76

204 : JLA-159

 

64/164 : 03-23; 03-30; 03-40; 03-69; 15-32; 15-42

57/257 : 06-02; 06-61; 06-63; 06-66; KXM-004

157 : 03-35; 06-60

63 : 03-81; 12-79; 15-43

Dél-pesti Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11635
Üdv mindenkinek!
Kis kiegészítés:
23: 17-88, 18-05, 18-23, 18-25, 19-65
35: 02-30, 02-40, 15-46, 15-58, 16-43, 16-65, 16-66
36: 08-62, 08-66, 11-87, 17-01, 17-31, 17-47, 17-77, 17-96, 17-97, 18-35
66/66E: 05-41, 05-47, 05-83, 17-61, FLR-719, 723, 736
148: 05-40, 05-48, 05-72, 05-76, 11-20, 19-03, 19-05, 19-10, 19-49, 19-53
151: 05-57, 11-27, 11-28, 17-73, 17-75, 18-06, FLR-708, 726, 728, 729, 738, 747
Előzmény: BPI-779 (11616)
buszkedvel Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11634
elfelejtette a vezér,hogy hol kezd(1255)..palota vá-n tárolt a vezér,onnan ment a 121-es vonalra :-))
Előzmény: daveszka (11629)
MBen Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11633

20E: 08-68, KVW-969, KWY-462.

25: 02-12, 12-96.

96/296: 00-03, 19-51, KTK-392.

104/104A/204: 03-21, 06-37, 06-49.

124: 01-04.

125: 01-54, 10-60, 16-22.

130: 01-83.

147: JUX-017.

170: 00-63, 12-58, 15-23.

173: 19-39(vsz).

224: JUX-020.

225: 00-74, 00-90.

231: 03-24, 10-26.

Előzmény: daveszka (11629)
daveszka Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11632
Jól van,kössé bele:D XD
Természetesen O604.
Előzmény: MBen (11630)
daveszka Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11631
Az az I54x nem I54x hanem valószínüleg a Palota tartalék volt:)
Előzmény: daveszka (11629)
MBen Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11630
06-06 220-ason elég érdekes lenne. :)
Előzmény: daveszka (11629)
daveszka Creative Commons License 2009.01.21 0 0 11629
kieg.

96/296:KTK401,I203,és egy ezüstnyíl(esetleg I54x?)
196/196A:I951,792,O876,U949
220:I264,O337,349,606,JUX024
5:I511,KTK394
125:O064
25:O653,671,056,JUX014,KTK398
104/204:O363,364,365,KTK399,403
20E:O802,025,860,841,JOX714,715,KVW967,968,970,972,KWZ189,217
170:JUX027,O604(pótlás!! 14:15-kor ment az Árpád Üzletháznál a központ fele,de visszafele már I258 jött helyette.:))
120:O344
G:I255 14:14-kor Árpádnál a központ fele majd 5 perc múlva vissza a felüljáró fele:))
Előzmény: buszkedvel (11627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!