Igen ez azért nosmális, mert nem szivattíú, hanem pumpa. (már ha érted a különbséget) Szóval nem egy motor kergeti meg a nyálat, hanem egy membránt mozgat egy elektromágnes és 2db kétirányú "szeleppel" intézik el az irányt, hogy merre menjen a nyál. Szóval ezeket az üzemanyag ellátó eszközöket impulzussal vezérlik, kb. 2-3 impulzus/mp lehet.
Egy kérdésem lenne hozzátok: az állófűtés üzemanyagszivattyúja működés közben folyamatosan nyomja az üzemanyagot, mint pl. egy modern autó elektromos üzemanyagszivattyúja? Menet közben búg?
Hozzám került egy régebbi típusú diesel állófűtés (Eberspächer D5W) és az üzemanyagpumpa elég ramatyul néz ki, ha adok neki tápfeszültséget csak egy kis hangot ad, nyom egy pici anyagot és ennyi. Ha leveszem majd visszateszem a tápfeszt, megint ugyanezt csinálja. Ez normális így?
Ó hát ez már csak ilyen. Kicsi kályha, kicsi szivattyú, sok kábel. :-) Légy szíves jelentkezz be a kollégámnál, mert elég sokat vannak vidéken. (Mischinger András húsz/474hat411, hivatkozz rám!)
sziaa! koszonooom! dee tudtam, hogy van benne, csak nem ertettem ezt a ket meter kabelt feltekerve, mert a halyha a kocsi masik oldalan van! es az a kis fekete doboz is a webastohoz tartozik vajon? egyebkent valoszinu belatogatok hozzatok, mert ma kiprobaltam de nem akar futeni, fogja es leall :@
A TT V-ket kizárólag gyárilag építették be. Három sorozat volt. Spéci szivattyúja van, ami elvileg el sem romolhatna. Egyébiránt nálunk (Webasto-Hungária), illetve utólag nem beszerezhető, az autó gyártójának illene tudni beszerezni, lévén gyári alkatrész.
Megszakértette a kollégám. Azt mondta, hogy tutttttibiztos, hogy ez egy Webasto Thermo Top biztosítéksora. A kályhát meg keresd csak meg. :) Amúgy miért is érdekel, hogy ez az-e? Nem tudtad, hogy van benne?