ezeken kívül még egy nagyon részletes térképet is találhatsz a honlapon (egykori Nagyatád - Barcs ), aminek a segítségével biztosan megtalálod majd a hídakat.
Üdvözletem elég új vagyok itt ez a hid nem KOMÁROMnál van? mióta nem müködtetik? 2-3hónapja jártunk arra (igaz személy-és autóhid felé, felújitás alatt állt)és akklor még elég komoly forgalom-hörgés jött e hid felöl, ha ez az,mert nagyon hasonlít rá
Most találtam rá, itt a vlaky.net oldalán van egy jó fotósorozat a besztercebányai Garam híd átépítéséről, és az elején archív felvételek is vannak.
Ha jól látom ez un. Langer tartós felszerkezet, mivel a pálya két oldalán található merevítő gerendák függesztő rudakkal kapcsolódnak a felette lévő ívre.
A gőzmozdonyosban, meg a Hidasban volt kérdés egy hídról, hogy a fotó alapján merre lehet. Az Aranyos-hídról van kép a próbaterhelésről. Igaz elsőnek én is rosszat mondtam, mert a hosszú híddal kevertem össze, mivel a könyvben is el van keverve a felvétel, igaz a felszerkezetekből feltűnt, hogy nem stimmel.
Na a lényeg, hogy ez a Tokaj-Rakamaz 5,8 km-es állomásközön 6 híd található 642 m-es össztámaszközzel.
Közúti aluljáró, Tisza-híd, Ladik-híd, Hosszú-híd, Görbe-híd, és Aranyos-híd. (Ha jó a sorrend). 2008-ban a Tisza hidakkal kezdek foglakozni már, és itt kezdem feltétlenül majd.
1. Az állomás után elindulunk a sínek mellett. A sínek végig nincsenek meg, a híd előtt kb 80-100 méter hiányzik. Van ott egy üzem, ahonnan a mai napig szállítanak. Én 2003 nyarán jártam ott. Ez a lehetőség időigényesebb, de így elhaldunk az egykori Nagyatád-Bodvica megállónál.
2. A Lábodra vezető főuton (azt hiszem 68-as) elmenni a Penny Marketig. Ott folyik a Rinya. A töltésén kb. 15 perc alatt elérhető.
Ajánlom a Google Earth-t, nagyon jó kép van erről a részről.