Remélem valaki tud segíteni, Espace '99 2,2 td első alsó rugótányérokat keresek lehetőség szerint budapesten vagy közelben. Sajnálatos módon eltört az egyik és a másik is repedt.............. Köszönöm előre is
típusváltás miatt egy csomó mindenem megmaradt Renault Espace V-höz (RFC):
1. Eredeti, nem használt plüss gyári szőnyegek
2. Alig használt fekete Thule Wingbar Evo tetőcsomagtartó:
2 db. Thule Wingbar Evo 150 cm fekete rúd 711520 4 db. Thule Evo láb 710500 Kit 5028 Renault Espace-hoz
3. 1 téli gumi szett alufelnivel:
2020. novemberi Nokian WSU 3 XL 235/60 R18 107V off road, 4x4, suv téli gumi (54025), ca. 25e km-t futott
AVUS AC-518 8x18 ET40 fekete felnin
Akit érdekel, bátran írjon rám a abarnick76@gmail.com e-mail címen. Helyileg Budapest XXII, de a Budapest-Keszthely-Szentes tengelyen is el tudom vinni.
Sziasztok! 2.0 dci 6 sebességes manuális váltós autómnál amint 5. vagy 6. fokozatba kapcsolok, akkor olyan lesz az autó hangja, mintha hirtelen terepgumin mennék. Ha leveszem a lábam a gázpedálról, és csak gurulok, akkor megszűnik a hang, de ha ismét gázt adok, akkor visszajön. Az első négy fokozatban semmi ilyen hang nincs. Mi lehet a jelenség oka, és mit kéne tennem (kell-e egyáltalán), hogy megszűnjön?
Honnan tudnám beszerezni a képen látható hiányzó kis fekete alkatrészt. (4 darab kellene, mert ami még megvan az se fogja valami erősen ) Köszi szépen !
Szerintem nincs. A szervizkönyv szerint a 2.2 dci, nekem az van, és abban 2 tömegű van, már láttam :( az összes többi f-s motoron más típus van, manuális váltóval szerelteknél. De azért kérdezz még utána.
2019 januári forgalomba helyezésű 1,8 benzines Espace-szel kapcsolatban lenne kérdésem.
Kb 2 éves korában gyenge teljesítményűnek ítéltük meg a klímát. A szervízben azt mondták gázzal feltöltötték és ennyi volt a baj. Sajnos sokat nem javult a helzet volt amikor nyári melegben 22 fokra állítva sem fújt hideget. Gariban klíma hűtőt cseréltek. Utána valamelyest javult a helyzet , de tavaly már megint elviselhetetlen volt. Idén állítólag újabb klímahűtő csere de nem érezzük most sem , hogy jó lenne.
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e otthon valakinek Espace III. első lengéscsillapító alsó rúgótányérja? Vagy esetleg ki tud segíteni, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni?
Nem sajna. Teljesen mas az ottani megoldas. Ezen a kepen a felso sarga vacaknal szokot atszakadni a bowden haza. Ilyenkor elallitodik az emelo. Ha ujra tanitod, egy darabog meg metg, majd egyszercsak megall az egesz, es meg a dobot is tonkreteszi. Egy alatetet befureszelsz, vagy egy anyat, es adja magat, hogy hova kell tenni. Utana mar ezzel a reszevel nem lesz gond :D
Sziasztok, minek a hibája lehet az, hogy a sofőr ablak elfelejtette a beállításokat és nem megy le és fel automatikusan, csak szakaszosan. Egy nyomás kb 5-10cm, folyamatos nyomás esetében is.
Sziasztok! 2.0dci (150LE, 2013-as) autóhoz keresem a képen látható, 8200672558 számú turbócsövet, szakszervízben jelenleg nem kapható. Aki tud bármiféle infót, bontódó 2.0dci-t, stb. annak elöre is köszönöm!
a múlt héten lent voltunk nyaralni, egyik nap elmentem a boltba, majd megálltam a pirosnál kuplung be 1es, egy egyszer csak elkezdett felbőgni a motor és a pedál bent maradt, kézzel sikerült visszahúzni, aztán tovább mentem. Majd megint jött egy piros és megint megálltam ugyan úgy kuplung be 1es és megint bent maradt a padáll, leállítottam az autót, kézzel vissza húztam, ment tovább. Utána alig mentem vele mert haza is kellett jönni, ami meg is történt.
Sajnos a szerelőm elment 1 hét szabira, beszéltem mással de a probléma nem jött elő. Mióta haza jöttem egyszer sem csinálta akár mennyit nyomtam a benyomott kuplungot időben, 1esben, bárhol, egyszerűen semmi. Azt mondta ez a másik srác hogy így nem tudja megállapítani a hibát.
Segítsetek, mit tudok tenni? hogy lehet rájönni hogy mi volt akkor és hogy van e valami baja a kuplungnak? Olajszint nem fogy a tartályból.
Így elég necces közlekedni vele hogy bármikor megint előjöhet a hiba. Főleg hogy 2 hét múlva ki kell mennem az autóval Horvátba.
Ötlet, javaslat. Mondjatok valamit mert gy most nem érzem megbízhatónak az autót, és hát persze 10 alkatrészt sem akarok cserélni anélkül hogy tudnám hogy mi a hiba.
Mi lehet a következő jelenség oka? Az autópályán 126km/h tempónál elkezd szirénázni az autó (espave IV 2.0 dci 2007-es), és nem vagyok se tűzoltó, se mentő, se egyéb szerv. Kb 10 másodpercig vijjog, aztán abbahagyja akkor is, ha nem csökkentem a tempót. Ha megint alá megyek a 126-os tempónak, és ismét elérem, vagy gyorsabban megyek, akkor megint szirénázik. Nem ír ki semmit, csak hangoskodik, és ezt most kezdte, eddig ilyen nem volt.
Próbáltam a sebesség limitet és határt is állítgatni, ki-be kapcsolni, de semmi hatása. Akármit teszek pontosan 126-os tempónál vagy felette megszólal.
Most, hogy hosszabb útra mentünk, egy másik hiba is előjött. Teljesen random időnként csippant párat az autó, de ez mellé hibaüzenet is társul, mégpedig a rossz olajnyomás. Egy-két másodpercig tart, aztán eltűnik. Majd x perc, negyedóra, félóra múlva megint. Mindezt azonos tempó mellett autópályán. Olaj és szűrő a tavasz végén cserélve, mennyiség a műszer és a nívó pálca szerint is rendben. Tudom jó lenne hibakód (ha egyáltalán van), de most itt külföldön nem tudok ezzel szolgálni.
A hazaúton a 126-os korlát csak kényelmetlen lesz, de az olaj nyomás jobban aggaszt.
ma kipróbáltam a leszerelt kockának a szivattyú motorját, és működik :) szóval már csak neheze van vissza :) kibányásztam a biztosítékot is, sajnos az teljesen jó, de a tervezők nem gondolták át rendesen a helyét :(