Tudna vki abban segíteni, hogy bianchi A 112 doblemeze kompatibilis-e valamelyik Fiat/Zasti/Yugo típussal? Az enyémek nagyon halottak, keresnék megoldást cserére.
Az említetteket én egészen máshogy gondolom. 2 féle ember van. Az egyik aki gyorsan akar meggazdagodni az átlag emberekből, a másik pedig aki türelmes és szenvedéllyel csinálja amit csinál és sok kicsi sokra megy alapon dolgozik, aki hosszú távra előre gondolkozik, mivelhogy a jó híre és az olcsó árai miatt sokkal többen fogják felkeresni, mint az előtte említett embert. Jó munkához idő kell, a szarhoz mégtöbb mondásnak is van valóság alapja. Az én Skodámhoz talán a legeslegjobb lakatost találtam meg, akit csak meglehetett találni. Hihetetlenül ügyes és kreatív a srác, minden nap 10-esével küldi a friss képeket hogy hogy áll az autó. Főállásban egy gyárban dolgozik és mégis van mellette ereje hogy lelkiismeretesen megcsináljon valamit. Szóval visszatérve az eddigiekre, a lakatos munka csúcsminőségű lett, szóval már csak hasonló "vidéki" fényezőt kéne találnom, aki nem városi áron és tempóban csinálja meg az autómat. Nembaj hogy ez a kasztnis is 100km-re van a lakhelyemtől, így is megérte elvinni. Szóval aki tud fényezőt szóljon:)
Azt is tudni kell, hogy a fényező lelkét is kiteheti, ha a lakatos nem volt alapos, akkor a baj úgyis előjön. És mivel a tulaj mindig nem lehet ott, a későbbi egymásra mutogatáskor nem hisz egyiknek sem. Hibás lehet mindkettő, de legalább az egyik. Az alkudozásnak az ára, hogy ugrik a garancia.
Csak azért mert ami olcsó, az általában gyors és felületes. Ami lelkiismeretes az hosszadalmas és ezért drága. Közbenső megoldás nemigen van. Amúgy mostanában egy telifény ráadásul ezüst metál nem az olcsó kategóriába tartozik a fent említett okok miatt.
Sziasztok! Érdeklődnék hogy tud-e valaki olcsó, de lelkiismeretes és ügyes fényezőt. Skoda Favorit kombi (Forman) om van, most lett kész a kasztnizás, ilyesmi és telibe kéne fújni, de olcsón, Amúgy ezüstmetál. Köszi előre is.
El akartam vinni az autót karosszériáshoz, de 50e Ft.ot kért volna a küszöbcsere, és hátsó ív javításért + festés. Nekem ez sok, így kevés tapasztalattal ( semennyi) nekiállok én. olvasgattam hogy mit hogy kell, de azért tőletek is megkérdem mégis tapasztaltabbak vagytok. Szóval vettem, rozsdagátló alapozót, gittet, szórógittet meg rücsit. Én azt olvastam hogy a sorrend az: fémig csiszolom, alapozó utánna a gitt -> csiszolás -> szórógitt -> csiszolás és utánna mehet a festés + lakkozás.
Csak annyi a kérdésem hogy a küszöbre a rücsit melyik folyamat után használjam?
Meg írtak a neten vmi füllert az ugyanaz mint a szórógitt vagy aazt is kell vennem?
Okés, köszi! De mégis...:) Adatlapomon publikus a mail címem...:) Légyszi!!!!:) Nem szeretnék zsákbamacskázni, nem fiatalkori hév vezérel a kocsi rendberakásánál, hanem tényleg meg akarom tartani.
Tudtál.:) Viszont márka ügyileg, valami tutik? Alapozó, alvázvédő; telifény. Többiek esetleg? - Nem azért mert kételkedek a szavaidban, hanem mert szeretek több véleményt meghallgatni. De nagyon szépen köszönöm az eddigi írásaid is!
Igazándiból csak az a lényeg,hogy minden esetben megfelelő tisztaságú és minőségű alapfelületre dolgozz. A termékpaletta szinte végtelen minden fajta felületre van megfelelő alapozó. Eddig a legtutibb a 2k-s epoxigyantával kombinált korroziógátló alapozó. Minőségtől függően lehet használni Wash-Primer alapozót is csak az önmagában max. 2 hónapig áll ellen a korróziónak,ezért a felhordás és száradás után másfajta/nem poliészter alapú/ alapozóval kell szigetelni a védendő felületet. Mivel a gyári minőséget nem tudjuk produkálni,ezért kell ezeket a lépéseket betartani a hosszútávú korrózióvédelem érdekében. Alapozás után bármely szigetelő és alvázvédelemre is alkalmas termék felhordható az alvázra. Remélem tudtam segíteni!
Na ezt így NEEE! Ha tuti megoldást akarsz akkor epoxi alapozót használj és arra lehet jobb -olcsóbb minőségű alvázvédőt,rücsit felhordani. Így biztos,hogy nem találkozol hosszú ideig a rozsdával. Hammerit-ot felejtsd el!!!
Egy '88as kombi dacia karosszériáztatása előtt állok és a véleményeteket kérném, milyen festékeket érdemes használni? Gyakorlatilag kb a fél kocsi újjá lesz építve, szeretném ha alváz és a teljes karosszéria is megkapná a rendes védelmét. Tudomásom szerint a lemezek illesztését valamiféle gumis anyaggal szokták kikenni szigetelésképpen, ennek mi a neve, illetve minőségileg mi az ami el is fogadható? Alapozóból fedőfestékből milyet ajánlotok? Illetve alváz-/üregvédelemre mit?
Futóművet terveztem festeni, nem tudom mennyire lenne jó ez pl: Hammerite 3rétegben; valami rücsis alvázvédő; és szín. (Így a kőverődések max csúnyítanák a szép felületet, de rozsda nem jelenhetne meg elvileg. De nem láttam még ezt így sehol sem, nem is tudom, működne-e ez így.)
Koszonom a reszletes valaszt. Meg egy kerdesem lenne, szerintetek ez az akcionak hozzavetoleg mennyi lehet a munkadija, mennyi a realis osszeg? Motor valto stb ki lenne szedve, tehat kb a szuz kasznin kell dolgoznia es osszerakni az autot a lakatosnak.
Persze,hozzáértéssel és szépérzékkel hibátlanul. A Fiat tipo tipusú autók váznyulványa alufóliaként gyürödik már egykis behatásra is,ennél nagybb sérülést is javítottam anyagából.Van hozzá utángyártott külső és belső nyulványrész is de az énigényeimnek nem felelnek meg.Ha csere mellett dntetek akor mindenképp utánanéznék bontókban egy segészséges nyúlványnak. A Tipo-Tempra vonalat se kihagyva. Fiatos fórumokon itt az indexen keress egy kaposvár melletti bontós srácot,sokmindene volt amikor javítottam még ilyeneket és jó áron korrekt hozzáállással.