Van itt meg hely egy (szinten) fanatikusnak? ;) A nick ne tevesszen meg senkit... nem kizarolag Jag-rol tudok szuperlativuszokban beszelni... ;) meg aztan szerintem nagyon megferne egy garazsban egymas mellett ez a ket auto... ;)
> szvsz ez kurvára nem illik egy maseratiba. hogy mutat ez a proli kormány az óra
mellett, ráadásul bőrkárpittal! letörném a kezét annak aki ezt tette! <
maximalisan egyetertek! ha'nyni tudok amikor mindenfele oda nem illo cuccokkal "tunningoljak" az utasteret... jo az a kormany, csak nem egy ilyen autoba... de nekem szemelyesen a fakormany sem nagyon jon be... de ez mar szemelyes izles kerdese... nem allitom, hogy nem illik egy Maseratiba, de nekem nem nagyon tetszik... bo"rbevonat rulez... ;) (ba'r valoszinu meg tudnam szokni a kesztyu hasznalatat egy fakormanyos Ghibli vagy Shamal miatt.... sot... hamar fuggo"ve' is valnek... ) ;))))
Shamal,
mert a kedvencem az osszes Quattroporte kozul (ami ugy 1963-ban debutalt a torinoi szalonon) a Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Evolution
1996-ban kezdtek gyartani, a Shamal V8-as 3,2-es motorjat kapta, 6400-as fordulaton 345 LE-t teljesit. A gyorsulasa 96-ra 5,9 a vegsebessege 170 mph. Meg tobb luxus, tobb faberakas, jobb HiFi, sajnos tenyleg kimaradt az analog ora.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Cgo 146, miért emelted ki annyira, hogy az Evo-s Quatroporte a kedvenc, van valami különbség a „hagyományos” és az Evoluzione (hogy pontos legyek) között, azon kívül hogy az utóbbiból ki hagyták az analóg órát.
Hát igen , nekem is aza bajom hogy nem tudom mi az ami nem gyönyörű ezekben a kocsikban egyszerűen kiráz tölük a hideg ha rájuknézek ez az ogazmus ? :-))))))
Cgo: a Shamalt illetően dettó hasonló érzésekkel vagyok én is. És ilyenkor elkezd motoszkálni bennem, hogy a Ghiblin nem tudom megnevezni, mi NEM tetszik...
kilo,
engem a Shamal hatso kerekive extazisba hajt, de az a szemoldokos elso lampa nem jon be. Es a legszebb akkor is a Quattroporte Evo, az utolso sorozat!
Pontosabban szólva mindkettő darabokban van, ez egyik motorikusan (2.5), a másik kasztni szempontjából (2.0i). (Utalások és konkrét infókat –darabszám, kor és nem tekintetében- korábbi hozzászólásokban találsz.)
Az adatok helyesek. Ötös! :-)
A 2.5 hengerfeje elkészült, most a szelephézagokkal vívnak heroikus küzdelmet a szakemberek, de remélem ez is lezárul most már egy-két napon belül, úgyhogy megindulhat végre az összeszerelés. A remény hal meg utóljára. :-)
Kolléga urak! Hajrá! Ápoljuk csak ezt a topicot tovább!
Ps.: Ha valakinek van tudomása valamirevaló bőrfestékről, vagy ilyen terméket árusító helyről, az legyen olyan bátor és szellőztesse meg a témát itt, vagy tudassa velem, hogy hol találhatok rá. PLEASE!!!
RUNcajsz,
megkaptam a kepeket, most latom, hogy ami darabokban van, az egy 425. Szoval a 425-ot 83-tol 86-ig gyartottak, osszesen 2372 darabot. 2491 kobcentis V6-os motorokkal keszultek, 200 lovat teljesitettek. Jol mondom? Ez meg karburatoros volt, ugye? Tovabbi sok sikert.
Még nem láttad ? :) Pontos kordináták fastcar 303-as hozzászólásában. 1 órakor irt fastcar 5 órakor már a helyszínen voltunk. Nézd meg, remélem még megvan.
A taliról meg annyit, hogy úgy volt, ha kész lesz valamelyik mazo-d, akkor összegyülnek az emberek.
Azért ösz végére várhatóan kész lesz, nem ? :)
-andris- -t meg noszogatom, hogy irjon. Továbbra is nézegeti a választékot.
Remélem leszünk többen is. :-)
Milyen maserról beszéltek? Hol néztétek meg és milyen a verda? (Nehogy kihagyjatok a részletekből! :-) )
Az 2.5 talán végre megtalálja a szelepét.
A személyes részéről annyit, hogy voltam Shamaléknál, és nem bántam meg, mert láthattam az édesapja autóját, és ízelítőt kaptam az egykoron reméálhetően létrejövő Maserati klub segítőkész szellemiségéből. (Többek között) Nagyon egyben van a verda! Egy öröm volt mustrálgatni. Hogy mikor lesz bővebb tali, arról most még nem tudok nyilatkozni, de előre fáj a szívem, hogy Shamalék learatják az össze elismerést az autójukkal, nekem meg csak az együttérző vállveregetés marad. :-))))