Kihagytam, még januárban a mesgyés és a határ úti és délben végez. Februárban egyik 11:30-kor, másik 12:30-kor. Biztos rossz volt, hogy egyik tartalékra sem lehet számítani 11-12 körül, mert egyidőben váltanak.
4-én, 5-én nem. Eddig 8 órás számok voltak, most lecsökkentették, így már nem kapom állandóan meg beosztás szerint, mert kevés lenne a havi óraszám - nem kicsit voltam mérges.
"Határ út tartalék úgy kezd, hogy 282E-284E-n pár kör majd Tartalék 12:30 ig határ úton?"
Nem. Még januárig: 4:10-kor kiáll Kőkire. Ott van fél7-ig, ha nincs semmi. Fél7-kor kimegy Benjáminba, hogy onnan indulhasson 6:50 körül be a Kőkire 284E-ben, persze ha idöközben máshol pótol már (vagy lerobban, mint ma én), akkor ez ugrik. Beérkezik kőkire, ott műszakizik és 8-ra átmegy a Határ útra, hogy aztán egész nap fél8-ig ott legyen tartalék. Ilyenkor egyébként befelé a két tartalék sokszor egymás mögött megy kőki felé, mivel szinte egyszerre indulnak Alacskáról és Benjáminról.
Szerintem is pótolhatott bár nem tudom,mert 7:20-mor már a suliban voltam...mindenesetre a pótlásra az indokom az,hogy a 00-19 mégis a 261E-n van reggel szinte minden nap,ezért gondolom,hogy 31-est pótolt...de a 261E-ről való kiállás is előfordulhat,bár 261E->31 kiállásról nem tudok...
OFF Érdekes nap volt. Kijöttem garázsból. Menetrendi alacskát nem tudtam megcsinálni, mivel az aksi gyenge, garázsba be, aksi csere (mivel kocsi pláne fokgyemes 0 db, 3-an vártunk egyszerre cserekocsira), garázsból ki Mesgye felé. Közben jön a hívás, Boráros 54. Már majdnem ott vagyok, kiderül mégse, aztán nem ismerem-e a 178-ast. Soroksáriról jobbra Vágóhíd utca? Üllői - Hungária. Már Hős utcánál vagyok, 178-as megjavul, mennyi idő alatt érnék vissza Borárosra 54-re? Mivel nem elég hamar, ezért 178A Keleti? Ok. Csak a Naphegy térre kellett menni. Onnan mehettem vissza, közben hívtak, hogy irány Csillagtelep 35-ös. Már örültem, hogy hamar Csepelre értem, erre kiderült, hogy a kocsi visszaállt, mehetek vissza Mesgyére.
Nem csoda, ha a papíron egyik helytől a másikig jóval több a hossz és az üzemanyag-fogyasztás, mivel útközben nem egyszer módosul, hogy tulajdonképen hova is mész végül.