Szia abw1101! Örülök, hogy sikerült megoldani a problémádat, eddig én még nem csalódtam bennük.
Szia Kisvadon! A dolgok jelen állása szerint, sajnos nem tudok a talin résztvenni, mert nem leszek itthon. Valamennyi topik és márkatársnak nagyon kellemes találkozót, jó időt, meleg Balatont kívánok. Üdvözlettel. birobandi
Hogy ne csak felhasználója legyek az oldalnak, gondoltam leírom legutóbbi történésemet.
Hosszabb ideje észrevettem, h bólogat a (407SW 2006 2.0HDI aut.) járgány, főleg fix sebességet tartva, kis gázon. Próbáltam rájönni, mi ez, kérdezgettem, nézegettem, majd szombaton meg is adta magát, benzinkútnál alapjárat 500, fekete füst kijövetele. Mindig leállás, hazajövés sokszori fekete füstökkel. Pont a P. Centrál-nál voltam, ott hagytam, hétfőn be. Nem fogadott szakértelem a szemekben, utólag szerencsére... A munkatársak fele szabin, a másik fele kilépett. Talán érthető, h miért, 12e a rezsi óradíj. Nem sokan voltak a szervízben... Délután hívtak, h ők is tapasztalták ezt, de nem tudnak mit kezdeni vele, vihetem. Öröm az ürömben, h nem gomboltak le, 3e volt, amit ott hagytam. (Hozzá tartozik, h hívtam pket napközben, és a központos azt monta, h a kollega éppen KÁVÉZIK az emeleten, majd hív. Ügyfélközpontúság meg a ...) Szóval oda sose többet. Szerencsére birobandi kollegától kaptam a monori Balogh P. címét, hozzájuk el kedden reggel. Itt a rezsi csak 5e, egyből vitték is a kocsit próbálgatni, és megtalálták a kulcsszavakat, EGR szelep, valamint 2 mágnesszelep csere. Teljesen jól elmagyarázták a dolgokat, tényleg rendeseknek tűnnek. Elmondtam továbbá, h van nekem 1 fura hibám, elfelejti a kulcs gombjait, napi kmt, átlagot, stb. Többen is itt BSI-re gyanakodtak, dehát nem tudtam soha bizonyítékot találni... Ők is nézték a problémát, bevallották, sose láttak ilyet, de semmi gond, napi kapcsolatban vannak az elektronika tervező-gyártó céggel Németországban, írtak is nekik, le is beszélték, és közösen kiderítették, h mi száll ell a memóriák között. Eddig a tapasztalatom velük teljesen jó, köszönöm még egyszer a címet. Nem tűnnek lehúzósnak, elmondják, h mi a helyzet. Nem gondoltam, h ilyen tényleg van, h egy szervíz a gyártóval közösen debuggolgat.
Ajánlom mindenkinek, ha bármi változás van, és érdekel benneteket még a további is, akkor megírom.
Sikeresen lefoglaltam a szállást, így aludni már biztosan tudunk hol aludni, ráaadásul nem kértek előleget, így mindenki a saját módján tud fizetni.
A programot még később megírom, egyenlőre annyi biztos, hogy érkezés valamikor dél, kora délután lesz, egy kis kirándulás, délután strandolás, este bográcsozás, sörözés. Másnap a szálláshoz reggeli jár, utána mindenki mehet a dolgára.
Hát oda semmiképp ne vidd ahol át akarják kötni. A kevés szállított mennyiség meg előfordulhat hogy csak szűrő, nem kell azonnal parázni. Egy használt autó amúgy is mindig lutri, soha nem tudhatod mi történt vele, miét adják el. Kell egy kis aprót tartalékolni az apróságok rendberakásához, mert tökéletes, hibamentes autó nem létezik! Na meg egy normális szerelő sem árt a környéken...
A TEMPOMAT MINDIG UGYAN ODA VAN KÖTVE HA UGYAN AZT A VEZÉRLŐT TETTÉK BELE. AZAZ . HA 1,6 hdi AKKOR 1: NEM IS FOG MENNI A MÁSOIKKAL. ÉS A CSATIK MEG UGYAN AZOK!!!!!!
Ja és kéne még egy LCD kijelző , valamint néha kijelzi hogy kevés a szálított üzemanyag menyisége...............nagynyomásu szivattyu, (televan a-----------öm).
Na de egy autómatában hiába kötöznének bármit is, kuplung pedál nem nagyon lesz. Vagy esetleg egy váltócserét is javasolni fognak ha mégsem jön össze? :D Na de tegyük fel, hogy tényleg kötözni kell. Akkor is csupán egyetlen plusz vezetékkel kellene egy átkötést csinálni a vezérlőnél, hogy szimulálják a kapcsolót, nem pedig mindent kötözni.
Sziasztok! Az autóm(P806 2.0Hdi) legujabb találmánya hogy a központi zár visszanyit, kulccsal dettó.Visszajelző lámpák elalszanak. Hogy tudnám kimérni? Azt mondták hogy egyesével huzogassam le a sarukat a zárakról.Van ennél kevésbé szétszedős(ajtókárpitok le) módszer? Estleg nem a BSI-n mehetett ki valami biztositék???