Keresés

Részletes keresés

Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.21 0 0 59438

Azokat már be se engednék Esztergomba vagy a Pilisbe :D

Előzmény: ELK671 (59437)
ELK671 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 59437

Biztos,hogy nagyobb szükség lenne Esztergomban ELK-939/JID-091 párosra mint Turán. Mindkettőt láttam és nem csak a gödöllői startokat,bőségesen van hely rajtuk és Aszódra lényegében üresen futnak be.

 

Korábban volt szó róla,hogy 90es 2000es években is 280asok jártak itt,de persze akkor bőségesen volt csuklós.A hegy utcain ment este 7 kor akár 5 emberrel is a CLV-528 például.

 

Nem tudtam a háromtengelyesek hova kerülnek nehéz követni az eseményeket,meg nem is napi szinten nézem..

Előzmény: Buszos világjáró (59436)
Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.21 0 0 59436

Viszont akkor az szép, hogy ha járatnak ott egy csuklóst lényegében a semmiért a Pilisben meg már Esztergomba napról napra járnak a Scaniák mert nincs elegendő csuklós. Érden úgy tudom a C80-asok egy része fel lett újítva Kecskeméten, arról volt szó, hogy majd ha odakerülnek a 7700-asok az Érdi részlegbe akkor onnan kerülnek majd át a Pilisbe tartaléknak Classicok 400-asok. De ameddig a Pilisbe egyetlen egy Volvot nem adnak ki addig ebből nem lesz semmi. Az a garnitúra három lábú ami meg a telepen álldogál az meg a távolsági üzemegységé lett a Dunaújvárosi és egyéb vonalakra ami amúgy egy vicc. Úgy látszik valahol Volvoval nyomják a próbázást még a Pilisbe FLK-237 el. :D

Előzmény: ELK671 (59435)
ELK671 Creative Commons License 2016.12.21 0 0 59435

Szerintem meg semmi nem indokolja oda a csuklóst,mikor ki volt adva alvállalkozásba a vonal szólók jártak rajta 4 évig.

Érddel kapcsolatban:tettem kirándulást múlt 7 csütörtökön Ikarus 280 kiadás 8/8 volt,MOS egy db nem volt kinn ellenben láttam próbázni a pályaudvaron egy háromtengelyest VB logók nélkül. Viszont a csuklós flotta igencsak a végét járja ELK-890 egy kört se bírt ki,JGC-148 fűtés nulla,füstöt igencsak okádta és elég szépen rohad a 280asok,435,c80asok jelentős része sajnos..CLV-el volt szerencsém menni,ami feltűnt B-híd cserélve lett.

 

2016 végén lejáró alvikkal továbbra sincs információ?(T&J,Color,Zsámbéki térség)

 

Valamint próbáltam összefoglalni az "új"Volvokat idáig 5 csuklós érkezett Monorra,3 tengelyes elvileg 15 érkezik,szólókból és a MOSokból pedig kérdéses mennyi jön illetve van.

 

 

Előzmény: Buszos világjáró (59430)
Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.20 0 2 59434

Sokadik ember mondja már ezt, én szerintem se lenne baromság. Most, hogy felszabadul fordáról a 11-esről kétséges a jövője. 

Előzmény: lobbanórotor (59431)
EKM-765 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 59433

Nem ám!

Előzmény: lobbanórotor (59431)
boz-021 Creative Commons License 2016.12.20 0 2 59432

Dehogynem. :)

Előzmény: lobbanórotor (59431)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.12.20 0 3 59431

Nem kéne odarakni a másik E94G-t is? 

Előzmény: Buszos világjáró (59430)
Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59430

A JGD-709 selejt már? Úgy hallani az ELK-901 lett az utódja pár napra még van műszakija. Na meg most, hogy majd selejtezésre kerül az ELK-939 vajon mi kerül majd a Turai területre? Szerintem nem lenne baromság a JGC-142 est betenni ha már megmenekült és ismételten forgalomba került a napokban. 

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59429

Már forgalomba helyezés alatt vannak. Csak megy a Távolsághoz is így idő..

Előzmény: Törölt nick (59428)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 59428

Jogos. Majd meglátjuk, előbb úgyis meg kell érkezniük a háromtengelyeseknek a fóti telepre és forgalomba kell állniuk.

Előzmény: DUD-591 (59425)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59427

És mégis ami az első selejt volt az a JGC-129

Előzmény: DUD-591 (59426)
DUD-591 Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59426

*280: Persze a DUD-okat még nem ide értve.

Előzmény: DUD-591 (59425)
DUD-591 Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59425

És ha nem az összes C80-as Érdről kerülne ide, hanem Szigethalom, Monor, Cegléd is besegítene? Szerintem nem olyan ördögtől való gondolat az összes 200-as és a rozogább Contactok együttes selejtezése.

Előzmény: Törölt nick (59424)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 59424

Tény hogy kicseszés lenne az érdi üzemmel, mert így nem lenne esélyük leállítani néhány rozogább csuklóst.

Előzmény: lobbanórotor (59422)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59423

Én 6 db-ról hallottam.

Előzmény: Törölt nick (59421)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 59422

C80-asok jönnek Érdről

 

10 éve is volt ilyen forgatókönyv... Remélem, most se lépik meg. 

Előzmény: Törölt nick (59420)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59421

2-ről van szó

Előzmény: Törölt nick (59420)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59420

Így van, a pilisi térségből ha minden igaz. Persze előbb meg kell érkezniük a háromtengelyeseknek.

Olyasmit is csiripelnek a verebek, hogy a Volvokért cserébe C80-asok jönnek Érdről, amik a Rábákat váltják majd.

Előzmény: Törölt nick (59419)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59419

Lassan jön 8 csuklós Volvó még

Előzmény: buszlovag (59418)
buszlovag Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59418

Még kéne Érdre néhány busz. Nem rég 8 busszal lett kevesebb a környéken (ebből 4 E95)

buszlovag Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59417

A cikkek olvasása előtt láttam a buszt 735-ösön.

Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 59416

Mi ebben a rejtély? Meg lett itt írva, hogy mik lettek sárgák. 

Előzmény: buszlovag (59415)
buszlovag Creative Commons License 2016.12.19 -4 0 59415

Új rejtély:

MOS-296 reggel Érden sárgában.

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.12.19 0 0 59414

Kontakt Busznál is van, de macerás a használata, így hanyagolják.

Előzmény: Törölt nick (59408)
Buszos világjáró Creative Commons License 2016.12.19 0 2 59413

Viszont illene egy egységes rendszert kiépíteni a cégnél ami tudom nem kis pénz. De ennél sokkal jelentéktelenebb rendszert sikerült hasonló összegért kiépíteni a kamerákkal... Illene egy egységes külső és belső kinézet egységes hanggal, formával stb. Most van olyan kocsi amibe tábláznak, a másikba az ősöreg de egyébként többségében még működő FokGyem van amit a BKV-nál a pokolba kívántak a meghibásodásaik miatt. A Volvók egy része ami mondja a megállókat de azt is csak ha a sofőr lépteti (mint az ókorban) vagy az első szériások amikben nincs csak külső utastájékoztatás. Jelenleg meglátásom szerint a Credo Econellekben van a legmodernebb mert ott legalább GPS alapján megy. Persze vannak próbálkozások itt Monoron vagy a távolsági flottában ezekkel a sárga ledes külső kijelzőkkel az érintőpanelos vezérlőkkel ami állítólag már össze van kötve a GPS rendszerrel, de egyébként ez talán a régebbi érintősök tovább fejlesztett verziója lehet mert már ilyenek vannak csak igen kevés kocsiban (HDA-223, JID-096, GBS-394, IAW-467 stb..)

Előzmény: BPO-105 (59407)
EKM-765 Creative Commons License 2016.12.18 0 1 59412

Bocs, az lemaradt hogy ezek példák, ahol ilyen biztosan van. Vértesnél pl még kívül is az A4 papír az uralkodó.

Előzmény: diamond way (59410)
11István11 Creative Commons License 2016.12.18 0 1 59411

Sok Szabolcs Volános buszon is van belső utastájékoztatás.

Előzmény: Törölt nick (59408)
diamond way Creative Commons License 2016.12.18 -4 0 59410

Ez nagyon kevés és az én véleményem szerint ez ultra gáz!!

Előzmény: EKM-765 (59409)
EKM-765 Creative Commons License 2016.12.18 0 2 59409

ex. Hajdú, Pannon,Bakony.

Előzmény: Törölt nick (59408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!