Az autóm alján jó pár helyen akad rozsdásodás. Nincs kirohadva még vészesen de a régi alvázvédőt itt ott le lehet szedni és alatta rozsdás a lemez. Milyen anyagot, módszert ajánlanátok, házilagosan, egyszerűen, gyorsan megoldani hogy ne rohadjon ki azokon a helyeken még pár évig? Üregvédelemre is van házilagosan alkalmazható anyag? (küszöbökbe valami szórófejes spray vagy ilyesmi)
Lehet vagy ezer forint a szokásos méretben. Annyit megér. Azaz többet. Ennyiért nem szívesen fogom a pisztolyt elmosni, főleg egy-két tüsszentésnyi miatt.
Fényezőkhöz lenne egy kérdésem:
A 2k-s füller vizes csiszolása közben az éleknél néhol előbújt az alatta lévő réteg. Ez helyenként az eredeti szín, a javításoknál a korróziógátló alapozó. Ezeket a részeket újra kell-e fújnom füllerrel? (sima, 2k szín megy rá) Okozhat ez fényezéskor beszívódást, felmaródást, stb.?
Sziasztok! Szeretnék venni egy fényezőpisztolyt, teljesen hobbi célra, kisebb elemek, mint pl. lökhárító fényezéséhez. Amit a www.paplaszló.com oldalon lehet kapni, azt ajánljátok??? Van az airbrush menüpontban, a lap alján egy kék 15e-ért, alatta pedig a mini13e-ért. Az utobbit inkább csak mint említettem kis felületre való, míg a kék akár egész autó fényezéséhez. Melyiket érdemes megvenni, és hogy egyáltalán érdemes e!? Megköszönöm aki válaszol!
Sqajnos azt vettem észre hogy az egyik doblemez hátsó része el van rohadva... ki volt fujva az üreg purhabbal... jol sejtem hogy ez nem éppen gyári megoldás? valahol beázott, megszivta magát vizzel, itt is az eredmény :(
Kedves Tik . Segítséget szeretnénk kérni . Adott az itteni Totalcar-auto menüpont alatti R.I.L.A.K. szubmenü . Ki fogunk menteni egy Nysa 522M típusú lengyel mikróbuszt , ami eddig garázsban állt ( ez nagy szó , mivel nekem , aki a Ritka Lengyel Autók Klubja nevű vezetőségtelen , és elmeháborodottakból való lelki--baráti anticsapatot létrehoztam , van egy ilyen Tizenegyablakosom , és a garázskérdés egy 2m fölötti tárgyhoz egy pokol , mig eljutsz . . .). A kocsit ingyen odaadták JÓLELKŰSÉGBŐL a R.I.L.A.K.--ba heku néven író jámbornak , aki ezt magához is vette . Azóta is hull rá a hó . Szeretnénk rá egy garázst , ő pedig majd intézi ( moszkvicsrestaurálását addig is leállítva ) az átírást . TEhát . Szeretnénk , ha adnál egy kis pénzt garázsosításra . Van , aki már betonos területet is adna , van aki beindítja ( bő évtizede nem volt beindítva , motorikusan állítólag , mint egy Rolls--Royce, olyan volt ). TEstvér : amennyiben úgy gondolod , hogy hozzájárulsz , akkor kukkants bele a mi rovatkánkba , annak is a 3268. beírásától való részbe , hogy figyelemmel kísérd a dolgot . A Nysaról a hekutól van fotó is egy korábbi beírásban .ha beírsz , neki címezd , lécci .nagyon szépen köszönöm. . . .
Szeretéssel : sapirico , a 3 nemmentős megmaradt Nysa 522M tulaj egyike
A mai napom (is) arra ment el, hogy keressek egy olyan kasznit, ami nincs alul szétrohadva. Ahogy írod, adott típus mind uott rohad. Nos, nem akarom elkiabálni, de találtam egy szerkezetet, amelyik épp ott nincs elrohadva, ahol nekem fontos. Szerelővel mentem, ő is ezt mondta. Azt azért szeretném hozzátenni, hogy nem ismeri a fórumosokat és a fórumosok sem őt. Több fórumossal személyes kapcsolatban vagyok, de azon kívül, hogy lakatossal mindent meg lehet csináltatni, nem tudtak jót mondani. Tegnapelőtt tök véletlenül felhívtam valakit, aki adott egy mobilszámot, azzal, hogy az illetőnek van ilyen állapotú kasznija. És volt. És eladó. Ma megegyeztünk, a héten elhozom. És nagyon-nagyon örülök..:-)
Ezért az egy ügyért kb 1.000,-Km-t autóztam, 10 órát telefonáltam. És még el kell hozni, ami még 500 Km egy kisteherautónak...
Meló persze még marad így is a lakatosnak, de az már természetes költség, sztem.
De sajnos kemény kell, Honda nyúlványhoz, de szinte mindenhol ilyennel van kinyomva szinte a körmömet sem tudom belenyomni, a kereskedelemben kaphatók meg olyanok mint a gumi. Keresgélek még...
Kemény karosszéria tömítő? Azok alapból rugalmasak, úgy mint a váz, amire felviszik. Egyébként elválna és oda a funkció.. Pl a Dinitrolnak több fokozata is létezik. keress rá..
Igen sok ott a rendes ember,ismerek párat:) Minden azonos tipusú autót ugyanott esz meg a fene!:) Nem a víz a fő ellensége egy kasztninak hanem a fáradás,gondolj bele ha csak áll az utccán és fúj a szél máris tekeredik a karosszéria...:) Próbáld még a fiat850.hu-t ,ott van olyan akinek összehasonlítható járgánya is vvan:) Fotó sokat segítene.
Ismerem a csapatot, hisz cartársak. Fele kedves márkatárs, fele inkább üzleti alapon van jelen. Egyébként: minden 112-es ugyanott halott, tehát nagyon nehéz ügy a segítség, még jószándék vagy pénz mellett is. Ugyanez igaz az Mk1-es Escortra is: ott is hasonló helyeken nem létezik az autó..:-)