Keresés

Részletes keresés

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 638

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

Az adatok

88-as autóbusz,

18-as villamos

történetével bővültek!

 

Az adatok száma eddig: 132.

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 (47) 3 (255) 4 (375) 5 (106) 6 (524) 7 (347) 8 (107) 9 (520) 10 (546)

11 12 (133) 13 (471) 14 (138) 15 (302) 16 (383) 17 18 19 (332) 20 (166)

21 22 23 24 (222) 25 (121) 26 (517) 27 (245) 28 (320) 29 (376) 30 (73)

31 32 (444) 33 (136) 34 (548) 35 36 37 (505) 38 (515) 39 (42) 40 (53)

41 (198) 42 (379) 43 (70) 44 (535) 45 (445) 46 (446) 47 (200) 48 (202) 49 50

51 52 (36) 53 (242) 54 (33) 55 (104) 56 (392) 57 58 59 (350) 60 (431)

61 (536) 62 (279) 63 (197) 64 65 66 (247) 67 (291) 68 (372) 69 (59) 70 (475)

71 72 73 74 75 76 77 (43) 78 79 (250) 80 (393)

81 (335) 82 83 84 (342) 85 86 (204) 87 88 89 (534) 90

91 92 (251) 93 (199) 94 (203) 95 (397) 96 (533) 97 98 99 (79) 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 (96) 2 3 (472) 4 5 (385) 6 (390) 7 8 (544) 9 (489) 10 (399)

11 (23) 12 13 14 15 (448) 16 (27) 17 (38) 18 19 (208) 20

21 (29) 22 (109) 23 24 25 (547) 26 27 28 29 30 (378)

31 (283) 32 (110) 33 34 (112) 35 (490) 36 (499) 37 38 (500) 39 (113) 40 (549)

41 (209) 42 43 (132) 44 (210) 45 (135) 46 47 (486) 48 (487) 49 (489) 50

51 52 53 54 55 56 (395) 57 (114) 58 (30) 59 (387) 60

61 62 (474) 63 64 65 (473) 66 67 (219) 68 (396) 69 (220) 70 (373)

71 (306) 72 (353) 73 (394) 74 (333) 75 (351) 76 (377) 77 (391) 78 (401) 79 (380) 80 (388)

81 (146) 82 (354) 83 (334) 84 (307) 85 (201) 86 (384) 87 88 89 90

91 92 93 94 95 96 (295) 97 (382) 98 99 100 (345).

 

Csepeli gyorsvasút (389)

Ráckevi HÉV (400)

Fogaskerekű vasút (299)

 

XI. kerületi villamosok (512).

 

BUDAPEST 2004.

Előzmény: BPO-700 (550)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.26 0 0 637
Előzmény: fiú12év (636)
fiú12év Creative Commons License 2005.02.26 0 0 636

A 43-as busz történetéről valaki tud valamit?

 

ARIBOY Creative Commons License 2005.02.25 0 0 635
Budapest 2004:A 87-es busz közlekedés története érdekelne!
Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 634

Kösz, de az is fel van tüntetve! Lemaradt a kijelőlés...

A 118-ast direkte nem irtam be, bár be tehettem volna...

Előzmény: dorysboy (633)
dorysboy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 633

Hozzáteszem:

2005. február 1.

18-as viszonylat: Szt. János kórház - Savolya park

118-as viszonylat: Budagyöngye - Albertfalva kitérő (betétjárat)

(honos kocsiszínek: Szépilona, Budafok)

Előzmény: BUDAPEST 2004 (608)
Blöky Creative Commons License 2005.02.21 0 0 632

"Ezen a vonalon korábban 140Y jelzéssel közlekedtek az autóbuszok"

 

Ez gyorsjárat volt?

Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 631

Nagyon szívesen!

 

Előzmény: UV pót (630)
UV pót Creative Commons License 2005.02.21 0 0 630
Ezer hála!
UVP
Előzmény: BUDAPEST 2004 (629)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 629

A 88-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1963-TÓL NAPJAINKIG:

 

1963.08.01.

Elindult a 88-as autóbusz Budaörs, MÁV-állomás és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között.

/Ezen a vonalon korábban 140Y jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

?

~ A 88-as autóbuszok Kamaraerdő és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között közlekedtek;

~ A 88A jelzésű autóbuszok Budaörs, 41-es villamos vá. és Törökbálint, Munkácsy Mihály utca között közlekedtek.

 

?

A 88A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

 

1976.11.12.

88Y jelzéssel Törökbálint, Munkácsy Mihály utca és Újliget, Márta utca között közlekedtek az autóbuszok.

 

1977.01.01.

A 88Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 188-as jelzésre módosult.

 

1995.02.28.

A 188-as autóbuszjárat - járműkihasználatlanság miatt - megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: UV pót (620)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.20 0 0 628

De.

bocsi.

Pedig jártam is rajta "átszerelőként"

 

Hiába a memória..........hová is tettem a cavintont ?

Előzmény: BLASIUS (627)
BLASIUS Creative Commons License 2005.02.19 0 0 627

Mármint 3V volt az, nem?

Előzmény: Törölt nick (625)
Blöky Creative Commons License 2005.02.19 0 0 626
1984-től, mert akkor a visszavágott 3-55 villamospótló mellett fölösleges volt fenntartani a csak buszbérleteseknek szóló járatot.
Előzmény: Törölt nick (625)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.19 0 0 625

Amikor a -as Metro elérte az Árpád hidat ( 1983r) akkor visszavágták és már csak onnan járt kifelé, de 43V jelzéssel.

Kb. 1991-ben, amikor a METRO kiért Újpestre, végleg megszünt.

 

 

 

 

44

Előzmény: ARIBOY (624)
ARIBOY Creative Commons License 2005.02.19 0 0 624

Blöky:Mikor szünt meg ez a busz járat?

Üdv:ARIBOY

Előzmény: Blöky (623)
Blöky Creative Commons License 2005.02.19 0 0 623
Nyugati pu. (Katona J.u.) - Váci út - Árpád út - Szilágyi u.
Előzmény: ARIBOY (622)
ARIBOY Creative Commons License 2005.02.19 0 0 622

Az merre járt?

Üdv:ARIBOY

Előzmény: fiú12év (621)
fiú12év Creative Commons License 2005.02.18 0 0 621
A régi 43-as buszról van valakinek képe?
UV pót Creative Commons License 2005.02.16 0 0 620
Üdv!
A 188-as buszjárat történetéről mit tudsz?
Köszi: UVP
Előzmény: BUDAPEST 2004 (618)
Blöky Creative Commons License 2005.02.13 0 0 619
Köszi!
Előzmény: BUDAPEST 2004 (618)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 618
Hoffherr A. utcán
Előzmény: Blöky (617)
Blöky Creative Commons License 2005.02.13 0 0 617
Ja, és az eredeti 34-es a Sárkány u. / Szt.Imre úton, vagy a Hoffherr A. utcán járt?
Előzmény: BUDAPEST 2004 (612)
Blöky Creative Commons License 2005.02.13 0 0 616
1950: Madách tér - Lónyai u. - Közvágóhíd (az akkori 33-as "komplementere")
Előzmény: BUDAPEST 2004 (612)
Blöky Creative Commons License 2005.02.13 0 0 615

1942: Déli pu. - Városliget

1950: a Krisztina körúton át közlekedik.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (608)
dorysboy Creative Commons License 2005.02.13 0 0 614
Lesz-e jövője is a bp-i tömegközlekedésnek?
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 613
Ahogy itt is olvasható.
Előzmény: BPO-700 (112)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 612

Viszont furcsának találom a 34-es villamos útvonalát!

Azonos útvonalon közlekedett a 33-as villamoséval?

 

Szerintem a kérdésre a helyes válasz a 34-es.

A 34-es villamos (az én adataim szerint) 1944-ben közlekedett utoljára Ganz Gépgyár - Üllői út - Kispest, Szent Imre hetrceg útja útvonalon.

Megjegyzésként még annyit, hogy 1909.11.01.-én indult el Simor utca - Kispest, Sárkány utca között, majd 1910-ben 34-es jelzést kapott. 1920-as években már a megszűnés pillanatában lévő útvonalon közlekedett, és 1930-as években már csak munkanapokon.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (611)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 611
Budapesti Villamosvonaltörténet 1950-től Kvíz
  • Melyik (1 és 69 közötti) viszonylatszám nem létezett 1950 óta?

 

Ezt írja! Ebben igaza van, hogy a 39-es nem közlekedett 1950 óta! Mert ez a járat 1910 és 1918 között a 41-es villamossal ellenirányban Hüvősvölgy - Ferencz József híd - Kiskörút - Margit híd - Hüvősvölgy útvonalon közlekedett.

Előzmény: Blöky (607)
pityu6 Creative Commons License 2005.02.12 0 0 610

Szia Budapest 2004!

 

Szivesen olvasnám ismét Budapest tömegközlekedés történetéről!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (609)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.02.12 0 0 609

Sziasztok!

 

Szeretnétek tovább olvasni a közlekedéstörténetet?

Előzmény: BUDAPEST 2004 (608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!