Keresés

Részletes keresés

daveszka Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12167
Pár mai:

104/204:O340,364,381,I264,JLA159,KTK399,401
25:O056,614,643,JLA160!,JUX015,026
196/196A:X210,U934,941,U944,945,O876,863,865,818,464,468,479!,003,007,I836,851,800,770!,771
20E:O801,802,I192,792,JOX714,715,KWZ189,217,KWY462,KVW968,969,970
170:O326,I258,JUX017
96/296:O111,328,I203
120:I848!!,JUX023
220:KHZ884,JUX024,O350,365,310
121:O188
124:O192
125:O178
Újpest-központi tart.:JUX025
daveszka Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12166
I770 ma 196/196A volt:)
Előzmény: BPI-791 (12159)
BPI-791 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12165
De már közelebb voltál így is a megtalálásához,mert kökin vártad és igazából ott is volt,csak ugye nem akkor amikor kellett volna.Ne add fel legközelebb biztosan sikerülni fog.Én is sokszor vadásztam pl.: a 00-30-ra aztán amióta kipróbáltam onnantól kezdve sosem volt olyan,hogy ne jöjjön.Így szinte mindennap látom(kivéve akkor amikor a 196/196A-t járja).
Előzmény: BPI-553 (12163)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12164

Maiak:

34/106: 08-32, 08-53, 08-69

86: FKU-923

118: 03-25, 03-30, 06-54, 06-63, 12-21

134: 03-44, 03-60

137: 06-45, 07-70

206: 08-78, 17-23 :), FKU-929

218: 08-37, 08-47, 08-49, 08-79

 

BPI-553 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12163
Tudom, hogy átszerelős, de a 194-esen jóval több kocsi van, mint a 199-esen, és nem az összes kocsi szerel át a 194-ből a 199-esbe. Szóval inkább azt írom be, amit láttam, h. átszerelt. Ált. reggel a JNG-t szoktam látni, mint ahogy ma is.

08-73 megint kicsezsett velem. Ott voltam majd' fél órát Kökin, felírtam az ottlevő kocsikat, fotoztam 05-81-e és pár buszt még, aztán elindultam a metróhoz, mentem a Határ útra és a metróról láttam, hogy 148-as treffre közben megérkezett. Azthittem, hülyét kapok... :@
Előzmény: BPI-791 (12162)
BPI-791 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12162

Némi javaslat/infó:

A 194/199-es vonalakat nyugodtan egybefonhatod,mert átszerelgetős vonal...

Látom találkoztál a 08-73-mal,sikerült róla fotót készíteni?

03-03 meg megjárt egy fél kör 85-öt is.

11-62(?)->11-62(!)

Előzmény: BPI-553 (12160)
BPI-208 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12161
Most nekem is van kedvem beírni párat, de fejben csak ennyit sikerült megjegyezni. :) (Mondjuk túl sok érdekességet nem láttam ma.)

40: KXM-017, KOE-415
53: 13-75
88: 12-94, JVP-023
139A: 11-42, U937
240E: 02-27, 02-35, 12-06, 12-66, 12-81, 12-83, 12-87, 12-91, 12-99
250: HSJ-457
272: U933
288: 12-98
BPI-553 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12160
36: 17-61
68: 17-75
84E/89E/94E-294E: 18-11, 18-30
93: 15-38, 16-12, 16-48
98: 00-52, 01-08, 01-29, 01-58, 03-03 (Köki tartalék, pótlás), 03-11, 03-16
99: 16-66, 06-15
123/123A: 02-52, 02-57, HLN-325
136E: R-714, R-715, 05-39, 05-64, 05-74, 05-81, 05-82, 17-57, 19-57
148: 11-71, 19-60, 05-76, 08-73
166: 12-39, 15-33, 16-16, 16-32, HLN-324
182: 12-63, 12-85, 15-45, 15-60, 16-31, 16-37, 16-41, 00-55, 01-10, 01-85, 02-22, 02-53, HLN-327
183: 02-06
184: 15-44, 15-46, 15-58, 15-61, 02-48, 02-50, 02-54
193E: 15-48
194: 01-17, 02-42, 02-43, 02-46, 06-27, 12-57, 15-26, JNG-724
198: 00-77, 01-04, 01-06, 01-09, 01-20, 15-36, 15-57, 16-23
199: JNG-724
200E: R-735, R-746, R-749
201E/202E: 11-62 (?), 19-01, 19-14, 19-18, 19-23, 05-69, X-200
217: 12-52, 02-60, HLN-326
217E: 03-08, 06-59, JGD-732
254E: 16-38, 03-12, 03-39
266: 12-93, 15-54, HLN-324
282E/284E: 15-31, 15-34, 15-39, 15-41, 16-26, 16-28, 16-40, 16-47, 16-68, 00-95, 01-62, 03-03, 06-18
293: 15-54
293i: 15-54
BPI-791 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12159

32:00-04*,17-23:))))),18-31,19-90,FKU-922

67:01-48

68:00-24,00-30

85:17-58,18-10,18-34

85E**:18-01,18-15,17-12,08-30,18-49,19-93

93:15-38,15-65,16-48

98:01-33,01-66

100:06-46

136E:05-64,05-74,17-57,FLR-714

161:FJX-199

161A:19-13

162A:01-51

168E:01-63,01-89

169E:00-20,00-22

185:12-52

200E:FLR-742

202E:11-84,05-69

261E:17-99

276E:16-33,01-41,01-25

277:12-12,00-75,00-78

 

00-04 nem utasok nélkül érkezett az örsre,mert 6:57-kor indult a Mogyóródi úti megállóból az örs felé 32-esként.Valószínűleg pihizett 7:15-ig.

 

**:Mi a franc volt ma a 85E egyik Cinkotai kocsijával?Reggel nem volt és a buszok korábban indultak,kökiről 6:10 helyett 6:07-kor(18-49) és 6:17 helyett 6:14-kor(18-01).Az örsről a 18-49 még elindult elöbb 6:33 helyett(6:30),de 18-01 már az eredeti 6:40-es indulást teljesítette.Délután is csak 3 kocsi lehetett a vonalon Cinkota részéről,mert az örsös 13:30-as indulású(19-93) 85E elindulásakor szokott beérkezni a következő 13:41-42-es indulású kocsi köki felöl,de ez nem történt meg mivel az első szembejövő 85E köki felöl a 08-30 volt ezért már tudni lehett,hogy 1 Cinkotai megint hiányzik.Ezt a forgalmi számot ami ma nem volt se reggel se délután azt általában 17-70 szokta járni.

Előzmény: BPI-964 (12154)
Schtirlitz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12158

A BKV-nál mostanában az a szlogen dívik, hogy a buszvezető nem hibázhat! Azért mégis előfordul egy-egy tévedés, hiba. Néha... Azért, mert hébe-hóba elkövet egy hibát, még nem lesz automatukusan balf*** a vezér! :-)))

Előzmény: BPI-779 (12149)
15-52 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12157
Helyzetjelentés:
151:17-01
35:15-51
152:15-27,16-07,16-25,16-63
71:KPN-499(Ez mit keres itt?)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12156

30/30A: (F1B és F7B délutáni váltás kocsiját majd az este folyamán beírom.)

F1B: Délelőtt 04-47

F2B: 08-22

F3: 04-43 (11:11- es 30- as indulását a Keletiből az Örs tartalék, 19-43 hozta.)

F4: 04-62

F5B: 04-79

F6: 04-55

F7B: Délelőtt 04-75

F8: 04-46

F9B: 04-59

F10: 08-23

F11: 04-84 (11:51- es 30- as indulását a Keletiből a Palota tartalék, 06-04 hozta.)

F12: 17-94

F13: 04-78

F14B: 04-71

F21: 08-41

F22: 11-95

F23: 17-69

F24: 08-51

F25: 08-52

.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12155
147: 01-04; 01-55; JUX-019
BPI-964 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12154

31: 18-13, 19-79, 00-29, FJX-205

32: 18-31, 19-90, 00-04 (7:15 körül érkezett Örs vezér tér zuglói oldalára utasok nélkül, 32-es táblákkal és a Füredi út felé ment tovább)

45: 18-16, 18-53, 19-67, 19-86, 01-75

46: 01-24

92: 10-29

131/231: 10-25, 10-62, 12-97, 00-49

144: 01-93

174: 00-40

276E: 12-53, 16-33, 06-51

277: 06-57

00-68 betolta a vontatót

 

44:

F1: 19-98

F2: 19-66

F3: FJX-207

F4: FKU-948

F5: 19-94 (Egy köre megint kimaradt)

F6: 19-43

F7: 17-82

 

244:

F1: ???

F2: 00-09

F3: 11-85

F4: 00-01

F5: 19-97

F6: FJX-209

.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12153

122:

F1: 19-62

F2: 08-60

F3: 08-56

F4: 08-54

 

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-022

F3: 03-41

F4: 03-68

BPI-964 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12152
Erre én is kíváncsi vagyok. Nem voltam délután az Örsön.
Előzmény: GABORBP (12148)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12151
"08-52 @ 923"
De jó!:(
Előzmény: Hornyi88 (12150)
Hornyi88 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 12150
Hm, akkor azért nem volt itt a Bogdánin. :-)

08-43, 08-52 @ 923
07-05 @ 960
Előzmény: Aron_son (12143)
BPI-779 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12149
Egy kis kiegészítés:

23: 17-61, 17-75 ezúton is köszönet a vezetőnek, aki balf**zul állt be a Borároson kb. 1/4 8-kor, 19-65
54/55: 11-65, IIG-954
Előzmény: BPI-779 (12124)
GABORBP Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12148
244/3-ban mi volt délután? Csak mert 11-85 fél 4 körül utasok nélkül távozott az Örsről Cinkota irányába.
Előzmény: BPI-964 (12141)
FKU-911 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12147
Gondolom kényszerből vitték ki.:))
Előzmény: .BPO-346. (12144)
Aron_son Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12146
17V: 07-58
Előzmény: Aron_son (12143)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12145

15: 10-18, 10-57, 10-58, 13-30, 13-56, 13-72, 13-73, 13-76

26: 13-60

34/106: FKU-925, 927

75: 216, 227, 238, 240, 252, 254, 270

133: 16-61, JUX-024

.BPO-346. Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12144

"256: 06-37"

 

Ejjjjj, de bátor volt valaki!:P Miről maradtam le.XD

Előzmény: Metacomet (12142)
Aron_son Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12143
17V: 03-01
(Nem tudom miért van pótlás)
Metacomet Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12142
256: 06-37, 07-46
128: 15-15
BPI-964 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12141
31: 18-00(->244), 00-06
46: 01-24
Előzmény: MBen (12140)
MBen Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12140

Maiak: (ha már volt valami, akkor bocs, próbáltam átnézni a ma beírottakat)

 

5: JUX-017.

7: 05-54, 11-62, FJX-196, 217.

7E: 04-23, 04-40, 08-61, 11-81.

9: 11-21, 11-75, 18-16, FKU-949.

25: 01-39, 15-18.

32: 00-20, 00-23, 17-12, 18-01.

46: 00-47, 10-61.

68: 17-62, 18-06, 18-47.

85: FLR-725.

93: 12-57.

96/296: 01-11, 01-55, 03-28, KTK-393.

97E: 19-45.

98: 01-29, 01-33, 01-73, 03-52, 06-17, 10-05, 10-16, 10-24, 10-36, 12-03.

99: 16-38.

103: FJX-234, 235.

117: 07-95.

124: 06-57, 10-15.

125: 01-54, 01-93.

130: 03-43.

136E: 17-01, 19-57.

148: 05-83, 11-20, 19-10, 19-53, 19-54, 19-93.

151: 05-64, 05-73, 11-34, 17-42, 19-32, 19-48 FLR-710, 729.

162/162A: 00-61, 00-78, 01-67, 03-55, 06-53, 12-97.

168: 03-26, 06-72.

173: 19-31, FJX-189, 193, 197, 212, FKU-947.

173E: 04-28, 04-33, 04-56, 04-58, 11-80, 17-20.

175: 01-35.

182/184: 02-22, 02-42, 02-60, 15-61, 15-64, 16-31, 16-37.

185: 02-62, 15-66, 16-30.

193E: 15-48.

200E: FLR-741, 742, 747.

201E/202E: 05-80, 19-07, 19-13, 19-16, 19-18, 19-23, 19-55, 19-90, FJX-203, 206, FKU-935.

231: 00-37.

254E: 03-12, 03-39, 06-59, 15-45.

277: 00-70, 01-25.

282E/284E: 15-40, 16-68.

daveszka Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12139
Ok én is arra gondoltam,hogy az 863 akart lenni.
Előzmény: BPI-964 (12138)
BPI-964 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 12138
Azért írtam kérdőjelet. Sötét volt és ellenkező irányból láttam jönni, de valószínű, hogy 08-63 lehetett.
Előzmény: daveszka (12137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!