Ott van az email címem (feri123@freemail.hu) Csináljuk azt, hogy aki jönne, az dobjon már rá egy levelet a mobilszámával. Én is megadom az enyimét, és akkor Csákváron nem lesz gond egymással összefutni.
Maserati nem lesz, ha csak Shamal nem tudja az otthonit kicsempészni.
Aki nem ismeri a helyszínt :
Budapesttől az 1-es úton Bicskéig kell menni. Bicskénél balra kell menni Csákvár fele. Ki lesz táblázva. Át kell menni a falun. Kb. 1 km múlva lesz 1 töltés az út bal oldalán. A töltésben lesz egy bejárat, ott van 1 út befelé. Az úton végig kell menni, és onnan meg lehet találni a csákvári repteret.
Nézd Ghibli. Láttam már fura képeket. A japánok tudnak leginkább meglepni, ami (pld. a 3200GT) belsőket illeti.
Izlések és ...
A lényeg, hogy nekem nem tetszik, de ha valakinek más a véleménye: OK. ÍRJA MEG!
Ha vannak ilyen képeid Ghibli, szívesen megnézném.
Statis az ötltet díjazom! Kössz a meghívást!
Megis néztem a neten hogy buliztatok juli. 30.-án.
Király lehetett!
Én személy szerint veszprémi vagyok, úgyhogy nekem nem jelentene gondot, hogy ott legyek. A bibi csak a verdámmal van.
Az autót még a nyár közepén vettem Miskolcon, totál működésképtelen volt.( Innen szép nyerni! Nem? ) A gyönyörűség ott állt már a kereskedésben
tavasz óta. Ennek a jelei erősen mutatkoztak is rajta, ennek ellenére első látásra beleszerettem.
Nem az autót láttam hanem hogy mi az amit ki tudok hozni belőle.Ismerem magam, és ez már a hetedik autóm. Tapasztalatom van, mivel eddigi kocsiaimat is "magam" javítottam. Persze hozzáteszem mindehhez kellett egy autószerelő- fater. Nos a Maserati a hátsó futómű kivételével
totálisan darabokban van. Nemrégiben beszereztem hozzá a szerelési könyvet CD-ROM változatban, amit egy holland srác készített, és mellesleg Alfa GTV bolond. Szóval amint megkaptam a CD-t a motort is szétkaptam. (Fő az alaposság! Ami jelen esetben nem is ártott mert a dugattyúk rosszul vannak beletéve.)
Hát...Hogy összefoglaljam: mennék, de se kocsim se könyvem, csak egy CD-m amiben ott Csákváron nem igázán lelné örömét senki sem.
...És igazad van abban hogy a Maseratis találka
valahogy nem akaródzik összejönni.
Jaj! Még valami! Mostanában azon kínlódom, hogy tegyek fel képeket és egyéb fájlokat, hogy Ti is
gyönyörködhessetek azokban. (hangfelvételek,stb.)
Tud valaki segíteni?
Ha már itt a lehetőség, akkor nem kéne a maseratisokat (shamal, runcájsz, biturbozoli) és az érdeklődőket is összehozni erre az alfást találkozóra ? Csákvárt amugy se nehéz megtalálni, és meg lehetne beszélni, hogy valakinél lenne egy maseratis könyv vagy valami, és ott lehetne gyülekezni.
Szóval, ötlet, vélemény ? Tényleg jó lenne most hétvégen, mert mindig csak halogatjátok, aztán semmi sem lesz belőle.
Aztán ha jó, akkor megkérdezhetnénk az alfásokat, hogy nem volna-e gond, hogy néhány mazos is arra jár :)
Tudja valaki, hogy mi a velemenye a kff-nek a Maseratikrol? Az ominozus honlapon nem szerepel ez a tipus. Pedig latok most itt ket peldanyt megveheto aron, egy '91-eset es es egy '90-es Biturbot.
Köszönettel veszem a meghívást, és mindenképpen igyekszem jelen lenni, de nem ígérhetek semmit. Mostanság igen sűrű a programom úgy Maser tekintetben (lévén, hogy a talpra állítás kicsit többet vesz ki belőlem, mint gondoltam), mind pedig egyébként (munka :-((( ).
A 425 most már mindenképpen dűlőre jut hétfőn, úgyhogy akkor mindenképpen referálok a topicnak.
Ps.: Egy kicsit több pörgést kollégák! :-))))
Helló mindenki!
Újra itt vagyok, de sajnos nem azért, hogy ecseteljem a 425-ös gumicsíkrajzolási képességét, melyet nem kis mértékben saját kezem munkájának tudhatnék be, hanem mert sajnos Murphy bácsi bizony belekaristolt a levesembe, mégpedig igen csúnyán.
Először is a hengerfejestől visszakapott hengerfejeket felraktam, megjárattam (erre utalt a korábbi szívdobogásos hozzászólás), majd mértem egy szelephézagot, és dobtam egy hátast. A szelephézag állításáért kifizetett mintegy 18000.- Ft nem hozta meg a méltán elvárható eredményt, miszerint a tizenkét szelepemelő n(hengerenként kettő) hordóból hat darab bizony tűréshatáron túli hézageltérést mutatott (mindegyik kisebb volt az előírtnál). Hát bizony egy kissé felborzolódott a kedélyállapotom, mondhatni gyilkos hangulatba kerültem, de erőt vettem magamon és felkértem a műhelyt, hogy ugyan már ezért a pár fillérért milenneha mégiscsak megtennék amit vállaltak? Fullajtár jön és mondja: jöttem megnézni a Maseratit. Mondom: Íme! Mondja: Ahá! Mondom: Bizony! Mondja: Hát akkor elvinné a bütyköstengely házát, és leszedne az emelőhordókból annyit, amennyit a saját méréseim szerint ők tévedtek. Mondom: Nem is ellenőrzi, hogy miket méricskéltem itt össze. Mondja: Nem, én hiszek az ön adatainak. Gondolom: Én is hittem az ön főnökének, de lám hová jutottam ezzel a hozzáállással. Mondom: Mégis pontosan milyen megoldásra gondoltak? Mondja: A mért értékeknek megfelelően leszedünk a szelepemelő hordók aljából, és akkor jó lesz a hézag. Mondom: Nem inkább a szelephézagoló sapkákat kéne némileg egrecíroztatni? Mégis nem lenne jobb ott „állítani” ahol a gyár is engedi, nem pedig ott, ahol ezzel irreverzibilis módon avatkozunk be az alkatrészek méretébe? Mondja: Őnekije eztet mondták, de ha én másként akarom, akkor hívjuk fel a főnökét és akkor majd ő megmondja, hogy mi a pálya. Felhívom a főnökét és ecseteltem neki, hogy az anyukája autóján azt köszörülget össze-vissza amit csak akar, de nálam csak a hézagoló sapkák vastagságán változtathat. Mindezen közben vasárnapi ruhában szereltem lefelé a bütyköstengelyházat, a fullajtár pedig visszafogottan szurkolt nekem melósruhában. Frankón kezdtem volna motorosfűrész-forgató idegállapotba kerülni, amikor is belenéztem a fullajtár szemébe és egy bárgyú borjú tekintetét láttam magam előtt, úgyhogy lehiggadtam, és nem ontottam ki a beleit ott rögvest. Szelephézagoló sapkák el. Előbb említett sapkák vissza. Alkatelemek vissza (némi menet és csavarszakadás, kifúrás, szakszerű perselyezés. Ma délutánra azonban visszakerültek a bütyköstengelyházak a helyükre és hétfőn már ténylegesen kész lesz a hengerfejezés. (A hézagok jelenleg már rendben lévőnek tűnnek.)
Úgyhogy hétfő este, vagy kedden már referálhatok a harapós motorról a topiclátogatóknak. (Legalábbis remélem.)
Ennyit a bejárt kálváriáról!
Ps: A Hold utcában egy éve nyáron még volt egy 2.24v (sötétkék színben), de azóta én sem láttam ott egy Masert sem. Akkor gondolkodtam a 2.24v megvételén, de mégiscsak a korábban bemutatott kétajtóst vállaltam be nem kis mértékben az anyagi vonzat miatt.
Tegnap ismet osszefutottam az aranyszinu 3200GT-vel. Egyszeruen nem ertem, hogyan lehet valami ennyire fenomenalis. A kepeken kevesbe jon elo az az ero, amit meg ilyen szelid szin mellett is magabol sugaroz. 34 km-t mentem utana (minden szabalyt betartott), hogy megnezhessem kozelebbrol - ujra es ujra. Ahhhh
Az a Ghibli akkor is ott állt, amikor a mostani kocsimat kerestem. Abban a kereskedésben is volt egy Volvo, csak elég kétes származással, khm...
Ez 26 hónapja volt. Talán azért nem tudják eladni, mert simlisek az autóik? Mikor beszéltem az eladó manussal a Hűvösvölgyi úton, már tudtam, hogy tôle nem fogok autót venni.
Bár rémlik, hogy ott kissé drágább volt a Maser, mint 8M. Nyolc milkáért még be is vállalnám, az nem is olyan sok. (A kocsihoz képest.)
Lehet, hogy ez a Ghibli AZ a Ghibli, nem tudom. Ugyanolyan bordó.