Keresés

Részletes keresés

MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13470

Még egy adag:

2V: 00-38, 00-41, 00-66, 06-03, 06-24, 06-53, HLN-326.

5: KTK-394.

7: 11-37, 11-53, 11-57, 11-64, FJX-186(első rendszám nélkül), 193, 194, 195, 199, 214, 215, 217.

7E: 04-18, 04-22, 04-45, 04-49, 04-63, 04-69.

8: 13-31.

23: 17-57, 17-85, 17-88, 18-05, 18-25, 18-42, 19-65.

23E: 11-90, 17-29, 17-72, 17-75, 17-87, 17-93.

35: 02-15, 02-20, 02-26, 02-30, 02-51, 12-74, 16-41, 16-45.

36: 08-62, 08-66, 11-87, 17-30, 17-31, 17-59, 17-61, 17-65, 17-79, 18-03. 

38/138: 08-12, 18-39, FLR-709, 710, 720, meg a volánbuszok.

54/55: 05-55, 05-60, 05-79.

66: 05-48, FLR-716.

66E: FLR-717.

71: KLN-093, KXM-018.

96/296: 03-04.

104/204: 03-21, 12-71.

112: 05-12.

121: 03-55.

124: 12-97, 16-22.

125: 16-06.

130: 01-23.

131/231: 10-15.

147: JUX-018, KTK-401.

148: 05-76, 11-32, 11-33, 19-05, 19-10, 19-11, 19-54.

151: 05-46, 05-73, 19-32, FLR-708, 712, 722, 726, 727, 729, 737.

152: 01-10, 16-34, 16-65, KXM-022.

159: 05-45, 11-25, 11-27, FLR-713, 719, 734.

166: 15-24, 15-28.

173: 11-51, 19-06, 19-24, 19-30, 19-31, FLR-702.

173E: 04-17, 04-19, 04-23, 04-31, 04-37, 04-38, 04-39, 04-82, 04-85, 05-51, 18-51.

179: KLN-090, 092, 098.

212: 02-37, 10-41, 10-58.

225: 01-39.

233E: 08-81, 11-79, 11-80, 18-45.

239: 11-29.

277: 01-30, 10-30.

Előzmény: MBen (13446)
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13469
Egészen a garázsig.:) Kb. 10 perce ment el a Centin, majd irány a garázs.
Előzmény: GABORBP (13468)
GABORBP Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13468
44/1-ben a továbbiakban ó-4 szerepel.
Előzmény: BPI-964 (13456)
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13467
U942.. 18:30-kor már 196-os vonalon volt
Előzmény: BPI-791 (13451)
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13466
0465 nem elöször van a 196-os vonalon
Előzmény: daveszka (13461)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13465
szia

nem biztos hogy 12-11 240E-en volt mert messziről láttam a Kosztolányi Dezső téren sztem lehet hogy 188E-volt
Előzmény: BPI-208 (13460)
MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13464
19-51-t reggel többször is láttam, meg késő délután is 196A-n, és a 19-56-ot szintén.
Előzmény: daveszka (13461)
BPI-968 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13463

5:        00-74, 01-50, 07-27, 12-90, 13-61, 15-18

7E:      04-43, 18-17, 18-46

8:        02-32, 02-49, 07-21, 13-09, 13-29, 13-39

22:      07-17

32:      00-20, 18-15, FKU-922, FKU-931, FKU-943

67:      03-22, 10-61

112:    05-08, 07-11, 07-73, 13-36, 13-68

149:    03-41, 07-63

173E:  04-68, 04-79, 04-84, 05-43, 05-51, 08-23, 11-86, 17-15, 17-81, 18-51 

178/178A:  07-25, 07-79, 10-23, 10-46, 10-48, 10-55, 10-57, 10-65, 12-07

233E:  11-80, 11-82, 18-22

239:    11-42, 11-44, 17-90

276E:  12-55

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13462

15: 07-81, 07-82, 07-83, 10-31, 10-63, 10-64, 13-46, 13-79
75: 220, 238, 240, 254, 261

76: 925, 946
133: 07-59 (18.45-ös pihentető), 13-84, 16-61, JUX-017

daveszka Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13461
kieg.

225:O334
25:O614
104/204:O670!,KTK398
196:O465-öt én felkiáltójellel írnám:D
Am I951-et mikor láttad? Mert du I956 volt kinn helyette.
20E:KTK399
96/296:KTK393
121:O672(du)
125:I060
Újpest-központi tart:KHZ884
Előzmény: MBen (13438)
BPI-208 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13460
12-11-et én 188E-n láttam, mondjuk lehetett pótlás.
22: 07-01, 07-26, 07-49...
+240E: 02-35, 03-14, 03-33, 06-05, 12-00, 12-98...
Előzmény: Törölt nick (13453)
BPO-341 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13459
Volt rajta még a 19-51 meg még a 03-44 is. :):)
Előzmény: Törölt nick (13455)
daveszka Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13458
Igen,de ez délután is így van.:D
De a legnagyobb az volt du 120-ason,hogy O837 annyit késett,hogy 3 perccel jött után I848:D
Mondanom se kell mindegyiken 5 ülés jutott 1 embernek.XD
Előzmény: MBen (13440)
Aron_son Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13457
160/260: 00-15, 08-43, 08-50, 08-54, 08-69, 17-08, 17-23
191: 06-96, 07-00
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13456
05-58-nak gazdag programja van: 17:08-kor már 44/1-es volt. 18:53 17:15-kor tolta be a vontatót az Örsről.

31: 17-82, 19-86, 00-08, 00-30
131/231: 10-15, 12-35, 00-62
144: 12-56, 03-24
174: 16-42
244: F2: 00-29
Előzmény: BPI-791 (13451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13455
296: 04-54
BPO 662 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13454

 

256       : 06-02 (13-63-at); 07-50; 13-63; KXM-033; KXM-041...

157       : 06-60; 06-66; 15-59 

63         : 03-25; 06-54; 06-68; 15-42, 15-47

57/257  : 03-15; 06-62; 06-63; JLA-158; KXM-004

64/164  : 03-30, 06-02; 06-61; 12-64; 15-32; 15-43

Tartalék : 06-02

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13453
üdv!
11:BPO-752,BPI-383,BPI-508
33E:BPI-116
34:BPO-880
39:BPO-301(egy midi helyett délután)
53:BPI-351
86:FKU-904,FKU-915
103:BPI-764
150E:BPI-245,BPI-267
160/260:BPO-015,BPO-844,BPO-848,BPO-869!!,BPI-708
165:BPO-365
173:BPI-939
206:BPI-193
212:BPI-047
218:BPO-853
233E:egy gyros,BPI-844
240E:BPI-211
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13452
69VP : 0454,0601
173 : 1118,1163,1167,1915,1917,1927
173E : 0479,0484,0823,0420,0434,0440,0466,1980
BPI-791 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13451

+ folytatás:

32:17-86

46:FKU-942

67:00-69,01-48

68:00-10,18-47

85E:00-02,19-77,05-58

98:12-58,10-24

100:06-46

148:11-20,05-40

151:FLR-724

161:00-22

169E:18-20,00-06

193E:16-49

201E/202E:19-90,05-59,19-04

 

Ezen a héten valóban nincs mérés a 32-en,hanem a 85-85E,173E-n van ezen a héten.

08-61 reggel 6:25-kor kanyarodott a Maglódi útról a Kada utcába(feltehetőleg gar.menet volt)

Előzmény: BPI-964 (13445)
BPI-553 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13450

21V: 17-02, 17-58, 17-63, 17-78, 08-71, 08-73

54/55: R-736, 11-65

83TP: 06-69, 08-61**, 12-92, 16-29**

84E/89E/94E-294E: 08-07, 18-30, 18-41, R-706, R-739

93: 15-41, 16-12, 16-40, JGD-732

99: 12-61, 12-68, 15-62, 161-18, 16-19, 00-60, 06-59

103: 17-64 (?), R-704, U-932, U-933

123/123A: 15-29
136E: 19-57, 1959, 05-39, 05-62, 05-71, R-714, R-715, R-732*
166: 15-22
182: 12-93, 15-19, 15-27, 15-31, 15-40, 15-56, 15-58, 15-60, 16-31, 16-37, 02-48, 02-50, HLN-327
183: 02-06
184: 02-34, 02-53, 02-54, JLA-161
194: 12-39, 02-44, 02-46
198: 00-47, 01-07, 01-08, 01-24, 01-66, 03-36, 15-36
217: 01-62, 02-59, 02-62
217E: 12-63, 16-14 =P
254E: 15-48, 16-02, 16-13, 06-48
266: 15-54, 16-32, 16-64
282E/284E: 15-37, 15-38, 15-39, 15-44, 15-64, 16-15, 16-47, 16-50, 00-95, 01-85, 03-07
293: 16-32
293i: 16-32

GD: 03-12 (10:35-kor Kp., Vill.telepnél DP felé)

Határ úti tartalék: 03-07

T: CKC-947 (12:54-kor a Népligeti felüljárón a Nagyvárad tér felé és 15:08-kor a Könyves K. körúton a Lágymányosi híd felé), 06-23 (15:15-kor a Népligeti felüljárón a Nagyvárad tér fel

 

*10:30-kor 136G-ként ment a Dél-pesti garázs felé, aztán normális 136E kiírással ott maradt. Lehet, h. pótolt.

**16-29: 2 órakor bevitték troliba kocsicserére. 08-61: fél 2-kor nem akart beindulni az Orczy téren. Hogy mi lett a vége nem tudom.

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13449

Maiak:

118: 03-17, 03-27, 03-63, JGD-731

134: 06-44

137: 03-72, 03-81

160/260: 00-26, 08-50, 08-76, FKU-919

218: 08-47, 11-88, FKU-917

237: 07-96

.BPO-346. Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13448
147: 01-75; 03-05; JUX-018
BPI-779 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13447
23: 18-38
33: 11-39 (előtte/utána 239, legalábbis tele volt táblával)
38/138: GAS-175, GAT-203 (állati jó hangja van :)), GAT-206 + 3 Volvo + 2 vagy 3 ezüstnyíl (pontosan nem tudom, a 203-as lekötötte a figyelmem :P)
148: 11-22
MBen Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13446

5: 07-33, 15-01, 15-09, 15-12, 15-14, 15-17, KTK-395.

7: 11-62, 11-64, FJX-195, 212, 232.

7E: 04-18, 04-40, 04-43, 04-56, 04-76.

26: 13-73.

27: 13-94, 13-97, 14-15.

34: FKU-926.

39: 07-92.

90/190: 13-50, 13-56, 13-65.

91/291: 03-57, 05-16, 07-42.

95: 10-20.

104/204: KTK-398.

105: 15-10.

106: FKU-923.

139/139A: FJX-228, FKU-937.

147: 01-75.

173: 11-61, 19-09, 19-15, 19-39, FJX-197, 198.

173E: 04-20, 04-21, 05-43, 17-15, 17-81, 19-74, 19-80.

178/178A: 07-25.

191: 06-96, 07-00, 14-14.

206: 08-72, FKU-929.

 

Előzmény: MBen (13438)
BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13445
Szerintem nincs mérés. Tudtommal a 4 280-asból 3 nem mérős. Ha rosszul tudom, akkor bocs. Egyszerűen az lehet az ok, hogy nincs elég 280-asa Cinkotának.
Előzmény: BPI-791 (13444)
BPI-791 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13444
32:08-76,17-74(Volvo helyett),17-12,04-75,FKU-944
67:00-68
68:18-34
85:FLR-735,17-97,18-43
85E:00-07,00-31,17-77,17-96,19-76
93:16-12,15-41
136E:05-71
168E:01-89,00-59
169E:00-04
193E:16-15(?)
261E:17-67
276E:16-33


Mérés van a 32-en is????????Már a 2. napja Óbudán 280 van Volvo helyett és Volvo van 280 helyett Cinkotán 1-1 indulásnál...
Előzmény: BPI-964 (13441)
buszkedvel Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13443
175 : 1026,0345
96/296 : 0173,0304,0311,1553
124 : 1025
121 : 1523,0672
25 : JUX-015
173 : 1927,1930
46 : 0354,0163
BPI-968 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13442

22/22E/222:  07-12, 07-13, 07-16, 07-38, 07-43, 07-45, 07-54

32:      04-75, FKU-922, FKU-944

39:      07-96

67:      00-68, 01-37, 01-48, 01-76, 01-83, 01-92, 10-30(->277-re), 10-35, 10-62

92:      01-78, 10-27

100:    06-46

149:    05-06, 07-47

155/156:  02-25, 02-38, 07-39, 07-41, 13-81

176E:  01-77, 03-75

276E:  00-49, 00-64, 00-78, 01-22, 01-25, 06-01, 10-33, 10-52

277:    01-04, 01-31, 01-64, 10-30(<-67-ről)

 

BPI-964 Creative Commons License 2009.03.10 0 0 13441

31: 19-71, 19-78, 19-79, 19-98

45: 12-12, 17-99, 18-16, 18-26, 18-32, 19-67, 00-09, 00-70

67: 03-20

92: 06-51

131/231: 10-08, 00-46, 06-73

144: 10-54, 01-40

174: 00-40, 01-74

276E: 16-33, 01-26, 01-72

277: 01-30

 

44:

F1: 18-53

F2: 19-75

F3: FJX-207

F4: FJX-206

F5: 19-90

F6: 05-58

F7: 19-64

 

244:

F1: FJX-210

F2: ???

F3: 17-70

F4: 00-01

F5: 19-97

F6: FJX-192

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!