Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 88085

Ez a próba nem valami komoly dolog, semmit nem kellett tenni érte, poén volt. Csak néztem pár tesztet róla, mindenhol dícsérték, gondoltam kipróbálom ezt a csodamotort. Ehhez képest volt csalódás, nem kicsi, azt nem írtam volna be ide.

Szélesek az utak, Budapesthez képest kicsi a forgalom, közeli helyekre biciklivel járok. Távoliakra autóval, dolgozni is. A motor 100% hobbi. Ha motoszkált is bennem egy második, kicsi motor lehetősége, a Trident semmi olyat nem nyújtott a GS-hez képest, amit egy kissebb motortól vártam volna.

Röviden: igazad van.

Előzmény: zöld_I (88082)
tux Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 88084

Légyszi előbb menj egy próbakört egy Trident-el, addig feleslegesen magyarázol elméleteket, olyan önmagáért való felesleges okoskodásnak tűnik.

Ha utána azt mondod, hogy neked tetszett, tök fürge és fordulékony, kényelmes meg ilyenek, eszembe sem fog jutni ezt megkérdőjelezni. Meg azt sem írom majd, hogy rosszul próbáltad, meg különben is milyen már a szalagkorlát arrafelé. Csak arra figyelj, hogy sapka legyen rajtad.

Előzmény: tcaoe (88081)
tux Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88083

Korrekt, semmi gond. :)
Azt kívánom tapasztald meg, biztonságos körülmények között.

Meg azt, hogy mennyivel jobb az alacsony fordulaton nagy nyomaték mint a magas fordulaton nagy teljesítmény.

Előzmény: cliffgreen (88080)
zöld_I Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88082

Nem tudom, felétek milyen a forgalom/utak szélessége, rég jártam arra, de gs mellé szerintem rendszámos motor hót felesleges másodiknak, mert kb semmi nem tud olyan kiemelkedőt adni, amit ez nem tudna elég jól.Hacsaknem fillérfucker az ember, és balami kis 1.5 litert fogyasutót tart boltba járni meg közelre.

Előzmény: tux (88066)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88081

Még valami. Ma úgy mentünk, hogy én az 1100R-rel, egy haverom meg jött az 1200R-emmel. A végén úgy ítélte meg, hogy valószínűleg kell neki egy olyan, ha lehet keményebb futóművet csinálni bele, meg vékonyabb ülést, mert így nem lehet eléggé érezni a motort. Viszont neki ez a sok marhaság, mint ABS meg ASC nem kell. Meg amúgy az sem fontos, hogy DOHC legyen, mert ha ennyit tud, az a kicsi már mindegy. És ő egy kb. 190 lóerős motorról ült át, ami szintén tele van ilyen marhaságokkal, meg még ilyenebbekkel. Nézhette volna úgy is, hogy harmatgyenge lesz, nehéz, meg nem fogja érezni az első kereket, de teljesen tisztában volt vele, hogy mire ül és mit vár tőle.

Előzmény: tcaoe (88079)
cliffgreen Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88080

Arra gondoltam először, ha valami 81LE, 189kg és 4s-en belül van 100-on, akkor az hogy lehet harmatgyenge?

Hiszen az 1150 is 85LE/102Nm...

Aztán megnéztem az R1250 adatait: 136LE/7.750rpm és 143Nm/6.250rpm...

 

Akkor az nagyon más kávéház, én kérek elnézést! :)

Ezek már olyan dimenziók, ahol még nem jártam, nem vagyok vitaképes.

Előzmény: tux (88069)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.03 0 2 88079

Semmi. Annyit írtam, hogy a Tridentet láthatóan nem neked találták ki, mert olyan dolgokat kifogásoltál, amik a műfaj sajátjai, és ezt véleményem szerint illett volna tudnod azelőtt, hogy ráültél (mondjuk ránézésre is utal erre pl. a pengevékony ülése, meg az előre tolt súly). Mintha lehúznám a DOHC-t, mert 5500 alatt nem csinál semmi különöset.

 

Ha azonban azt nem vetted észre, hogy ha Magyarországon lett volna ez a menet, akkor éppen az lett volna a reakciód, hogy lássátok feleim, megérdemlik, akkor nem figyelsz arra, amit mostanában művelsz. Én ezt figuráztam ki. (Amúgy meg éppen ma voltam egy legalább ilyen úton. Oké, azon semmilyen szalagkorlát nincs, de van rajta vadonatúj aszfalt és sok kellemes kanyar.)

 

Előzmény: tux (88078)
tux Creative Commons License 2023.09.03 -2 1 88078

Neked mi bajod? Bármit beírok, jössz magyarázni, hogy az nem úgy van és hogy te azt jobban tudod meg nem olyan a Trident, mert rosszul próbáltam, meg hogy megy a motoros, meg milyen a szalagkorlát. És segít a problémáidon, ha néha belém törlőd a lábad? Vagy miért csinálod? Szimpla gonoszság? Én soha nem bántottalak.

Előzmény: tcaoe (88076)
A_Kupec Creative Commons License 2023.09.03 0 1 88077

Nem kell időpontot kérned, soron kívül jöhetsz terápiás kezelésre, mert látom, hogy megint feszült vagy :DD

Előzmény: tcaoe (88072)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.03 0 1 88076

Tényleg, itt már nem használják azt az átesésgátlót a szalagkorlát fölött, mert veszélyes.

Előzmény: tux (88075)
tux Creative Commons License 2023.09.03 -2 0 88075

A felsoroltak miatt lehetne Magyarországon, de az út elárulja, hogy nem ott van.

Előzmény: tcaoe (88072)
tux Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88074

Csak ezt a videót találtam erről a szakaszról. Nem a motoros stílusa a lényeg, hanem a kanyarok jellegét szerettem volna megmutatni.

Előzmény: T1OK3 (88073)
T1OK3 Creative Commons License 2023.09.03 0 0 88073

Nem biztos, hogy sportkipufogó, szerintem! Csak forgatja, ahogy egy sportmotort kell.

Amúgy meg szédültem a videó nézése közben.

Előzmény: tcaoe (88072)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.02 0 1 88072

Ez hol van, valahol a Bakonyban?

Mert az üvöltő kipufogóval csapató, a bringást minimális oldaltávval előző motoros miatt nyilvánvaló, hogy csak Magyarországon lehet. :)

Előzmény: tux (88070)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88071

Ne aggódj, az F900XR többek szerint egy kafa kis motor, én meg úgy éreztem, nagypapis. Pedig nem GS-ről ültem rá.

Előzmény: tux (88069)
tux Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88070

Új kedvenc útszakaszom van, Riedbergstraße, Obermaiselstein. Sajnos nem vittem kamerát, de találtam egy videót róla. Viszonylag rövid, kanyar kanyar hátán, semmi hajtű, csak jó ívű kanyarok.

tux Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88069

Nyílván az ember hasonlítja valamihez és nyílván ahhoz, amiről éppen átült. Ez nem fair a Trident számára, mert GS-ről ültem át. A tesztelő gondolom egy Babettáról, azért van elájulva. :)
De tök mindegy, nem kell egyetérteni velem, azt írtam le, amit éreztem, mi mást tehettem volna?
Próbáld ki, ha érdekel, és írd meg milyen volt.

Előzmény: cliffgreen (88068)
cliffgreen Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88068

Azért furcsállom, hogy azt írod, hogy "a motor harmatgyenge nagyon kevés nyomatékkal, nyelezve sem igen történik semmi, amikor igen, az olyan magas fordulaton van, ahova úriember magától nem szívesen pörgeti."

 

Itt egy friss teszt:

https://totalbike.hu/tesztek/2023/08/30/teszt-triumph-trident-660/

"Szépen, egyenletesen építi fel alapjárattól 3000-ig a kezdőnyomatékot, majd 3500-nál el is éri a rendelkezésre álló 64 Nm 90 százalékát, majd csak tol, tol és tol a 10.250-es piros vonalig. "

 

Előre bocsájtom, nem mentem ilyen motorral, de a paraméterei közel állnak egy SV 650-hez, amivel viszont sokat.

Nem tudom elhinni, hogy 64Nm/6.250 és 81LE/10.2500 harmatgyenge lenne. Ha 10.250rpm a piros, akkor azt még nem is mondanám túl soknak (SV: 64Nm/7.200; 72LE/9000; max 10.500rpm)

 

Az SV 3.500 alatt csapkodta a láncot, onnan már húzott rendesen, kicsit traktorosan, de 5.000-től kisimult és nagyon ment. Városban azért 3.000-el el lehetett vele finoman gurulni.

Mivel a Triumph 3 hengeres, így simább járást gondolnék, mint a V2-nél.

De azért a mai napig hiányzik a V2 karaktere....

 

 

Előzmény: tux (88059)
cliffgreen Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88067

Köszi az infót!

 

Előzmény: DodoTomi (88058)
tux Creative Commons License 2023.09.02 0 0 88066

Nem a GS "helyett" próbáltam ki, csak a tesztekben annyira felmagasztalták, gondoltam megnézem, hátha jó lesz második motornak. De "csak városi használatra is sokkal inkább a GS" lett nekem a tanulság.

Előzmény: HorváTH 69 István (88065)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.09.02 0 2 88065

"Mit csináltam rosszúl?"

 

 Semmit . Kipróbáltad , nem jöttbe , továbbléptél... Ennyi . 

Próbálgassál tovább , hátha egyszer találsz olyat ami jobban tetszik a GS-nél ! 

Előzmény: tux (88063)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.01 0 1 88064

Hát hogy nem neked való.:) Kivéve az erőtlen részt, mert ott feltehetőleg azt, hogy 6000 alá engedted a fordulatszámot.

Előzmény: tux (88063)
tux Creative Commons License 2023.09.01 0 0 88063

Hogyan kell használni? Mentem vele városban, országúton, jó és hullámos úton, kanyarban és egyenesben, parkolóban pár lassú kanyart, próbáltam végsebességet, sehol nem tetszett. Mit csináltam rosszúl?

Előzmény: tcaoe (88062)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.01 0 1 88062

Nem, hanem azt, hogy ha nem úgy használsz egy ilyen motort, ahogy kell, akkor fölösleges ráülnöd.:)

Előzmény: tux (88061)
tux Creative Commons License 2023.09.01 0 0 88061

Most azt magyarázod, hogy amiket éreztem, azok nem úgy vannak? :)
Pár hónapja próbáltam egy új Kawa Z650-et, arról úgy szálltam le, hogy azóta is várom az alkalmat hogy újra mehessek vele. Az az erőforrás sokkal jobb volt, már az ERE6n/Versys-ben is.

Előzmény: tcaoe (88060)
tcaoe Creative Commons License 2023.09.01 0 0 88060

Egyrészt ez egy olyan motor, amin minden kemény, mert akik ilyet vesznek, azok ezt várják tőle. Ezt az új fajtát nem vezettem, még nem is láttam közelről, de a régi blokkjuk is elég tisztességesen ment, ez meg erősebb. Ja, hát forgatni kell, de ha valami 10000 fölé tud forogni, ott a nyelezés 10000 fölött van, és még az úriemberek is elforgatják addig, mert hát úgy van kitalálva.:)

A másik kellemetlen dolog az ilyeneknél, hogy vezetni kell őket. Nyilván kevésbé tűnik stabilnak a kisebb kerékkel, ugyanez a helyzet az R és a GS viszonylatában is. Viszont sokkal fordulékonyabb, és ez a kevésbé stabil lehet eléggé látszólagos, mert meg kell szokni, hogy ha kanyarban kicsit is piszkálod a kormányt, arra a túramotorok jellemzően kb. sehogy sem reagálnak, az ilyenek meg elég határozottan.

Előzmény: tux (88059)
tux Creative Commons License 2023.09.01 0 0 88059

Ma kipróbáltam egy Triumph Trident 660-ast és érdekes élményeim voltak. Nem akartam a GS-hez hasonlítani, mert tudom hogy két külön kategória, de vannak olyan dolgok amik nem tömeg is méret függőek és azokban is sokkal jobb a GS. Például a rezgések. Menet közben is kellemetlenek, pörgetéskor mintha az idom vagy valami zörögne rajta és nincs szép hangja a motornak sem. A nyereg keskeny, kemény, a futómű szintén elég pattogós, a kettő együtt azt eredményezte hogy ahol a GS-el 130-al veszem a kanyart és az ívre figyelek, ott ezzel a motorral 110 körül és nem volt kedvem gyorsabban menni, mert az életemért kapaszkodtam egy rakétán. A motor harmatgyenge nagyon kevés nyomatékkal, nyelezve sem igen történik semmi, amikor igen, az olyan magas fordulaton van, ahova úriember magától nem szívesen pörgeti. A legérdekesebb, hogy ívre tenni is sokkal könnyebb a GS-t és ugye arról nem beszélve, hogy sokkal jobban is tartja a GS az ívet. Hát kb. ennyi, örültem amikor visszaadtam. Ja, a váltója példás, egyetlen dolog, ami nagyon kellene.

DodoTomi Creative Commons License 2023.09.01 0 0 88058

Szia!

Nekem tört gs911 van itthon. Azon nincs diagram,de jelenértékű kijelzés van. 

Előzmény: cliffgreen (87694)
tux Creative Commons License 2023.08.31 0 0 88057

Köszönöm. Csak szépet veszek és vigyázok rá, ez része a mulatságnak. :)

Előzmény: T1OK3 (88052)
tux Creative Commons License 2023.08.31 0 0 88056

Soha. Aszfaltról sem megyek le vele, max a parkolóba. :)

Előzmény: zöld_I (88053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!