Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Ugyanannyi kocsi lenne, mert ha lenne 921, nem lenne MRP-086. Ha csak kaptuk volna a 086-ot, és nem kellett volna érte cserébe adni semmit, akkor egyel több kocsi lenne. De mivel csere volt, ígyis-úgyis ugyanannyi kocsi lenne, csak BN12 helyett egy MAN van most, ami közlekedik (ezért is kellett a 086-921 csere, hogy ne a 921 legyen állandó fordán)
Csuklósok megvannak mind itt. Nem kellett volna ide a kettő C80-as, azok inkább Győrbe lettek volna jók az ANY/ELJ helyére.
Sopronba szólóknál érthetetlen az LTL-921 elvitele csak. Ott lenne neki az, amit most a JXW-vel kénytelenek csinálni.
Volt ilyen hosszabb idejű helyizés 2020 őszén helyköziből már a DUD-627-tel is (260-as). Az is szürreális volt. Azzal kapcsolatban is sokak kifejezték már nem tetszésüket itt a topikban is. (Miért helyiznek vele, ha helyköziben van, miért nem hoznak Óvárról BC-s Credo-t és a többi:))
A mai napon visszatértek az utastájékoztató rendszerbe az "A következő megállóhely ..." illetve "Üdvözöljük kedves utasainkat!", "Végállomás, viszontlátásra!" bemondások. Ez egy pozitív "fejlődés" szerintem, bár nem új dolog, csak visszaállították. Csak a valós idejű átszállások kellenének a rendszerbe, és már-már tökéletes lenne.
KZX-524 kézifékkel javít, LTL-922 műszaki felkészítés alatt, szélvédőt is cserélnek rajta. MRZ-362-t 1 órája vontatták be jerevánról. NKW-891-et nemtudom, de az is áll.
Melyek állnak most szervizben? NOS-033 és 072 kint vannak már. Többiek múlt héten is forogtak, értem itt a KLF-149 és 150, LTL-923, MRZ-398. Most ha jól figyelem az LTL-922 nem mozdul.
Az újvárosi buszok nem lennének hülyeség, például a KLF-ek helyére, vagy csak egyszerűen plusz tartaléknak.
Azért messze nem fogható hadra minden szóló most sem. Emellett megint felmerül az, hogy nagy eséllyel a sofőrök nem akarnak naponta buszt cserélni, főleg, hogy ez kint alszik. Ez jó, ameddig nem lesz rendben a sajátjuk.
Dunaújvárosban felszabadult egy pár Credo BN 12 most.
Nem mondom, hogy csúcsminőségű csere lenne, de jelenleg minden szóló hadrafogható és a JXW jelenleg is 3-ason dolgozott, tehát ezt véglegesnek gondolják (?).
Volt ma a KZX-524, de katasztrófa a 3. ajtaja. Alig lehet becsukni, láttam több percet állni egy megállóban emiatt. Nem csoda ha később már nem volt kint, de nagyjából 13-14 körül láttam még. MRP-098 utasként persze más, de a fűtés azon viszont nem volt épp a legjobb, megértem ha ez az egyik bajuk a sofőrőknek is.
És kérdésedre a válasz, a JXW most azt a fordát csinálja folyamatosan (kb. csak 3-asok, 23-as), amit alapból az MRP-098, annak ellenére, hogy a 098 is kint van. KZX-524 is volt ma kint állítólag.
Igen, mindig változik. A sofőrök azt hozzák ki, ami a telepen van, és megy (vagy ami nem nagyon megy de más nincs szóval kihozzák). NOS-033 helyett volt már kint pl. KLF-149, KZX-524, -525, MRP-086, MRZ-354 (ez csak az elmúlt 1-2 hétben)
Egyébként a JXW nem a NOS-033 miatt van kiadva helyibe. Helyette a KZX-524 van. Az MRP-098 helyén van a JXW, mert a gazdái nem hajlandók kivinni az MAN-t mert olyan sok baja van és nem bírják megcsinálni és elegük lett, JXW meg egyébként Brennbergbe jó, fűtés is full oké.
KPK-293 7010 - esen egyszer biztosan megfordult, és a városban is lehet látni időnként. Mellette van a kettő LKC. Többi tartalékot viszont a 3 csuklós Ikarus jelenti, mert a többi KPK-t nem igen látni továbbra sem.