Dr.V.ker.
2009.02.26
0 0
12950
Kieg.:
7: 11-16, 11-57, 19-38
7E/173E: 04-18, 04-26, 04-72, 11-79, 11-80, 18-44
11: 07-01, 07-55, 15-08
39: 07-58
91/291: 07-35
103: 17-15
118: 03-44, 12-71, JGD-731
137: JGD-731
141/141A: HSJ-450, KXM-005
173: 05-6x, FKU-945
218: FKU-911(később már 86-os volt), 930
233E: 08-20
237: 08-00
Előzmény: Aron_son (12946)
BPI-553
2009.02.26
0 0
12948
136E: R-714, 19-57
193E : HLN-326
217 : 12-97
266 : 15-20, 15-51
293 : 15-20
293i : 15-20
Aron_son
2009.02.26
0 0
12946
16: 06-97, 14-12, 14-17, 13-85, 13-88, 14-0222: 07-11, 07-13
27: 13-94, 14-04, 14-15, 13-87
158: 07-45
39: 08-97, 13-98
91/291: 05-17 , 03-57, 07-27
102: 13-56139A: FKU-938, FJX-227, 11-51
160/260: 08-43, 08-44, 08-50, 08-01, 08-69, 08-72, 17-08, 17-23, 17-92 , FKU-929
191: 07-00206: 08-78, 18-52233E: 08-42, 18-45
240E: 12-06, 12-77, 12-88T: KPY-757 (7:15-kor a Bertalan Lajos utcánál; Szt. Gellért tér felé)
MBen
2009.02.26
0 0
12945
20E: JOX-714, JUX-021, KVW-969.
25: 06-73, KHZ-884.
104/104A/204: 15-01, 15-13.
196/196A: 04-64, 08-65, 08-76, 11-84.
Előzmény: MBen (12939)
BPO 662
2009.02.26
0 0
12943
Üdv.
Nem biztos h tegnap 0602 volt a tartalék, csak tipp volt. :)
64/164 : 03-30; 06-61; 15-42; 15-43; 15-47
57/257 : 03-25; 06-62; 06-63; 06-66; KXM-004
157 : 03-65; 06-67; 15-59
63 : 03-35; 06-60; 06-68; 06-70; +1később
256 : 07-45; KXM033...
Tartalék : ?
260as általában délután (13-14től) szokott lenni rajta, meg egy reggel 64-63-ból szerel át, talán egy beugrós...
EcoLife AP2000
2009.02.26
0 0
12942
15: 07-81, 07-82, 07-83, 10-22 , 10-31, 10-41 , 10-64 , 13-77 67: 01-11, 01-48, 10-35, 10-4085: 17-58, 17-75, 18-10, 18-18, 18-34, FLR-732, 735, 738
85E: 17-7089E: 08-0798: 10-16100: 08-04, 08-05, 19-86117: 07-95, 13-92123: 02-57136E: 05-70, 17-58, FLR-714148: 05-75151: FLR-719, 721168E: 10-17, 10-27182: 02-54184: 02-50185: 02-60, 02-62194: 01-85, 02-42, 02-43, 02-45, 02-46, 16-40, JNG-724200E: FLR-727 , 740, 741
276E: 10-52277: 10-60
T: 12-04 (11.35 Sibrik M. út)
MBen
2009.02.26
0 0
12939
5: 13-63, KTK-390.
20E: 08-41, 08-54, 08-68, 11-92, JOX-715, KVW-967, 968, 970, KWY-462, 463, KWZ-189, 217.
25: 00-56, 03-74, 06-43, 06-58, 16-22, JUX-017.
104/104A/204: 03-10, 03-21, 03-49, 03-63, 03-64, 03-69, KTK-399, 402.
121: 00-63, 15-53.
170: 00-59, 12-58, 15-23.
196/196A: 04-68, 08-18, 08-45, 08-63, 17-71, 18-51, 19-51, 19-94, FJX-216, FKU-934, 941, 942.
220: 03-13, 03-17, 03-37, 03-50, 06-04, 07-74, JUX-019, 022.
BPI-553
2009.02.26
0 0
12937
93 : 16-12, 03-08 , JGD-732
100 : 08-13 (12:39-kor Kp., Villanytelepnél állt ki)
136E : 05-37 , 05-62, R-715
166 : 15-55
182 : 15-27, 15-62, 16-02, 16-07 , 16-31, 16-34, 16-38 , 16-41, 02-53, 02-54
183 : 02-06
184 : 15-46, 15-60 , 16-37, 02-44, 02-48
198 : 00-47, 01-04, 01-06, 15-36, 15-63
217 : 12-52, 02-62
217E : 06-15, 12-63
254E : 12-93
266 : 15-54
282E /284E : 15-39, 15-49, 15-66, 16-16, 16-26, 16-28, 16-47, 01-62, 03-07
K : R-746 (07:27-kor a Szarvas csárda téren Cinkota felé)
T : 01-27 (07:30-kor a Szarvas csárda téren a Gilice tér felé)
.BPO-346.
2009.02.26
0 0
12935
30/30A:
F1: 18-36
F2B: 04-75
F3: 08-23
F4: 04-47
F5B: 04-62
F6: 04-46
F7B: 04-78
F8: 04-55
F9B: 04-19
F10: 04-43
F11: 04-79
F12: 08-22
F13: 17-94
F14B: 04-71 majd 04-62
F21: 00-25-->8- kor lerobbanva állt Mogyoródi-patakon, 04-21 pótolja.
F22: 08-56
F23: 08-52
F24: 11-92
F25: 08-58
BPI-964
2009.02.26
0 0
12934
16: 13-97
31: 18-32, 19-78, 00-29, FJX-205
32: 18-16, 00-24
45: 12-53, 18-33, 19-67, 19-69, 19-86, 00-08, 00-37, 06-01
46: 01-31
67: 03-54
92: 01-35
131/231: 10-25, 10-62, 12-96, 00-40
144: 10-49, 00-39
174: 01-38, 06-51
276E: 00-54, 01-26, 03-47
44:
F1: 19-96
F2: 00-04
F3: FJX-207
F4: FJX-208
F5: 19-61
F6: 05-59
F7: 19-64:)
244:
F1: FJX-209
F2: 19-98
F3: 19-63
F4: 00-01
F5: 00-22
F6: FJX-210
Hova tűntek a 244-esről a megszokott 280-asok?
.BPO-346.
2009.02.26
0 0
12932
122:
F1: 08-51
F2: 19-62
F3: 17-69
F4: 08-60
126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-015
F3: 03-41
F4: 03-68
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!