Hátha tud valaki okosat mondani rá vagy honnan tudok kapcsolási rajzot szerezni. A lényeg Az h este ráraktam a gyujtást a kocsira és a kijelzön ahol a váltofokozatott irta volna ki csak 3 vonal volt és nem indult a kocsi. Töbszöri gyujtás ki bére egyszer csak megjavult. Kiolvastam a hibakodot és Cam bus hibba van. A motor a váltó és a ABS egység közt. Gondolom ez egy hálozaton van. Ja igen a kocsi 2007 1L . Ehez keresek kapcsolási rajzot h ki tudjam mérni a dolgokat. vagy ha valaki tud valamit h holl és mit nézzek meg. Mert még semmilyen javitási formátumot nem találtam a kocsihoz.
nem szoktam kínlódni vele pedig nem veszem le a blokkról a házat.
nem kell tisztogatni a blokk felfekvő felületét, nem kell tömítés a ház alá és nem kell takarítgatni, tömítőkarikát cserélni a vízcsőcsonk alá sem. szóval összességében szerintem így a kevesebb munka és a kiadás is. (tudom a két gumitömítés nem egy egetverő összeg)
simán jo a magnetti marelli vizpumpa, de még mielőtt neki állsz, felülről vedd ki 4 csavarral az egészet, mert lesz két csavar ami melegítéssel fog csak kijönni a házból. + rendelj egy tömítést a vizpumpa és a ház közé. Nem ez nem lesz benne a vásárolt vizpumpával. :)
Hoppá, megesküdtem vola, hogy vagy a motort vagy a keretet le vagy fel kell emelni ill ereszteni. Ha ott matatok úgy gondoltam most adok egy új vízpumpát is neki tél elött . Milyen márkájú vált be neked?
nem szoktam bontani csak a hátsókereket és a gen. kitámasztóját. ki lehet húzni a lengéscsillapító és a stabpálca között de én már qva sokat gyakoroltam...
Sziasztok, szmart szakiktól kérdeznék, 2001 -es 450 cdi mitől lehet alapjáraton hallani bent az utastérben is az olajteknőből jövő huhogó hangot, elég ha a tenyeremet ráteszem az olajteknőre eltünik a hang. Olajnyomás rendben, ha megkopogtatom a teknőt egy-egy helyen csengő hangot ad. Lehet , hogy már vagy eredetileg vékony anygból volt készítve?
semmi komplikáció nincs benne, javaslat: vegyél régi smartból lambdaszondát, aztán forraszd át a csatlakozót, úgy meguszod pár ezerből, ha újat vásárolsz akkor az két db esetében kb 100.000 ft
Nincs olaj csöpögés, teljesen száraz a motor. Annyi volt, hogy erőtlenül ment, a hibatárolót kiolvastam és két hibát dobot ki amit nem értettem mivel számsorok voltak. Töröltem a teljesítménye vissza jött "sőt" talán jobb is lett a menőkéje, de ezzel egyűt meg érkezett a füst és megnőt a fogyasztás is.
olajcseppeket nem látsz alatta a diffiházról csepegni?
kikopott intercooler miatt elszökik a turbonyomás egy része ettől kissé erőtlenné válik és füstölősebb mert az üzemanyagot megkapja de kevés hozzá az oxigén a hengerekben.
a csökkent teljesítmény miatt több üzemanyagot használsz...
2004 évjáratú. 08 CDI Kicsit fűstől "nagyon" fogyasztása 5 l környékére emelkedett 3.5-4 l ről. Km, állása 78000. 10 éve nálam, "hihető a km" mivel vásárlása óta 6000 km-et mentünk vele.
Fél éve kezdtük igazán használni havi 500-600-km.
Kérdésem mi kezd elfáradni benne, teljesítményén nem érzek változást.
Ennyire eltud a szoftver benne szarodni ? Az teny h jó pár cambus kom hibbat is beirt. De azt nem a fűtésre. Érdekes. Igaz komolyabban nem néztem bele csak h mindig fut a kis dög úgy h klíma is megy és az megy😁😁
Adott ett 2007 smart 1l motoral. A gond az h futeslepteto motor hibat ír. Még csak meleg levegő jön. Holl lehet ilyen léptetőmotor kapni mert hiába turom a netet. Igaz még nem bontottam ki h tényleg az e a gond csak az ára érdekelné. Köszönettel
Kicseréltük a jeladót és eddig hibátlan,nem áll le az autó.Viszont most műszerfalon erősebb kanyarokba bevillan a sárga háromszög felkiáltó jellel,ez mit jelent??