Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mewo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21417
Rendben,én is nézelődöm még egy kicsit,hogy mit hogyan csináljak...
Előzmény: piros madááár (21412)
Mewo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21416
A turbó egyik fele tiszta rozsda...
Előzmény: mcI_2.0 (21411)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21415
igen ez igaz. de a hangot hogyan tudom jól kiválasztani???
ugye az idővel még egy picit módosul ahogy szépen kiég a belső a kipuffnak..
Előzmény: mcI_2.0 (21414)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21414
Ezért kell jól választani. :)
Előzmény: piros madááár (21407)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21413
tyurbodnak semmi baja nincs megolvadva csak látni hogy használva van a gép.ez normális. mi keveset használjuk és ezért rozsdás:-)
Előzmény: Mewo (21404)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21412
megbeszélhető lesz de nem most rögtön.ha tudok keríteni valamit amit berakok helyére és főleg embert aki ért is hozzá és szépen felrakja akkor azt mondom hogy üzlet meg kötettett.
Ja és a turbod tényleg fütyül mint állat.mikor mentél el hallani lehet rendesen.nekem így nem csinálja:-(
Előzmény: Mewo (21409)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21411
Ezt meg honna derített ki stilos cartárs?
Előzmény: Mewo (21404)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21410
Nem, tényleg hallottam. Érdekes, de nálad majdnem alapjáraton is hallatszódik, érdekesen fütyül, mintha folyamatosan töltene. Meg az én fülem lejjebb is volt, gondolok a kihangosítóra. ;)
Előzmény: Mewo (21403)
Mewo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21409
Mondtam,hogy én akár vevő lennék rá,de te mondtad,hogy most nincs erre pénzed,így nem is tobzódtam utána...
Előzmény: piros madááár (21407)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21408

Igen, többnyire van szerepe a motornak a hangokban, de én nem gondolom, h mondjuk 5 konkurens autó szívó 1.4-es motorjainál ugyanaz a dob sokkal másképp szólna.

 

"ez a veg amugy azert jo a bravohoz mert ez illik legjobban a kivagashoz szerintem."

 

Mint írtam, hosszú próbálgatás után igazán csak ezt tetszett alatta. Persze, van még sok olyan, amit nem tudtam megnézni, milyen lenne alatta. De az biztos, h ez illik a kivágáshoz.

 

"hogy ne legyen a kocsi sajat maga karikaturaja. :)"

 

Kétoldalra kivezettett 100 mm duplacsövet alá!!! :D

Előzmény: -ikszipszilonze- (21402)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21407
csak utána azt amit megvettem nemtudom hova rakni. V6.V8 a családban csak. tehát pénz kidobás
Előzmény: mcI_2.0 (21405)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21406

Ez nem ilyen egyszerű. A hangot sok összetevő együtthatója határozza meg. Az alapot persze a motor adja (gondoljunk pl. a hengerek számára, elhelyezkedésére, nem beszélve a hengerfejről, stb.), de a kip rendszer cső átmérője, leömlő tipusa, dobok száma, kialakítása, tömöttsége, és így tovább... Mind hangszínben, mind "hangerőben" borzasztóan tág határok között változathat a végeredményen.

 

Mellékesen jegyzem meg, hogy a turbo önmagában is egy jelentős hangtompító.

Előzmény: -ikszipszilonze- (21402)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21405

Nem gond, ez tényleg szubjektív. Én pl.: ahogy odapróbáltam több véget is, ez nézett ki a legjobban, az asszony szerint is.

Van, ahol lehetséges, illetve hangolható dobokat is árulnak.

Pedig nyugodtan beleugorhatsz, hisz ha szépen szedik le a gyárit, bármikor visszateheted otthon is. ;)

Előzmény: piros madááár (21401)
Mewo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21404
Esküszöm azóta,mióta mondtad,hogy meg van olvadva a turbóm,csakis azon gondolkozom,hogy mikor nem hűtöttem vissza.Nem értem,vissszagondolva is,én MINDIG visszahűtöm,talán többet is várok vele,mint kéne.Szomorú vagyok miatta,remélem bírja a strapát...
Előzmény: Törölt nick (21374)
Mewo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21403

Érdekes volt ez a turbo + telefon dolog,esküszöm,hogy én nem hallotam..Lehet,hogy mindenhova odaképzeled már?

Előzmény: mcI_2.0 (21399)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21402
magat a hangot a motor hatarozza meg nem? tehat olyan hatalmas kulonbseg elvileg nem lehet, de csak hangosan gondolkozom, nem ertek hozza. a szakinak meg ha mondod hogy te a motorodbol kijovo gazokat nagyon melyen szeretned hallani akkor ugy csinalja. de az organumot hogy igy mondjam szerintem a motor hatarozza meg.
de kivancsi lennek a tobbiek velemenyere.
ez a veg amugy azert jo a bravohoz mert ez illik legjobban a kivagashoz szerintem.
valami hasonlot tervezek en is, csak picivel kisebbet. hogy ne legyen a kocsi sajat maga karikaturaja. :)
Előzmény: piros madááár (21401)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21401
hmmm. jó ezt olvasni.
nekem spec ez a vég nem teccik ehhez a géphez de ugye pap/papné...
nos jó lenne meg halgatni egyes dobokat felrakás előtt:-) de gondolom ezt senki nem vállalja be.
egyenlőre jegelem a dolgot.
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21400

Határon belül maradok... :-))

 

Köszönöm. :) Remélem, hamarosan összejön (mondjuk, egy tavaszi találkozó keretein belül :)).

Előzmény: zee2003 (21397)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21399

Igaz, biztos az lesz a megoldás, h ti oldalról hallottátok, majd legközelebb úgy megyünk, h mellette leszek, akkor biztos hallani fogom. ;) De nem gondolom, h fülsüketítő sivítás jönne belőle, habár volt, h másik autóba is áthallatszódott, lehet benne vmi, h jól hallható. :)

(akkor tanítsd meg neki, mi a jó! :P)

Előzmény: -ikszipszilonze- (21396)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21398

Itt, Békés megyében, Gyulán van egy kipufogós, aki a megane coupé rendszerét is csinálta. Régi műhelyépület, de precízen dolgoznak. (most is csak egy kivetnivalót tudnék mondani a munkájukkal kapcsolatban)

Ha nincs semmi akadály a dob + vég útjában, és az egyezik a lökös kivágásával, akkor te fel tudsz tenni (majdnem) bármilyen univerzális dobot.

Na igen, az előző autómnál azt is hallani lehetett, ha egy km-en belül jártam... Nem volt egy lopakodó típus. ;) Ezzel lehet így is, úgy is. :)

Előzmény: -ikszipszilonze- (21395)
zee2003 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21397

"a jövő hét végét meg északon töltöm."

 

Mégis mennyire északon?

Azért meleg ruha, sál, sapka legyen Nálad :-DDD

 

Tényleg jó lehet a hangja és így a kép alapján -mégegyszer mondom- tök jól is néz ki. Már tényleg "meghallgatnám és megnézném" személyesen is ;-)

Előzmény: mcI_2.0 (21393)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21396
:)

szerintem azert mert azert olyan kemenyen en sem leptem neki a tiednek, illetve talan a kipuff elnyomja a hangot. mindenesetre amikor melletted mentem akkor tokeletesen hallhato volt a turbo, sot az asszony egyenesen meg akart tole suketulni. :) de nem tudja o hogy mi a jo. :D valszeg magas fordulaton teljesedik ki a turbo hangja, hisz tovig nyomtuk mindketten a gazt. esetleg nalad a sport gomb meg bevezerel +levegot is vhogy?
Előzmény: mcI_2.0 (21394)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21395
asszem mar mondtad, hogy hol csinaltattad de hat ugye agyam mint a szita, atfolyik rajta minden. :D leirnad vagy mail ha nem publik? meg hogy kb mennyiert csinaltak.
azon gondolkozom amugy en is hogy csinaltatni ugy mint te vagy veszek egy remus dobot ami egyben van a veggel, oszt' azt berakatni.
nekem is ilyesmi hangszin tetszene mint ami neked van. alapban kussol, de ha kell megmutatja a hangjat. nem kell mindenkinek tudnia a hazban hogy megerkeztem. :)
Előzmény: mcI_2.0 (21393)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21394

:DD

Köszi, mit iszol? :-))

Egyébként, érdekes, h Mewo is mondta ezt a turbó dolgot, de amikor ti mentetek az enyémmel, akkor csak a kipuff hangja maradt meg bennem, lehet, csak arra figyeltem.

Előzmény: -ikszipszilonze- (21392)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21393

Mostanában nem járok arrafele, bár szombaton Szolnokon leszek, vasárnap meg Nyíregyháza környékén, s a jövő hét végét meg északon töltöm.

Na, jó, beismerem, h ez a szempont sem hagyott hidegen. ;) Akik már hallották, alátámaszthatják, h alapjáraton nagyon diszkrét, de mély hang jön belőle, üresben gázfröccsökkel abszolút semmi komoly, csak jó adag visszaszívás. Viszont, erősebb terhelésnél előjön egy érdekes hangszín, xyz írta jól körül: mintha egy jet lenne (élces, szörcsögős hang), nem marad titokban a dinamikusabb gyorsítás. :D De ha csak kis, vagy közép gázzal használod, akkor sincs szinte semmi elmítésre méltó, csak a gyárinál szebb duruzsolás. A fülkében semennyire sem zavaró a zajszint, bárhogy is használod. (Lehet, h a "jetes" hangban közrejátszik, h a dobbol gyorsan kifele áramló gáz a hajlított összekötő cső miatt "megcsavarodik", majd egy öblös végben kiteljesedik. De ez csak találgatás. A corsa opc gyári [remus] rendszere is hasonlóan szól, ha jól emlékszem a hangra...)

Kép van, felszerelés után pár peccel:

 

 

Előzmény: piros madááár (21391)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21392
mci bravoja iszonyat jol szol mind turbo, mind kipuff tekinteteben, az egyik legjobb amit eddig hallottam.
Előzmény: piros madááár (21391)
piros madááár Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21391
hmm. na azt hiszem hogy találkoznunk kellene:-) hogy megnézzem.
a másik szempont amit szeretnék egy picit szebb hangot csiszolni.mert most ugye nulla a hang.nem akarok rally repülő hangot csak valami kicsit.;-)
képed esetleg ??
Előzmény: mcI_2.0 (21388)
vinjo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21390
A téli Bravo tisztasági verseny dobogósait láthatjuk...:-DDD
Előzmény: Radar75 (21354)
vinjo Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21389
Bakker! Azt a Revox B77-et honnan szalajtották?Na AZ minőség!
Előzmény: Radar75 (21352)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 21388

Egyszerűen válaszolva: nehezen... :) A szervízben fogták a fejüket, h hát ezt nem lehet, nem fér alá, utána aláfér, de nem lehet kivezetni a véget, mert a dob nem tud egyenesen jönni (a végnek kivágott helye felé) a tank miatt. Na meg h nem lehet levenni vágás nélkül, mert az összeillesztési nútba van hegesztve egy pöcök, s így nem lehet forgatni. Aztán minden meg lett oldva, csak a pöcök lett levágva, a gyári kipuff csövei sértetlenek, a hátsó hídnál lévő bilincses illesztéstől bontva. Aztán bekerült az eredeti helyére (csak följebb) egy rövid sportdob, s egy "agyonhaljigatott" összekötő csővel csatlakozik a véghez, ami sztem tökéletesen a helyére került.

 

"Elképzelésem az hogy a bevágás helyére kerüljön be a vég.mint a gyári csak nem annyira távol a kivágástól:-) érthető voltam??"

 

Nekem is ez volt az elképzelésem, mert szerintem is kicsit messze volt a helyétől, ez volt a másik dolog, ami miatt cseréltem. ;)

 

Viszont, egy univerzális dobbal ez nem megoldható, szvsz.

Előzmény: piros madááár (21386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!