Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csáki79 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 2981

Szia! Elöször is abban szerintem nincs vízkeringetőszivattyú,azt mindenképp be kell szerelned egyet, én a kályha közvetlen közelébe tenném. Inditójel pedig két vezetékre kell 12 V-ot adni. Az egyik a motor járásakor kapta meg eredetileg a 12V-t, a másik pedig egy hökapcsolon keresztül szintén 12 V-ot kapott hideg ídöben,ami +5C-+10C fok alatt kapcsolt. Ha az eredeti bekötést meg akarod tartani, akkor mindenképp diódázd le ezeket a vezetékeket. Ha írsz pontosabb tipust, akkor megmondom a szineket is, de valószínüleg 3KW-os kályha.

 

Előzmény: joszelet (2979)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 2980
Sziasztok! Arról van valakinek valami infoja,hogy a Webasto kocka és az ovál programóra közöttmi a különbség? Csereszabatosak-e?
joszelet Creative Commons License 2009.10.14 0 0 2979
Sziasztok! sharan 1,9 tdi 2000 évjáratú, de még régi fazonú autómban van kiegészítő fűtés. Ezt szeretném átalakítatni állófűtésé. Hogyan kezdjek hozzá?
Vojnó Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2978
A BMW-nek is van busz vezérelt meg kapcsoló jelre indulós.
Az az érdekes hogy amit a BMW-nek szállít a webasto az ők maguk sem tudják kiolvasni, bár erre meg vannak az ötleteim miért.
Viszont ha tudnak itthon buszvezérelt elektronikát programozni, akkor lehet belőle sima órással is indítani, persze azt is a buszon keresztül.
Előzmény: Csáki79 (2976)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2977
Hát lehetséges, hogy melegen zárlatolt, de nem valószínű. Azért én se tenném rá mégegyszer:). A beépítés miatt biztos nem vett föl több áramot. Én se tudok kályhát magyarországon, de az e-bayen vannak, csak onnan én nem tudok vásárolni. A roveros kályhát nem tudom. A wv gyárijai sem pozitívval indulnak, hanem vmi W-buszon keresztül az ovális órával. Nekem így mondták, hogy ez a w-busz a can busz-e, azt nem tudom. Meg, hogy tényleg így van-e...
Előzmény: Csáki79 (2975)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2976
A Roverbe is tesznek BMW motort, akkor szerinted az is a BMW-hez hasonlóan csak Can-röl indul, vagy az simán pozitivval vezérelhetö?
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2975
Mindkét kályhán ugyan az a pumpa volt, azért gondolom hogy az a ludas. Bármikor mértem mindig jó értéket mutatott. Arra is gondoltam hogy nem e az üzemanyagkörbe való beépítéssel volt a gond. Egy T-elosztót tettem az üzemanyagszűrö elé közvetlen, és az is megfordult a fejemben, bár lehet hűlyeség, hogy amikor menet közben használtam, akkor a motor szívta az üzemanyagot a csöböl, és hogy ez ellen nem bírt a szivattyú tolni a kályhára, és emiatt vett fel nagyobb áramot, amit nem bírt, vagy pedig tényleg valami testzárlat a pumpában,a mi persze nem állandó, de lehet melegen már zárlatos volt. Kint ahányszor mértem az ellenállását, mindig megegyezett az új pumpáéval. Esetleg valami eladó kályhát nem tudsz? Keringetö szivattyú, üzemanyagpumpa,programórám meg van, elég lenne egy üres kályha.
Előzmény: kazi30 (2974)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2974

Sajnos nem ismerek ilyen szakit, de remélem a te ismerősöd megoldja. Az mindenesetre gyanús, hogy ez már a második. Lehet, hogy hiába javítják meg, megint elszáll. Mindkét esetben u.az a szivattyú volt rajta először?  Sztem se kellene tönkremennijük ilyen könnyen. A webastóról azt mondják, hogy a bmw és a mazda gyárijai nem akarnak indulni, a többi állítólag az ovális programórával indítható, de nem mindenki szerint. Én sem mertem ilyet venni, nem magamon akartam kipróbálni. Sztem webastóból is olyat vegyél, ami pozitívval indul.

Előzmény: Csáki79 (2973)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2973
Igen. ebben igazad van. Én is gondoltam erre, csak néha meg gondolt egyet , és mégsem indult el pumpa nélkül. mintha néha felismerné a hibát, náha pedig nem.Ugyhogy valami testzárlat lehet benne, ami miatt ugy látja hogy van rácsatlakoztatott pumpa.Most egyenlöre hallottam egy szakiról aki ilyen elektronikákat javít, ö az utolsó esélyem. Ha más nem lesz akkor vennem kell egy új kályhát, de az már Webasto lesz :). Most ott tartok hogy van két kályhám is, de nincs hozzá elektronikám. Netán, ha nem jönne össze ez a szakis dolog, te nem ismersz valakit aki meg tudja buherálni a vezérlö elektronikáját? Eddig mindenki azt mondta, hogy az elektronike része elég jól le van védve, nem szokott elromlani, nekem meg kapásból van 2. :( Webasto kályhákat nem ismerem, nem tudom melyiket lehet egyszerüen indítani és melyik can buszos. Errröl tudsz valami infot?
Mit érdemes amit utólag más autóba is be lehet szerelni. Persze vizes diesel érdekelne. Köszi elöre is, na meg persze az eddigi hozzászólásaidat is.
Előzmény: kazi30 (2972)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2972
Hát, ha próbalámpával még látod, hogy vezérené a szivattyút, akkor még nem reménytelen a dolog:). Hogy vezérli a kályha a szivattyút, állandó test és a pluszt kapcsolgatja vagy állandó plusz és a testet kapcsolgatja? Amelyik állandó, azt én megpróbálnám kívülről odavinni neki, hátha az a fele rossz az elektronikában. Egy próbát megér. Sztem felcserélhetők a szivattyúk. A kábelköteget is átnézném, nehogy egy zárlat vágja haza az elektronikát. Legvégső esetben lehetne csinálni egy kapcsoló tranzisztoros kimenetet, amit még meg tud hajtani a kályha így is.
Előzmény: Csáki79 (2971)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2971
A pumpának jónak kellene lennie, de félek az vágta ki az elektronikát. LED-s probalámpával látom, hogy vezérelmé ö a pumpát, de annyi kicsi árammal, hogy a pumpát már nem bírja meghúzni. Amikor az egészet összeraktam, működött rendesen kb egy hétig, aztán beraktam eghy másik elektronikát azzal ujabb egy hetet mehetett. Azért gondoltam arra, hogy esetleg menet közben, mikor már üzemmeleg a pumpa is, akkor lehet benne egy menetzárlat, ami miatt a rajta folyó áram megnö, és az elektronika nem bírja, és leég. Szereztem már másik pumpát kettöt is, egy Eberspachert is meg egy Webastot is. Attól félek, hogy ha rácsatlakoztatott pumpa nélkül elindul az kályha, akkor ö nem látja hogy hiba van a rendszerben. Szerinted a Webasto és az Eberspacher pumpája megegyezik. Sajna egy Webastó időzítővel indítottam a kályhát, elötte meg csak egy billenökapcsolóval, ugyhogy hibakódot nem tudok olvasni.
Előzmény: kazi30 (2969)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2970
Na ez az A és a B változat is.
Előzmény: kazi30 (2968)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2969
Akkor a szivattyú biztos, hogy jó, csak vezérlést nem kap? Ezt azért ellenőrizd! A programórával(meg asszem a TP5-el is) ki lehet olvasni a hibakódokat, abból sztem kiderül, hogy mi a baj.
Előzmény: Csáki79 (2966)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2968
Ilyesmire gondoltam, csak sztem az lesz a B változat. Mi a baj a leírással?:D Ehhez viszont kölcsönt kell felvennem:).
Előzmény: Csacskamacka (2963)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2966

Hydronic II 5KW diesel. Ha jól tudom,akor induláskor leellenörzi önmagát. és ha bármi hiba van akkor el sem indul. Nekem sajnos elindul rácsatlakoztatott üzemanyagszivattyú nélkül is, de ha rá van dugva akkor sem vezérli ki az üzemanyagszivattyút, és persze leáll.

Előzmény: kazi30 (2962)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2965
Hát azé, ha mindegy lenne, csak nem gyártanának különböző fajtájúakat.

Van ilyen is TszelepT. Vagy valami hasonló. :-))

Nekünk amúgy jobb lenne, ha a cikkszám lenne az ár, bár az valószínűleg a kereslet csökkenését vonná maga után... :-)))
Előzmény: Törölt nick (2964)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2963
Na mivel a leírásod nem valami egzakt, lefotóztam az "A" változatot:

la:



Ha erről beszélünk, akkor a cikkszáma 115.472, az ára pedig 10.947,- +Áfa.
Mérete D18.
Előzmény: kazi30 (2958)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2962
Milyen kályha és mivel vezéreled? Pontosan mi a gond?
Előzmény: Csáki79 (2961)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2961
Sziasztok!

Van valaki aki vágja az Eberspacher lályhákat? A kályha hibátlan, a bezérlöelektronikával van gondom. Ha valaki tudna ebben segíteni, annak nagyon örülnék,mert nagyon közelít a hideg.
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2960
Holnap megnézem neked.
Előzmény: kazi30 (2958)
GTA390 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2959
Köszönöm szépen a gyors választ!
Előzmény: Csacskamacka (2955)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2958

Igazából a visszacsapó szelepes T az első(amire 4 cső megy, igazából 2 T közöttük a szeleppel. Ennek kellene az ára.A vízcsövekkel csak ezután tudok tovább lépni, mert akkor látom, hogy pontosan hogy fogom elvezetni őket. Lesz bennük egy-két kanyar, ugyhogy lehet, hogy csak több darabból tudom összerakni.

Előzmény: Csacskamacka (2957)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2957
Méretek kellenének nekem ahhoz, hogy árat tudjak mondani.
Előzmény: kazi30 (2944)
tdc75*** Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2956
Szia Csacskamacska!
Nyáron töbször indítottam és ment!
Most vettem észre, a hibát.
ezek szerint, csak be kell vinnem szervizbe! :(
köszi a tanácsot!
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2955
Szia!

Részemről Webasto-t tudok ajánlani, ilyen árakon:

Ha jól láttam a motorkód alapján, ez egy 2,5-es dízel motor, ugye?

Ha igen, akkor:
Thermo Top C készülék - programozható órával: 238.120 Ft + Áfa

Opciók:
-T91 távirányító: 80.235 Ft + Áfa
-HTM intelligens távirányító: 101.010 Ft + Áfa
-TTC1.1 telefonos távirányító – SIM kártya nélkül, SMS vezérlés: 113.994 Ft + Áfa
-TTC1.1 telefonos távirányító – SIM kártya nélkül (angol vagy német nyelven): 147.747 Ft + Áfa

A beépítési költség kb. 85.000 Ft + Áfa

Itt a legújabb prosink: http://www.webasto.hu/am/graphics/HU_Flyer_car_heater_2009.pdf

Ha kérdésed van, szólj nyugodtan.

Előzmény: GTA390 (2953)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.12 0 0 2954
Szakszerviz, diagnosztika.

Egész évben megvolt a havi egyszeri beindítás?
Előzmény: tdc75*** (2951)
GTA390 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 2953

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy tudnátok-e körülbelüli árakat mondani állófűtésre, hogy tudjam érdemes-e belemerülnöm az álmodozásba!

 

2003-as évjáratú Ford Rangerem van (motorkód ha minden igaz: WLAT).

 

Szerintetek mennyire érdekes alternatíva az elektromos változat, van-e ilyen tapasztalata valakinek?

http://totalcar.hu/magazin/technika/eallofutes/

 

Visszaolvastam, de nem sok infot találtam ez utóbbival kapcsolatban, csak annyit, hogy lassan működik. Esetleg ha csak az utasteret melegítem?

http://www.transaurus.hu/catalog/product_info.php?products_id=430060&cat_id=118&menuID=001008002&osCsid=82ae4laeplnl1ggoppnp690n14

 

Csáki79 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 2952
És mégis valami elkékzelés az áráról?
Előzmény: jeepy (2943)
tdc75*** Creative Commons License 2009.10.11 0 0 2951
10 teletem!
Nem müxik a tavaly beszerelt WEBASTO diesel kályhám.
Világit az óra , állítgatni lehet ,de a kályha nem indul el.
Aksit levettem aztán vissza. Egyedöl az óra kért új információkat.
Na most merre tovább?
Előre is köszi a segítséget.
kazi30 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 2950
Köszi, ha Csacska horror árat mond, majd zaklatom a vaterás embert.
Előzmény: MEB (2947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!