Keresés

Részletes keresés

BlueFazer Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251362

Az ugye nem gond, hogy bár ugyan "halálos gödörnek" és "kátyúnak" hívtuk az ominózus lyukat, de ott konkrétan 6db MACSKAKŐ hiányzott az útból! Sajnos most nem találom a képet, de olyan mély volt a lyuk, hogy bele tolva a motort, nemhogy a gumi, de még a felni is eltűnt oldalról fényképezve! És ugye a MACSKAKŐ kocka formájából adódik, hogy a lyukat bármilyen irányból is elkapva egy sarkos ÉL veri telibe a gumit és a felnit! A lyuk mélysége pedig vetekedett a motor első futóművének rugóútjával, de talán még nagyobb is volt. Ugye anno a KTM-es csapat este eljött megnézni a"halálos gödröt" és rihegve-röhögve bő gázzal átcsapattak rajta, hogy ez nem is halálos + bizonyítandó a KTM-ek űber futóművét. Bő gázzal a KLE-vel én is átmentem volna rajta (de sajnos csak 3 évvel később gyártották le:D) minden gond (és KTM:)) nélkül, csak ugye az felejtődik ki az utólagos viccelődésből, hogy ez a gödör egy "autó alól ugrott elém"! Én pedig jól meglepődve, majd bele markolva a fékbe BLOKKOLÓ első kerékkel bele estem! Ki sem ugratott belőle a kerék, hanem telibe verve a lyuk végén az élt, nyomtam egy stoppit majd eldőltem oldalra. Ezt utánam csinálva garantálom, hogy egy űberteknics LC8 gumija és felnije sem maradt volna sértetlen!

Láttam már C LC8-án "salátalevél" állapotban a kereket :) Szepyét még nem, mert az övén eleve titánból van + kis gázzal mindig 1cm-el a föld fölött tartja :D

Előzmény: tomcat (251356)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251361

Euro!

Az meg ne zavarjon meg, hogy ez egy 2009-es ár! ;) Verd ki megint a balhét az Euromotorban és mondd meg, hogy ezt az árat te MA találtad a neten és akkor ezen az áron adják! Irgumburgum! :D

Előzmény: BlueFazer (251359)
euro Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251360

Kedves Nagypapi!

1-2 Cavinton után idézd fel a tavalyi Hungaroringes emlékeket. Az még OK, hogy Cé bácsit kifékeztem talán éppen a rólad elnevezett egyenesben, de téged konkrétan mindketten leköröztünk. Vagy legalábbis lefélköröztünk. Biztos vagy benne, hogy szabad neked ilyeneket írkálnod? :))))

Előzmény: Antera (251353)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251359

"Király vagy"

 

Tudom Császárom! ;)

Korábbi link alulról 8.-ik sor:

TRT.00.475.195 / Quick-Lock tankgyűrű / 5 screws. / MV AGUSTA. / 7 500 Ft

Szerintem ennél olcsóbban a Kelonál sem kapod meg.

Előzmény: euro (251357)
euro Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251358

Valószínűleg van egy kis párhuzam a GS vásárlók lelki beállítottsága és a motor terepalkalmasság imidzse között. Én pl. nem vagyok olyan mazochista, önszopató alkat, hogy egy vért izzadós terepnek szórakozásból nekimenjek. Lehetek akár egy 450-es Dakar enduróval, akkor is visszafordulok, ha a terep kívül van a komfort zónámon.

Az viszont még benne van az igény mátrixomban, hogy 1-2 szarabb erdélyi úton szeretnék elporoszkálni.

A KTM-eseknek jobban fekszik ez a mazo dolog. Fürdeni a sárban, izzadságban. Emelgetni a dzsuvából kifelé a felmálházott gépet. Éjszaka sátorozni. XL vibrátor az ánuszba, krokodil csipesz a makkon. :)))))

Nem vagyunk egyformák. :)))))))))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (251338)
euro Creative Commons License 2012.04.11 0 0 251357

Király vagy, köszi! Van haszna is a múltkártyák őrizgetésének. :)

A Kelomotorban vettem egyébként.

Az Euromotort nem csipázom. Csak az a kár, hogy csak ők forgalmazzák pl. a Scuberthet. Ráadásul meg már a Nolant is. Úgyhogy mindkét bukómat ott vettem. Az a baj velük, hogy rémesen okosnak gondolják magukat és keményen le kell őket ugatni, ha a saját ízlésed szerint akarsz választani.

Előzmény: BlueFazer (251331)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251356

"az összes többi motor amint 5 méternél közelebb kerül egy kátyúhoz, akkor egyből megnyaklott vázzal, elgörbült telókkal, 8-assá vált felnikkel és szálszakadt gumikkal esne ki alólad"

Halálos kátyú megvan? :))

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=38362240&t=9037550

 

Ideschmittelem a törzsanyagot:

"Ujra leírom, de mostmár tényleg jegyezd meg;) 4 perecem volt motorral:

1. Az én vezetéstechnikai hibám, még jogsim sem volt és murván húztam egy első féket.

Azóta folyton lezúznak:D

2. Egy autós kiszámíthatatlanul kavirnyászott elöttem, semmi irányjelzés. Előzni kezdten, erre balra elém fordul.

3. Előzök, erre az előzni kivánt autó tökörbe nézés nélkül nekem jön, mert ő is előzni akart.

4. Kátyú"

 

"Viszont egyre jobban "inog" a kormány amikor már csak lassan gurulok a lámpa felé és ebből adódóan két kocsisor között is sikerül néha úgy bénáznom, mintha "részeg" lennék vagy a kocsik tükreire utaznék:( Minél gyorsabban megyek annál kevésbé érezni, de sajna ez a gumi KO :( És a felni jobb peremén is van egy kis pukli. Ezt is jó lenne cserélni. 

Valamint a fék is kicsit "lüktetve" fog már egy ideje és sokadik nézelődésre és próbálgatásra kiderült, hogy a jobb oldali tárcsa kicsit üt:( Ezt viszont nem tudom mitől lehet, mert sehol egy minimális ütésnyom vagy karc sincs benne, hogy bármelyik perec közben kapot volna és nem is régóta csinálja, holott már a kátyú óta is vagy 3k mentem.

A gumival megkeresem az Avont, a tárcsával a Yamahát és ha sehol sem lesz garos csere ,akkor a kátyúkárt majd egyszercsak rendezni sziveskedő biztosítónál pótszemlét kérek az első kerékre! Még jó időt kell úgyis várnom, hogy rendezzék a károm,  tehát mostmár tök mindegy, hogy X alkatrész cseréjére vagy X+3 cseréjére várok.

Amúgy ránézésre alig látszik a pukli is a gumin, ill. a deformáció a tárcsán, de egyre jobban érezni őket menet közben:("

 

Ki is volt aki még ott is kátyút talált, ahol szinte nem is volt? :))

 

tomcat

Előzmény: BlueFazer (251337)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251355

Ne gondold. A transfogaras napon végül otthagytuk a bandát és a tervezett 350 km helyett mentünk kb. 500-at (megtaláltam a rövidebb utat, asszem az egyik legkirályabb helyi szerpentint, de legalább k.va jó volt :)) ). Mégis kb. 10 perccel a többiek után értünk vissza a szállásra.

Amúgy nekem nem jött be se a 3-6, se a 10-20, se a 80-100 motorossal együtt motorozás. A közös kajálás, dumálás részét szeretem, de a közúti részén inkább saját tempó és ott állok meg ahol nekem tetszik.

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251350)
Antera Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251354

Hogy C!-ről ne is beszéljünk, rá mindig várni kell, de már legalább megszoktuk... :-))))))

Előzmény: dhpage (251352)
Antera Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251353

Csak szólok, hogy itt a gyerek tud motorozni, nem a Tenere... Már ha érted mire célzok ezzel.

Persze biztos célpontnak kevés alkalmasabb kihívást találhatnál mint Csapattárs a GS-sel, az is igaz... :-))))) (De jó egyszerre mindkét említettnek beszólni... :-) )

Előzmény: BlueFazer (251341)
dhpage Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251352

pláne mire Szepy felöltözik. :)))))

Előzmény: Törölt nick (251350)
dhpage Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251351

:)))

 

ott megnéztem volna a GS fanokat, ahol én a szögessel játszottam a hóban (akkor már a 450-es endúróm volt), majd jött a Suzuki Samurai klub és elakadtak az emelkedőn felezővel. :))))))

 

egyébként jófejek voltak, kérdezték, hogy mitől megy fel így a motor, aztán mutattam az okosságot. :)

Előzmény: Törölt nick (251348)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251350

Főleg a GMC-vel motorozva fokozottan igaz ez.:)))

Előzmény: tomcat (251349)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251349

A nagytrijjumf hatótávolsága utassal, egy tankkal, megállás nélkül ~350 km. Tesztelve. Nem tudom, ebben mi a nagy kaland, az időveszteség mindig a kutaknál és a kaja/bigpiss megállóknál keletkezik. :)

 

tomcat

Előzmény: BlueFazer (251346)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251348

Egy GS-nek ez már komoly terep.:)))

Előzmény: dhpage (251345)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251347

Szerintem itt még csak Ukrajnában tartottak, később jöttek az érdekesebb részek. Itt még egész őszintének tűnt a mosolyuk. Kicsivel keletebbre már kevésbé. :)

 

tomcat

Előzmény: dhpage (251345)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251346

"Napi 400-650 km, tehát nem a topkinak való. :))"

 

Kemény lehetett ;) Mi Anettel mentünk már 300+ kilométert is megállás nélkül ;) Szerintem ezzel topki csúcstartók vagyunk ;) Hacsak nem Rnie az a tartós 80km/h-s GS teszttel :D

Tényleg! Rnie! Akkor volt valami extra hosszú menet a minimál fogyasztásos teszten???

Előzmény: tomcat (251343)
dhpage Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251345

ez lenne a "terep"? :) itt még a fhansziával is elmegyek. :)

Előzmény: tomcat (251322)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251344

Főleg gondolom a félig járdázás király. Nem gyengén elmebeteg a gyerek.

Előzmény: BlueFazer (251341)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251343

Napi 400-650 km, tehát nem a topkinak való. :))

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251342)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251342

Édes istenkém, milyen tempó lehetett az?:))))

Előzmény: tomcat (251340)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251341

Az ott egy nagyon lúzer hiba volt (mert K és a Te nyomodban mentem:). Még egyszer nem követném el ;) Ha akkor ott nem töröm össze a vállam (akkor össze töröm máshol:D), akkor mára már egy SuperTenere-vel én is így csapatnék:

(Tudom, hogy szinte tegnap volt belinkelve, de nem tudok betelni vele:) Kell egy ilyen! Újra Yamakkás akarok lenni! És Euro & GS-t akarok copatni vele! Na és persze Szepy & LC8-at! Na meg Téged és az LC8-ad! :DDD)

 

Előzmény: Törölt nick (251339)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251340

Erdélyben a nagytrijjumf túraenduróval minden terepen tudtuk tartani a lépést az újabbik GS edvencsörrel, tehát nekem nem kéne. Túlárazott yuppie-hype. :))

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251338)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251339

A killert mintha én hoztam volna le egy kis földútról, meg téged is. A fölfújás előtte volt, vagy hogy stabilabban álljon a ponyva alatt?:)))

Előzmény: BlueFazer (251337)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251338

Én a Bamakon csak azt vettem észre, hogy a GS-sel visszafordultak. Meg hogy akinek az is van meg LC8, az konkrétan leszarozta a terep képességét. Persze sima földúton az is elmegy. Bár páran már Erdély útjait sem tudták abszolválni vele. De euronak teljesen jólesz, meg neked is a filmet nézve terepre.:)))

Előzmény: tomcat (251336)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251337

"leraknátok a notit, mint Bálna a telefont, amikor megpróbálta elmagyarázni, hogy miért kellene, hogy egy CrossTourer legyen az álmaim motorja... :)"

 

Nem! :) Azt magyaráztam, hogy a CrossTourerSuperTenereVersys mindenben sokkal jobb, mint az LC8 ;) SZERINTEM ;) Hogy neked nem lesznek az álmaid motorjai, az már a te egyéni (önszopatós:) döntésed ;)

Kb. úgy adtad elő az LC8 "felsőbbrendűségét", mintha az összes többi motor amint 5 méternél közelebb kerül egy kátyúhoz, akkor egyből megnyaklott vázzal, elgörbült telókkal, 8-assá vált felnikkel és szálszakadt gumikkal esne ki alólad ;)

Ehhez képest nekem az rémlik, hogy amikor K-val és veled elmentünk terepezni, akkor nem jöttél fel arra a dombocskára az űber LC8 tekniccsel, amire én a KLE-vel lazán felcsettegtem ;) Pedig akkor még nem is voltak "felfújva" a telói, mert még nem is tudtam, hogy mire valók azok a bicikli szelepek a tetejükön ;) Előtte is LC8 Killer volt, de azóta, hogy fújtam a telókba, a parateleherés GS-eket is megeszi reggelire a kis drágám :D

A lényeg, hogy feladtam a győzködésed, az LC8 a TE géped! ;)

 

Peace! ;)

Előzmény: KTMSzepy (251325)
tomcat Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251336

Hát elég rég ment a sorozat, de úgy rémlik, csak az operatőr segédváza fáradt el, a többit tudták menet közben javítani.

De azért nem átlagos terhelést kaptak a gépek. 3 hónap 25e km viszonylag kevés aszfalton. :)

 

tomcat

Előzmény: Törölt nick (251326)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251335

És utána előadta, hogy de mert ez másik motor és nem gondolta volna stb... Nem, elbaszta és annyi. 

Előzmény: Törölt nick (251333)
BlueFazer Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251334

A GS-re is fogod használni? A K1300-as tartó jó a GS-re? Ugyan annyi csavaros a betöltő nyílás?

Előzmény: euro (251324)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 251333

Na az egy ordas baromság volt részemről.

Előzmény: KTMSzepy (251329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!