Az ugye nem gond, hogy bár ugyan "halálos gödörnek" és "kátyúnak" hívtuk az ominózus lyukat, de ott konkrétan 6db MACSKAKŐ hiányzott az útból! Sajnos most nem találom a képet, de olyan mély volt a lyuk, hogy bele tolva a motort, nemhogy a gumi, de még a felni is eltűnt oldalról fényképezve! És ugye a MACSKAKŐ kocka formájából adódik, hogy a lyukat bármilyen irányból is elkapva egy sarkos ÉL veri telibe a gumit és a felnit! A lyuk mélysége pedig vetekedett a motor első futóművének rugóútjával, de talán még nagyobb is volt. Ugye anno a KTM-es csapat este eljött megnézni a"halálos gödröt" és rihegve-röhögve bő gázzal átcsapattak rajta, hogy ez nem is halálos + bizonyítandó a KTM-ek űber futóművét. Bő gázzal a KLE-vel én is átmentem volna rajta (de sajnos csak 3 évvel később gyártották le:D) minden gond (és KTM:)) nélkül, csak ugye az felejtődik ki az utólagos viccelődésből, hogy ez a gödör egy "autó alól ugrott elém"! Én pedig jól meglepődve, majd bele markolva a fékbe BLOKKOLÓ első kerékkel bele estem! Ki sem ugratott belőle a kerék, hanem telibe verve a lyuk végén az élt, nyomtam egy stoppit majd eldőltem oldalra. Ezt utánam csinálva garantálom, hogy egy űberteknics LC8 gumija és felnije sem maradt volna sértetlen!
Láttam már C LC8-án "salátalevél" állapotban a kereket :) Szepyét még nem, mert az övén eleve titánból van + kis gázzal mindig 1cm-el a föld fölött tartja :D
Az meg ne zavarjon meg, hogy ez egy 2009-es ár! ;) Verd ki megint a balhét az Euromotorban és mondd meg, hogy ezt az árat te MA találtad a neten és akkor ezen az áron adják! Irgumburgum! :D
1-2 Cavinton után idézd fel a tavalyi Hungaroringes emlékeket. Az még OK, hogy Cé bácsit kifékeztem talán éppen a rólad elnevezett egyenesben, de téged konkrétan mindketten leköröztünk. Vagy legalábbis lefélköröztünk. Biztos vagy benne, hogy szabad neked ilyeneket írkálnod? :))))
Valószínűleg van egy kis párhuzam a GS vásárlók lelki beállítottsága és a motor terepalkalmasság imidzse között. Én pl. nem vagyok olyan mazochista, önszopató alkat, hogy egy vért izzadós terepnek szórakozásból nekimenjek. Lehetek akár egy 450-es Dakar enduróval, akkor is visszafordulok, ha a terep kívül van a komfort zónámon.
Az viszont még benne van az igény mátrixomban, hogy 1-2 szarabb erdélyi úton szeretnék elporoszkálni.
A KTM-eseknek jobban fekszik ez a mazo dolog. Fürdeni a sárban, izzadságban. Emelgetni a dzsuvából kifelé a felmálházott gépet. Éjszaka sátorozni. XL vibrátor az ánuszba, krokodil csipesz a makkon. :)))))
Király vagy, köszi! Van haszna is a múltkártyák őrizgetésének. :)
A Kelomotorban vettem egyébként.
Az Euromotort nem csipázom. Csak az a kár, hogy csak ők forgalmazzák pl. a Scuberthet. Ráadásul meg már a Nolant is. Úgyhogy mindkét bukómat ott vettem. Az a baj velük, hogy rémesen okosnak gondolják magukat és keményen le kell őket ugatni, ha a saját ízlésed szerint akarsz választani.
"az összes többi motor amint 5 méternél közelebb kerül egy kátyúhoz, akkor egyből megnyaklott vázzal, elgörbült telókkal, 8-assá vált felnikkel és szálszakadt gumikkal esne ki alólad"
"Ujra leírom, de mostmár tényleg jegyezd meg;) 4 perecem volt motorral:
1. Az én vezetéstechnikai hibám, még jogsim sem volt és murván húztam egy első féket.
Azóta folyton lezúznak:D
2. Egy autós kiszámíthatatlanul kavirnyászott elöttem, semmi irányjelzés. Előzni kezdten, erre balra elém fordul.
3. Előzök, erre az előzni kivánt autó tökörbe nézés nélkül nekem jön, mert ő is előzni akart.
4. Kátyú"
"Viszont egyre jobban "inog" a kormány amikor már csak lassan gurulok a lámpa felé és ebből adódóan két kocsisor között is sikerül néha úgy bénáznom, mintha "részeg" lennék vagy a kocsik tükreire utaznék:( Minél gyorsabban megyek annál kevésbé érezni, de sajna ez a gumi KO :( És a felni jobb peremén is van egy kis pukli. Ezt is jó lenne cserélni.
Valamint a fék is kicsit "lüktetve" fog már egy ideje és sokadik nézelődésre és próbálgatásra kiderült, hogy a jobb oldali tárcsa kicsit üt:( Ezt viszont nem tudom mitől lehet, mert sehol egy minimális ütésnyom vagy karc sincs benne, hogy bármelyik perec közben kapot volna és nem is régóta csinálja, holott már a kátyú óta is vagy 3k mentem.
A gumival megkeresem az Avont, a tárcsával a Yamahát és ha sehol sem lesz garos csere ,akkor a kátyúkárt majd egyszercsak rendezni sziveskedő biztosítónál pótszemlét kérek az első kerékre! Még jó időt kell úgyis várnom, hogy rendezzék a károm, tehát mostmár tök mindegy, hogy X alkatrész cseréjére vagy X+3 cseréjére várok.
Amúgy ránézésre alig látszik a pukli is a gumin, ill. a deformáció a tárcsán, de egyre jobban érezni őket menet közben:("
Ki is volt aki még ott is kátyút talált, ahol szinte nem is volt? :))
Ne gondold. A transfogaras napon végül otthagytuk a bandát és a tervezett 350 km helyett mentünk kb. 500-at (megtaláltam a rövidebb utat, asszem az egyik legkirályabb helyi szerpentint, de legalább k.va jó volt :)) ). Mégis kb. 10 perccel a többiek után értünk vissza a szállásra.
Amúgy nekem nem jött be se a 3-6, se a 10-20, se a 80-100 motorossal együtt motorozás. A közös kajálás, dumálás részét szeretem, de a közúti részén inkább saját tempó és ott állok meg ahol nekem tetszik.
Csak szólok, hogy itt a gyerek tud motorozni, nem a Tenere... Már ha érted mire célzok ezzel.
Persze biztos célpontnak kevés alkalmasabb kihívást találhatnál mint Csapattárs a GS-sel, az is igaz... :-))))) (De jó egyszerre mindkét említettnek beszólni... :-) )
ott megnéztem volna a GS fanokat, ahol én a szögessel játszottam a hóban (akkor már a 450-es endúróm volt), majd jött a Suzuki Samurai klub és elakadtak az emelkedőn felezővel. :))))))
egyébként jófejek voltak, kérdezték, hogy mitől megy fel így a motor, aztán mutattam az okosságot. :)
A nagytrijjumf hatótávolsága utassal, egy tankkal, megállás nélkül ~350 km. Tesztelve. Nem tudom, ebben mi a nagy kaland, az időveszteség mindig a kutaknál és a kaja/bigpiss megállóknál keletkezik. :)
Szerintem itt még csak Ukrajnában tartottak, később jöttek az érdekesebb részek. Itt még egész őszintének tűnt a mosolyuk. Kicsivel keletebbre már kevésbé. :)
Kemény lehetett ;) Mi Anettel mentünk már 300+ kilométert is megállás nélkül ;) Szerintem ezzel topki csúcstartók vagyunk ;) Hacsak nem Rnie az a tartós 80km/h-s GS teszttel :D
Tényleg! Rnie! Akkor volt valami extra hosszú menet a minimál fogyasztásos teszten???
Az ott egy nagyon lúzer hiba volt (mert K és a Te nyomodban mentem:). Még egyszer nem követném el ;) Ha akkor ott nem töröm össze a vállam (akkor össze töröm máshol:D), akkor mára már egy SuperTenere-vel én is így csapatnék:
(Tudom, hogy szinte tegnap volt belinkelve, de nem tudok betelni vele:) Kell egy ilyen! Újra Yamakkás akarok lenni! És Euro & GS-t akarok copatni vele! Na és persze Szepy & LC8-at! Na meg Téged és az LC8-ad! :DDD)
Erdélyben a nagytrijjumf túraenduróval minden terepen tudtuk tartani a lépést az újabbik GS edvencsörrel, tehát nekem nem kéne. Túlárazott yuppie-hype. :))
Én a Bamakon csak azt vettem észre, hogy a GS-sel visszafordultak. Meg hogy akinek az is van meg LC8, az konkrétan leszarozta a terep képességét. Persze sima földúton az is elmegy. Bár páran már Erdély útjait sem tudták abszolválni vele. De euronak teljesen jólesz, meg neked is a filmet nézve terepre.:)))
"leraknátok a notit, mint Bálna a telefont, amikor megpróbálta elmagyarázni, hogy miért kellene, hogy egy CrossTourer legyen az álmaim motorja... :)"
Nem! :) Azt magyaráztam, hogy a CrossTourerSuperTenereVersys mindenben sokkal jobb, mint az LC8 ;) SZERINTEM ;) Hogy neked nem lesznek az álmaid motorjai, az már a te egyéni (önszopatós:) döntésed ;)
Kb. úgy adtad elő az LC8 "felsőbbrendűségét", mintha az összes többi motor amint 5 méternél közelebb kerül egy kátyúhoz, akkor egyből megnyaklott vázzal, elgörbült telókkal, 8-assá vált felnikkel és szálszakadt gumikkal esne ki alólad ;)
Ehhez képest nekem az rémlik, hogy amikor K-val és veled elmentünk terepezni, akkor nem jöttél fel arra a dombocskára az űber LC8 tekniccsel, amire én a KLE-vel lazán felcsettegtem ;) Pedig akkor még nem is voltak "felfújva" a telói, mert még nem is tudtam, hogy mire valók azok a bicikli szelepek a tetejükön ;) Előtte is LC8 Killer volt, de azóta, hogy fújtam a telókba, a parateleherés GS-eket is megeszi reggelire a kis drágám :D
A lényeg, hogy feladtam a győzködésed, az LC8 a TE géped! ;)