Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
Szépen és általánosságban felfogalmaztad ( mint az úttörők pontjait, igaz abból 12 volt). Kifejtenéd ezeket az általánosságban megfogalmazott pontokat?
Nekem visszatükrözi a gyakorlatot. Neked meg tök mindegy, nem? Egyelőre van egy cég, aki a nevét adja valamihez, ami ha kiderül hogy nem úgy van, ország-világ láthatja, percken belül.
"A szkennelés alatt semmit sem érez. Mindössze annyi a dolga, hogy tenyerét a kék fény elé helyezi, és mintegy 30 másodperc múlva megismerheti a bőre karotinoid értékét (Skin Carotenoid Score, SCS). Hangtalan, nem hagy nyomot a tenyerén és teljesen biztonságos. A Szkenner mérési folyamata gyors és egyszerű, és megmutatja a bőre karotinoid értékét. " https://www.nuskin.com/hu_HU/opportunity/business-tools/scanner/why-use-the-biophotonic-scanner.html Tehát valóban hitelesen kimutatja a bőr karotinoid értékét?
Szerinted reklám, szerintem tény. Nem értem, mi a problémád. Attól, mert egy tényt (akár reklámcélból) kijelent valaki, attól az hazugság lesz? Vagy visszaélés valamivel?
"A Raman-spektroszkópia módszerét az effektus egyik felfedezőjéről, az indiai Chandrasekhara Venkata Raman fizikusról nevezték el, aki ezen munkásságáért 1930-ban kapott Nobel-díjat."
Nem is olyan régen még pont az ellenkezőjét állítottad, mint amit most írtál ebben a hozzászólásodban.
Nem is volt olyan régen, amikor "kivont karddal" védelmezted Dr. Vellai kísérletét és azt állítottad, hogy ő és a cég kutatói is egyértelműen bizonyítani tudják hogy a Vitality növeli az emberi sejtek élettartamát.
Idézet a honlapotokról.
" A Nu Skin® egy olyan tudományt fejlesztett ki, amely az öregedés tüneteinek kezelésén túlmutatva annak kiváltó forrását veszi célba( na ne már, sikerült megtalálni a fiatalság forrását? Két Nobel-díjat neki). Ez az innovatív megközelítés sokéves, egyedülálló bőr- és táplálkozástudományi kutatás és a vezető tudományos kutatókkal történő együttműködés eredménye. Az egészség és szépségipart olyan termékekkel forradalmasítjuk, melyek átfogó öregedés elleni megoldásokat kínálnak. (marketing halandzsa, jól hangzik, de nincs jelentése)
Az ageLOC® tudomány
Kora kezd nyomot hagyni külsején?(ezzel mindenki így van) Tartsa kordában a Nu Skin® és az ageLOC® segítségével! A Nu Skin® vezető kutatókkal együttműködve kifejlesztette a ageLOC® tudományt, ezt a forradalmi megközelítést, mely képes megváltozatni öregedésünk mikéntjét (Ez már a 3. Nobel-díjat is kiérdemli). Az öregedéstudomány ilyetén egyedi és szabadalmazott megközelítése az korral kapcsolatos főindikátorokon vagy - ahogy a Nu Skin® elnevezte - „arSuperMarkereken” alapul.(jól hangzik, de nem jelent semmit) A Nu Skin® exkluzív ageLOC® tudománya ezeket az arSuperMarkereket célozza meg, melyek az öregedést jelentősen befolyásoló tényezők.(Mondok valamit, de én se tudom mit jelent tipikus esete)
Az ageLOC® tudományon keresztül a Nu Skin® beazonosított az öregedő külsőre hatással bíró géneket(ezzel nincsenek egyedül). Ezek a funkcionális géncsoportok az arSuperMarkerek. (marketing maszlag a köbön) Az ageLOC® tudomány harmonizálja ezen arSuperMarkerek fiatalkori tevékenységi mintáját,s ezt a tudományt a Nu Skin® termékek megalkotási folyamata során is alkalmazza. (ez a csinálunk valamit, amitől ideiglenesen fiatalabbnak tűnik ugyanúgy, mint a többi arckrémtől)
The ageLOC® lehetőség
A számítások szerint 2030-ra a hatvan év felettiek száma világszerte meghaladja az egymilliárdot. 2015-re az öregedésgátlás iparág várható növekedési üteme az Egyesült Államokban 76%, Európában 73%, Japánban 72% és az Ázsia-csendes-óceáni térségben 82%.
A fejlett piacokon megjelenő idősödő vásárlók számának növekedése kiváló marketing lehetőséget rejt az öregedésgátlás iparágban jelenlévők számára. Az öregedési folyamatot enyhítő vagy akár visszájára fordító termékek iránt fokozottan nő az igény.(na még egyszer fiatalít, ezt kell mondani)A piaci növekedési potenciál várhatóan nem egy üstököshöz hasonló utat jár majd be: hosszú ideig van és lesz jelen.
A Nu Skin® erre a globális megatrendre építve mutatja be az ageLOC®-ot. Az ageLOC® igen hatásos eszközt kínál a Nu Skin® üzletépítőknek, akik folyamatosan profitálnak a lényeges társadalmi és gazdasági trendekből, beleértve a növekvő elöregedő népességet is. Emellett a gazdasági helyzet kedvező környezetet teremt a Nu Skin® közvetlen értékesítési üzleti modelljének, mivel a Nu Skin® vonzó lehetőséget kínál mindazok számára, akiknek a mai kíméletlen gazdasági környezetben jövedelem-kiegészítésre vagy új jövedelemforrásra van szükségük.
Nem tudom. Itt nem "tudományos áttörésről" van szó, nem jár érte Nobel-díj. Ez egy termék, ahogy Vellai is mondja, "élethossz növelő hatással". Egy pohár víz is élethossz növelő (úgy általában persze), ez is. Csak ez génexpresszió módosítással éri el.
" A cégnek nem volt szüksége az ELTE-s mérésre. Ez egy plusz dolog, amit üzletépítők kezdeményeztek, ebből hivatalos publikáció sem született. Egyszerűen egy külsős mérési eredményt kaptunk, egy olyan intézménytől, ami nincs függőségi viszonyban a Nuskintől (amennyire tudom, most sincs)." Mert a többi hely ahol mérést végeztek függőségi viszonyban van a Nuskinnal? Az ELTE az egyetlen független intézmény ahol a mérést elvégezték?
A véleményem az, hogy egy tudományos kutatás eredményét nyilván minél több helyen érdemes ellenőrizni.
De a lent említett eset más. Az AgeLOC Vitality minden hatóanyagának (Cordyceps sinensis, Punica granatum, Panax ginseng) hatása ismert. A NuSkin (Pharmanex részlege) annyit tett mindehhez, hogy mindhárom összetevő 25 féle kivonási eljárásából (ami 25x25x25-öt jelent), megkereste a legjobbat, megcsinálta azt a kapszulát, ami egészen addig kitart, amíg a hatóanyagok a felszívódási helyre érnek, és mivel birtokolja a gene chip technológiát, képes a génexpressziós profilváltozásokat is megmérni (és itt ez a lényeges).
A Nuskin-Pharmanex saját belső tanulmányokat, klinikai teszteket készít, hogy a vezetőség el tudja dönteni, van-e értelme a terméket piacra engedni, azok kifejtik-e a kívánt hatásokat.
A cégnek nem volt szüksége az ELTE-s mérésre. Ez egy plusz dolog, amit üzletépítők kezdeményeztek, ebből hivatalos publikáció sem született. Egyszerűen egy külsős mérési eredményt kaptunk, egy olyan intézménytől, ami nincs függőségi viszonyban a Nuskintől (amennyire tudom, most sincs).
Ezt én nem állítom, hanem "így tudom". Nincs rá bizonyítékom. Ha te másképp tudod és állítani is akarsz valamit, szívesen megnézem, mi van a tarsolyodban, amivel azt igazolni tudod.