Keresés

Részletes keresés

Tressy Creative Commons License 2001.12.17 0 0 59
de hogy ne szenvedj vele itt van még 1x ftp://168.88.66.62/Public/ tagged by equa/ FOR.HELIOS/ scanned by Sceneboard thx/ filled by equa/ leecht it/[ - Games - ]/ spacek maradjanak müxik kipróbáltam
Tressy Creative Commons License 2001.12.17 0 0 58
itt elvileg letöltheted ftp://168.88.66.62/Public/<7spc>tagged<1spc>by<1spc>equa/<1spc>FOR.HELIOS/<10spc>scanned<1spc>by<1spc>Sceneboard thx/<6spc>filled<1spc>by<1spc>equa/<6spc>leecht<1spc>it/[<1spc>-<1spc>Games<1spc>-<1spc>]/ a szám és utána a spc szöveg az a kihagyott helyeket jelenti szóval round<1spc>house; round house -t jelent
Előzmény: MSTS (56)
Tressy Creative Commons License 2001.12.17 0 0 57
De a jellenlegi változat béta mert a hivatalos kiadás 2002 február és lesz benne multi stb stb többi info a honlapjukon
MSTS Creative Commons License 2001.12.17 0 0 56
Mielött belekezdenénk a pályákba..
Olvastam vmit a méretarányokról.
A szerkesztőben van (real,n,s,tt,h0..)
Csak tudnám ez mit változtat...
És ,hogy ez kihat a sebességre is....
?
Egyáltalán minek a pályának méretarány?:)

Jah az MSTS TrainSim Round House-ról tudtok vmit???

Már lefényképeztem a Délit:) már csak 1-2 hónap és kész a map:O

Tressy Creative Commons License 2001.12.17 0 0 55
Realisztikus mód a legjobb mert akkor olyan mint az msts holt jó meg rajzolom a sinhálózatot és utána végig is tudok menni rajta állat :)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.17 0 0 54
Csináljunk pályákat.

Bp-Újszász-Szolnok

Vállalom: Maglód-Gyömrő-Mende-Tápiószecső-Nagykáta szakaszt.

Na?

Előzmény: MSTS (53)
MSTS Creative Commons License 2001.12.17 0 0 53
Cabin modban azért nem olyan rossz a helyzet
Mentem egy disel mozdonnyal ami nem bírt pl. felmennt egy emelkedőn 5-6 kocsival a hátán. Sőt ha a féket kiengedtem gurult vissza ezerrel.
Vmelyik villany mozdonnyal meg simán felment.
A kisiklások is elég realisztikusak szerintem.
Egy rosszúl összerakott váltó kész katasztrófa.
Az reverse üzemmúd viszont tényleg xar.
Ha szakítok mint áálat:) és átkapcsolom reversbe,
gyorsabban megáll mintha full minden féket bekapcsolok.
A terepasztal hatás természetes. Ekkora pályáktól mit vársz?
Én egy nap alatt összeraktam gyorsan egy Deli pu-t egészen kelemföldig(azt már nem:).
Szépen kidolgoztam a terepét.., és úgy már inkább msts hatása volt!
Mert ugye ott a pályák inkább hosszúak,mint szélesek:),de ott meg nincs elágazás semerre sem, ill. van de vakvágány.
A grafika 850 penyon nem tudom miért olyan szar neked matiz?
Bár nekem 1333 athlonom van asus 7700-el és tudom ,hogy ezért az én kurvaanyám, de nem is savage4-re tervezték.
Szal a grafika nálam megy, és savage 4-el is megy:) próbáltam.
De mint lentebb írtam szerintem is van még mit csiszolgatni. A játék uncsi egy idő utan, de aszem ez a verzió tényleg a pályaszerkesztőre koncentrál, ami néha le is fagyott, ill. az alagutak rajzolásánál bugos is .Ha sokat cseszekteted a texturákat elrontja, és minden save-nél ujra belepiszkít egy elrontott polygont.
Emelett várom nagyon a network modult, ami gondolom csak akkor jön ki ,ha lesz kétmillió pálya ,és negyvenezer object, meg train.
De ez rajtatok múlik csak. Én pl ma megyek a délit lefenyképezni :) meg a sin hálózatot lerajzolni.
Már csak a 3DMax telepítes hiányzik:) (Abból mi lesz?)
Szal a játék szerintem jó. De az lesz tuti egy-két éven belűl!
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.15 0 0 52
Nem, Cabin modrol, DCC modban sokkal rosszabb a helyzet, nem birtam par percnel tovabb jatszani vele :-((
A DCC mod is lehetne realisabb, a valodi DCC-hez hasonlo!
A felbontast azota sem tudom valtoztatni. A hangok sem a legjobbak....

Ezen meg van mit reszelni; ugy tunik, hogy nagyon kellett a penz es kidobtak gyorsan valamit....

Előzmény: daVe (51)
daVe Creative Commons License 2001.12.15 0 0 51
Matiz:
Most a DCC módról beszélsz, igaz? Mert az tényleg teljesen irreális. Próbáld ki a CABIN-t is és megváltozik a véleményed.
A felbontáshoz nem tudok hozzászólni, én csak 800x600-ban próbáltam és nálam játszható.
Az árnyékokat stencil bufferrel csinálja a játék, amit csak az erősebb videókártyák támogatnak. Pl a GeForce-ok is csak 32 bites színmélységben támogatják hardveresen. Szoftveresen meg iszonyú lassú természetesen.

Üdv:
daVe

Törölt nick Creative Commons License 2001.12.15 0 0 50
A terepasztalomon jobb a kifutasa barmelyik mozdonynak, mint itt a jatekban: amint a fokozatkapcsolot "idle" allasba rakom, megall a vonat. Felteszem maximumra, nehany masodperc mulva 180-al szaguldok.....ez meg mi? A felbontast meg sehogy sem lehet valtoztatni, barmit allitok ugyanaz marad. Viszont, a a shadows-t bekapcsolom, akkor a jatek hihetetlenul lassu lesz, a betoltes ideje kb 5 perc, a menu is annyira lassu, hogy az eger nehany pixelnyi elmozditasa csak 5-10mp alatt lehetseges... Kiprobaltam egy teljesen mas konfiguracion, PIII 850-es geppel, ugyanezt tapasztaltam.
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.15 0 0 49
Hat, egyenlore csak negativumok vannak a jatekkal kapcsolatban.

Nem tudom 800x600-nal kissebb felbontasra allitani, pedig igy nagyon szaggat.
A jatekmenet sokkal inkabb modellvasutat idez, mintsem nagyvasutat.
Az igertnel sokkal kevesebb mozdony, es mindossze 2 belso nezet............

Legalabb az editor hasznalato lett.

MSTS Creative Commons License 2001.12.14 0 0 48
Egyebként a negatívumok szerintem is igazak Azért jött ki a game most, mert igy sok sok sok mapot fognak bütykölni a népek és a majdani 2.0-as trainzhoz nem nekik kell megcsinalni:)
Szerintem ez igy normalis ,mert a játék igy fog elterjedni. Az tény ,hogy sokat nem tud az 1.0-as trainz...mármint játékban, de a tervezőn meg úgy az egész játék alapján látszik,hogy nagy game lesz belőle, ha elkezdenek fejleszgetni ,pályakat, vonatokat, kocsikat szemaforokat stb.
Gondolom a fejlesztők is tele vannak ötletekkel nem csak ti:)
Valahogy a msts és trainz ötvözet kéne. De a trainzon legalább látszik a modularitás, úgyhogy csak drukkolok.
Ti is csináljatok mapokat..jo sokat..egész nap csak mapokat csináljatok:)
Tényleg a mapnak van vmi méretkorlátja?
Az lenne még király ,ha a msts-bol at lehetne konvertalni a mapot trinz-be ,meg vissza.
MSTS Creative Commons License 2001.12.14 0 0 47
Nekem is van kérdésem:

Ha felrakok 3-4 mozdonyt(kocsi..) mindeféle pontba és elindítom őket akkor...és itt a kérdés
nem tudok menetközben irányt változtatni,hogy úgy is maradjon ,mert amikor leveszem a fokuszt a vonatrol, automatikusan abba az irányba megy tovább,ahogy az elején beállítottam.Természetesen a vonatok automata üzemmodra értem.
De miért?

bocimobil Creative Commons License 2001.12.12 0 0 46
Akkor most némiképp megnyugtattál. :))

Egy kérdés. Traimaster c. game mond valamit? Most ismerném megfele.

Előzmény: daVe (45)
daVe Creative Commons License 2001.12.12 0 0 45
Nekem 850 MHz Duron, 256 MB, Gef2 GTS, de nálam is szaggat néha még a default beállításokkal is.
bocimobil Creative Commons License 2001.12.12 0 0 44
Aham köszönöm. Természetesen a DCC módra értettem. Majd próbálkozom még.
Milyen konfigon fut neked? Mert nekem elég jól szaggat néha. 600-as cele, 320 M ram, abit t400 videokártya. A videokártya elvileg elég, a procira tudok gondolni hogy kevés.
Előzmény: daVe (42)
daVe Creative Commons License 2001.12.12 0 0 43
lengyela:
Még nem próbáltam, de a videó szerint egyszerűen csak egy csomópontba be kell húzni három sínt Y alakban és abból váltó lesz.

Üdv:
daVe

daVe Creative Commons License 2001.12.12 0 0 42
bocimobil:
"Elindul, tüzel aztán hipp hopp megáll" - ezt gondolom a DCC módra értetted. Tényleg érdekes, amit a vonat művel, ha teljes sebességről hirtelen átkapcsolsz ellenkező irányba.

CABIN módban a numerikus billentyűzeten lévő gombokkal vezérelheted a mozdonyt:
8 - throttle up
5 - throttle idle
2 - throttle down
9 - trainbreak release
6 - trainbreak lap
3 - trainbreak application
* - reverser forward
/ - reverser backward
+ - horn
Más tudtommal nincs.

Ha kell a fékekhez egy kis segítség:
A trainbrake kar application állásban (a részleteket most mellőzve) növeli a fékhengerekben a nyomást, azaz a fékerőt. A release ennek megfelelően csökkenti, a lap pedig tartja a nyomást, tehát a fékerőt is. Ezzel az egész vonat szabályozható mértékben fékezhető.
Van még két fék: az independent és a dinamic. Az előbbi csak a mozdonyt fékezi, de gyorsabban működik a trainbrake-nél. Itt a kar különböző állásai különböző nyomást és fékerőt jelentenek. A dinamic brake működési elvét nem ismerem, de a hatása hasonló az independent brake-hez.

Nekem kicsit hiányzik, hogy az utóbbi két fékkart nem lehet gombbal vezérelni. De az zavar igazán, hogy nem lehet (vagy csak én nem tudok) vezérállást váltani. Legalább lehetne valahogy hátranézni a fülkéből is, vagy lenne tükör. Az SD40 kabinjából alapból mindkét irányba kellene látni, de ehelyett (nálam) az F7-es kabinja van.

Üdv:
daVe

bocimobil Creative Commons License 2001.12.12 0 0 41
Csiszolódott a véleményem. Már csak egy leírás kellene, hogy az összes gombot tudjam hogy hol van és mit csinál.
Sajna erősebb gép kellene hozzá mint ami van, de így is játszható.
bocimobil Creative Commons License 2001.12.10 0 0 40
Nem tetszik. Bazi könnyű kezelni. Elindul, tüzel aztán hipp hopp megáll. Nézetek variálása nem annyira jó mint az MSTSben. Sokkal többre számítottam....
lengyela Creative Commons License 2001.12.09 0 0 39
Nem tudja valaki, hogyan lehet váltót csinálni a pályaszerkesztőben.
daVe Creative Commons License 2001.12.09 0 0 38
A kettővel ezelőtti hozzászólásom egy kicsit fikázósra sikerült, bocs. Azóta beleolvastam a hivatalos fórumba, és néhány kérdésemre választ kaptam.
Először is kiderült, hogy mégis a végleges verziót szereztem meg, mert a többi emberkének hasonló problémái vannak, mint nekem. A menetrend, meg activity-k betartása a driver modulban még nem feladat, ezt majd később, a yardmaster modulban valósítják meg, tehát lesz ilyen is. A billentyűzetkiosztás meg benne van a manualban :)
A többi nemtetszésemet viszont továbbra is fenntartom. Mint megtudtam, ebben a verzióban a terepasztal készítésén és működtetésén van a hangsúly. Viszont nincs módunk az egész terepasztal egységes vezérlésére, minden vonatot, váltót egyenként kell vezérelni. A jelzőket nem is lehet (én nem tudtam). A kamera is mindig egy adott objektumhoz rögzített, így alig látni valamit. Ezért tartom nagyon nehézkesnek a kezelést.

Üdv újra, és bocs a sok dumáért:
daVe

daVe Creative Commons License 2001.12.09 0 0 37
Ja, ha valakinek címek kellenek, az látogasson el a Supergamez fórumába, és ott a "Programok beszerzése" című témán belül a "0dayftp" topicba. Kicsit sok a hozzászólás, de a trainz-re rákeresve már magyar szervereket is találni.

Üdv:
daVe

daVe Creative Commons License 2001.12.09 0 0 36
Van itt valaki, aki kipróbálta már a Trainz-t (rajtam kívül)? Szívesen olvasnék véleményeket róla.

Nekem ez a Razor-féle ISO van meg, de kicsit olyan, mintha valami béta verzió lenne. Pl még a verziószámot sem írja ki.
Nagyon kevés mozdony van benne, legalábbis ahhoz képest, amiket a honlapon a Visualzban meg lehetett nézni. És szinte mind F7-es, vagy valami klón, ezért már nagyon elegem van ebből a mozdonyból. Pl az SD40-esnek is ugyanolyan a belső nézete, mint az F7-esé, holott igencsak különböznie kéne. Villanymozdony szinte alig van, ami van, az is nagyrészt béna, ráadásul mindnek ugyanolyan a vezetőállása. Végülis felsővezeték úgysincs sehol, minek a villanymozdony.
A kameraállások elég gyengék. A program kezelése is nehézkes. Még csak a billentyűzetkiosztást sem lehet sehol megtalálni. És baromi unalmas a játék, mert semmi célja nincs. Csak mennek körbe a vonatok a terepasztalon, ami ráadásul elég kicsi, és ennyi. Itt még csak azt sem lehet megcsinálni, hogy az ember végigvonatozik egy valós (vagy ahhoz hasonló) vonalon és közben betartja a menetrendet.

Nehogy valakit elrettentsen a fenti vélemény! Erős a gyanúm, hogy ez valami béta verzió. Legalábbis remélem, hogy nem volt pofájuk ezt véglegesként kiadni. Szóval próbáljátok ki, és írjatok Ti is!

Üdv:
daVe

fant0mi Creative Commons License 2001.12.08 0 0 35
Ha sikerult letolteni vkinek, mert modemrol nem igazan udvos a letoltes foleg 0-days ftp-k eseten, az szoljon nekem mailben (jo az ami itt meg van adva indexforumnal).
Vagy feltenne vmi jo magyar ftp-re ahol sokaig fennlehet.
Koszonom
32nick Creative Commons License 2001.12.07 0 0 34
Nem igazán sikerül erre a serverre belépni... Másik cím?
Előzmény: daVe (32)
johnkuki Creative Commons License 2001.12.07 0 0 33
Hi!
Ha valaki át tudná venni írjom.
Köszi.
daVe Creative Commons License 2001.12.07 0 0 32
Majdnem sikerült :) Szóval a <?sp> helyére kell ? db szóközt írni.
daVe Creative Commons License 2001.12.07 0 0 31
Ha valakinek még nincs meg, az innen letöltheti:

ftp://61.72.106.39/<6sp>-=<1sp>;<1sp>TEAM<1sp>NGP<1sp>;<1sp>=-<1sp>/<1sp>/<1sp>/<5sp>/<9sp>com1<3sp>/<1sp>%20<1sp>Do<1sp>%25<1sp>Not<1sp>%30<1sp>Delete<1sp>%20<1sp>/Filled<1sp>by/hiphop-boy/

Gyk: a helyére adott számú szóköz írandó.

Üdv:
daVe

daVe Creative Commons License 2001.12.05 0 0 30
Hali!

Az Isonews szerint ma kijött az ISO a Razor jóvoltából. Linket tud valaki?

Üdv:
daVe

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!