Keresés

Részletes keresés

CRU3L Creative Commons License 2014.02.23 0 0 21109

KF-04 alkatrészek valakinek? Kis alku belefér.

http://aprod.hu/hirdetes/kf-04-tecumseh-motor-alkatreszek-ID1JxoZ.html

 

- CRU3L -

titusz11 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21108

És ha kimaradt a gyújtás néha,nem gyűlhet össze benzin a hengerben,ami egyszerre durrant egy nagyot?ebből adódna hogy nem indul mert rossz a gyujtás

Előzmény: jofi1947 (21098)
Luximen Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21107

Egyet, a többi FURAT!!! :)

Előzmény: Luximen (21106)
Luximen Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21106

Erről jut eszembe egy vicc.

-- Fémipari szakmunkás hányféle lyukat ismer???

Előzmény: gombászok (21105)
gombászok Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21105

Na, azért ez erős volt: úgy gondolom, tudok még különbséget tenni egyik-vagy másik luk között!!!!!!!!!!

Előzmény: jofi1947 (21103)
CRU3L Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21104

Szia

Engem is érdekel, egy árat írnál a papt@hotmail.com -ra?

Köszi:

 

- CRU3L -

Előzmény: jofi1947 (21102)
jofi1947 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21103

Vagy valakije odaöntötte a benzint a másik luk helyett.

Előzmény: gabesz961 (21101)
jofi1947 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21102

E-mail ment.

Előzmény: patakpart97 (21099)
gabesz961 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21101

Attól még nem folyik tele a forgattyúsház benzinnel.

Előzmény: elwoodi (21097)
gabesz961 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 21100

A karbiban nem zár le a tűszelep.

Előzmény: gombászok (21096)
patakpart97 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 21099

Engem igen. Írj árat a patakpart.lak@citromail.hu e-mailra.

Előzmény: jofi1947 (21083)
jofi1947 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 21098

Benzin csak álló helyzetben folyhat bele, ha nem zár a tűszelep, de ha beindul akkor azt el kell párologtatnia.

Előzmény: gombászok (21096)
elwoodi Creative Commons License 2014.02.21 0 0 21097

Az valami komolyabb baj lehet,gyűrűtörés vagy rosszabb

Előzmény: gombászok (21096)
gombászok Creative Commons License 2014.02.21 0 0 21096

Na, akkor az én Tecumseh motoros fűnyíróm motorja biztos tiszta lesz: az ősszel egyszercsak pukkant egy k.va nagyot, és megállt. Rotyogott az olaj benne. Kicsit pihentettem, nem indul. Nézem az olajszint csavart, mikor kivettem, ömlik a híg olaj, mely benzinszagú.

A fenébe, valahogy üzem közben belefolyt a benzin!

Kinek van ötlete, mit cseréljek ki rajta??

Előzmény: Csabronc (21090)
jofi1947 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21095

A kivétel csak annyi, hogy míg a Terra motornak a főtengelye 17-es, a Robi 155-ösé pedig 25-ös a kuplung felőli oldalon.

És a kuplung agy, röpsúly, kuplung ház sem egyforma. A többi megegyező.

Előzmény: hambi85 (21089)
jofi1947 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21094

Mennyit ér neked?

Előzmény: CRU3L (21091)
SL 283 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21093

Nagyon köszönöm a segítséget!

Előzmény: jofi1947 (21082)
tibor 67 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21092

Köszönöm a segítséget.

 

Előzmény: hambi85 (21089)
CRU3L Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21091

Ára?

 

- CRU3L -

Előzmény: jofi1947 (21083)
Csabronc Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21090

Eddig csak egy briggs motoros mtd fűnyírómon csináltam. Én évente egyszer cserélek olajat, és ilyenkor 2x öblítem az új olaj betöltése előtt. Az olajat a forró gépből eresztem le, viszont a benzinnel csak akkor mosom ki amikor már langyos, addig kell öblíteni amíg tiszta benzin nem jön.

 

Lehet mosóolajat is venni, de fölösleges a sima benzin tökéletes erre a célra, csak nem szabad a forró motorba önteni. nagyjából 2x 2,5 decivel jó alaposan megrázva a motort pár percre állni hagyni. Én a biztonság kedvéért soha nem használom a gyári aljleeresztő csavart. Leeresztem a benzint a karbit szárazra járatom így bátran oldalra döntve kiöntöm az olajat a betöltőnyíláson, majd amikor lehűl a motor ugyan így járok el a benzinnel.

Előzmény: elwoodi (21088)
hambi85 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21089

Üdv .

Jikov motor van rajta, mint a mai terrákon.

Ezzel a motorral váltották ki a KGM (Kismotor és gépgyár) által gyártott

Robi 151-et. Az egyik fórum társunk üzemeltet egy gépkönyv letöltö

oldalt.

Ott fent van a Robi Rekord 155T gépkönyve, igaz az váltós de a motor ugyanaz.

Ha a hajtóműről kell leírás, azt meg ha golyós csapágyas a tengely kihajtásod

akkor a Robi 151-es gépkönyv kell.

Ha meg tűgörgős akkor meg a Robi 50-es vagy Robi 52-es gépkönyv kell neked.

Mind a 3 fent van az oldalon.

Itt az oldal címe:

http://robikgepkonyv.atw.hu/

Előzmény: tibor 67 (21087)
elwoodi Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21088

Akkor jól láttam,hogy nincs,ez a benzines jó ötlet.Mennyire szokott "mocskos" lenni többször is kell öblíteni?

Előzmény: Csabronc (21085)
tibor 67 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21087

Jofi -milyen motor van a 155-ös Robin? Nekem az adattáblán már semmi nincs csak annyit látni rajta ,hogy Veszprémbe lett gyártva.

 

Előzmény: jofi1947 (20846)
tibor 67 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21086

Valaki nem-e tudna segíteni Robi 155 gépkönyvvel ? Kb 88-as a rota és kétütemű.

 

Csabronc Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21085

Én úgy tudom, hogy ezekben a motorokban nincsen. A többi négyütemű motorhoz képest is annyit tudok, hogy a hengerfalra csak egy henger spricceli fel az olajat az olajtálcából, emiatt nem "kering, áramlik" a teljes olajmennyiség (leül a retek a tálca aljára). Azt javasolta a szerelőm, hogy ha olaja cserélek, mindig mossam át a motort a friss olaj beöntése előtt benzinnel, hogy az olajtálca aljáról feloldjam és kimossam a sarat.

Előzmény: elwoodi (21084)
elwoodi Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21084

Üdv!

Valaki tudja,hogy a brigs 4,5 lóerős quantumba van valamilyen olajszűrő?ha igen hol található?

jofi1947 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21083

Érdekel valakit?

 

jofi1947 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 21082

Üdv. SL 283.

Champion J17LM

NGK B2LM

 

Ezek a gyujtó gyertyák jók a motorodhoz.

 

József.

Előzmény: SL 283 (21056)
istvanmarton1 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 21081

Elnézést, valamiért lemaradt a kép.

Előzmény: istvanmarton1 (21080)
istvanmarton1 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 21080

Én tegnap este raktam össze másodjára a sebváltót. Nálam is az volt a probléma, hogy az első összerakás után a 2-es sebesség zúgott, visított, pedig minden új volt benne.  Amikor szétszedtem, arra jöttem rá, hogy a csigatengelyen a sebváltó kerék lejjebb csúszott és az 1-es fogak rajta forognak az előtéttengely 2-es sebesség meghajtóján. Nem tudom miért, de a csigatengelyen lévő zégergyűrű lejjebb volt vagy 2mm-rel, mint kellett volna. vagy a sebváltó kapcsoló nem tartotta meg kellő szinten a fogaskereket. A szétszedéskor figyelmesen szemlélve látható volt a probléma. A zéger gyűrű fölé tettem egy távtartó gyűrűt, látszatra kézzel forgatva megszűnt a hiba. De az az igazság, hogy nem volt még időm a motorral kipróbálni. Mindenesetre magamnak mellékeltem egy emlékeztetőt, amit most csatoltam. Nem biztos, hogy ugyanaz a hiba, de egy lehetséges.

Előzmény: Gabesz8207 (21065)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!