Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

siz Creative Commons License 2002.06.13 0 0 393
Nekem most 9.6-ot mutat, fele Bp., másik fele meg M1-es, kb. 160-180 között, végig klímával. Meg persze olyan is van, hogy az ötödiket 180-nál kapcsolom. :)
Szintén 1.6 Sedan.
Előzmény: Csaba001 (383)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.13 0 0 392
Akkor kérdezz meg egy jó távoli, lehetőleg kelet Mo.-i kereskedőt, hogy biznisz 3999eFt-ért ez vagy sem. Egy telcsit megér, bár szkeptikus vagyok:(
Előzmény: Kuldonc (390)
SzaboZE Creative Commons License 2002.06.13 0 0 391
Egy légszűrő önmagában szerintem semmi érezhetőt nem dob. Egy kipuff rendszerrel együtt már igen. Nézz be valami tuning fórumra.

SzaboZE

Előzmény: Krolik (389)
Kuldonc Creative Commons License 2002.06.13 0 0 390
Futomuben van valami kulonbseg a nem Trend-ek kozott (Ambient, Comfort, Ghia)?

4298
- 270 klima
- 150 kombi kedvezmeny
+ 152 olallegzsak
+ 70 metalfeny
-----
4100

majdnem 200e-rel tobb, mint a Comfort, igy mar tul van pszichologia 4 millios hataron.

Előzmény: Törölt nick (385)
Krolik Creative Commons License 2002.06.13 0 0 389
Mindenkit üdvözlök ezen a fórumon.

Már olvastam itt a sportégszűrő teljesítményre kifejtett hatásásáról, de nem sokan szóltatok hozzá a témához, így nem is lettem tőle okosabb. Érdemes-e lecserélni a gyári papírt erre, vagy inkább a kipufogórendszert kellene kidobni? Van valakinek tapasztalata ebben a kérdésben?

Üdv:
Krolik

Krolik Creative Commons License 2002.06.13 0 0 388
Aewyn

A Corollára írtad: "nincs plüss üléshuzat (a plüss jóval kellemesebb, nem annyira csúszkálsz benne, nem annyira izzasztó, stb.)"
Utaztál már hosszú távot plüss ülésben? Abba aztán akkor is beleizzadsz, ha megy a légkondi. Nekem volt plüss üléses autóm és elmondhatom, hogy soha többet nem lesz. Télen talán kellemesebb beleülni, mert melegebb mint a "sima" szövet, de ennyi az összes előnye. Hátránya még, hogy nehezen lehet porszívózni. De ez az én személyes véleményem. Egyébként most már Focusom van és nem cserélném le semmi másra, esetleg egy Hummer H2-re:)

Krolik

Előzmény: Aewyn (370)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.13 0 0 387
Akcióba alatt? Az sem rossz:))

Viszont a végén én kaptam egy szép Fordos Mo. térképet, meg egy Fordos CD tartót..bibi:))

Előzmény: Csaba001 (386)
Csaba001 Creative Commons License 2002.06.13 0 0 386
én a metált alkudnám le, ált. működik, és az több, mint az üzembe helyezés
Előzmény: Törölt nick (385)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.13 0 0 385
Ezen a szinten gondolkodhatsz már egy ghián is...jobb, szebb anyagok vannak benne meg felni 15"-os kerekekkel, és a klima árát is vissza téritik hiszen ebben ez már alap.
3870eFt meg metál(72), meg oldalzsákok...
Én az üzembehelyezést is lealkudtam. Akcióban nem rossz:))
Előzmény: Kuldonc (384)
Kuldonc Creative Commons License 2002.06.13 0 0 384
Koszonom a valaszakat mindenkinek!

A 307-tol engem is a topikukban leirt elektromos hibak rettentenek el (reset, nem szol a duda, keson szol, visszaerkezeskor nyitva talalja a gazda a bezart autojat stb.), meg, ahogy gyozkodik egymast, hogy ez csak nehany auton jelentkezik.
1 ev mulva mar lehet, hogy jobb vetel lenne a 307-es, ha kijavitanak az osszes gyerekbetegseget, sikerulne megbizhatova tenni.

A 307-es Break araba belefer az oldallegzsak, ugyhogy csak +2 a 307-es javara.

Egyebkent a Focus, amit osszeallitottam magamnak:

1.6 Comfort Combi
+ABS
+oldallegzsak
+metalfeny
+kodfenyszoro
+(ajandek manualis klima)
3 911 000 Ft (talan automata klima??? + 100e, nem tudom megeri-e)

A 307 Break 3 950 000
+metalfeny
+kodfenyszoro

Nem tudja valaki mennyi ido alatt szallitjak a Focust, ha most megrendelem?

Előzmény: Aewyn (370)
Csaba001 Creative Commons License 2002.06.13 0 0 383
az kicsit sok...

1.6 sedan
város: 8-8,5;
országút: 7-10 között (sebességtől függően)
a 10 az 170+ autópályán

Előzmény: turbo2 (382)
turbo2 Creative Commons License 2002.06.13 0 0 382
Ford focus 1.6
75 ezer után átlagfogyi 8.9 lit 70 % város
Aewyn Creative Commons License 2002.06.13 0 0 381
Nem gondoltam volna, hogy a Ford gyárban már emberformájú robotokat is használnak :)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 380
Állítólag?


No csak nem a tied készül éppen?

Ha többet szeretnél tudni a gyárról:
http://www.saarlouis.de/Saarlouisheute/slsheute12.htm#Ford Werk

Csukott szemmel előre nyújtott karral brömmm-brömmmüzés még nincs??:))
Majd lesz!!:))
)Álmodni jó(

Előzmény: Aewyn (379)
Aewyn Creative Commons License 2002.06.12 0 0 379
Semmi extra.

1.6, kombi, Ghia
metálszürke (machinesilver)
riasztó (a kettős zár miatt)
fűthető szélvédő
3 év gari
mezei CD
manuálklíma (nem szeretem az automatát)
- KF (olyan anyagbeszerzős környék)

Állítólag a kombikat németországban rakják össze. Talán közelebb van, mint spanyolo, így hamarabb ideér :). Én karácsonyra várom, ezek után csak kellemesen csalódhatok :)

Legnagyobb bajom, hogy nincs kedvem kijárni Solymárra szervízbe, a Könyves AutoFort + itt van a szomszédban. De majd rábeszélem magam.

Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 378
Végső döntésed mi lett pontosan?
Oké kombi, meg ghia...további részletek?

:(
sad news
a tükröm összeakadt egy daewoo tükrével

:)
good news
a Daewoo fekete műanyagborítása puhábbnak bizonyult a fényezésemnél...kis rongy, meg vmi. alkoholos folyadék csak leszedi...

Előzmény: Aewyn (377)
Aewyn Creative Commons License 2002.06.12 0 0 377
A gari: megrendelhető később is, de most olcsóbb vagy 50 rugóval (kb).

Egy tesztautó volt, ötajtós, ambiente, 1.6-os.
Namármost lehet ugye, hogy a ghiának jobb a zajszigetelése. Hideg volt a motor, és nem egyenletes 50-nel, hanem gyorsítás, lassítás, stb. rövid tesztút. Másrészt talán már említettem, hogy hangosabb volt ugyan, de sokkal szebb hangja volt, mint az egyébként csendes megane-nak. (A motorral kapcsolatban ZetecR-nek volt itt egy dolgozata, gondolom a motor hangja szoros összefüggésben lehet a spec. felépítésével)

Zajügyben egyébként sem vagyok szőrözős, szóval nem ez a legfontosabb szempontok egyike. De azért örülök, hogy a kombi ghia csendes, talán már kész az acéllemez a vasércből a kocsimhoz :)

Előzmény: Törölt nick (374)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 376
Ja!!!!!!
Tegnap a Lágymányosi-hídon egy helyes PUG206-os (30-as barna:)) kedves tekintetét kaptam el. Mikor elhaladt mellettem rávillantottam, mire Ő vissza vészvillogozót. Higyétek el nem nekem szólt...ennyi önkritikám még van:)))
Nagyon jól esett a hiúságomnak...
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 375
Gari...
Az autó 11 hónapos koráig bármikor megköthető az extra garancia!!!
Előzmény: Csaba001 (373)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.12 0 0 374
Toyota, 307, Focus

Toyota....drága toy....
307 kontra Focus. Ahogy olvasom a Focus és a 307 rovat beírásait arra a következtetésre jutottam, hogy a 307 vásárlók kevésbé a racionalitás mindinkább az érzelmek oldaláról közelítik, vagy közelítették meg az autó vásárlást. Míg a Focus tulajok hosszú (vagy rövid) mérlegelés során kapták, vagy esetleg kapják meg az eredményt.

A Focusban sok a szubjektív elem az esztétikáját nézve. Erről nem is érdemes vitatkozni. Viszont az autó költségeit, és menettulajdonságait nézve nem sokan találtak benne még kivetnivalót kategórián belül. A műszerfalat különben érdemes éjszakai üzemben is megnézni (nekem Ghia). Digi klíma, Cd, komputer, csiri-birik zöld fényben narancs mutatók. Szebb mint nappal...

Aewyn!
Milyen motorral tapasztaltad a "hangos" motort? Nekem 1.6 van...engem jobban szokott zavarni a kabát pattent cirregése:))), mint a motor (60-70-el sima úton 5.-ben)...

Előzmény: Aewyn (370)
Csaba001 Creative Commons License 2002.06.12 0 0 373
Corolla beltérhez: letisztult vonalú műszerfal, de szerintem japánosan szürke, és a műanyag minősége is lehetne jobb.

Focus beltér:
Műszerfalat el lehet viselni, de tényleg ronda szerintem is.
Szerintem az anyaga a kategóriához képest jó.

Nagyon nagy Focus előny:
Nézz meg bármilyen koccanást a városban, ahol az egyik focus, a másik meg nem-focus.
Hihetetlen kemény autó!!
Az előző autóm törött néhányszor, mindig én voltam a legkevésbé sérült résztvevő.

Egyszer egy Alfa146 jött belém hátulról, neki eltűnt a fél orra, én meg elővettem egy rongyot, aztán letakarítottam a felkenődött piszkot... azt hiszem no comment.

Oldallégzsák a focusba is megrendelhető.
A gari meg lehet akár 4 éves is, és most azt hiszem az is akciós...

Előzmény: Aewyn (370)
zetecR Creative Commons License 2002.06.12 0 0 372
B+, ez alapján nem vennék 307-est. :-)
Előzmény: Aewyn (371)
Aewyn Creative Commons License 2002.06.12 0 0 371
lásd még, mintegy varázsütésre: 307-es topic, 307owner 2002-06-12 19:45:28 (2267)
Aewyn Creative Commons License 2002.06.12 0 0 370
Mivel magam is hasonló cipőben jártam, venném a bátorságot, hogy némi kapaszkodót nyújtsak.

Mindhárom autó nagyon jó, és másképp jó, ezért a döntés meglehetősen személyreszabott.

Corolla:
+ : igényes beltér, kis sebességnél csendes beltér, komfortos, de nem billegős futómű, igényes motor.

- : rövid az ülés ülőlapja (nekem kényelmetlen hosszútávon), nincs plüss üléshuzat (a plüss jóval kellemesebb, nem annyira csúszkálsz benne, nem annyira izzasztó, stb.), a klímát az itthoni szervízben gányolják bele, nincs CD hozzá (és nem is lehet utólag nem gyárit belerakni, mert ívelt a műszerfal), szervizktsg., török összeszerelés, igen drága, a kormány csak alibiből állítható

(ezek számomra szinte mind kizáró okok)

307:
+ : mint a corolla, 6 légzsák, az SW igen dögös

- : megbízhatóság (hiánya) (elképzelem, hogy két gyermek mellett, valahol a semmi határán elfüstöl vmi és füsttel borítja tele az utasteret -10 fokban...), ha a gari után elszáll a BSI (már a régebbi citromokban is szokta egy beázás vagy bikázás után) az 400 rugó, szép a fekete műszerfal, de én már láttam porosan :(, ember nem akadt a kereskedésekben, aki elárulta volna, hogy milyen felszereltséghez jár a plüss huzat,

A kereskedő a bemutató utáni hétfőn (!) azt mondta, hogy most azonnal meg kell rendelni, mert már alig van pár darab és a gyártás csak novemberre, mindezt olyan stílusban, mintha ő tenne szívességet, és örüljek neki, hogy egyáltalán szóbaáll velem. A BSI hibákról pedig nem hallott még. (Ez a centrálra és a gablinire egyaránt áll). A gabliniben a megbízhatóságot firtató kérdésemre a szerelő srác annyit mondott mosolyogva, "háááááát...", épp akkor javították egy null kilométeres SW futóművét.

(leginkább a BSI miatt kilőve)

focus:
+ : igen jó futómű, nincs BSI, nem annyira lopják, plüss hegyek, kényelmes az ülés, pici plusszért 3 éves gari, kedvező casco, talán megbízhatóbb (lagalábbis nincs 400 ezres BSI), olcsóbban javítható, fűthető szélvédő rendelhető, kettős központi zár

- : ronda és igénytelen anyagú műszerfal, csak 2 légzsák alapban, nem annyira csendes, 2004-ben itt az új focus, a használt ára szabadesésben.

Szóval nem feltétlenül a legjobb autó a focus, de most lehet választani :(

Kuldonc Creative Commons License 2002.06.12 0 0 369
Mondjuk a Focust is torokok gyartjak...

Torok vendegmunkasok.

Előzmény: Kuldonc (368)
Kuldonc Creative Commons License 2002.06.12 0 0 368
Corollabol nekem is a sedan lett volna az alternativa, csak, hogy azt Torokorszagban fogjak gyartani. Nem tudom mi lesz a legendas megbizhatosaggal. Illetve sejtem... A Focus ugye meg 1. lett a TUV felmeresen. (csak azt a VVT-i motort sajnalom)
Előzmény: Csaba001 (367)
Csaba001 Creative Commons License 2002.06.12 0 0 367
Egyszer véletlenül úgy hozta a sors, h. a focus sedannal az új corolla sedan mellett volt szerencsém parkolni.

na mondom, itt a nagy be nem teljesült álmom (a corolla) nézzük egymás mellett a 2 autót...

a be nem teljesült álom szertefoszlott...

a focus minden paraméterében kb 10%-kal nagyobb, + vhogy egy sokkal komolyabb autó benyomását keltette

ez az én szubjektív véleményem.

a peugeot-ot nem ismerem, még csak nem is próbáltam, viszont 2 haveromnak is van, igaz 206-osa, na azokat hetente(!) feltörik, most már meg sem csinálják a zárat, sőt az egyik kiírta: "Ne törd fel, az ajtó nyitva van!"

Ezek után a P. nálam nem volt komoly alternatíva.

Előzmény: Kuldonc (365)
Kuldonc Creative Commons License 2002.06.12 0 0 366
Illetve nem a topic felhozasa miatt...
Előzmény: Kuldonc (365)
Kuldonc Creative Commons License 2002.06.12 0 0 365
Csak, hogy felhozzam a topikot:

1.6-os Focus kombin torom a fejem. A konkurencia a 307 Break lenne, meg az uj Corolla, de az annyival dragabb (uj modellhez miert nem adnak nyaron ingyen klimat:?), hogy kiesett a jeloltek kozul.

Jobb valasztas a Focus?

Kosz

Előzmény: Törölt nick (364)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.10 0 0 364
Vettem 20 euro + postaköltségért egy gyári kormányoszlop rádiótávirányítót:-))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!