Köszönöm. Én is a c-max fele hajlok, de sajna nagyon nehezen lehet kifogni a mai piacon Mo.-it megkímélt, jó állapotút kevés kilométerrel úgy, hogy sajna én kicsit idősebbet kell, hogy nézzek.
Sziasztok! Valahogy a napi km számláló nullázásakor jött elő ez a menü, vagy 30-35 féle adattal. Egyet kettőt értettem belőle, de a többi mit jelent? Van erről valami elérhető magyarázat?
Igaz még csak 1000 km-t mentem vele, de valami szuper a gép! Az 1,6-os a legtakarékosabb (manuális váltóval). Én szerencsés helyzetben vagyok, mert leginkább az országúti fogyasztás jellemző a lakhelyemre. Átlagfogyasztásom most 4,8 liter! (És még csökken.)
Nagyon csendes! 116 lóerővel elég dinamikus is. Minden kényelmi extra benne van, ami kelhet. Bár ez felszereltségtől függ.
Este akár egy űrhajó! Minden világít benne, pláne ha a háttérfényt is bekapcsolom.
Sokáig Oktáviát nézegettem. Egyszer beleültem egy ilyen C max-ba. Azonnal éreztem , hogy az okti egy fapados f.s ehez képest. 2 hónapnyi keresgélés után találtam rá a megfelelőre. Lent leírtam a tapasztalataimat.
Szerintem nagyon eltalálta a Ford ezt a szériát. Most új ára közel 8 millió. 3 és fél évesen ezt megkaptam 3,2-ért!
Sziasztok. Tudnátok pár véleményt írni csak saját tapasztalatokból egy C-Max 1.6TDCI gépről?
Akár konkrét,akár általánost szívesen fogadok. Eladtam a Meriva A 1.7DT típusú gépemet és nem tudom mit érdemes venni. Segítsetek benne légyszíves. Köszönöm.
Szuper, gratula a kocsihoz. :) Majd egy képet küldj, ritka ez a szín. Sikerült akkor egy fiatal változatot is találnod, szuper. Melyik kereskedésbe sikerült aztán találnod fehérváron?
Eddig én csak itt a fórumban néztem utána a magyarításnak és wongkok topiktárs jelezte, hogy megoldható, és ő vállalni is tudja. Egyenlőre mi elvagyunk az angol nyelvűvel is. :)
Mi is imádjuk az autót, szépen mászik le a fogyasztás, mióta melegedik az idő, már hosszú távon, full terhelésnél 6,1-es fogyasztás lett (még mászik lefele), és tényleg jól meg volt pakolva az autó és dimbes-dombos, város-városon kívüli és vegyes szakaszok voltak. Nagyon jól teljesít, imádjuk. :)
Jelentem sikerült! 2 hete bevásároltunk Fehérváron egy 1,6 literes 116 lóerős, 2012 novemberi titánium Ford C Max, világosbarna színű autót.
Valami fantasztikus élmény vezetni.
Jelenleg76000 km-er van benne, amit kételkedve akartam elhinni, de az autószerelőnk átnézte és állítása szerint ebbe tényleg annyi van. Szerencsére időbe mentünk, mert aznap délután beérkezett egy másik "sötétkék" és az még azon a délután elkelt.
Szervízkönyves. Tényleg tuti!
Kérdésem: az angol menüt és GPS-t át lehet benne programoztatni?
2011 c-max titánium gazdája vagyok. Két napja a bal első ablakemelő hibásan működik. Tehát nem megy fel, illetve le végállásig, gondol egyet megáll, ha működtetem nem mindig reagál. Ugyanezt műveli az elektromos tükör. Távirányítóra sem mindig reagál. Tud valaki segíteni? Ötlet?
Üdv. Valaki tudna segíteni abban hogy a gyári Ford 6000 cd-n a pontos időt és a dátumot úgy betudjam állítani hogy ne nulláza le magát az autó beindításánál? Köszönöm.
Amíg nem ültem bele és nem láttam a saját szemeimmel addig én sem hittem el. Belül olyan mintha még nem ült volna benne senki, a kormány a pedálok mintha érintetlenek lennének, a motorterében minden vonalkódos matrica és cetli, cimke ami gyárilag rákerült mind elkoszolódás nélkül rajta van. Egy garázsban állt évekig.
Féktárcsák is mint az újak a felnik karcmentesek az összes lámpa karc.mentes. Szervíz könyve 28000 vezetve. Ha nem 32000 van benne akkor mindent kicseréltek benne illetve rajta :)
Ma az történt hogy megtaláltam és meg is vettem az autót amit szerettem volna. Egy 2006-os VCT 1.6-os C-Maxot 32000 !!! km-rel. Tegnap került ki a hirdetése és ma meg is vásároltam. Olyan az autó mintha teljesen új lenne csak 10 éves :) Remélem hogy nem lesz vele gondom egy ideig.
nekem 2005 os 1.6 vct m van, már vagy 5 éve, gázos. én rakattam bele 150 e km nél, most 400e km van benne. csak a gáz miatt volt vele bajom, de az is csak mostanában(hengerfej, injektor). nem egy versenyautó, de azért ballag rendesen, ha akarod. mivel sokat megyek, ezért gyorsan is, a fogyasztása ennek megfelelően városban 9-10l (szeged), kint országút 7-8. nekem csak az első ülések háttámlájára szerelt tálca zörgött, az kuka, mindkettő ( vagy felhajtva nem zörög). nem bántam meg, megint megvenném az autót.
A vct verzió a ford saját változó szelepvezérlésü motorja annyi a különbség a száz lovashoz képest hogy alacsony fordulaton nyomatékosabb és elvileg kevesebbet fogyaszt. A dízelek közül az 1.6 90lovas verzió a legjobb választás nincs benne részecske szürő és talán kettöstömegű sem de ez utóbbinak nem néztem utána. A diesel nálam sem játszik mert egy ilyen korú autóban már van kilométer jellemzöen a dizeleket magasabb futásra vásárolják a magyar gázolajnál sincs túl jó híre stb stb. Amit én még tanácsként kaptam figyelni kell a korrozios nyomokat föleg a német származásúaknál. De itt a fórumon a tulajdonosok többet tudnak segíteni. Ami biztos hogy nem lesz egyszerű ennyi pénzböl jó autót találnom de így az elején még bizakodó vagyok.
Köszönöm a segítséget. Akkor válasszam inkább az 1.6 VCT verziót? Dízel esetleges hibáktól tartok és kifizetni sem szeretnék egy komolyabb generált ha beüt a baj..
Én is hasonló cipöben járok nekem a szegedi "fordulat" ford alkatrész boltban azt tanácsolták csak az 1.6 vagy diesel (diesel 1.6 vagy2.0)motorral szabad megvenni. Az 1.6 benzines ford saját fejlesztés nagy darabszámban gyártott motor ( mindkét verziója) a nagyobb motorok nem. Azokba már van kettöstömegü is hiába benzines. Én 2005 évjáratú tudok megfizetni de egyenlöre nem találtam megfelelöt,vagyis olyan kereskedöt aki nem akar átvágni de kutatók tovább sok sikert neked is a vásárláshoz.
C-Max vásárlás előtt állok. Melyiket érdemesebb a benzinesek közül választani: 1.6 VCT vagy 1.8 (2006-07-es évjáratok) Pozitívumok-negatívumok? Tényleg zörögnek belül? Előre is köszönöm!
Szerencsére nálam teljesen rendben vannak az illesztések is, ezt is tüzetesen átnéztük, illetve a szín is passzol mindenhol. Egy helyen volt a küszöb alatt egy karc, amit már az elején említett az eladó, szóval ebben is korrekt volt (azonnal nem is vettük észre, ő szólt)
Mi itt vettük az autót (csak egy fekete C-max van most náluk, amit azt mondtad nem akarsz):
Március 26. szombat. Ismét kinéztem egy autót. Az aktuális kereskedőnél volt az adott fajtából 3 darab (más más típus).Szintén leinformálható előélet és kilométer. Alvázszámukat pénteken elkérve és leinformálva, (bár már nem lepődtem meg) szintén nem tudtak mondani a gépekről semmit. Nepperünket ismét visszahívtam, hogy ugyan miért nem lehet leinformálni az autókat hamár a hirdetésüket így adták fel, de hosszas hebegés-habogás után bizonygatta, hogy szerinte valamit elhibáztam és talán nem minden szakszerviz látja az adatokat. -Na persze! Sejtettem, hogy csak ez lehet a gond!
Mivel az adott területen volt dolgom, gondoltam beugrok megnézni őket.
Megérkeztem az Észak Pesti Autópark kereskedőhöz és a festék rétegvastagság mérőmet az autómban felejtve, rögtön rárepültem a három C Maxra.
Pár perces nézelődés után, már nem is volt nagy szükségem a műszerre. A "sérülés mentes járművek" karosszériáján elképesztő illesztési hibákat láttam. Mindhárom lökhárítója lógott. A sárvédő ív és a lökhárító illesztése nyitott. Ugyanezen a ponton az illesztések kiáltak. A három közül az egyik narancsszínü volt. Ennek a hátsó lökhárítója csupán csak egy árnyalattal volt sötétebb az autó többi elemétől. Segítőkészségük egyenlő a nullával. Látták ,hogy ott forgolódok az autók körül, mégsem kérdezte volna meg egyik se, hogy segíthet-e. Pedig vagy jó 20 percig ott voltam. Csatoltam néhány képet, Ezeken jobban lehet látni az adott hibákat.
Én is 100-ezer körül gondoltam a vezérlés cserét.
A te autódon jók az illesztések?
Melyik kereskedőnél vetted?
Lehet, legközelebb elnézek Székesfehérvárra. Talán ott több sikerrel járok!
M is voltunk a nagy és nagynál és az akkor még meglévő régi kocsinkat ott akarták legrosszabb áron beszámítani, meg nem tetszett nekünk sem az autó, ami náluk volt, meg csomagtartó kárpit egy autóban sem volt valamiért.
Nekünk 100 körül állt meg a vezérlés csere, olajcsere, vízpumpa, feszítőgörgő, stb. Viszont nekünk baráti áron számolt a szerelő, szóval több lett volna az biztos, főleg hogy jó minőségű alkatrészeket épített be.
Láttál valami ígéreteset, amit meg akarsz nézni? Majd írd meg a tapasztalatodat.