Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16059

sok a 125 fok...nagyon sok....

Előzmény: Passat B7 (16051)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16058

nem teszi tönkre

Előzmény: László Tury (16044)
csabais Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16057
kareszka1984 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16056

Bocsi, 5os pinre

Előzmény: kareszka1984 (16055)
kareszka1984 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16055

Koszonom

Es ahogy nezem csak egy sima ki/be kapcsolo, ami testet ad a 2es pinre (?)

Előzmény: Passat B7 (16054)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16054

Teli fűt nyári csak szellőztet. 

Előzmény: kareszka1984 (16053)
kareszka1984 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16053

Teli/nyari kapcsolonak mi a szerepe/ertelme?

DrBrown Creative Commons License 2018.12.03 0 1 16052

Úgy néz ki az NTC hiba vége felé közeledek. Hármat próbáltam, egy 10kOhm-os érzékelő lett a nyerő. Ez: 

 

https://www.hestore.hu/prod_10032918.html

 

Ezt INPA-val többször teszteltem, négy-öt napja teljesen rendben működik a kályha, nem melegszik túl. Az alaplapot viszont hőmérővel közvetlen nem mértem, de a diag mérései valósnak tűnnek. 

Ez Thermo Top Z/C diesel kályha BMW 525D-ben. 

 

Fontos, hogy ezt csak tapasztalat miatt írtam le. Ha valaki ezt választaná, azt saját felelősségére tegye! Ez 127 forint és két nap alatt megjött. Az eBay-en ezt hozza: 

 

 https://www.ebay.com/itm/Thermo-Top-Z-C-NTC-Reparatur-Widerstand/223216214576?hash=item33f8b92230:g:1AQAAOSw2opbtIp7:rk:1:pf:0

 

Bocs az OFF-pért, beszélgessünk tovább a GSM-ről. Az nagyon nagyon érdekel! :) 

 

 

 

Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16051

Raszantam ma egy kis időt. Vcdsel. Megvan az output teszt. Érdekes módon a keringtetot 10 alkalomból ugyanazzal a módszerrel 1x sikerült a tesztnek elindítani.

 

Pedig a vcds azt irta mindig, hogy 100,6%. De elől semmi hang csak egyszer. Aztán le is tiltott. 

Atzan feloldottam és elinditottam. A helyzet az, hogy elindul a kályha, felfut 125-128 fokig, majd atteszi magát szünet állapotba, közben azt írja megy a keringeto. Viszont az autó hűtővíz köre nem melegszik és az utastér sem fúj meleget. :-( szerda reggel vw szakszerviz. 

Előzmény: gibbonpitti (16040)
DrBrown Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16050

Ez a GSM vevő engem is nagyon érdekelne. Ha összejön légyszi oszd meg a tapasztalatokat. :) 

Előzmény: László Tury (16044)
kareszka1984 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16049

Ezt neztem en is, hazai termek :)

Ha sikerul beuzemelni, szivesen fogadok egy velemenyt rola

Előzmény: László Tury (16048)
László Tury Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16048
Előzmény: kareszka1984 (16047)
kareszka1984 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16047

Szia

Egy linket mutatsz a gsm vezerlorol? Koszi :)

Előzmény: László Tury (16044)
409 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16046

 

 Igen, így van. Ezért írtam, -ha elektromos nyűgje van- .

Előzmény: gibbonpitti (16040)
409 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16045

".nagy különbség."

 

 Neked, meg nekem. A felhasználó számára tök mindegy.

Előzmény: gibbonpitti (16039)
László Tury Creative Commons License 2018.12.03 0 1 16044

Sziasztok!

Thermo Top E kalyhamat szeretném inditani gsm vezérelt relével ami 12v-ot kapcsol. A gsm vevőt forgalmazo figura szerint van digitalis es analog vezerlesu kalyha. Thermo Top E bol is van digitalis es analog? Vagy a pin1 re kapcsolt 12V-al indithato? 

A 1533as vezerlőóra analóg kimenetére csatlakoznék be a kapcsolt 12V al ez nem teheti tönkre az órát es a telestart modult?

Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16043

Ezt a vagcomba akartam küldeni! Hoppp

Előzmény: Passat B7 (16042)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16042

Sziasztok. 

 

Futok egy kört itt, mielőtt szakszervizbe elviszem az autót. Elképzelhető, hogy a gyári webasto állófűtésem keringető szivattyuja nem megy. Ezt szeretném vagcommal letesztelni, de nem tudom merre induljak, hol találom a funkciót. Ez egy 2014-és passat. Esetleg van ötlete valakinek, vagy tényleg csak a vw tudja megnézni? Köszönöm. 

Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16041

Mágnes szelep biztos van benne, mert a tipikus magsesszelep hangot hallani. A kezelési azt írja, először a belső radiátort fűti fel, utána elkezdi melegíteni a motort. akkor egy szakszerviz lesz a vége, ők biztos tudják h mit hol kell nézni, mert így látatlanban megértem, hogy nem tudod merre kellene keresni a teszt funkciót. Azért nagyon köszönöm a segítséget. 

Előzmény: 409 (16038)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16040

meg tud úgy dögleni a keringető h a kályha jónak látja,de a vizet nem forgatja.

 

 

Előzmény: 409 (16038)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.03 0 0 16039

de nem túlmelegedéssel hanem,mert azt hiszi h elérte a kívánt hőfokot...nagy különbség.

Előzmény: 409 (16037)
409 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16038

 

 Nem tudom, hogy ez konkrétan milyen autó, az, hogy B7 onmagában nem mond semmit.

Nem tudom, hogy van-e teszt a keringetőre, de, ha elektromos nyűgje van, akkor arra ír hibakódot.

 

Mint írtam, csak elmélkedem. Mindenesetre az ETKA szerint van ezek között olyan, amiben van mágnesszelep a motor vízkörének kizárására.

Előzmény: gibbonpitti (16036)
409 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16037

"az olyan hamar kioltja a lángot mikor elérte a 90 fokot h nemigen megy a víz a kazánban keringetés nélkül 115 fok főlé."

 

 Vagyis az történik amit írtam.  Nagyon hamar leáll.

Előzmény: gibbonpitti (16035)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16036

te ismered a vag comot én meg nem...mond el neki hogyan tud komponens tesztet csinálni a keringetőre nézvén....

Előzmény: 409 (16033)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16035

a webasto nem feltétlen...ez nem eber....abban venturi van és az olyan hamar kioltja a lángot mikor elérte a 90 fokot h nemigen megy a víz a kazánban keringetés nélkül 115 fok főlé....a biztonsági küszöb a venturiban 135 fok.

 

nem minden webastos vw álló működik úgy ahogy leírtad......az 5 kw-os venturival ezt nemigen tudod megtenni,mert kevés neki az a max 2 liter víz amit ott forgat....állandóan ki-be kapcsolgatna.

Előzmény: 409 (16033)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16034

a motor is melegszik, meg a beltér is. De csak 30-35-40 perc után. Azért gondolom kórosnak, mert mindenki 15-20 percekrol ír. 2015 passat 1.6cr. Nem hiszem, hogy olyan sok víz lenne benne. Vagcomban te otthon vagy, hogy tudom az allofutes keringtetojet letesztelni?

Előzmény: 409 (16033)
409 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16033

 

 Csak elmélkedek!

 

A VW állófűtései úgy szoktak működni, hogy állófűtés üzemben kizárja a motor vízkörét és csak a fűtőtestben /fűtőtestekben/ keringeti a "vizet". Ha most nálad a motor felmelegszik, de az utasteret nem fűti, akkor elképzelhető, hogy nem működik ez a funkció. (amennyiben van ebben az autóban ilyen funkció)

 

Nem működő keringetőpumpa esetén állófűtés üzemben nagyon hamar leállna túlmelegedés hibakóddal.

Előzmény: Passat B7 (16032)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16032

Igen!

Előzmény: 409 (16031)
409 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16031

 

 Ez gyári állófűtés?

Előzmény: Passat B7 (16030)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 16030

Vagcom hibakódot nem ir!

Előzmény: gibbonpitti (16028)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!