Ezt INPA-val többször teszteltem, négy-öt napja teljesen rendben működik a kályha, nem melegszik túl. Az alaplapot viszont hőmérővel közvetlen nem mértem, de a diag mérései valósnak tűnnek.
Ez Thermo Top Z/C diesel kályha BMW 525D-ben.
Fontos, hogy ezt csak tapasztalat miatt írtam le. Ha valaki ezt választaná, azt saját felelősségére tegye! Ez 127 forint és két nap alatt megjött. Az eBay-en ezt hozza:
Raszantam ma egy kis időt. Vcdsel. Megvan az output teszt. Érdekes módon a keringtetot 10 alkalomból ugyanazzal a módszerrel 1x sikerült a tesztnek elindítani.
Pedig a vcds azt irta mindig, hogy 100,6%. De elől semmi hang csak egyszer. Aztán le is tiltott.
Atzan feloldottam és elinditottam. A helyzet az, hogy elindul a kályha, felfut 125-128 fokig, majd atteszi magát szünet állapotba, közben azt írja megy a keringeto. Viszont az autó hűtővíz köre nem melegszik és az utastér sem fúj meleget. :-( szerda reggel vw szakszerviz.
Thermo Top E kalyhamat szeretném inditani gsm vezérelt relével ami 12v-ot kapcsol. A gsm vevőt forgalmazo figura szerint van digitalis es analog vezerlesu kalyha. Thermo Top E bol is van digitalis es analog? Vagy a pin1 re kapcsolt 12V-al indithato?
A 1533as vezerlőóra analóg kimenetére csatlakoznék be a kapcsolt 12V al ez nem teheti tönkre az órát es a telestart modult?
Futok egy kört itt, mielőtt szakszervizbe elviszem az autót. Elképzelhető, hogy a gyári webasto állófűtésem keringető szivattyuja nem megy. Ezt szeretném vagcommal letesztelni, de nem tudom merre induljak, hol találom a funkciót. Ez egy 2014-és passat. Esetleg van ötlete valakinek, vagy tényleg csak a vw tudja megnézni? Köszönöm.
Mágnes szelep biztos van benne, mert a tipikus magsesszelep hangot hallani. A kezelési azt írja, először a belső radiátort fűti fel, utána elkezdi melegíteni a motort. akkor egy szakszerviz lesz a vége, ők biztos tudják h mit hol kell nézni, mert így látatlanban megértem, hogy nem tudod merre kellene keresni a teszt funkciót. Azért nagyon köszönöm a segítséget.
a webasto nem feltétlen...ez nem eber....abban venturi van és az olyan hamar kioltja a lángot mikor elérte a 90 fokot h nemigen megy a víz a kazánban keringetés nélkül 115 fok főlé....a biztonsági küszöb a venturiban 135 fok.
nem minden webastos vw álló működik úgy ahogy leírtad......az 5 kw-os venturival ezt nemigen tudod megtenni,mert kevés neki az a max 2 liter víz amit ott forgat....állandóan ki-be kapcsolgatna.
a motor is melegszik, meg a beltér is. De csak 30-35-40 perc után. Azért gondolom kórosnak, mert mindenki 15-20 percekrol ír. 2015 passat 1.6cr. Nem hiszem, hogy olyan sok víz lenne benne. Vagcomban te otthon vagy, hogy tudom az allofutes keringtetojet letesztelni?
A VW állófűtései úgy szoktak működni, hogy állófűtés üzemben kizárja a motor vízkörét és csak a fűtőtestben /fűtőtestekben/ keringeti a "vizet". Ha most nálad a motor felmelegszik, de az utasteret nem fűti, akkor elképzelhető, hogy nem működik ez a funkció. (amennyiben van ebben az autóban ilyen funkció)
Nem működő keringetőpumpa esetén állófűtés üzemben nagyon hamar leállna túlmelegedés hibakóddal.