Nem állítható, de pont azért cserélem le, hogy olyan legyen a gépen. Nem tudom mennyit ültet, de a hasmagasság ezzel a futóművel kb 9 cm. Ez még kellemesen használható hazai viszonyok között is. Ha érdekel, akkor majd csak meg tudunk beszélni valami helyszínt.
A futómű garnitúra használt, de jó állapotú és egyelőre még a kocsin van. Kb. 3 hét múlva lesz eladó. Ha érdekel és nem sürgős és meg tudunk beszélni egy talit nem túl messze Kaposvártól vagy Bp-től, akkor 50 ezerért a tied lehet. Azt nem tudom, hogy mennyi mm-t ültet, de a csatolt képen megnézheted, hogy milyen az autó ezzel a futóművel. Amúgy ez az én Tigrám:-)
17"-os felni rámegy a Tigrára, de szerintem nem érdemes vele próbálkozni, mert nem nagy élmény egyik nyomvályúból a másikba rángatni a kormányt. Meg a hazai utakon nagyon könnyen meg is sérülhet a drága felni. 15-16"-os felni is nagyon szépen mutat a Tigrán, én max. csak találkozókra raknám fel a 17"-est - már ha lenne...
Hát egy ilyen autóval nem igazán lehet feltűnés nélkül közlekedni, de hát mit tehet az ember... :-) A zenével kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet hozzáférni a hátsó hangszórókhoz, és a fejegységhez, mert nem szól a két hátsó, és meg szeretném nézni, hogy mi az oka. Egyébként a Blaupunkt ACR 3231-es magnó gyári lehet (95-ös a tigra), vagy már utólag tették bele?
Igazad lehet. Nagyon én sem akarom a külsejét cicomázni, amúgy is már alapból szép! :-) Idővel azért alufelnit szeretnék rá, meg valami jó kis zenecuccost bele. Max egy szolid spojler hátulra. Nekem elsősorban az számít, hogy jól menjen, és megbízható legyen.
Gumiügyben nem vagyok otthon. Majd ha talán én is ott tartok, akkor.. Nem rossz ez sem, nekem igazából a gyári állapotú autók tetszenek, motortuning nem baj, esetleg nagyon diszkrét optikai, de az azért égö, amikor plasztika-autót hagy ott egy átbuhert 3as golf nem?:D
Hát nehéz a te ízlésedet eltalálni...:-) Ez milyen, jobb egy fokkal? Várom az észrevételeket! :-) Egyébként mekkora a legnagyobb felni, amit a tigra elvisel (esetleg 17" ?), és milyen méretű gumi kell rá?
Nekem ez nem tetszik:) A lámpa-osztásokat ki nem állhatom. A szárnyak szerintem nem néznek jól ki a tigrán, kivéve az alap-szolid-szárnyat( nem alap,de sokra tették rá), a felnik jók. Spoiler-szoknya, küszöb und so weiter tetszetös, de ne nagyon járkálj tálen az autóval...:)
Úgy látom, te otthon vagy ezekben a dolgokban! Egy olyan lemezt nekem sem ártana mielőbb beszerezni. Beszéltem a tulajjal, azt mondta egy éve lopták le kb., úgyhogy muszáj lesz vennem egyet. Már érdeklődtem, 4500-ért találtam, 15% kedvezménnyel annyi.:-) Egyelőre ennél komolyabb terveket nem szövögetek...:-)
Nehogy elvidd az Opel- szervízbe!!! Inkább keress egy profi szerelöt, akivel esetleg még jóban is vagy:) Hihetetlen miket húznak le szakszervízben az emberröl a semmiért. Mondjuk nekem szerencsém van, mert Györ legjobb szerelöje a barátom:)
A törést könnyü megállapítani, mert olyan a kaszni, hogy rávezeti a szemed a hibára:D De van, amit profi módon csináltak meg, csak épp hülyék voltak. Pl: néztem egy tigrát, aminek rendben volt a hátulja, mégis a csomagtartót( vagyis amikor az egész seggét kinyitod:)) és hátrafelé bebújsz az üveg alá, felrozsdásodást lehetett látni( kinek jut eszébe odabújni), ami ha megindul, aztala viszta festék, nameg például 4 csavarpárból 2 volt gyári, amit nem bizti hogy mindenki észrevesz:D
Ha magánszemélytöl vetted az pozitív, neppertöl jó kocsit venni, az nagyon nagy szerencse. Én sosem dobnám oda az autóm eladás végett...
Az enyém: türkizkék, 97/11 havi, 1/4-es. Most centíroztattam a gumikat, meg cseréltettem termoszt (az optimális 92fok eléréséhez:)))elötte kb 80-on ment. Az elözö tulaj lecserélte rajta a két elsö tárcsaféket( 60-ban volt neki), meg v.szíj+ feszítögörgök. Most arra a hátsó, nem éppen apró lemezdarabra gyúrok, már megvan, de még nincs lefújva. Kis meló sokkal késöbb készül el, mintha a komplett kocsit adnám be:) Vicces. Valószínüleg belenyomok a közeljövöben egy sportbetétet, mivel teljes direktszürö gondolata nem tetszik, because el kéne távolítani a gyári tokot, én meg a gyári dolgokhoz ragaszkodom:D
Ezek szerint szinte egyszerre vettük! Pénteken volt 2 hete, hogy elhoztam. 95-ös, 1.4-es, semmi extra. De a kispolszki után azért nagy váltás...:-) Női tulajtól vettem, azt mondta, nem karambolozott vele, és én sem láttam a kocsin semmiféle deformálódást. Azt olvastam, hogy az ilyesmi azért meglátszik. Most cseréltem benne olajat,és olajszűrőt, de az olajteknő tömítésnél szivárog (1-2 csepp naponta), úgyhogy szerintem megnézetem egy szerelővel. Már megvettem a tömítést úgyhogy csak a munkadíj lesz. Az opel szervízben 8000 lenne a munkadíj, úgyhogy inkább maszek szerelőhöz fogom vinni. Gondolom azért nem olyan nagy szám kicserélni azt a tömítést. Egyébként nagyon meg vagyok vele elégedve, jól megy. Na és megbámulják az utcán...:-) A színe egyébként kék( pontosabban kékesibolya), de gondolom erre már rájöttél. A tieddel mi a helyzet?
Másfél hete. Sérülésmentesen vetted? Dísztárcsa? Nem vészes az ára. Ajánlom, hogy gyárit vegyél. És valamelyik új opel dísztárcsából, azok már egész designosak:)
Hát ami azt illeti a közeljövőben nem tervezek sérülést a kocsin, sőt később sem. :-)) Azt hiszem, megkérdezem az előző tulajt, hátha tud segíteni ezügyben...ha nem, akkor még legalább egy hónapig így marad, mert eléggé megviselte a pénztárcámat a kocsi megvétele. :-( Nem ártana új dísztárcsa is rá, mert a jobb oldalon is baloldaliak vannak, és ez elég ciki. Ezt igazából nem teljesen értem miért van így...na, mindegy. Egyébként neked mióta van meg a tigrád?
Passz, szerintem egy-két ezerért megcsinálják+ a doboz festék, szóval szerintem egy tizesben bennelesz cakk und pack, nem érdemes ekkora részt külön lefujatni, de én is megcsináltatom, mert feketén rohadt ronda lenne nekem, mert kék a kocsim. Neked viszont lehet, hogy érdemes bevárni valami más sérülést, és azzal együtt csináltatni, mert akkor elhasználnák a festéket és nem kellene állnia..ami állítólag nem jó neki.