Szerettem volna képet feltölteni de nem sikerült. Azt írja, hogy töltsem fel az indafotóra de oda sem sikerült.
Na mindegy megpróbálom elmondani. Fiat ulysse 2.0 benzines szívó részén van egy fekete doboz, amiben a pillangó szelep is van. Szemből állva a jobb részén megy bele egy szövettel bevont cső. Az mi lenne, mert nagyon meg van keményedve.
Az adagolóm (elektronikus) ahol a két része össze van csavarozva elkezdett könnyezni. Szereztem rá egy ugyan olyat beraktuk, minden klafa > de ez is ugyanott elkezdett könnyezni. Emiatt gyakran lemállik róla a hosszbordás szíj. Tapasztalt és/vagy tömített már valaki valamilyen módon ilyet?
Tulajdonosa vagyok egy Fiat Ulysse 1.9 TD EL autónak.
Az a problémám (többek között :) ), hogy az össz km számlálóm eltűnt. Mindent próbáltam már, ahogyan a könyvében is írva vagyon, de semmi. Viszont, ha háromnál többször nyomom meg a gombot vagy hosszan, akkor felvillan a STOP lámpa.
2,1-es td hengerfejet keresek. Az enyém sajnos megadta magát, az egyik szívószelep hidrotőkéjének a "furatából" kitört egy szép darab.. Hozzáértők szerint ha vissza is heggesztik, nem lesz tartós.. Ebben nem tudok állást foglalni,nyilván feleslegesen felújítani sem szeretnék, ezért gondoltam,h nézek egy másik hengerfejet, ami úgy tűnik nem igazán gyakori darab sajna.. De ha valaki vágja ezt a témát, nagyon szívesen fogadok bármilyen tanácsot.
96-os évjáratú Evasionról maradt meg egy komplett téli garnitúra, AEZ alufelnivel. Centírozva, normál állapotban. 2014-es alig használt Pirelli gumikkal. A felnik nem ráznak, nem ütnek, viszont nem a legszebbek.
Még egy olyan kérdésem is lenne, hogy a lengéscsillapító porvédőgumi cserénél meg kell bontani a gömbcsuklónál és ki kell-e szedni a rugót is, vagy cserélhető valahogy anélkül is?