Keresés

Részletes keresés

osani Creative Commons License 2006.08.08 0 0 13
"Főleg a másfeles ülést, egyszerűen nem tudtam rájönni az miért jó."

Vannak méretes emberkék is :o)
Előzmény: Addamsx (7)
osani Creative Commons License 2006.08.08 0 0 12
"troliváltozat a 417-esből"

De állat is lenne (lett volna)!
Előzmény: Feri BPO-576 (10)
Csoki bácsi Creative Commons License 2006.08.08 0 0 11
Ezek jó ötletek.
Előzmény: Feri BPO-576 (10)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 10
Ötletek, melyek igazán versenyképessé tehették volna e csodás járműveket:
- rozsdamentes acélból készült kasztni,
- heavy-duty váz (ahogy a Solaris Urbinonak),
- 2,55 m szélesség,
- rövidebb tengelytáv, annak érdekében, hogy hátul elférjen egy normál méretű ajtó,
- a 412-esnél a középső ajtó eltolása a B-tengely felé,
- a 417-esnél a 3. ajtó eltolása a C-tengely felé,
- a 2. (ill. 417-esnél a 2. és a 3.) ajtóval szembeni állórész megnövelése,
- a kerékdobok felpúpozása,
- 1/2-ed arányban nyitható ablakok,
- légkondi,
- a motor elhelyezése a Volvokhoz vagy a miskolci Neoplanokhoz hasonlóan.
- a troliváltozatba önjáró üzem beépítése,
- troliváltozat a 417-esből.

Egyelőre ennyi jutott eszembe.
Vélemény, kiegészítés, módosítás?
Feri BPO-576 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 9
A szerencsétlen elrendezés szerintem egy kiindulópont akart lenni; de fejlesztés hiányában úgy is maradt.
A buszoknak érdekessége, hogy a padlóváz a tetőben (!) van elhelyezve.
Erről részletesebb info a busz.srv.hu oldalon.
Előzmény: Addamsx (7)
Addamsx Creative Commons License 2006.08.06 0 0 8
Szerintem is.
Előzmény: Dozsag (4)
Addamsx Creative Commons License 2006.08.06 0 0 7
Nekem inkább a 412-eseik jönnek be.

Az üléselrendezés nagyon hülyén van hátul megcsinálva úgy mint a gázos citaro-kban.

Ki nem állhatom. Főleg a másfeles ülést, egyszerűen nem tudtam rájönni az miért jó. Bár az a 412-esben is van.

Ott csak az gáz picit, hogy nem motortornyot csináltak, hanem a hátulja kicsit szűkre sikeredett.


Az alacsonypadlós ik-k nekem nagyon bejöttek.
Előzmény: osani (3)
Irispepe Creative Commons License 2006.08.06 0 0 6
Ez mind igaz, az alvázproblémákat illetően tessék megnézni a BKV Ik 412-eseit. Rozsdafoltok végig az ablak alatt....
Csoki bácsi Creative Commons License 2006.08.06 0 0 5
Mondjuk a "drezdai" homlokfal(TV-417) és valami Euro IV-es moci és lenne rá vevő.
Előzmény: Dozsag (4)
Dozsag Creative Commons License 2006.08.06 0 0 4
11 év után sincsenek váz problémák és aránylag egyszerűen rendbe lehetett rakni őket. Szerintem ez a busz, egy ki ránc-felvarrással ma is életképes lenne.
DG
Előzmény: Addamsx (2)
osani Creative Commons License 2006.08.06 0 0 3
A TV 417-esei sem rosszak!
Előzmény: Addamsx (2)
Addamsx Creative Commons License 2006.08.06 0 0 2
A wuppertali IK417-es buszok szegeden nagyon frankók.

Nagyon tecc...
Addamsx Creative Commons License 2006.08.06 0 0 1
A francba lecsúsztam a 0-ról...
PRÓBAJÁRAT Creative Commons License 2006.08.06 0 0 0

pestre jön 417??

 tervezték hogy jön?

Feri BPO-576 Creative Commons License 2006.08.06 0 0 topiknyitó
Két kedvenc busztípusomról szól e topic (a 415/435-ös is a kedvencem, de róluk már van topic).
Sokan nem csípik őket, főleg a szűkös és rossz szellőzésű utastér miatt, de a buszok
nem tehetnek róla, hogy így sikerültek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!