Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14280

Én abban sem vagyok biztos, hogy ezekben volt személyzet. A rajzos képen az utolsó mondat: "Modifications included...removal of courier facilities from some cars."

Előzmény: manhattani (14272)
RhB Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14279

Ha jól sejtem a vége felé már csak ezek az 1100/1200/1800-asok maradtak, nem volt szükség olyan sok poggyászkocsira.

 

A gőzfűtés csak HEH. :DDD Head end heating. :-) A villanyt nem a mozdonyból kapta. :-)

Előzmény: manhattani (14273)
RhB Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14278

Ez más típus, a túlsó végén kétszárnyas az ajtó. Ilyenből is volt egy jó pár, sima és bordás oldalú is. :D

Előzmény: róbertke (14274)
manhattani Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14277

St. Albans, bocs.

Előzmény: manhattani (14276)
manhattani Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14276

Ő a No 1800, vagy az 1801 vagy '02,  a Washington - St. Alans között járó Vermonter expressz számára festették ki őket. 

Előzmény: róbertke (14274)
róbertke Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14275

Visszaböngésztem, a múlt héten itt találtam egy csomót: http://hebners.net/Amtrak/amtBAG1800.html 

Előzmény: manhattani (14273)
róbertke Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14274

Akkor ehhez mit szólnak az urak? 

Kettő fajta ajtaja van  - és festett 😎😎

Előzmény: manhattani (14271)
manhattani Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14273

Majd jött az új ajtó:

 

A HEP-esre alakítottak között is van mindenféle ajtós, azt, ahol lehetett, az átalakításban úgy hagyták.

(A gőzfűtés is HEP, csak azt nem úgy hívják :-) )

Előzmény: RhB (14269)
manhattani Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14272

Ezek tudtommal mind tolóajtók.

Az ablak szerintem inkább kinézésre szolgált, hogy merre járnak. Négy ilyen kis ablak nem sok fényt engedett be a vagon belsejébe.

Előzmény: paca664 (14270)
manhattani Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14271

Igen, az a vonal árnyék lesz, csak jól hangzott volna, hogy biztonsági okból páncélozták a Mail compartmentet, az ablakot meg keskenyebbre cserélték :-)

 

A Nagy Amtrak Könyvben egyetlen kocsi képét találtam, aminek mindkét ajtaján egyetlen, a vörös sáv alá nyúló ablaka van, a No 1852-t és az '54, a festménnyel díszített Heritage Baggage Car-t.

 

 

Don Jilson felvétele.

 

A többi, kb. 40 között is lehet ilyen ablakos, csak festmény nélkül. Az én fényképemen meg tán a nézeti torzulás miatt látszanak keskenyebbnek az ablakok.

Előzmény: RhB (14269)
paca664 Creative Commons License 2021.06.14 0 0 14270

Eredetileg milyen módon nyílt ill. reteszelődött ez az ajtó? Ezzel lehet összefüggésben talán.

A beltérben pedig bizonyára sosem a természetes fény adta a megvilágítást, így az ablakok kicsinyítése nem oszt, nem szoroz vélhetően.

Előzmény: manhattani (14266)
RhB Creative Commons License 2021.06.13 0 0 14269

Jól mondod, átalakítás. HEP-esített ex-Santa Fe kocsik, az ajtót számomra is ismeretlen okból cserélték le ilyen ablakúra.

 

 

 

Eredetileg ilyen ajtóval volt:

 

 

Majd jött az új ajtó:

 

 

 

 

Pár link:

 

http://www.trainweb.org/amtrakpix/locoshots/baggage/1231A.html

 

http://www.trainweb.org/amtrakpix/locoshots/baggage/1257A.html

 

http://www.trainweb.org/amtrakpix/locoshots/baggage/1857A.html

 

http://users.sisna.com/jimbobnay/AMTK-Aux.htm

 

 

H0-ban a KATO csinálja, de istennek sem akarja Phase III-ban kihozni:

 

https://www.katousa.com/onlineshop/index.php?main_page=product_info&cPath=71_75_88&products_id=2096

 

 

Régen csinálta a Walthers is, de ez még az eredeti szoknyás, valószínűleg nem HEP:

 

https://www.banditsmodeltrains.com/store/p1648/WALTHERS_920-13049%3A_Proto_HO_Scale_73%27_Budd_Baggage_Car%2C_RTR_-_Amtrak_PH_I.html

 

 

Előzmény: manhattani (14266)
RhB Creative Commons License 2021.06.13 0 0 14268

Nincs ott semmi öv, optikai csalódás. :-) Van egy oszlop árnyéka, az zavarhat meg. :-)

Előzmény: manhattani (14267)
manhattani Creative Commons License 2021.06.12 -1 0 14267

Meg mi lehet az az öv féle a kocsi jobb végén? Plusz páncélzat az egykori Mail Compartmenthez?

Előzmény: manhattani (14266)
manhattani Creative Commons License 2021.06.12 -1 0 14266

Azzal van a gond. Heritage baggage, nyilván HEP (tehát nem gőzfűtésű)

Viszont ilyen ablakú baggage még a minden Amtrak járművet tartalmazó könyvben sincs... Tán átalakítás. De hogy miért épp az ajtókon lévő világítást KISEBBÍTENÉK?

 

Előzmény: RhB (14265)
RhB Creative Commons License 2021.06.12 0 0 14265

A Superlinerek felismerhetőek messziről is (ha a lényeg még kivehető), a Hi-Level-nél nincs sok variáció, az egyszintes heritage az a zűrös. :-)

Előzmény: manhattani (14264)
manhattani Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 14264

Messziről rosszul látszik. Megnéztem azokat a képeket, és írom az Illinois Central chicagói fővonaláról a cikket, benne lesznek a képek az Amtrak vonatokról. a Heritage Fleet Hi-levelek előtt van egy egyszintes, talán baggage.

Előzmény: RhB (14263)
RhB Creative Commons License 2021.06.11 0 0 14263

Talán ki lehet bogarászni.

 

@róbertke: köszi!

Előzmény: manhattani (14262)
manhattani Creative Commons License 2021.06.10 -1 0 14262

Mert távolról nagyon rosszul lát...szik.

Előzmény: RhB (14259)
róbertke Creative Commons License 2021.06.10 0 0 14261

Amrak = Amtrak

Előzmény: róbertke (14260)
róbertke Creative Commons License 2021.06.10 0 0 14260

RhB találtam neked egy nyitott ajtós Amrak Baggage képet ..... 😎 

Előzmény: RhB (14259)
RhB Creative Commons License 2021.06.10 0 0 14259

Háddemé'? :D Írtad, hogy távoli, de talán a vonatösszeállítás kivehető rajta. :-)

Előzmény: manhattani (14258)
manhattani Creative Commons License 2021.06.10 0 0 14258

Majd rájössz, hogy oktalan a nagy lelkesedésed :-)

Előzmény: RhB (14256)
LipiBubo Creative Commons License 2021.06.09 0 0 14257
RhB Creative Commons License 2021.06.09 0 0 14256

Amtrak jöhet! :-)

Előzmény: manhattani (14254)
manhattani Creative Commons License 2021.06.08 0 0 14255

Ez akkor lehetett, amikor a T34-es hátulról megkínálta az ágyujával a szekeret :-)

Előzmény: róbertke (14252)
manhattani Creative Commons License 2021.06.08 0 0 14254

T1-es vonat sosem futott úgy, hogy oda és néhány órán belül vissza is nagy sebességgel.

 

Van Amtrakos vonat képem 1999-ből, de nem nagyon közeli. A Chicago-St. Louis limited, meg Kaliforniában. Ilyen kell? Vegyem elő őket?

Előzmény: LipiBubo (14251)
LipiBubo Creative Commons License 2021.06.08 0 0 14253

Tudom! -) Ha-ha!!

 

Ha minden igaz, es az adomanyok mennek szepen, epitenek egy replika T1-est ami az evtized vegere kesz lesz (ez megint ugy hangzik amikor Kennedy elnok bejelentette a holdutazast). Akkor meglatjuk majd.

 

Ellenben nem hiszem Jozsi bacsi szekeret fog epiteni!:-)

Előzmény: róbertke (14252)
róbertke Creative Commons License 2021.06.08 0 0 14252

Józsi bácsi meg 1944-ben úgy látta, hogy az ő szekere gyorsabban ment mint a T34-es.

Csak hát arra sincs hiteles rekord mérve. :-)) 

 

Előzmény: LipiBubo (14251)
LipiBubo Creative Commons License 2021.06.08 0 0 14251

Pennsylvania RR-rajongok/szemtanuk ugy hiszik hogy a T1 gyorsabban ment mint a Mallard. Csak nincs hiteles rekord errol.

Előzmény: manhattani (14247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!