Keresés

Részletes keresés

Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1882
ja értem. hát én hurcibáltam magamnál ilyen cuccokat, de soha nem használtam egy esetet leszámítva, amikor valamelyik hick felmászott hozzám a fészer tetejére és barrynak már csak 6 AP-je volt, és nem tudott lőni az AK-jával. a két tokarevvel toltam fejbe az arcot, de nem pusztult meg tőle.
Előzmény: kerdojel (1881)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1881
Persze, csak a tárcsere AP + zaj.
Előzmény: Joranne_Sutt (1880)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1880
Hp lőszer van 5.56-os is.
Előzmény: kerdojel (1878)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1879
a weapon revisiont elolvastam, csakhogy sokat nem segít. :) az hogy melyik pontosan hogy hat nincs igazán leírva, csak a szkópok.
Előzmény: kerdojel (1878)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1878
Kiegek
lövés
"- The Sniper Scope has a high magnification (10x) and leads to more time needed to acquire a target, thus it adds a single AP to the cost of firing a gun. The ability to place a shot more carefully warrants a small bonus to damage."

SMG-t azért lehet jó tartani a nagy puska mellett, mert keveredhetsz váratlanul éjszakai harcba, amikor esetleg szimpatikusabb lehet csendben tevékenykedni, amellett pakolhatsz bele mondjuk HP lőszert, amivel páncélozatlan célpont ellen jobb sebzés/AP arányt érhetsz el.
Előzmény: Joranne_Sutt (1876)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1877
ja most látom, hogy az 5.56-osok közül a Valmet M82 is tápos mert 35-ös range-re csak 5 AP kell a célzáshoz.
ja ahogy nézem, a rugó+alu rúd már nem gyorsít csak a burst és auto shoton, a csőhosszabbítás viszont a fenti puskának elég jót tud tenni.
Előzmény: Joranne_Sutt (1876)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1876
lézeres irányzékból melyik a legjobb? a 4x-esnél nagyobb nagyítás miért baj?
Előzmény: _midnite (1874)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1875
ja megfigyeltem, hogy a jól célzott lövések általában nagyobbat is sebeznek, ez tényleg így van?
Előzmény: Joranne_Sutt (1873)
_midnite Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1874

gondolom az a scope ami rámegy (assault riflénél ez a 7 szeres ált.), meg valami lézeres irányzék? abből mi a legjobb? ezen kívül hangtompító, és bipod?

 

 

Én úgy szoktam, hogy

- 'kapaszkodó' (foregrip)

- lézeres irányzék (ami van, aszem a hatótáv változik)

- távcső v. reflex sight (én négyszeresnél nagyobbat nem rakok rá, mert akkor már oldalra nem látsz)

- hangtompító (ha rámegy)

 

amelyikre nem megy fel a hangtompító, arra lángrejtő (flash supressor)

Előzmény: Joranne_Sutt (1873)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1873
ja kiegészítőből mi a legjobb?

gondolom az a scope ami rámegy (assault riflénél ez a 7 szeres ált.), meg valami lézeres irányzék? abből mi a legjobb? ezen kívül hangtompító, és bipod?
Előzmény: Joranne_Sutt (1872)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1872
Két emberrel ki lehet irtani egy egész térképet úgy, hogy észre sem vesznek!

oké, én nem iron manon játszom, így is kellemesen keveset kell éjszaka visszatöltenem. de ha a csata nappal van, akkor nem érek vele semmit, mert ennél messzebbről meglátnak, és nem tudok vele messzire lőni.
egy jobb, és extrákkal felszerelt assault riflével egy kör alatt ki lehet embereket végezni (fejlövés, sok ellen egytől meghal, ha nem, akkor critical, nem zavar sok vizet, legalábbis eltaláni nem fog). két emberrel ez körönként kettő. sötétben meg nem látnak, csak a lövést hallják, tehát ész nélkül elindulnak feléd, te interruptot kapsz, és megölöd. ha több jön, az se feltétlenül lát meg, van hogy visszafordul. a hanghatás pont csalinak jó. persze nem árt menteni, mert nekem drassen és cambria után már előszeretettel hordanak gránátvetőket is. néha kicsit mozogni kell.

a lehető legjobb egyébként relatív fogalom, 5.56-os kaliberben egy rakás assault rifle megfelel, a range legyen 35 felett és az accuracy min. 5, de ilyen is sok van.

igazából én is azt használom amit találok, és a szerelők használható állapotba hozzák. csak mivel már van egy csomó vasrudam, lassan beépítek párat megfelelő puskákba. ja meg találtam módosított puskát is, azzal szarozni se kell. viszont bobby raytól tudok venni 100%-os puskát is, az még eccerűbb.

pisztolyból amúgy vagy olyat érdemes sztem, ami 4 AP alatt elsüthető : tokarev, vagy az a cseh pisztoly, esetleg a makarovok, de azoknak még rosszabb a hatótávjuk, vagy pedig olyan, aminek nem 0 az accuracyja. bár szerintem akkor inkább valami kisebb smg-t érdemes, azokat is lehet két kézzel tolni, és vannak pisztolynál sokkal jobbak.
Előzmény: _midnite (1871)
_midnite Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1871

a colt commando-t néztem én is, csak kicsi a távolság amire ellő.

De lehet rá hangtompítót rakni!

Két emberrel ki lehet irtani egy egész térképet úgy, hogy észre sem vesznek!

 

 

 

gondolom az evidens, hogy smg-t, pisztolyt lényegében nincs értelme használni.

 

 

Ha van a csapatban géppuskás vagy mesterlövész, akkor neki kell. Ha más nem, egy FiveseveN-t fel tudsz hajtani a játék során, az meg elég jó :)

 

Egyébként nálam smg és pisztoly ezt leszámítva nem nagyon van a játék közepe után. (mikor már mindenkinél gépkarabély van. Azért Mini-14 mellé nem árt pisztoly, ha épületekben kolbászolsz)

 

 

 

 

 

De őszintén szólva nem sok értelme van a lehető legjobbra menni, Abakan meg G11 nélkül is meg lehet oldani a játékot simán.

Előzmény: Joranne_Sutt (1869)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1870
persze a puskákat a lehető legtöbb kiegészítővel fel kell szerelni, leginkább scope-pal és lézerrel. ezekkel együtt viszont a körönként két lövés, lövésenként pedig közelebbre tuti találat elég valószínű. két jobb agilitys emberrel két halott / kör (ha szükséges) simán kivitelezhető. viszont ehhez az 5.56-os fegyverek nem annyira jók, mint a 7.62-esek.
Előzmény: Joranne_Sutt (1869)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1869
aha, szerintem mi más szempontok szerint játszunk.

sztem gyakorlatilag csak a rohamgéppuskáknak van értelmük, mert ezek viszonylag gyorsak, de ugyanakkor tudnak nagy távolságra is lőni. persze nem akármelyik. na meg pár egyéb tényező is behatárolja a dolgokat.

1) lőszer: 5.56, vagy 7.62 nato. más egyéb vagy túl gyenge (9x19-ből rengeteg van amúgy), vagy túl kevés van belőle és nem tuti h. hozzájutsz (a kala lőszerek tipikusan ilyenek).

2) öntöltő puska legyen, ne kelljen külön tölteni

3) két fős csapatokban mozgok, vagyis a szerepek megosztásának nálam nincs különösebb értelme

4) a hangtalanság annyira nem érdekel, nappal nem számít, éjszaka meg a rövid látástávolság miatt egyszerre annyian nem szaladnak rám, kivéve ha besétálok nagyon közéjük. (iron manen ennek van valszeg jelentősége, nekem annyira nincs).

5) a marksmanship plust is szoktam nézni

namost ami ideális, az egy range: min 40-60, AP 6-os fegyver, ha jól látom, neked mások a preferenciáid. persze vascsővel lehet range-t növelni. az igazán ütősek, amik elvisznek olyan 60-as távolságra, azok sajna 7 AP-t igényelnek (tipikusan a hk g3, és az eredetije a modelo C, vagy fn-fal)

a colt commando-t néztem én is, csak kicsi a távolság amire ellő.

namost a két kritérium egyszerre nem teljesül, úgy látom :/ (kivéve a G11, de annak is speckó lőszer kell)

5.56os kategóriában úgy látom a SIG SG550 (5.56mm) a legjobb, 38 a range.
7.62-es kategóriában meg nincs olyan ami 6 AP-t tud. ezen gondolom persze lehet változtatni rod+springgel, meg cső hosszabbítással. a kérdés az, hogy melyik verzió a jobb, a 7.62-es, vagy az 5.56-os hosszabb távon. én hajlok a 7.62-esre, mert ebből a jobbak nagy távolságra biztosabban találnak, tehát már-már sniper riflékként is használhatóak (egy két fős csapatban nappal). de ha a svájci rohampuskába berak az ember csőhosszabbítást, az is bőven negyven felett lőne.

gondolom az evidens, hogy smg-t, pisztolyt lényegében nincs értelme használni. régebben beraktam kettőt mindenkinek, hogy ha olyan helyzet van, akkor jobb az,de gyakorlatilag nincs ilyen helyzet. beraktam két tokarevet pl, mert az ugye 4 AP-t igényel csak, de ha közvetlenül előtted terem az ellen, akkor is érdemesebb egy auto shotot leadni, kevesebb AP. shotgun ugyanez a kategória, sniper rifle két fős csapatba felesleges, éjszaka dettó. 7.62-es jobb automata puskákkal együtt szintén.
Előzmény: _midnite (1864)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1868
igen, én ilyenkor lőszert tettem a puskába. :)
Előzmény: kerdojel (1867)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1867
Úgy értem, hogy ilyenkor nem tudsz lőni, Valami lóküttyöt jelez, meg 8 ap (fegyverfüggő) költséget. Akkor megnyomod a lövés gombot, erre jól hallhatóan felhúzza a fegyvert, és utána lőhetsz.
Előzmény: Joranne_Sutt (1865)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1866
ja listáért ezer köszönet
Előzmény: kerdojel (1863)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1865
ezt a töltényt teszel bele dolgot nem vágom :) ugyanis elvileg van benne töltény :) legalábbis ezt jelzi a gép.
Előzmény: kerdojel (1863)
_midnite Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1864

1.13-ban egyébként melyek a jó fegyverek? mit érdemes monnyuk pl. venni, ha bobby raynél minden van? fn fal carbine-t találtam már, ami gyors is és messzire is visz , találtam HKg3-at, ami messzire visz de nem túl gyors, de bobby ray kínálatában nem lehet látni az AP számot.

 

 

Ha az vesszük alapul, hogy már mindent meg tudok fizetni:

 

- szokott lenni egy golyószórós (általában RPK, de ez inkább megszokás)

- szokott lenni colt M4 commando (a legerősebb gépkarabély, _amire lehet szerelni hangompítót_! Assault rifle supressor) azoknál, akik elől mennek (stealth, night ops)

- azon kívül meg vegyesen, szeretem az Abakan-t és a HK G36-ot

- akinél nincs hangtompítós gépkarabély, az kap kést vagy hangtompítós pisztolyt (1.13ban megéri a pisztoly)

 

 

 

amúgy a legjobbak:

 

pisztoly: FiveseveN, de rendelni kell a lőszert, mert ritka, általában Glock17, vagy Varjag szokott lenni a zsoldosoknál

 

géppisztoly: csak a játék elején használom, de a Steyr AUG Para és az FN P90 egész jó a vége felé is, illetve van egy AKSU (vagy AKMSU?), ami az RPK lőszerét használja, így néha a golyószórós megkapja.

 

gépkarabély: szerintem az Abakan a legjobb, de jó még a HK G36, HK G11 (ez Mike-nál van)

 

puska: ha már tudok rendelni Bobby Ray-tól, nem használok puskát, de a VSS Vinotrez érdemel egy említést, mert mesterlövész fegyver, és teljesen halk (beépített hangtomplító + cold loaded lőszer)

Előzmény: Joranne_Sutt (1862)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1863
hát a leglogikusabb egyébként az lenne, hogy a scope-pal rendelkező fegyverekkel is lehetne ilyet csinálni. az szerintem hülyeség, hogy az orvlövész olyasmire lő, amit nem lát..

Éjszakai harcnál igenis odadurranthat, ahonnan hangot hallott, vagy a társa szólt, hogy szerinte van ott valaki. (lángrejtővel, persze, ha nem akarja, hogy vissza is lőjenek) A találati arány nem szokott jobb lenni, mint az életben lenne, szvsz.

az ellen orvlövészei miatt ez persze elég nyűgös időnként.

Éjszaka az ellen orvlövészei sem látnak messze:)

1.13-ban egyébként melyek a jó fegyverek? mit érdemes monnyuk pl. venni, ha bobby raynél minden van? fn fal carbine-t találtam már, ami gyors is és messzire is visz , találtam HKg3-at, ami messzire visz de nem túl gyors, de bobby ray kínálatában nem lehet látni az AP számot.

Én nem szoktam Bobbynál vásárolni, azt használom, ami van. Izgibb:)
Egyébként itt a lista.

ja, nem öntöltő fegyvereknél hogy lehet a fegyvert felhúzni? (pl. mosin nagant, vagy mesterlövészpuskák), cska úgy ha töltényt teszel bele?

Mintha lőnél még egyet vele. Gondolom, arra gondoltad, hogy töltényt teszel bele:)
Előzmény: Joranne_Sutt (1862)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1862
hát a leglogikusabb egyébként az lenne, hogy a scope-pal rendelkező fegyverekkel is lehetne ilyet csinálni. az szerintem hülyeség, hogy az orvlövész olyasmire lő, amit nem lát..

egyébként az orvlövész taktikát én sem alkalmazom, mert 2 fős csapatokban mozgok. nappal annyira én sem szeretek mozogni, de van mikor kell támadásokat megelőzendő (hogy a még képzés alatt levő zöld milíciát szétbassza az ellen pl.)
az ellen orvlövészei miatt ez persze elég nyűgös időnként.

1.13-ban egyébként melyek a jó fegyverek? mit érdemes monnyuk pl. venni, ha bobby raynél minden van? fn fal carbine-t találtam már, ami gyors is és messzire is visz , találtam HKg3-at, ami messzire visz de nem túl gyors, de bobby ray kínálatában nem lehet látni az AP számot.

ja, nem öntöltő fegyvereknél hogy lehet a fegyvert felhúzni? (pl. mosin nagant, vagy mesterlövészpuskák), cska úgy ha töltényt teszel bele?
Előzmény: _midnite (1860)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1861
cambriát megnézem.
Előzmény: kerdojel (1859)
_midnite Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1860


-1.13-ban mire jók a távcsövek (binocular - nem a puskára valók)

 

A kezedbe veszed, és úgy működik, mint egy távcsöves puska: egy szűk mezőben megnöveli a látótávolságot.

(így lehet azt csinálni, hogy egy fickó távcsövezik, mellette meg az orvlövész lő - olyan célra, amit tulajdonképp nem is lát, csak mellette a távcsöves)

 

 

Mivel nagyon ritkán kerülök nyílt terepen, nappal összetűzésbe, nem szoktam használni. (mint ahogy a mesterlövész puskákat sem)

Előzmény: Joranne_Sutt (1854)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1859
Fura, én úgy emlékszem, hogy találtam. Drassen repterén egyébként szvsz nem tuti, hogy találsz. Cambria a tuti, az egyik ház mellett, a szokásos kétajtós fekvő szekrény-szerűségben.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1858
1.13-asssal játszom megint, ott még drassenben sem találtam, a reptéren, pedig ott mindig van 1.
Előzmény: kerdojel (1857)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1857
Kis piros kannák vannak többfelé, konkrétan Cambriában eddig mindig találtam. (Nem 1.13-asban, azzal még nem jutottam odáig.)
Előzmény: Joranne_Sutt (1856)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1856
3. oké, de hol találok kannát? :)
Előzmény: kerdojel (1855)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1855
1. ezt passzolom, gondolom fel kell venni, és akkor megkapod a bónuszokat, mint a napszemcsi esetén.
2. igen, hazamegy magától.
3. odaviszed a kannát. Ezt több helyen találhatsz, és Estoniban vehetsz, ha jól emlékszem.
Előzmény: Joranne_Sutt (1854)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1854
kérdések:

-1.13-ban mire jók a távcsövek (binocular - nem a puskára valók)

- skyrider tkp hogy működik? eddig azt csináltam, hogy kijelöltem hova vigye a zembereket, majd kijelöltem a visszautat. viszont több helyen írják, hogy ez utóbbiért nem kell fizetni. ezexerint ne jelöljem ki a visszautat, és hazamegy magától egy idő után?

-benzint a kocsiba a benzinkútig honnan lehet szerezni?
Dohi Creative Commons License 2009.01.09 0 0 1853
Egy az egyben JA másolat

ez keszult eredetileg ja3d-nek, ami a ja3 linearisabb 'elojateka' lett volna, ha a mistland nem rugja ossze a port a strategy firsttel. a jatek maradt, ja nevek es hasonlok kipaterolva, nem megvaltoztatva. en meg nem neztem, de igazabol ha ugyanaz, mint a ja2, annyira rossz nem lehet (a screenshotok ellenere, amik azert nem tul biztatok).
Előzmény: eyeofodin85 (1852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!