Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

godfrey Creative Commons License 2004.11.01 0 0 14

Találtam egy cikekt C4ről... eszméletlen mit össze nem írnak róla....

 

"

ประสบการณ์สั่งสมจากการแข่งขันทัวร์นาเมนต์แรลลี่โลก ถูกพัฒนาขึ้นกลายเป็นซีตรอง C4 สองเวอร์ชันทั้งแบบซาลูน 4 ประตูและรุ่นคูเป้ 2 ประตู โดยรวมนวัตกรรมใหม่เข้าไว้ด้วยกัน เช่น ระบบแอโรไดนามิกส์ชั้นสูงและอุปกรณ์อำนวยความสะดวกมากมาย สำหรับรุ่น C4 คูเป้ มีการปรับปรุงดีไซน์เส้นคมดูปราดเปรียว ส่วนรุ่น C4 แฮตช์แบ็ก มีความโค้งมนมากกว่า โดยการออกแบบภายนอกเป็นไปตามหลักพลศาสตร์ และตัวเลขสัมประสิทธิ์แรงเสียดทานมีเพียง 0.28 ซึ่งช่วยประหยัดน้ำมันและลดมลพิษ "

 

Azért ez nem semmi :-)

 

Leadfoot Creative Commons License 2004.11.01 0 0 13

Hello!

 

Csak most hallottam Flacikától, hogy van külön C4 topic. Pedig már épp javasolni akartam a Xsara-topic lakóinak, hogy a forgalmazás megkezdésével neveztessük át Xsara I-II & C4 topicra :-)))

 

Oda is írtam, hogy én nem vagyok pesszimista az árakat illetően. Most nem másolgatom át a mindenféle ár-összehasonlításokat, mert nem mindig szokták szeretni az emberek az iylen száraz összevetéseket :-)) A lényeg, hogy a Megane egy kicsivel olcsóbb (100-150ezerrel talán), a 307-est most kezdik akciózni, hogy jön a C4 (ha jól emlékszem a Xsarát is akkor kezdték, mikor bejött a 307), viszont a németekkel és a japánokkal szemben még így is igen jelentős az árelőny. Hasonló motor és felszereltség mellett legalább 3-400ezer forint az előny mondjuk egy Golffal szemben.

 

Ha valaki tud méretadatokat, ne kíméljen lécci! :-)

godfrey Creative Commons License 2004.11.01 0 0 12
drága...:-(
Előzmény: Flacika (11)
Flacika Creative Commons License 2004.10.25 0 0 11

A belépő szint tényleg 3,46 millió, de ezért az X kivitelt kapod (1,4 16V 90 LE). Ebben nincsenek benne az alábbiak, amik az SX-ben 3,9 millióért már igen:

  • oldallégzsák függyönylégzsákkal (140e)
  • ködfényszórók (X-hez nem rendelhető)
  • manuális klíma (!) (260e)
  • belsőtér illatosító (?) (X-hez nem rendelhető)
  • CD-s rádió 6 hangszóróval (105e)

valamint más az üléshuzat és a dísztárcsa. Ráadásul a manuális klímához nem jár hővisszaverős szélvédő, ami a Xsaránál együtt volt 220e!

 

A fenti extrák ára összesen 505 ezer, tehát elvileg megérné az SX. A Xsaránál sajnos mindenesetre lényegesen drágább! Szomorú, hogy olyan extrák is nagyon drágák, amik a limitált Xsara szériákban benne van:

  • tolatóradar 80e (Xsara: 50e)
  • alufelni 140e (Xsara: 100e)
  • metál 90e (Xsara: 70e)

Szóval nagyon drágának találom, remélem, csak egyelőre. Az vigasztal, hogy annak idején a Xsara is viszonylag magas áron jött be, és aztán nem nagyon emelkedett az ára...

Előzmény: sznacsi (10)
sznacsi Creative Commons License 2004.10.25 0 0 10

Hja az télleg sok :(

Én olyan max. 3,5-re számítottam belépőszinten. Azért itt van 2 kép :)

 

 

 

 

Flacika Creative Commons License 2004.10.24 0 0 9
Kösz, bár az árak eléggé lelombozóak (1,4 16V SX: 3,9 milla...) :(((
Előzmény: AlarmPeti (8)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.24 0 0 8
Tájékoztató jellegű árlista már van a www.citroenpasztor.hu -n.
Előzmény: Flacika (7)
Flacika Creative Commons License 2004.10.24 0 0 7
Nem baj!
Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.23 0 0 6

nem tudom, mikor válnak publikussá az árak, erre rá kell kérdeznem, de abban a pillanatban, hogy mehet, kiteszem ide.

ha nem baj.

:)))

sznacsi Creative Commons License 2004.10.19 0 0 5

Mint (leendő) C4 fan már vártam, hogy végre kijöjjön valami bővebb infó, főleg, hogy a citroen.hu oldal nagyon gagyi. Nos, a német honlap alapján Németországban november 26-án kezdődik meg az értékesítés, Ausztriában pedig az induló ára 14.650 euro lesz, ami az ottani Peugeot 307-es 15.500-as indulóárához képest egész jó. 

 

Itt a C4 hivatalos oldala: http://www.c4.citroen.com

 

És benne van a C4-es a 2005-ös Év autója mezőny 7 döntőse között :)

 

 

 

 

AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.18 0 0 4
Köszönöm szépen!
Előzmény: fuge (3)
fuge Creative Commons License 2004.10.18 0 0 3
bekerult a pottyos e es a szepurl szebbe lett.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (0)
Flacika Creative Commons License 2004.10.16 0 0 2

Mint (egyelőre még) Xsara tulaj, örülök a topicnak (is). Bár még csak 2 éves múlt a járgányom, a C4 máris az egyik lehetséges jelölt az utódok között. Türelmetlenül várom a hozzá kapcsolódó nyílt napokat és tesztvezetést! Bár a Xsarát nagyon szeretem...

AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.16 0 0 1
Sajonos az az euml-ot simán beírta címnek, úgyhogy ideiglenesen így lett. Majd kisírok egy módosítást. Amúgy is az euml-os rossz verzió lefoglalta a szépurlt-is, azt is módosíttatom majd.
Előzmény: Mihaszna Zullott Naplopo (0)
Mihaszna Zullott Naplopo Creative Commons License 2004.10.16 0 0 0
Hat, azert j0bban nezne ki a topik-cim ë-vel :)
Előzmény: AlarmPeti (-)
AlarmPeti Creative Commons License 2004.10.16 0 0 topiknyitó

Kedves leendő C4 tulajok és fanatikusok!

 

Ezt a topikot azért hoztam létre, hogy a C4-gyel kapcsolatos örömünket-bánatunkat megoszthassuk egymással és a külvilággal.

 

Figyelem! Ez a C4 nem robban (legalábbis reméljük). A bombaszakértők rossz helyen járnak. :-)

 

Komolyra fordítva a szót: a Xsara megy, C4 jön. A rally verziót már korábban bemutatták Genfben. Cikk a C4 WRC-ről:

http://totalcar.hu/tsport/tsporthirek/?main:2004.09.14.&193682

 

C4 WRC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotó: totalcar

 

Az utcai C4 bemutatására szeptemberig kellett várni, (a hazai forgalmazás novemberben kezdődik).

C4 cikk: http://totalcar.hu/rhirek/?main:2004.07.15.&186094

 

Új a forma, szerintem (és több ismerősöm szerint is) szépre sikeredett. A kupé és az ötajtós merőben más kinézetű.

Egyedülálló újdonság, hogy a kormány közepe egyedül áll, csak a külseje "tekeredik". Az ülésbe épített "vibrátor" beremeg, a megfeleő oldalon, ha indexelés nélkül váltunk sávot. A középső LCD kijelző háttérfényét a (C8-éhoz hasonlóan) a természetes fény adja. Aki pedig hajlamos a véletlen száguldozásra, az bekapcsolhatja a sebességkorlátozót.

 

Idén párizsi bemutatót személyesen is megtekinthettem, felejthetetlen élmény volt. Íme két (nem túl profi) kép, amit ott készítettem.

 

Párizs 1

 

Párizs 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Peti

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!