Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.01.08 -2 0 59640

Aszód környékén a Weekendbus is dolgozott.

 

Mind menetrendszerinti helyközi járatokban, mind szerződéses járatokban.

 

 

Előzmény: Balázs1a (59638)
DUD-591 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 59639

A nagy hidegek miatt van most ott annyi busz, a JJR-ek után még nem vitték el a C56-osokat most? Az alap elrendezés Bernecebaráti 4, Vámosmikola 4, Márianosztra 1 és Kóspallag 1. Ezzel szembe Mikolára 6-ot is írtál.

Előzmény: Törölt nick (59633)
Balázs1a Creative Commons License 2017.01.08 0 1 59638

Elsősorban az Aszód környékén jártas kollégákat kérdezném, de igazából bárkit, akinek emléke van.

A '90-es évek végén, illetve a 2000-es évek elején a VT-Transman Kft. végzett több cégnek is dolgozószállítást, Aszód és Gödöllő térségében, többnyire Ikarus 211-es, 255-ös, 256-os és 266-os buszokkal (néhány rendszám, a kevésbé közismertek közül: AEU-315, AIL-111, AVE-634, CLH-063, 655, 657, 662, 892, stb.). A feljegyzések alapján telephelyet is üzemeltettek, ha minden igaz, Aszódon.

Van-e valakinek emléke erről az időszakról? Az ott dolgozó autók egy része "visszatért" Székesfehérvárra, és itt dolgozott tovább, de például a 266-osok (szinte?) kivétel nélkül selejtek lettek, és nem is tértek vissza.

Mi lett a telephely sorsa, egyáltalán hol volt fellelhető pontosan? A Szil-Szit számított az utódnak, vagy volt másik cég, amelyik kiszorította a VT-t? Az Aszód környéki buszok (ha emlékszik rájuk valaki) a fehér alapon zöld csíkos flottaszínt viselték, vagy nem is kaptak "egyenruhát"? Bármilyen emléket előre is nagyon köszönök, számomra a VT érdekeltségének ez a területe kevésbé ismert.

Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.08 0 0 59637

MMT-633 az egyik Credo a 800-ason, nem meglepő a szóló a vonalon az utóbbi egy hónapban. 

Előzmény: Dr.V.ker. (59636)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2017.01.08 0 0 59636

800-as DVV-494 és egy MMT is dolgozik, az egyik indulás minimum 15 percet késett, azt meg sem vártam, és volt egy csuklós is. Elég ad-hoc, gondolom a hideg miatt, de na. A 840-esen közben csak csuklósok, 830-ason GBG-569 a Credok mellett.

Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.08 -1 1 59635

Google a barátod... de, hogy ne keresgélj, Credo EC11, C56.

Előzmény: trizs77 (59634)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.08 -2 1 59634

Nagyon köszönöm.

 

A leírt rendszámok milyen típusú buszokat fednek le ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (59633)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.08 0 0 59633

Bernecebarátiba:HHR-654,HHR-656,JID-080,JID-082

Vámosmikola:JJR-844,JJR-848,JJR-849 HOG-513,FLR-568 hatósági után a JJR-847

Márianosztra FKE-880

Kóspallag:JJR-845

Előzmény: trizs77 (59632)
trizs77 Creative Commons License 2017.01.08 -1 0 59632

Szobtól északra kb. 6-8 kocsi szokott dolgozni.

Fénykorában a szobi kirendeltségnek 12 busza volt.

 

Valaki le tudja írni, hogy most milyen kocsik vannak oda (Szobtól északra) beosztva és melyik hol kintalvós ?

 

Előre is köszönöm.

 

 

Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.08 0 0 59631

Én nem ezt a kettő rendszámot hallottam de az ötlet nem rossz, hátha pár lelakott Rábát végre kidobnak, sokáig úgyse tarthatók már. 

Előzmény: vlacc (59630)
vlacc Creative Commons License 2017.01.07 0 1 59630

GXW-316, HHR-805 álmoskönyv szerint

Előzmény: vlacc (59628)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59629

Én 10-es útról tudok.

Előzmény: vlacc (59628)
vlacc Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59628

Kettő db C80-as fog elvándorolni a jelek szerint Érdről, tán Vácra.

 

KPK-299 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59627

Egyenlőre GSZ-350, de még valaminek lennie kell. Bő 5-6 évvel ezelőtt még ELK-728 járta a révpótlásokat. Pár évvel ezelőtt meg a nagy csapat ELK-737, GBS-394, GSZ-350. GBS lenne az igazi megint, örök Szentendrei szigetes kocsi (volt).

Előzmény: matteo14 (59626)
matteo14 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59626

Amikor Tahitifaluban voltam homokzsákot pakolni, akkor éppen egy E94 "pörgött".

- - -

Ha jók az értesüléseim, akkor ma a GSZ-350 a révpótló busz.

Előzmény: KPK-299 (59623)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59625

Köszi! Vmi kavar viszont volt, mert a 11:10-esen Volvo jött egyébként, azt még megvártam, a két egomi között mentem fel a 468-ért a kedvenc borosjenői fotóhelyemre. :) (míg a 470-et a kedvenc ürömi helyemen kaptam el)

Előzmény: 800-as busz (59624)
800-as busz Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59624

Nem, 10:40-kor az a borosjenői busz megy, ami 8:45-kor indul Budapestről Kesztölcre. 471 (amikor ide osztják) 11:10-kor indul vissza, majd 14:00-kor go Süttő. Miután visszaér Budapestre, 17:55-kor (legalábbis munkanapokon) megy egy Pilisborosjenőt. 

Előzmény: Dr.V.ker. (59611)
KPK-299 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59623

Pócsmegyer önkormányzat rövid közleménye erről: "Értesítjük Önöket, hogy az erőteljes jégzajlásra tekintettel az Önkormányzat megrendelte a Pócsmegyer-Leányfalu közötti kishajót helyettesítő Volán buszjáratot. Az első járat Szentendréről 15.45-kor indul"

 

Régen volt már ilyen, legutoljára az évszázad árvizénél, de akkor még ELK-737 nyomta a pótlást. :D

Előzmény: matteo14 (59620)
Irisbus Creative Commons License 2017.01.07 0 1 59622

,,de ugye csengetés for life, homie."

 

:D :D :D 

Előzmény: Törölt nick (59621)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.07 0 3 59621

OBJECTION!!!

Tegnap én Egerben végignyomtam egy napot, bár ha tudtam volna, hogy ilyen hideg lesz, nem biztos, hogy vállalkoztam volna. Meg is fáztam, de ugye csengetés for life, homie.

Előzmény: BPO-105 (59619)
matteo14 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59620

Hopp, egy révpótlás félóra múlvától

BPO-105 Creative Commons License 2017.01.07 0 2 59619

A hidegnek egyaránt van előnye és hátránya is.

Hátrány: megfagysz (ha nem is a hőmérséklet, de a szél miatt).

Előny: nem zaklatnak téged idióták sem magánszorgalomból, sem pedig általuk munkakörük részeként elképzelve.

Előzmény: Dr.V.ker. (59618)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59618

Most a 468-at is lőttem ott, viszont a 471 nem jött még vissza Egomból, most már nem érdekel, túl hideg van ehhez, nem mozdulok ki még egyszer. :D

Előzmény: BPO-105 (59615)
daveszka Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59617

Kíváncsi vagyok, hogy lesz meg így a T&J-nél a napi kiadás ebben az időben...

Előzmény: matteo14 (59600)
Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59616

Egyébként pont a négy Borosjenői Volvót hagyták békén, a két Jenői és kettő Pesti kezdőt. Nyilván megy a vasútról leszoktatás a csuklós kocsik hanyagolásával a 800-ason. Csak persze ahhoz első lépésként rendet kellene tenni a MÁV-nál vagy legalábbis azon a vonalon. 

Előzmény: BPO-105 (59615)
BPO-105 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59615

Tegnap meg a 471 érkezett onnan.

Előzmény: Dr.V.ker. (59611)
Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.07 0 1 59614

Majdnem másfél méteres farsöpréssel rendelkeznek ezek a három tengelyesek, az egyik probléma, hogy lebombáznak a végével valamit. Nem fordulnak tolatással, képes elfordulni de ha akár egyetlen kocsi is beparkol akkor onnan sehova nem megy a busz. Az FLK-237 vonalbejárós korszakban felmentek egészen Komáromig, végig a 11-esen. A Pilisborosjenői vonalon két kritikus pont lett megállapítva a Neoplannal, egy a Budakalászra vezető út után Üröm felé mikor teljesen át kell menni a szembe sávba illetve a fordulóba. A Kesztölcin meg értelemszerű mivel az éles visszafordulós kanyarnál a hatalmas szintkülönbséggel a három tengelyes még megemelve is felakadna. Nem véletlen emelgetik a csuklóst is ott fel és kanyarodnak ki lépésbe. 

 

Mellesleg ha már FLK, Vácon a telepen valószínűleg bevégezte sorsát, a Váci vonalbejárás elmaradt, Vác kettő KPK Volvóval gazdagodott idáig, három tengelyes nem valószínű, hogy kerül a Váci részlegbe. Az utolsó 8900-as még nincs kiosztva de vélhetően a Dunakanyarba kerül (NWX-473). 

Előzmény: Dr.V.ker. (59613)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59613

De tolatva fordul meg, vagy hogy? Mondjuk nem tudom, nem vezetek buszt, de ezen meglepődtem, a kesztölci tiltás viszont elég logikusnak tűnik.

Előzmény: Buszos világjáró (59612)
Buszos világjáró Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59612

Jelenlegi helyzetben nem megoldott az, hogy ha valami nem mehet valahova akkor ne is menjen. Hideg van, fagynak szét a Rábák, Classicok stb. 11-esen is az volt az első, hogy elküldték 890-esbe a 8500-ast, ahova nem mehet. 

Előzmény: Dr.V.ker. (59611)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2017.01.07 0 0 59611

Ma NWX-470-et fotóztam a 840-esen, szal valszeg nincsenek letiltva mégsem. Egyébként elképesztő, hogy ez mennyivel jobban néz ki, mint a 8700-asok.

 

NWX-471 pedig 800-as, 9:00-kor indult az Árpád hídtól kifelé. Ez indul vissza 10:40-kor Esztergomból, ugye?

Előzmény: Dr.V.ker. (59599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!