Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jeepy Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3076
vadi új Barkas benzines /sirokko/kályha eladó
még nem volt beindítva
ára:40 000,-
30/9914-256

webasto thermo top DW50 5Kw-os dízel állófűtés/nem kiegészítő/, telestart t távírányítóval és programozható órával eladó 2500cm3 ig jó beszerelés egyszerű csak víz és üzemanyagcső kell hozzá.

ár: 160 000,-
kipróbálható állványon van
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3075
Semmi gond. :-)

A 3008-9-es hsz-emben benne van, hogy mit tartalmaz az átalakító készlet.

Most kicsit visszaolvasgattam, de nem láttam A3-mal kapcsolatos kérdést, bár mintha rémlene.
Írd le légy szíves újra, hogy konkrétan milyen autóról beszélünk és akkor utánanézek. (az Audi, meg az A3 megvan.:-))
Előzmény: Csáki79 (3074)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3074

Szia Csacskamacka!

 

Bocsi,elnéztem az előzőz válaszod azt hittem nekem szólt. De a kérdésem továbbra is áll, Audi A3-ban lévő kiegészítőfűtésnek van átalakítószettje állófűtéssé, és mit tartalmaz. Várom válaszod! Elöre is köszönöm!

Előzmény: Csacskamacka (3072)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3073

Szia Csacskamacka!

 

Tévedéss ne essék, nem vásároltam meg a kályhát. A tulajdonosa kérdezte, hogy át lehet-e alakítani állófűtéssé. Marad a saját autójában. Van hozzá esetleg átalakítószett?

Előzmény: Csacskamacka (3072)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3072
Ez a kályha alapból kiegészítő fűtés. És gyári, ezért nem találsz róla valszeg anyagot sem.
Úgyhogy csak gratulálni tudok hozzá....

Csak olyan típusú autóban működik, amilyenben eredetileg is volt.
Előzmény: vince627 (3071)
vince627 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3071
Sziasztok, segítsetek már légyszi nekem. Vettem az ebay-en egy új Webasto Thermo Top V tipusú kályhát. De utána vettem észre, ez lehet, hogy csak fűtésrásegítésre képes, tehát a már járó motort hamarabb bemelegíti. De nekem ez nem lenne jó, mert kapcsolóórát kötnék rá, hogy hamarabb befűtse az utasteret és a motort, mint ahogy én reggel beülök. A neten nem találtam erről a típusról semmit.  Előre is köszi
shadow1983 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3070

 

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

 

2000 évjáratú Rover 75 -ben van egy Thermo Top Z/C kályhám a 98...... típusjelű.

A kérdésem, hogy lehet ezt a kályhát vezérelni? Mert hétvégén átalakítottam a webastos leírás szerint aminek az volt a lényege, hogy az 1. pontra ha folyamatos 12v adok akkor megy a kályha ezt meg is kapta. A működése viszont úgy nézett ki hogy a kályha bekapcsolt kb 20-25mp re és utána leállt, a szivattyú viszont ment tovább amíg a 12 v ot le nem vettem. Nem értem miért állt le a kályha. Ha valaki tud ebben segíteni illetve aki már csinált ilyet azt megöszönném. A kályha alapból úgy működik, hogy az autó kinyitásánál bekapcsol 20-25 mp re. (gondolom előmelegít). A vizhőfok kicsit emelkedik is. (ebből gondolom hogy működik)

 

Üdv:Peti  

Csáki79 Creative Commons License 2009.10.25 0 0 3069
Sziasztok!

Audi A3- ban lévő Webasto Thermo Top C kiegészítő fűtésnek tudja valaki mi az inditójele, +12V, vagy buszos, órával szeretném elindítan.i
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3068
Szívesen!
Azonban helyesbítenék. Nem vagyok én mesternő, csak tudom, kitől és mit kell kérdezni. :-)
Előzmény: Varshi (3066)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3067
Igazad van! Jogos az 5 pont! Én csak a kis "kényelmi" állófűtésekben gondolkodatm. A kamion illetve busz fűtés valóban más, és ha egy buszt be tud fűteni, akkor a garázs sem lehet gond.
Előzmény: 95xf (3057)
Varshi Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3066
Nem, jó lesz ennyi nekem, köszi. :)
Előzmény: Csacskamacka (3064)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3065
Jaja.
Előzmény: 95xf (3057)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3064
2 literes motorhoz nekünk eleve "csak" vizes kályhánk van.
Levegősünk ott kezdődik, hogy 2 kW, aminek a teljesítménye egy kamionfülke méretéhez van igazítva. Bár asszem tettünk már be Bogárba is. :-))

Pontos árat nem tudok, de, ha jól emlékszem, egy 100-as a levegős javára.
Ha pontos ár kellene, szükségem van a járműtípusra, satöbbire.
Előzmény: Varshi (3041)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3063
Az még régen volt. Fiatalok voltunk és bohók. :-)))
Előzmény: Vojnó (3040)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3062
Webasto-nál a kis kályhákban párologtatóbetét van (égőkosárral együtt), nagyokban fúvóka.
Előzmény: Törölt nick (3037)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.24 0 0 3061
Én is nézegettem, benzines kályhákat olcsóbban árulták, mint a dieseleket. Ha nem találtam volna, akkor nekem is marad a benzines, bár nem igazán tudtam még hova férne be egy plusz tank. De egz megoldódott, maradtam a dieselnél.
Előzmény: kazi30 (3060)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3060
Azt én vettem meg, mondjuk vhogy még nem ért ide. Nem mondhatom, hogy szoktam járatni menet közben, mert még nincs beszerelve, de fogom, az biztos:). Nekem külön tankja lesz, ui benzines, a kocsim meg diesel:). Jó az úgy, ahogy van, nem lesz semmi baja a szivattyúnak.
Előzmény: Csáki79 (3059)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3059
Múltkor egy srác árult a Vaterán egy termosztátot, 3 águ volt,2-3.000 Ft-ért,de már nem látom fent Te menet közben isszoktad járatni a kályhát, hogy jobban melegedjen? Az üzemanyagcsövet hova kötötted? Egyböl a tank vagy T elosztó? Nekem egyböl a szürő elött van megcsapolv a gyári csö.Maradhjat így, vagy teljesen hátrahuzzam? Csak azért kérdem, hogy a motor járásakor az adagoló szívó hatása a gázolajcsöben nem e csinál akkora terhelést az ellene dolgozó állófűtés pumpájának, hogy esetleg ne tudjon megfelelöen működni, esetleg leégni :-P
Előzmény: kazi30 (3055)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3058
Múltkor egy srác árult a Vaterán egy termosztátot, 3 águ volt,2-3.000 Ft-ért,de már nem látom fent Te menet közben isszoktad járatni a kályhát, hogy jobban melegedjen? Az üzemanyagcsövet hova kötötted? Egyböl a tank vagy T elosztó? Nekem egyböl a szürő elött van megcsapolv a gyári csö.Maradhjat így, vagy teljesen hátrahuzzam? Csak azért kérdem, hogy a motor járásakor az adagoló szívó hatása a gázolajcsöben nem e csinál akkora terhelést az ellene dolgozó állófűtés pumpájának, hogy esetleg ne tudjon megfelelöen működni, esetleg leégni :-P
Előzmény: kazi30 (3055)
95xf Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3057
Bocs ezért, de: nem az igazi az értesülésed a működési idő kapcsán.
Kamionokkal mi a helyzet, talán óránként felkelnek?
Kétféle "kályhát" különböztessük meg felhasználás szerint. Van a "kényelmi" és az "ipari". Előbbinél csak az indulás előtti "befűtés" a lényeg, míg utóbbinál a felhasználó a "lakását" tartja kellemes hőmérsékleten. (bocs a megfogalmazásért)

A kérdéses garázshoz egy busz kályhája lenne az "ideális", ami már árban elég közel lehet egy "hagyományos" megoldással.
Előzmény: Csáki79 (3054)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3056

Biztos megoldható, de szerintem sem ez a legegyszerűbb módja.Pl. olajradiátorral is lehetne fűteni. Lehet, hogy drágább, üzemeltetni, de mire lesz egy működő komplett állófűtés, az sem olcsó és még barkácsolni is kell vele.

Előzmény: 83aslacibá (3053)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3055
Enyém is olyan, járhatna alapjáraton egy hétig, akkor se melegedne be. A termosztátos megoldás is melegíti a motort is, de az utastérnek elsőbbsége van:). Nekem menet közben sem vmi világszám a fűtés, egyszerűen, ha hideg van, soha nem melegszik be a motor rendesen.
Előzmény: Csáki79 (3052)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3054
Szia! Bár én sem értek ehhez, de szerintem túl nagy a légtere egy autóéhoz képest, és nem bírná felfűteni. A másik, hogy az állófűtések általában lekapcsolnak egy óra után, neked meg gondolom valami folyamatos fűtés kellene. ...de hátha jön bíztatóbb válasz mástól :D
Előzmény: 83aslacibá (3053)
83aslacibá Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3053
Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek: garázsomat átalakítottam lakóhelyiségé, különálló vályogfalú, 2,3m belmagassággal, 15m2 alapterületű. Lehetne fűteni ezt valamilyen állófűtéssel? Kályhát csak jövöre tudnék beépiteni, a szieszta meg eszi a gázt, meg a levegőmet. Esetleg valaki használ igy állófütést? Várok minden ötletet és javaslatot!
Előre is köszi!
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3052
Nekem az volt a fontos, hogy a motor legyen meleg reggel, ne járjon hidegen(elvileg ilyenkor kopik a legjobban) Hidegben mindig járattam reggel 5-10 percet a motort, de semmi haszna nem volt,mert meleget nem fujt egyáltalánmax. annyi hogy nem kopogott annyira mint ha jég hideg motorral indultam volna.. Mire beérek a munkahelyemre, addigra éri el a 90-et a mutató. Ha csak az utasteret szeretném melegíteni, akkor rendben van, jók ezek a dolgok, de én azt szeretném ha a motor is és az utastér is melegedjen egyszerre, de ha a ventilátort nem indítom akkor csak a motor melegszik persze gyorsabban, mert nem fujja le a meleget a ventilátor.
Remélem, működni fog,és télen is ha nem is meleg, de legalább egy langyos motorral induljak. Még a ventilátorvezérlésem továbbra is fűggőben van, ezen még agyalok. Egy ismerösöm azt mondta van rajta egy bemenet, ami kivezérli a ventilátort. Kerestem rajzot, de egyik sem jelzett ilyet.
Előzmény: kazi30 (3051)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3051
A visszacsapó szelep(amire négy cső megy) azt csinálja, hogy amikor megy a kályha, akkor a szelep lezár, így a már fölmelegített víz a radiátor felé megy, nem pedig vissza a kályhába. Kikapcsolt kályhánál és járó motornál a szelep kinyit és akkor nem megy el a motorból jövő víz a kályha felé, hanem rögtön a radiátorba megy. Ha ez mellé még a termosztátot is beépítjük, akkor a víz addig, míg el neméri a 70 fokot csak a radiátorban kering, utána a termosztát kinyit és a motorban lévő vizet is elkezdi fűteni a kályha.
Előzmény: Csáki79 (3050)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3050
Azóta is nézegetem, hogy milyen a fűtésem, de most nem panaszkodom. Fujja a meleget rendesen. Ha beépíted ezt a szelepet illetve a thermosztátot, akkor az mit választ le. Én egy rajzon ugy vettem ki, hogy a motort zárta ki egy szelep, de az négy csatlakozós volt. Ha ezt beépíted akkor he nem megy a kályha, akkor azt kizárja a vízkörböl?
Előzmény: kazi30 (3049)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3049
Ez, amit most akarok venni a visszacsapó szelep. A termosztát másik, arra 3 cső megy. A kettő együtt lenne az igazi, csak nem tudom, megéri-e bonyolítani. Majd nézd már meg légyszi, amikor meleg a motor, hogy ott, ahol a hengerfejből kijön a cső, meg ott, ahol a radiátorhoz bemegy van-e érezhető hőmérsékletkülönbség.
Előzmény: Csáki79 (3048)
Csáki79 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3048
Ok, akkor marad így,nem távkapcsolgatok egyenlöre. Marad az időzítő. Hogy döntöttél , veszel thermosztátot?
Előzmény: kazi30 (3047)
kazi30 Creative Commons License 2009.10.23 0 0 3047
Én úgy nézem, az a diagnosztika vezetéke. A távirányítós dolgot nem vágom:).
Előzmény: Csáki79 (3046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!