Nem távirányítós gyári immobiliseres kulcs párezer forintba kerül - vegyél olyat!
Az immobiliser megtanítható a használatiban leírtak szerint, a recéket meg egy kulcsmásoló megcsinálja :-)
Egyébként a távirányítós nem széria, szóval nem biztos, hogy bneked olyan volt a másik.
6000-es rádió 29.59-nél hosszab tracket csak úgy tud lejátszani, hogy az első helyértéket villogtatja.
Tehát egy 55.28-as track a 45.12 időpontban úgynézki: 2(villog)5.12
Új vagyok még itt a fórumon, de már régóta olvasom a hozzászólásokat. Én 10 napja vagyok boldog tulajdonosa egy Focusnak, és a tapasztalataim eddig kellemesek. A kocsim 2,5 éves ezüst 2.0 kombi trend felszereltséggel, pár dologgal kiegészítve. Fogyasztása két teljes tankolás után 8 liter / 100 km. Két kérdésem lenne. Van-e valakinek 6000CD rádióhoz leírása, mert sajnos azt nem kaptam hozzá? Akár úgy is érdekel, hogy kölcsönkapom lefénymásolni, vagy postán megküldi valaki, én pedig kifizetem a másolás és a postai költségeket. A másik, hogy hol lehet / érdemes beszerezni gyári kulcsot? Én csak 1 kulcsot kaptam hozzá, pedig öreg Fordosok szerint kellene lenni egy távirányítós kulcsnak is.
Az átkosban is úgy volt az állami üzletekben, hogy ha sokat akadékoskodott a vevő, akkor adtak neki befektetési tanácsot... azaz megmondták neki, hova fektesse be (nénikéjébe, anyjába stb.)
Az eset érdekessége, hogy alapárért kapja ezekkel a plusszokkal az autót!:-)
Asszem pontosan 3.510 eFt
De mivel nem volt az országban ilyen, így hát "egyéni rendelés" keretében lesz az autó, és Július 15.-ére kapott dátumot!
Még annyit fűznék hozzás ,hogy elmondta hogy oylna kiszolgálásban részesült, mint még sehol!
Nagyon korrektül álltak hozzá, és még befektetési tanácsot is kapott...
Szal mindenkinek csak ajánlani fogja ezekután a Miskolci kereskedést!
Bocsi reszket a kezem
Szóval, a kereskedőnél a flottás hölgy régi ismerős. Három hétig hajtotta az országot egy olyan kocsiért ami jó lett volna, de nem talált.
Ezüst és kék volt dögivel( de a szín a legkevesebb ), de autóklíma, oldallégzsák, bizt. csomag7, CD még véletlenül sem. A telepen kb.26 autót néztem meg. Nyomkodtam,csavargattam, tekergettem,autóztam, élvezkedtem egy délelöttöt. Láttam a színt és a kárpitot is, igaz külön külön kocsiban. Úgy érzem mindent megtettem a sikerért. Egyszerűen nem volt szerencsém.Igazság szerint sokat vaciláltam az autón, egész tavasszal. Így most bejön a gyárleállás is, de kivárom türelmetlenül.
YellowHell!
Én felhívtam a megrendelés elött a Ford Mo. központot. Ott be van jegyezve minden szállított, és szállításra váró kocsi adatai. Elmondtam, hogy nem szeretnék várni (sokat), és milyen igényeim vannak. A hölgy megkérdezte hajlandó vagyok elmenni az isten hátamögé érte.
Én mondtam persze....
Na jó mondta és elárulta, hogy hol van ehhez legközelebb álló autó. Solymár volt teljesen véletlenül. Bementünk és kérdeztük, hogy van ilyen és ilyen kocsi, vagy sem. Nézik a készlet listát. Hát nincs ilyen (pacific green) mondják. Ahogy ezt kimondták az ablak előtt legurul a trailerről a kért autó.:))) Sajna már másé volt, és ez valamiért hibásan volt feltüntetve a központi adatbázisban. De legalább láttuk, hogy pontosan (a bézst helyett szürke lett) mit fogunk megrendelni.
Próbáld ki Te is!!
Kb. akkor jönnek a kocsik, amikor mondják. Én július utolsó hetében rendeltem meg, és október közepén kaptam meg. (Augusztusban állt egy hónapig a gyár).
Egyébként valóban: az összes extrát a gyárban szerelik be, úgyhogy ha nem alapkivitelt kérsz, akkor gyárból kell rendelni.
Én ezt el tudom fogadni, mert baromi kicsi rá az esély, hogy ha megrendelnek a gyárból egy kocsit valamilyen felszereléssel, akkor pont olyat akarjon valaki venni.
Kuldonc
Nem tudja valaki mennyi ido alatt szallitjak a Focust, ha most megrendelem?
Én egy hete rendeltem az enyémet, augusztus végével bíztattak. Úgy tűnik csak alapkivitel van raktáron ha bármit akarsz bele ezen felül arra várni kell.
Nekem a plüs még nem izzadt, pedig dagadt vagyok nem is kicsit. Asszonykám viszont karcsú mint a nád, és kérdésemre (nem tudta, hogy csekolás van) azt válaszolta, hogy ebben az autóban Ő még csak fázott...melege még nem volt:)))
Ehhez képest a Váci úti Auto Fort-ban amikor én megkérdeztem, hogy jelen lehetek-e a szervízen (abszolút nem erőszakoskodtam), udvariasan ennyit mondtak:
- Természetesen. Beszélek a kollégával, aki csinálni fogja, hogy vegye előre.
Az volt az első autó, amit aznap megcsináltak(20.000-es szervíz), és végig bent voltam.
+1 piros pont az Autó-Fortnak, és a Ford Hungáriának:
volt anno a "keresztapa" akciójuk, azaz, ha vettél egy focust, és "vittél magaddal még egy embert", azaz egy új vevőt, akkor 50 kHUF értékben választhattál ajándéktárgyakat.
Na így alakult, vittem még egy embert, kiválasztom 50 k -ért az ajándékokat, maj küldik.
Kb. fél év múlva eszembe jut a dolog, mondom rákérdezek mi lesz már. semmi hír, utánanéznek.
kb. 2 héttel később megint én hívom, válasz: nemsokára jelentkeznek.
Néhány hónappal később (megint elfelejtettem) levelet kapok (Ford Hun.), hogy a kiválasztott ajándéktárgyakat nem sikerült beszerezniük, ezért nem tudják küldeni, keressem fel a márkakereskedőmet, h. újakat válasszak.
Bocs, tényleg Solymár a mondat értelme.
Az Autó-Fortnál nem lehetsz ott az autó mellett.
- "De hát az enyém!"
- "De hát a szervíz területére tilos a belépés, balesetveszélyes!"
Most sírjak, vagy nevessek???
Egyébként az Autó-Forttól minden egyes szervíz után (6 db volt) felhív egy kedves hangú lányka, és érdeklődik, h. meg voltál-e elégedve a szervízzel.
Ha igent mondasz, akkor örül neki, és kifejezi a viszontlátás reményét.
Ha panszkodsz, azt mondja, h. nem ő az illetékes, kapcsolja aki ezzel foglalkozik, majd a vonal valahogy MINDIG megszakad..
Félreértettél. Arra beszélem rá magam, hogy kijárjak Solymárra, annak ellenére, hogy a Fort itt van közel. Egyébként meggyőztél, inkább elviszem egy korrekt szervizbe.
Tényleg, ott lehet az ember a szervizben az autó mellett? Ha a körmükre néz az ember, talán jobban odafigyelnek, nem?
Krolik:
Igazad lehet plüss témában. Feltehetőleg nagyon sok függ az anyagminőségtől is, sőt izzadás szempontjából még a hordozó anyagától is. Természetesen lehet egy szövet is jó minőségű (kényelmes + tartós) szintén anyagától és szövésétől függően.
Abban a szerencsés (szerencsétlen) helyzetben vagyok, hogy igen érzékeny a bőröm a szövetekre. Így már ismerem azokat az anyagokat, amelyek számomra igen kényelmetlenek. Szúrós, viszketős, reszelős, izzasztó stb. A mostanában végigjárt szalonautók szövetei szerintem borzalmasak.
Pld.: a 307-es könyéktámaszán (ahol ugye a bőr is érintkezik) valami rettenetes anyag van (üléshuzat). Ehhez képest a focus puha műanyag könyéktámasza (az ajtón) maga a mennyország.
Más: Stilo bordázott plüss könyéktámasza. A bordák persze keresztbe, így minden egyes váltáskor reszeli az ember alkarját.
Tartósság. Sok helyről hallani, hogy a plüss milyen érzékeny. Ellenben a 11 éves omegám plüss üléshuzata szinte új. Pedig nem használunk ráadás üléshuzatot. Két gyermek saras cipője + ropi + minden elképzelhető.
A fenti autó egyébiránt referenciaként is szolgált autóvásárlás ügyében. Amelyik autó után felüdülés volt visszaülni az omegába, az eleve kiesett. Gyakorlatilag az összes.
Igazából én is sokallom egy kicsit, mert télen - amikor még óvatosan jártam - le tudtam vinni 7.9-re az átlagot.
Aztán jött a tavasz, és most már jobban hajtom. Szeretek padlógázzal közlekedni, úgyhogy én azt hiszem, hogy ez teljesen normális. Ha nem húzatnám ki ennyire, meg kigyorsításoknál nem váltanék vissza 4.-be (160 alatt), akkor valószínűleg legalább 1 literrel lejjeb tudnám vinni.
Nekem jó ez így is. Legközelebb majd nem a motoron fogok spórolni. :)
motor vezérlő elektronika össze vissza szábályozott télen aut. szívatónál, fordulat össze vissza ugrál - 2 év alatt nem sikerült megjavítani, se gariban, se pénzért;
motor télen hidegben hidegen visít - 2 év alatt nincs meg a hiba oka, se gariban, se pénzért ez sem.
futómű kopog (stabilizátor csere) - aszongya nem kopog. de, mondom kopog (azaz cserélj már ki valamit vazzeg, oszt kapsz érte pénzt!) - nem, nem kopog.
másnap kicseréltettem a stabilizátort egy öreg szakival 3 K munkadíjért - így már tényleg nem kopogott;
kötelező szűrőcserék - eladtam a gépet, felhív az új tulaj, mondja, meg volt főzve a motor, vagy sosem volt cserélve az olajszűrő... - a motor nem volt megfőzve, inkább a másik lehetőség... no comment.
viszont egyet nagyon tudnak - számlázni.
ki nem cserélt szűrőt, ablakmosó folyadékot, féktisztítást....
"Akkor kérdezz meg egy jó távoli, lehetőleg kelet Mo.-i kereskedőt, hogy biznisz 3999eFt-ért ez vagy sem. Egy telcsit megér, bár szkeptikus vagyok:("
En sem nagyon hiszek benne, hogy a 270+150=420e Ft-os kedvezmenyhez hozzacsapnak meg 100e Ft kedvezmenyt. Persze meg lehet probalni. Ugy azert konnyebb lenne kereskedot valasztani:)
Tenyleg hogy van ez: a Ford Magyarorszag adja a kedvezmenyeket, vagy a markakereskedo is veszt rajta penzt?
Nekem a fed. számítógép 10-et mutat pillanatnyi fogyasztásnak a 160-180 közötti intervallumban autózva, ami átlag 9, mert ugye néha lassulsz is, meg gurulsz.
Én a fed. szám. átlagfogyasztás mérőjébe 9.3 átlagnál többet még soha nem tudtam belerakni, pedig megyek, ahogy az üres út + az autó képessége engedi.