tempomat: reg re állítod, utána a +/- gombbal beállírod a kívánt sebességet.
gyorsítani lassítani a +/- megnyomásával lehet, ha hosszabban nyomod, akkor 5 km/h-s lépésekkel változik a tartandó sebesség. az éppen aktuális értéket a sebesség mellett jelzi ki, attól balra egy kicsit. ha a fékre lépsz, vagy a kuplungra, megszűnik a sebességszabályozás, visszakapcsolni a II gomb megnyomásával lehet, ez a reg/limit forgatógomb fölött van.
limit állásban sebességKORLÁTOZÁS funkciót működteted, itt a sebességértéket ugyanúgy tudod beállítani, mint a tempomat esetében. figyelj oda, hogy ilyenkor nem megy többet az autó, mint ami be van állítva. illetve lehet erről is gyorsítani a gázpedált padlóig lenyomva. van a pedál alján egy kapcsoló, ez egy jól érezhető kattanással kapcsol, ebben az esetben a sebességkorlátozás azonnal inaktiválódik.
a pillanatnyi fogyasztást nem fönt mutatja a fő kijelzőn, hanem a rádió kijelzőjénél. nyomogasd nyugodtan a gombot, elrontani nem tudsz semmit, bolondbiztos.
Most van nálam pár napig egy 1.6HDI 110LE ötajtós. Nem vagyok nagy autós meg Citroenes sem, de el kell mondjam, ez az első citrom ami tetszik nekem. Nagyon bejön ez a motor. Mondjuk ha a saját pénzemből kéne megvenni, nem biztos, hogy 5,3 milliót adnék akármilyen kocsiért, de ez az én gyártási hibám, igazából mellékes.
Mivel nem nagyon értek az autókhoz, meg a könyvet sem kaptam meg hozzá, szeretném megkérdezni, hogy hogyan kell beállítani a tempomatot? Van ott a kis tekerentyűn egy LIM meg egy REG felirat, aztán meg SEL+ és SEL - . Hogy kell ezt használni?
A fedélzeti komputer mennyire bonyolult? Ha jól értem az ablaktörlő kar végén lévő gombot kell nyomogatni, nem ronthatok el valamit? Azt szeretném, hogy ne azt mutassa mennyit mehetek még vele, hanem a pillanatnyi fogyasztást.
Tényleg esőérzékelős ablaktörlő van benne? Nem is gondoltam.
Az az igazság, hogy nagyon szeretem gömbit is, de a C4 egy kicsit elvarázsolt. Évekkel ezelőtt enyém volt az országban eladott első Xsara 2 Coupe. Azt ismertem nagyon jól, nagyon jó fogyasztással jártam, pedig tapostam rendesen.
A C4-et tegnap próbáltam ki másodszorra, de valahogy teljesen más karatere volt az autónak. Nekem az volt az érzésem, mintha teljesen másképp lenne hangolva az elektronika és mintha "lomhább" lenne egy kicsit. Egyszerűen nem tudom, hogy bevállaljam-e.
Ami ebben a konkrét autóban még poén, hogy "sima" SX, de a digit légkondit leszámolva minden a SX plusszal egyezik meg. A kereskedő srác is azt mondta, hogy ő még ilyen felszereltséggel nem látott autót. Az ára viszont maradt a sima SX-é. Sőt mivel ez lenne a 3. autó amit tőlük veszek még ezenfelül is brutális kedvezményt kapnék (összességében -800K)... Nagyon nagy a dilemmám...
Nekem Coupem van belőle. A városban 8 körül. Kinn 130-140-ig elmegy 7-7,5 körül. Ha 160 fölé küldöd 8-8,5 200nál 10-11 körül eszik. Légkondit nem tudom azt nem használtam. A 200-at tudja az a gyárija. :))
Nem tudom, hogy változni fog e ez még most van benne 4000 km.
Egyszer tempomattal elmentem Pécsre 90-100-assal ( este volt nappal bizti nem birtam volna ki ilyen lassan menni :)) ) akkor 5,6-5-8-at evett. 110 körül tempomattal 6-6,2 körül eszik kb.
Nekünk van C3 is, nagyon jó kis autó, semmi gondja nincs, de a C4 egy picit komolyabb, finomabb autó (kivéve a kilincs), én nagyon +vagyok elégedve vele.
Nemt'om mennyit zabálhat 110-nél kb 7,5-8,5l , nem tutira de majd megnézem. Bár, ha így akarod használni biztos nem mész e fölé. Szóval nagyon király autó, szeretni fogod, ha veszel.
C4 1.6 SX (estleg plussz, de ez most nem számít) milyen fogyasztással autózható? Leginkább országúti galopp ~110-es tempónál lenne használva az autó, nagyon kevés várossal. Úgynéz ki gömbire (C3) lenne egy komoly vevőm, de nem tudom, el merjem-e adni és be merjek-e szállni egy C4-be!:)
Az ISO minősítés nem feltétlenül jelenti a gyártás végeredményének tökéletességét, hanem csak azt, hogy a gyártási folyamat megfelelően kontrollált, dokumentált, minőségbiztosítással ellátott. Sajnos ettől még lehet sz*t gyártani :(
" Már kezdtem aggódni: milyen PSA-termék ez, hogy minden működik, de szerencsére nem kellett csalódnom. A leadás előtti este elromlott a tempomat, ha be akartam kapcsolni, a központi kijelzőn kigyulladt a narancsszín SERVICE-szignál, az információs képernyő pedig "Speed control faulty" üzenettel közölte a hibát. "
Na igen jobb lenne ha Citroën Nem ISO minőség biztosításra költene , mert a minőséget nem biztosítani hanem gyártani kell !
a 450e ft-ba a márkakereskedőnek is bele KELL szállnia, másrészt az a "nem is kicsi" árrés meglepően kevés még alap esetben is, pláne egy akciós autónál.
alkudni persze lehet, csak nehéz lesz bármit kihozni belőle.
Azt viszont ne felejtsd el, hogy a 450.000 Ft-ot a gyár adja, tehát a szalonban még ( mert annak is van árrésse nem is kicsi ) további kedvezményt ha ügyes vagy ki tudsz harcolni... :)) Mondjuk egy alut, metálfényt, vagy ilyenek... Ott vedd ahol nagyobb kedvezményt adják, hidd el megéri. :)
Én pesten vettem, és majdnem 200kilóval többet nyertem ( mindent beleértve az utolsó szövegig is ) mintha itt vettem volna. És az út belekerült 2x 8 rotyba. Tehát nem mindegy. :)
Ugyanazt tudom elmondani mint az előttem szóló Kolléga, annyival, hogy nekem a zárral nem volt gondom. Főleg lekopogom eddig minden ok. Az összeszerelés jobb mint a 307-ben, a benzin jól húz kis fordulaton is, bár többet eszik mint egy átlagos benzines. De valamit valamiért. A kocsi iszonyat stabil, főleg 16-17-es kerékkel sajnos ültetés még nincs hozzá ( nyár elejére igérik utánakérdeztem ) de igy sincs gond.
Egy nagyon jó haverom itt a pug szervizben dolgozik, ő elmondása szerint a 307 HDI-vel sok volt a probléma sőt van is ma is. Nem tudom, hogy a C4 HDI-je ugyanaz e vagy más annyira nem utazók a dieselben.... :)) De maga az autó jó válsztás új forma, új design, tartja az értékét viszonylag jobban mert még új és kedvelt, biztos, hogy egy darabig nem nyúlnak hozzá és szép is. :)) Csak ajánlani tudom. Ha benzint választasz mégis 1.4-est ne, kicsi ekkora kasznihoz. :( Minimum 1.6-től ( az már jól viszi ) és ahogy irták is előttem SX legalább felszeretségben.
Költségeket nem tudok mondani, mert a 1500 km ingyenes, a 30.000 km-est meg kérdeztem erre kicsit nevettek ( szalonban ) hisz ki ment el 30.000 km-ert 2-3 hónap alatt mivel decembertől forgalmazzák... :DDD Ugyhogy arra árat nem tudtak mondani. :)
Ui: Szombathely nagyon messze van tőlem az ország másik vége... :((
Hát persze senkinek sincs még elég régen ahhoz, hogy tartósságról, megbizhatóságról lehetne nyilatkozni, de:
- sztem átlagon felüli minőségű anyagokból jól van összerakva, semmi nem zörög, lötyög stb. (csak az ajtók zárjait kellett néhányunknak állittatni, ahogy bizonyára olvastad)
- rendkivül jó menettulajdonságok, nagyon stabil
- nagyon kellemesen vezethető, jó ergonómia
- jó felszereltség viszonylag elérhető áron (ha belefér a keretbe az SXPlusz-t ajánlanám, megéri)
A benzines kicsit sokat fogyaszt, de a HDI-vel valószinüleg nagyon jól jársz. (egy kicsit már én is bánom, hogy nem azt rendeltem, azóta kipróbáltam, az a motor baromi jó...)
Sziasztok!
Nagyon gondolkodok ezen a C4-en, főleg most a 450e Ft-os kedvezménnyel. A 110 LE HDi-t szemeltem ki. Igazán az egyetlen dolog, ami miatt aggódok, hogy az autó részegységeinek 60%-a megegyezik a 307-esével és ez nem jó hír.
Kíváncsi vagyok tudtok-e már meghibásodásokról, milyenek a használati tapasztalataitok?
Huhh... ezeknek az autóknak a fele adó (mármint az áruknak)? Nem semmi... :-OO Egyébként milyen adó? Az ÁFA ugye max 25% lehet, a reg.adó meg nem ilyen húzós. Komolyan kérdezem, nem értek az ilyesmihez...
"Nem igaz, mert van egy nyereményautó is. :-) Mondjuk ezt megértem, ha én nyernék monjuk egy Golfot, másnap már árulnám is... :-)"
Igen, a nyereményautók húzos jószágok.
Azért árulja őket a legtöbb tulaj aki megnyerte, mert azt az apró tényt, hogy az adót neked kell befizetni ha megnyerted az autót el, szokták felejteni kiírni.
tehát mondjuk egy 4,5 milliós C4 után több mint 2 millát be kell csengetned az államnak, és azok akik nyereményjátékon vezsnek részt soxor nem tudják befizetni.
Ezért árulják.
Emléxem valamelyik kávés cégnél lehetett Mercedes C osztályt nyerni, és ott a 10 milliós árnál már közel 5 milliót kell becsengetned.
Lehet, hogy érdemes lenne érdeklődnöd külföldi kereskedőknél (már ha meg tudod oldani gazdaságosan a cuccok hazautaztatását). Xsara-topicban volt róla szó, hogy az ilyesmi tartozékok pl. Németországban szinte töredékébe kerülnek, mint amibe itthon.