Keresés

Részletes keresés

iskra Creative Commons License 2011.07.13 0 0 953

Na oké,persze...........tud valamit ez kisgép.

Ezeket kisegítő munkákra,vagy "háztályi" gazdaságok részére tervezték,kertészetekben, gyümőlcsösben nagyon hasznos.

Szerintem viszont a hdraulikus kormányzás értelmetlen ilyen kis méretben,az öszkerék az jó dolog .Ezen öszkerekes megoldást a franciák,németek ,svájciak már az 50-es 60-as években megcsinálták.

És ott szarvkormányos volt,persze a derékban csuklós kormányzásnak is vannak hátrányai.

Törökország viszont a 4-dik legjobban fejlödő ország a világon,van gyártási kapacitás,belpiac ,export lehetőség.

Több tipust is láttam azok szerintem jó konstrukcíók,ezen szervós dolog ilyen kis méretben hát????

Én inkább vennék az árából egy T-25 az már komolyabb.Nem mondom hogy nem fogadnám el.

Előzmény: Dolmi mackó (949)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.13 0 0 952

Hát jah :-(

 

Nekik megéri ilyen gépeket venni, mert nincsenek pár ezer forintért (3-3,5) árkot ásó napszámosok.

Meg a munkavédelemre is jobban figyelnek, ott biztos nem lesz 35-45 éves korára kripli egy fizikai dolgozó, itthon simán hazavágják az ember egészségét. :-(

 

 

Előzmény: rámenős (951)
rámenős Creative Commons License 2011.07.13 0 0 951

Egyszerűen szenzációs. Csak csorogjon a nyálunk.

Ne felejtsük el, hogy a sógoroknál is legalább négyszeres a fizetés.

Előzmény: Dolmi mackó (950)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.13 0 0 950

Idehaza mikor látunk ilyet? :-)

 

Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.13 0 0 949

Egy hasonló gép munka közben:

Előzmény: Dolmi mackó (948)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.13 0 0 948

Hallott vki a Kaan márkáról?

 

Egytengelyes traktorból, összkeres, hidraulikus kormányzású kerti traktor:

 

(kiváncsi lennék az árára, biztos horror, bár ha gyártják, akkor tuti, hogy el is adnak belöle) :-)

 

iskra Creative Commons License 2011.07.13 -1 0 947

Igen-igen a primer áttételt meg kell növelni .

Szűkséges lessz az ékszíj csere is más méretűre,hogy megfelelő legyen a feszesség.

Lehetséges lessz hogy fogazot kivitelű szíjjat tegyél fel mert annak kisebb a min tárcsaátmérő,kissebb az ellenálása.

De ez csak az én véleményem.

Előzmény: cudar08 (945)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.11 0 0 946

 

cudar08 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 945

A váltót azt nem én raktam rá, az egybe van a hajtással. A motor egy Robi 151-es 5,5ló/4500 fordulaton.

Mivel ez 2T az eredeti meg 4T volt ezért a tárcsát kicsit kissebre csináltatom, és remélem jó lesz az áttétel.

 

Itt az eredeti blokkal

Előzmény: rámenős (944)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 944

Nagyon sok minden azonos, csak a sebváltó nem. A tiéden egy külön szerkezet. Vagy utólag tetted fel ezt is?

Nálam a vázba van beépítve és egy tolórúddal van kapcsolva.

Milyen motor? Mennyi a fordulata, nem magas a trakihoz?

Előzmény: cudar08 (943)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 943

Már majdnem kész csak egy ékszíjtárcsa kell a motorra.

 

 

 

 

Előzmény: rámenős (940)
iskra Creative Commons License 2011.07.10 0 0 942

A fúvóka az gyári,csak a tű nem.

Előzmény: cudar08 (937)
iskra Creative Commons License 2011.07.10 0 0 941

Érteni értek hozzá,mert magami autó ill mezőgazdasági gépszerelő vagyok.

Segíteni tudok persze,ezekről szól ez a topik.

Előzmény: rámenős (938)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 940

Hol tartasz a faragással?

Nagyon érdekel az eredmény!

Előzmény: cudar08 (922)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 939

Széldületesek a videók. Nagyon élveztem.

Majdnem kedvet kaptam a kistraktorversenyzéshez.

Előzmény: Dolmi mackó (925)
rámenős Creative Commons License 2011.07.10 0 0 938

Kedves Iskra.

A gyújtáshoz is ilyen jól értesz, mint a karbikhoz? Ha úgy döntenek az okosok, hogy porlasztó hiba, felkereshetlek? Most már biztos ég a képük, hogy nem bírnak egy kis orosz traktorral, a BMV-k. mercik után.

Előzmény: iskra (935)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 937

Alufelni a kistraktoron nem semmi :):)

De akkor a tűs fúvoka nem is a gyári nem???

Előzmény: iskra (935)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 936

Ilyeneket is csináltam :)

 

iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 935

nincs lyuk.

A tű szerepe az hogy annak a furatnak ami a benzint juttatja a szívócsatornába annak a keresztmetszetét szűkíti le.

Kicsit hasonlii az elv a súbertűs karbikra de itt fixen van.

A tű alján igen ott van a seeger az kell mert az ott levő résen jut fel a benzin.

A seeger is kell ,mert nem engedi,hogy lecsússzon a tű a fúvóka aljára .(mert akkor elzárná a fúvóka furatát ás az lenne a gond)(betőmné a furatot!!!)

A rés sokszorosa a fúvókán levő furatnak ezért nincsen gond áramlik a benya szabadon.

Csak éppen nem kissebb nyaláb-ban ,hanem egy kúpos oszlopban torkollik fel a szívócsatornába.

Tehát remélem érthető nem simán hanem gyorsítva .

Jobb a porlasztási kép nincsenek nagy cseppek hanem ködszerűen mint az MZ-nél.

De szerintem takarékosabb és jobb mint az MZ karbi persze magasabb fordulatokon ott már bistos ez is túldúsul.

Persze nekem csak 1 db MZ karbi van ez a hasonlítási alap.

De eddig minden sikerűlt az MZ karbi felszerelésében is leírtam sokmindent, (az MZ karbikat is támogatom eddig sok tanácsot adtam annak aki kérte).

Előzmény: cudar08 (933)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 934

lyuk

Előzmény: cudar08 (933)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 933

Ezt nem nagyon értem, a tű közepém lyúk van????

Előzmény: iskra (931)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 932

Szerintem jó alap.

Sok munka lessz még vele.

Még képeke,sok-sok képet kérek  XD

Előzmény: Rex maxi (930)
iskra Creative Commons License 2011.07.09 0 0 931

Szerintem jó.

Jobb porlasztás ,qrva nagy erő,füst majdnem nulla.

A durrogást is el lehet felejteni.

Szerintem jobb mint az MZ.

 

Na a lényeg,hogy egy kymco robogó súbertűje van berakva a karbiba.

Persze elötte meg lett köszörülve az alja.

Ennek az a lényege hogy amikor a fúvóka után felfele áramlik a benzin ott leszűkül a keresztmetszet és gyorsabb áramlásra kényszeritem.

Mikor eléri a súbertű tetejét má nagyon vékonyka film lessz csak.A szívócsatornában jobban szétoszlik mert nagy O felületen porlasztódik széjjel.

Alap és közepes fordulaton nagyon takarékos.

Teszek majd képeket fel az indafotóra ,meg fogjátok érteni.

Minden az áramlásról szól.

 

 

Előzmény: cudar08 (929)
Rex maxi Creative Commons License 2011.07.08 0 0 930

Sziasztok

Nekem a 151-esen jokov karbi van és én men cserélném le mzre.

 

 

Topiknyitó szaktárs láttad az új kistraki alapanyagomat? :D

Előzmény: cudar08 (929)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 929

Szia!

 

Na mi a helyzet az Amal karbival??? Milyen eredményekkel zárult a tesztje?? Jobb mint az Mz????

Előzmény: iskra (928)
iskra Creative Commons License 2011.07.08 0 0 928

Üdv mindenkinek visszatértem!

Kicsit zsúfolt volt ez a hónapom de majd szolgálok képekkel.

cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 927

Az a széles kerekű 1:15-nél nagyon király. :-)

Előzmény: Dolmi mackó (925)
cudar08 Creative Commons License 2011.07.08 0 0 926

Szerintem is azonos.

 

 

Előzmény: rámenős (924)
Dolmi mackó Creative Commons License 2011.07.08 0 0 925

Más országokban 25 km/h-ás sebességkorlátozás van érvényben a kistraktorokra?

 

rámenős Creative Commons License 2011.07.08 0 0 924

Nagyon hasonló, csak komcsi a színe.

A szarv a karokkal, a hátsó akasztóvas mind azonos. A motort nem látni jól, de szerintem az is hasonló. Fix mágnesgyújtás, lassú fordulat, két sebesség, ékszíjas kuplung.

Talán nemsokára vissza tudom imádkozni és akkor teszek fel képeket.

Előzmény: cudar08 (922)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!