2.0 Hdi 2004 es 407 es tulajdonosa vagyok, és egy olyan problémám adódott hogy menetközbe a fordulatszám pillanatra lesett 0 ra aztán vissza normál fordulatra.. meg volt már olyan is hogy hullámzóan elkezdett menni a motor mikor tempomattal mentem majd egy idő után nem gyorsult jobban és leállt mikor kugurolta a sebességet a kocsi, motortérbe csippogott a kompjuter majd 2-3 perc után elhallgatott és ujra engedte indítani a kocsit, nah ezt már régebb óta csinálta de tegnap elvittem kiolvastatni és ezeket a hibákat hozta: Fötengej jeladó hibás jel kipufogó gáz nyomás szohasztikus hiba vagy mi..
Szerelő azt modnta hogy ha a fötengej jel adó nem érzékel akkor az lekapcsolhatja a motort. de a fap is beleszolhat..
Kérdésem az lenne hogy votl e már valakinek valami ilyesmi problémája? MEg hogy anyagiakba hogy számoljak mennyibe kerülhet a móka?
Valószínűleg azért, mivel te vagy a hirdetés feladója, és a gépedben eltárolt cookie-n tartja nyilván az oldal, hogy beléptél, és jogod van pl. szerkeszteni az adott hirdetést.
Mezei user-nek (mint nekem) pedig egy login ablak jön be.
Ma csereltem ki a pollenszurot az sw-n, haat, nem tudom, hogy nektek hogyan sikerul bevarazsolni, en szinte begyomoszoltem a helyere, talan nem gyurodott meg nagyon...
Aki ezt igy talalta ki, azzal azert elbeszelgetnek ergonomikus tervezesrol! :-)
Tisztelettel javaslom minden olyan 1,6 HDI tiulajdonosnak, akinek 2005 Május elött gyártott autója van, hogy 120 000-nél nem érdemes kiszerelni a FAP-ot és regenerálni, a komputert kell átverni. Nem csak a hiba üzenet törölhető, de nekem a FAP telítettség is csak 4%-on áll, azon mit kellett volna regenerálni? Üdvözlet: birobandi
Hali! 2 literes 407 SW-m van. Olyan gondom van, hogy ha bekapcsolom a tempomatot olyan 10 másodperc kb és eldobja. A sebességhatároló viszont jól működik. Volt már valakinek ilyen gondja vagy esetleg ötlet? Köszi!
Az enyémnek is régen kattogó csattogó hang hallatszott a szelepfedél felől. Mind később kiderült a vezérmü-tengely láncfeszítője volt eltörve,s egyszer feszült majd lazult a lánc és ennek volt olyan csúnya hangja. Mert állítólag valami bakelit anyagból készült gyárilag,ezt később módosította a gyár fémből ami jobban bírja a gyürődést. Ugye 1.6 hdi motorról beszélünk. Állítólag típushiba ennél a motornál.Akkoriba 55 000 forintomba került az egész anyaggal+munkadíjjal együtt. Azóta gyönyörű csendes hangja van a motornak! De ez nem azt jelenti,hogy a tiédnek is ez a baja!
Sziasztok! nekem az lenne a kérdésem, hogy a részecskeszurot kiszedtuk és kitakaritottuk, visszatettuk aztán feltoltottuk eolys-al, de az autó azóta is írja hogy kevés a folyadék, pedig 3 liter ment bele ha jól tudom és a hibakódot is toroltuk. mi lehet a baja?
Ha majd gumit veszel, akkor érdemes itt az indexes Gumikérdés, felnikérdés c. topicon rákérdezni, elég jó árakat szoktak adni a topicra írogató gumisok.