Azt megmondom hogy nagyon pofás darab!!! sztem nézd meg nekem tuti nem lesz időm mostanában elugrani móvárra max a jövő héten, de ha még indul is akkor sztem 310 körül azt el kell onnan hozni a francba gyakorlatilag ha igy gyári akkor már nem vagy gondba mert a tartóvasak megvannak a fenéklemezhez, hameg vannak hozzá oldalak is akkor azokat meg átdeszkázhatod ez engedéjezett!
Isten mentsen tőle hogy elkapkodjam! Nekem is max 350 férne bele, igaz nagyon fel van szerszámozva...a Csepel szereléshez való összes célszerszám benne van, plussz egy salgót tele lehetne pakolni menetelő szerszámokkal, dörzsárral, kulcsokkal... Egyébként inkább platósat szeretnék! A lényeg hogy minél kevésbé legyen átépítve, hogy ne kelljen sokat szöszölni vele OT-re... Beszéltem már a M.óvár fickóval, az sem rossz darab! Állítólag megvannak a plató oldalfalak is hozzá! Egyébként köszi a felajánlást fuvarra, lehet élni fogok vele! :)
Na igen az a része lesz amire én nem költök, ha verekedés árán sem kapom meg a zöld rendszámot akkor adok lehetőséget még másnak is, na persze rendbe lesz téve napra készen, épp tegnap vizsgálgattam és nem is kell átfűznöm még a villanyt sem, mert csak a biztosítékok voltak korrodáltak, kicseréltem őket és volt minden mint a búcsúba!
Háááát Gergő én még 400-at sem adnék érte, sztem ne kapkodd el kell még a pénz a dutrára is, ha fél év mulva lesz olcsóbb akkor fél év mulva lesz olcsóbb, de ha gondolod rázizzenek az itteni csepzonokra amiket nem mentem el megnézni a sikeres vétel után mind 300 körül volt jó állapotban esetleg még billenő platóval is!
De van egy nagyon jó billenős szilvásváradon, ha sándort szépen megkéred gyöngyösről szerintem szivesen átugrik neked megnézni, hameg lesz arra fuvarunk unokaöcsémmel olcsón meg tudod boltolni! azt is elhozhattam volna már 280-ba asszem
Komplett felszereléssel, generátor, porlasztó pad, szelepköszörű, szerszámok, kapcsolótábla, padok, célszerszámok! Kívül is rajta van minden, infra, pótkerék, stb. Csak a szelepfedelek, meg a szívósor hiányzik róla! Még a TIM is benne van! Kívülről olyan mit ami 20 éve kint áll, félig a földbe süllyedve, rozsa, festékhiány...
500 e indulót mondott a srác, nem tudom meddig tudom letornázni...
Nade lényeg ami a lényeg, hogy az első kör a KPM mert az elfogadási nyilatkozat alapján ballaghatsz majd be az okmányba, ha a KPM-től mosolyogva jössz ki akkor egy héten belül megvan a zöld rendszámod(ezt kétlem)
Szia! nem akaralk elkeseríteni, de ők nem fogják kiadni. most már jogszabály írja elő, hogy a hozzád legközelebb eső KPM-be kell bemenned és ott írásban kérni hogy ez egy oylan jármű( önjáró alváz, műtrágyaszóró, permetező, betakarítógép) amire érvényes a zöld rendszám namost sztem ez mind a kettő elég nagy teherautó. Tényleg nem akarlak elkeseríteni de nekem már letörték a kedvem mult héten, csak a tapasztalatot irom!:(
Szeretném megpróbálni a helyi okmányirodában a zöldrendszám kikérését!
Mit adjak elő hogy működhessen a dolog! Magammal viszem a gép származási papírjait de ezen kívül kellhet-e még valami! Egy ZIL-131 szeretném feltenni de most intézem egy Csepel 566 megvásárlását is úgyhogy arra is jó lenne!!! Nálunk hála az égnek nincs akkora szigor még!!! Remélem kiadják a rendszámot!!!
Ma jártam Kalocsán.Nem valami szívdöglesztő látvány,de azért 346-osokból bőséges a választék. Törzsbuszból van a legtöbb,de sztem hobbi szinten,felújításra ez a legmegfelelőbb!! /kb400.000ft////566-ból jóval szerényebb a felhozatal 2db felépítményes,és6db autómentő felépítményétől megfosztott,alváz várja megmentőjét,vagy a darálót/kb600.000ft/
Beszéltem egy emberrel akinek a trakiján zöld rendszám van.Azt mesélte,hogy ő még a legelsők között szerezte meg ,addig míg az okmányirodista lányok nem voltak tisztába a kérdéssel.Kérdezték -Lehet vele kaszálni?Hogyne lehetne!!Megvolt a zöld rendszám méghozzá egy veteránkorú( talán) Güldner-re.
Adnak nekünk ingyen is kölcsön csak tudod annyira meg nem akar az ember pofátlan lenni, azt a pár alkalmat meg inkább kihasználjuk a kocsik ide oda mozgatására!
Na igen kiválthatnám x ezerért a P-s rendszámot a cégre, de az is belekötős, mert nem tudom tudod-e hogy pl P-s rendszámmal nem szállíthatsz semmit sőt csak egy személy a sofőr tartózkodhat az autóban mert csak ő vállalhatja ezt a felelősséget.
Még kölcsön P rendszámmal használhatod alkalmanként, de az nem ugyanolyan mintha bármikor kimehetnél autókázni. A sima vizsga azért is felejtős mert az évi súlyadó is 80 eFt. Ez csak annak éri meg, akinek pénzt is hoz a Csepel, nem csak visz. Még csinálhatnál rá platót és úgy OT.
Kéne valamit lobbizni Hobbi teherautó (autó) ügyben, hogy ne csak az OT maradjon a kedvezményeivel és megkötéseivel. Pl. az is jó lenne már ha hobbi teherautóra nem súlyadó, hanem teljesítményadó lenne, mint az autókra. A súlyával nem olyan sokat rongálnánk az utakat. Az üzletszerű fuvarozás meg ki lenne zárva. A Trabant klubosok mocorognak ilyen témákban, őket kéne megtalálni. Az OT megkötései közül néhánytól szívesen szabadulnék: eredeti festés, kisebb átalakítások, dinamó-generátor stb. Akár némi áron is, mint a teljesítményadó. De a súlyadó az túl nagy ár! Akkor inkább az OT.
Itt nem adják azt sem, behúzták a féket, csak a jogszabály szöveget nyomják.
Magajáró alváz, önjáró műtrágyaszóró, permetező, betakarítógép, kombájn, ennyi, itt már traktorra sem adnak a vontatás tiltásával sem. Kiadtak egy pár terepjáróra quadra meg erdőjáró gépre azt ennyi, nem tudom mire gondoltak, hogy majd azért váltották ki hogy terepjáróval hordják a vetőmagot. . . . , ezt a KPM sem gondolhatta komolyan. Lényeg az hogy sztoj van itt! Csak OT-s lehet ugyebár az enyém kilővel mert a felépítményem billencs, amugy megkapná. Vagy pedig teher semmi más, a teher rendszám elintézése vizsga, üzembehelyezés, felkészítés, kérelmek rendszám forgalmi ez az amaz nem takarná be 120 000 ft sem! Uh nagyon ugy néz ki hogy nyáron eladó sorba kerül, jelen állapotában a szín alól tudok vele kijárni meg vissza, ha kitenném a lábam az utcára a sok geci már a hangjára is jönne, csak hogy megbüntethessen. Na persze a május 31-i gépkiállításon még részt vesz rendbeszedve. Sztem ide is beírtam hogy aki tud jöjjön sőt aki tud hozni vmi veterán gépet akármit az hozza(Vámosszabadi) Győrtől 6 km Szlovák-magyar "határ"
Megkérdeztem én is mizu a rendszám kérdéskörrel itten, JNK-SZolnok megyében.
Az eggyik kollega 2 hete kapta a zöld rendszámot egy GAZ 69-re. A piros rendszám ammán itten is nyista. Kérdés, hogy a zöld rendszám fekszik-e tgk-ra is?!?! Majd mámma aztat is megtudakolódzom a szervektől.
Az indulás 0-ás volt mert haveri alapon megbizniceltem egy kollegával, aki nem ennyire megszállott mint én. Na de hátra van még a java ...! Másodsorban pedig mint tuggyuk semmise nem van ingyér!!
Íme egy kép a "belo" -ról.
Azé vettem újjat, hogy ne kelljék javítgatni az régit. Most meg itt a CSEPEL, hogy legyen mit javítani!? Lehet, hogy az asszonynak van igaza?
Illyen is van. Eztet is köll javítni. Na de lőn világosság! Azzé kell a CSEPEL, hogy ittenn is el bírjuk menni!
Bocs hogy eltértem a topik alaptémájától, de legalább levezettem anyának miért kell "még egy vas" az udvarra!!